Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
(29-09-2015, 06:03 PM)v6sa Kirjutas: Silmab keegi antud isendil miskit korrast olema?
Peamine viga vast see, et W211 mõõtu ei anna kuidagi välja Aga muidu auto nagu auto ikka, mis müügiks üles vuntsitud. Piltide järgi viisakas, tegelikkus selgub kohapeal. Paber kannatab kõike. Minu kindlalt üle 400k läbisõiduga (tegelikku ei tea) mõned kuud vanemal autol on käigukang ja rool väiksemate kulumisjälgedega. Vendi ja mäluga istmed on muidugi ahvatlevad, Elegance vedrustus ja rool ka, aga kas ülejäänud komplekt seal ümber müügihinda õigustab..
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ups, ajukramp...
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Mis auku võiks ühe normaalses korras W211 universaali hind jääda (2004-2006 kanti ning 320CDI)? Liigub neid iga hinna eest, aga olles realistlik, siis kas 5k eest müüdavat masinat tasuks vaadata või pigem tuleks normaalse eest 8k poole arvestada ja eos?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kellelgi facelift 320CDI 4matic kogemusi? Uuem V6 mootor ja 5g-tronic, ilmselge et esisillas jupid kallimad, need vist ainult A-osana?
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Lisaks on seal palju vähem asju katki minemas
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Midagi keerulist esisilla ehituses tõesti pole, lappasin katalooge ja enamus asju tõesti ka b osana saadaval, küll natuke kallimad aga täiesti olemas.
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
09-05-2016, 09:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2017, 12:44 PM ja muutjaks oli Rando.)
Jäi silma w211 e350. Mootorikoodi järgi on autol balanseerimisvõlliga probleem. ( http://foorum.clubmb.ee/archive/index.ph...27642.html)
Mis suurusjärku selle remondi puhul arvestama peab? Ja kui on remonditud/vahetatud, kas siis jääb kestma?
Mida veel peaks e350 ostu puhul jälgima?
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Oleks ka plaan osta S või E mis mootorit soovitate? Kallis hooldus on? Kas laguneb väga? Plaan osta korralik isend 15k alates. Sellist oleks mõtekas osta Mercedes-Benz E 250 Blue-Efficiency Avantgarde 2.1 CDI 150kW 2009a? Ise pole kunagi ühtegi diislit omanud. Tänan!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-09-2017, 09:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2017, 09:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Hooldus on kallis ja mis peamine - harvades kohtades saadaval. Laguneb ropult. Diisel on uimane ja ei käivitu üldse. Osta parem Hyundai.
Aga tõsiselt: mis hinnaga on kallis hooldus Sinu jaoks? Kui suur kütusekulu on suur? Kui sage lagunemine on tihti?
BE mootorid on kusiainega - ma ise väldiks seda. Varasemaid on veel saadaval. Kui ego/prestiiž/mingid konkreetsed reeglid ei luba vanemaga sõita, siis alles kaaluks BE mootoriga autot.
Tallinnas ja Kadrina ümbruses pole remondi-hooldusega suurt muret, mujal on ainult Silber saadaval. Kui omal arvuti ja riistad olemas, olla täitsa kodus remonditav.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Herr v6sa, julgeksin selle kusiaineväite osas kahtlust üles näidata. Minu teada OM651 (ehk selle ajastu 220 CDI ja 250 CDI) toimetab ikka ilma AdBlue jamata, aga võin õnneliku inimesena probleemidega mittekokkupuutununa jälle eksida ka. Mitte, et see mootor ise nüüd sellele vaatamata maru hea oleks, aga kusihappepaaki ma tal olevat ei tea. Olen kuidagi nii aru saanud, et BlueTec = laias laastus EURO6 ja AdBlue, kuid BlueEfficiency oli 2009 aastal veel EURO5 ja ilma kusihappeta. Kui nii ei ole, harige mind rumalat.
Tauno
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Eelkõneleja väited peavad paika. Muidugi ei tähenda 651 olemasolu hilisematel aastakäikudel automaatset SCR puudumist.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
18-09-2017, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2017, 10:41 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Küsija vaatab autot 2009 ja uuem. Kui tõenäoline on leida ilma kusiaineta diiselmootoriga E või S klassi auto väljalaskeaastaga 2009+?
Väidetavalt on alates 2007 mootorid juba lisaainega. Mis muidugi ei tähenda, et üleminekuajal toodetud autosid ei ole hiljem arvele võetud.
Siinkohal ma tunnistan, et ma ei tea uuemate autode suguelu kuigi täpselt ja loen isegi huviga teadjate pajatusi.
Olen aru saanud, et BlueTEC mootoreid esineb nii ainega kui ilma, kuid BlueEfficiency on alati SCR. Kas ma eksin?
Siinkohal on oluline, et BE ei tähenda mitte ainult SCR järelpõletust, vaid kogu mootorijuhtimine ja hulk raudvara on ümber tehtud.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
18-09-2017, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2017, 12:52 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, ma muidu ei julgekski targutada, aga omasin mõni aeg tagasi 125 kw 2010 aasta 220 CDI BlueEfficiency autot ja sellele ei oleks kuskile osanud Blued Addida.
Ühtlasi ei leidnud ka auto kasutusjuhendist vastavale teemale mingit vihjet ja seega ma oletan, et vähemalt sinnamaani olid OM651 mootorid veel täiesti "tavalised", kui kõik nende muud probleemid välja arvata.
Keegi targem võiks üheselt "kuskil" välja tuua, mis ajal ja mis mootoritele AdBlue tekkis, sest näiteks ka lõpuotsa W211 E 300 CDI oli nime poolest koguni BlueTec ( http://www.autobild.de/artikel/test-merc...72705.html), kuid ilma kemikaalilisanditeta. Samasugust veiderdamist on toimunud niivõrd palju, et kui keegi selle temaatika lahti kirjutaks, oleks meiesugustel tulevikus hea lugeda ja teada.
Tauno
Jahah, ise küsin, ise vastan, osaliselt.
BlueEfficiency = meetmete pakett kütusekulu ja sellest tulenevalt heitgaaside ning ökoloogilise jalajälje vähendamiseks = suuresti lihtsalt välja mõeldud turundussõna ökonoomsemate autode jaoks ja selle märgistuse said suhteliselt kõik MB diislid endale mingil hetkel külge.
BlueTec = juba päriselt nö "blue" ehk enamasti kusihappelisandi abil (kuid mõnel harval juhul mitte) oluliselt vähendatud NOx heitgaasidega autod, mis täidavad EURO6 normi.
Sellest tulenevalt julgen väita, et BlueEfficiency oli endiselt suhteliselt "lollikindel" valik, kui selle ajastu mootoreid oma muredega üldse niimoodi nimetada saab. Selles osas on isand v6sa jutus muidugi õige mõte, et vanad mootorid olid lihtsamad hooldada ning vastupidavamad, ent kui valikus on uuemad autod, ei pea vähemalt BlueEfficiency silti ennast eriti kartma.
Tauno
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(18-09-2017, 10:37 AM)v6sa Kirjutas: Küsija vaatab autot 2009 ja uuem. Kui tõenäoline on leida ilma kusiaineta diiselmootoriga E või S klassi auto väljalaskeaastaga 2009+?
Väidetavalt on alates 2007 mootorid juba lisaainega. Mis muidugi ei tähenda, et üleminekuajal toodetud autosid ei ole hiljem arvele võetud.
Siinkohal ma tunnistan, et ma ei tea uuemate autode suguelu kuigi täpselt ja loen isegi huviga teadjate pajatusi.
Tähelepanekud auto otsingul on, et kuni 2014 aastani on W212 E 200, E 220 ja E 250 on valdavat Euro 5, ehk ilma BlueTEC-ita.
2014 aasta teisest poolest võib juba leida Euro 6 ja BlueTEC-i, seda siis W212.
Suurematel mootoritel tuli BlueTEC varem.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Sep 2017
Maine:
0
Tere!Kas keegi oskab midagi selle isendi kohta rääkida?
http://www.auto24.ee/used/2597922
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
Tere!
Kas keegi midagi selle masina kohta oskab kosta: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2941475
Tal on läbisõit ca 450 000 km, mis on päris omajagu. Eeldades, et enne Eestisse toomist teda juba keritud ei ole. Mida jälgida nii suure läbisõidu puhul?
Millele tähelepanu peaks veel pöörama?
Igasugune info ja nõuanded on teretulnud
Tänan!
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Pigem on läbisõit normaalne. Pea kõik 200-280 läbisõiduga 211, mida ma vaatasin, olid keritud. Võta nt nettiauto lahti ja vaata Soomes pakutavaid, sealt alla 300tkm sõitnut ei leiagi
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Lugesin terve teema läbi.
kas selle auto kohta oskab keegi midagi öelda?
https://www.auto24.ee/used/3248628
speak now, or forever hold your peace
sec�i haige
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Ohohh ma olen viimane kes siin teemas küsimuse õhku visanud. Aga sellest ajast on 2x W211 istumise alt läbi ka käinud.
E320 2004 R6
Sõitsin temaga 2 aastat ja mitte midagi märkimisväärselt kulukat ei olnud vaja vahetada. Küll taastasin esituled kohe alguses ca 450.- €
Ja täitsa lõpus ostjaga proovisõidul lendas üks tagumine padi. Väga lisaderohke ja mõnus auto oli. Müüsin ta sõbrale, tema tungival nõudmisel. Ja nüüd on ta ringiga uuesti turule tulnud, kuskil moluraamatus lingiti.
Selleks ajaks oli üle aasta ta juba peres teise autona kasutusel olnud pereemal. Nime poolest juudina, kes omi asju jagada üldse ei taha kiirustasin Jõhvi ja ostsin emanda kasutamiseks paar aastat uuema samasuguse, küll...
E280 2006 V6
Ja vb oleks see ka hea auto olnud aga ütlen ausalt, et lollidelt tulebki raha ära võtta. Ei tea kas FOMO või mis kikkis nii sisse, et ilmselged müüjapoolsed punased kaardid jätsin alateadlikult kahesilma vahele. Kõiki vedelikke tuli kogu aeg juurde lisada ja hommikuti oli üks tagaratas ka koopas. Lisaks mõnus põlenud mjaslo aroom kõikse aeg kabinetis. Müüsin eelmine nädal ta maha. Meelerahu huvides kirjeldasin kuulutuses kõik teadaolevad vead ja nüüd on ühel fantastilisel fotograafil võimalus pisut taskuraha teenida, kui auto24 oksjon peaks lõppema suurema summaga, kui ta mulle pihku surus.
https://www.auto24.ee/soidukid/3660928
Aga nüüd üldse miks ma siin trükkima hakkasin.
Ma tahan W211 E420 231kw hoovi tuua.
Igaljuhul on tegemist ääretult rumala mõttega ja palun verbaalselt peksa saada, ehk see hoiab mind selge ja eemal sellest allakäiguspiraalist.
https://www.auto24.ee/soidukid/3660438
https://www.auto24.ee/soidukid/3621506
|