Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M272 3.5 200kw tühikäigu segu rikas
#1
Tere,

Auto registreeris veakoodiks P0172 Self-adaption of mixture formation for enleanment at idle for the right cylinder bank is below the premissible limit.
Tähendab parempoolsete püttade segu on tühikäigul rikas ja automaatne lahjendamine läheb lubatud piiridest välja.
Kuna vasak pool töötab ilusti, siis kütusesurve ja MAF'i välistaksin kohe. Samuti olid diagnostikaseadmega mõõdetud väärtused usutavad. Kõikide lambdade näidud ja töö tundusid ka täiesti normaalsed. Misfire counter näitab ka ilusti nulli kõikidel silindritel. Sisselaskekollektor on väidetavalt 2016 suvel uus pandud- seega need õhu klapid/siibrid peaksIcon_rolleyes ka ok olema. Igatahes väljast on need hoovad ühes tükis.
Mootori töös mingeid muutusi täheldanud ei ole- auto sõidab ilusti. Tühikäigul on ehk tunda põlemata kütuse lõhna. Kütusekulu on samuti täiesti ok(linnas 14, maanteel 8).

Tean, et on mitmeid asju, mis seda võiks põhjustada, aga ehk on kellelgi sarnane kogemus, et otsimist natukene kiirendada. Võib ka soovitusi jagada, mis võiks mõjutada ainult ühe mootoripoole kütusesegu tühikäigul.
Vasta
#2
(14-09-2017, 09:40 AM)onu_siim Kirjutas: Nukasolenoid(id).
Peast täpselt ei mäleta enam põhjust, kuid neist on parendatud versioon saada.
Ketliini on remonditud sellel mootoril juba?
suur tänu, et viitsisid kaasa mõelda.Thumbsup
Ketiliini remondi kohta kahjuks info puudub.
Korraks käis ka endal peast läbi, et võibolla ei hoia nukkvõlli õiges asendis. Panin juhtme külge ja aparaat näitas mõlemal plokil suhteliselt sarnaseid asendeid. Väljalaske nukad olid tühikäigul -20.08 ja -20.17 kraadi. Sisselasked vastavalt 35.97 ja 35.87. suurt kõikumist ei täheldanud. Adaptsioonides oli küll väike erinevus sisselaske nukkadel- ehk siis paremal 2 kraadi ja vasakul -0.25 kraadi. Väljalasked olid mõlemad 0 correctioniga. Kui solenoid jamaks, siis peaks see vist välja tulema nukkade hall effect triggeri lugemist?
Nõme on see, et see viga ei ole pidevalt, vaid käib aegajalt kimbutamas. vahel on mitu kuud vaikust. Nüüd oli 3 korda viimase nädala jooksul. Peale vea kustutamist salvestas järgisteks segu selfadaptioniteks -4,5% paremal ja -3,94% vasakul. Need vist mõlemad tegelikult natuke suured lahjendused?
Üritan homme teha reaalse gaasinuusutamise, siis vaatab, mis numbrid sumpast välja mõõdetakse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 300SE 1987a. tühikäigu ja käivitusprobleem helitehnik 9 1,270 07-07-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: kaupo51
  M156 kütusesegu rikas ak75 4 3,389 31-03-2019, 06:06 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,232 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  Om602 tühikäigu probleem Rene999 10 9,984 06-07-2015, 05:44 PM
Viimane postitus: Rene999
  tühikäigu mootori toide kaljula 12 8,905 18-05-2009, 12:35 AM
Viimane postitus: kaljula
  tühikäigu pöörded uduvere 1 2,468 13-01-2008, 12:10 AM
Viimane postitus: Laur
  tühikäigu lagin leitsaku 1 2,356 08-10-2006, 10:28 PM
Viimane postitus: 92S500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne