Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Tere klubilised.
Olen huvitatud ühest MB-st, mis tuli müüki Tartus.
Panen siia ka lingi - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2632429
2004.a E200
Rootsist tulnud, tundub korralik.
Mida soovitaksite kohapeal vaadata, proovida, kuulata?
Palju saab Eesti silber auto aidata rootsi ajalooga?
Mis oleks antud isendi vaevused?
Olen lugenud siin ka teemasid, kuid väga antud mudeli kohta keegi sõna pole võtnud.
Tänan vastuste eest!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Hoolduasajaloo saab sulle Silberauto anda, kahjuks nad ei edasta auto remondiajalugu, mis oleks tegelikult veelgi olulisem.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Läbisõit õige, omanike Rootsis olnud 10, see sisaldab ka siis müügifirmasid, niiet ca 5-7 inimese käest on see auto läbi käinud.
Postitused: 89
Teemad: 7
Liitus: Apr 2017
Maine:
0
Olen ka ise W211 peale tükk head aega mõelnud , aga võtsin otsuse , et kui ostan siis ikka täispauguga .
Kui auto endale ikka 5ks aastaks osta tahad siis ei näe mõtet 1.8 , kaltsusisu ja lahja varustusega .
Otsi natuke kaugemalt ja äkki leiad natukese lisaraha eest juba vingema versiooni .
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Vaatasin ka just ise, et omanikke tuleb kahekäe sõrmedel lugeda juba.
Tallinnas tuli pakkumine hea, http://www.auto24.ee/used/2633479
KUID arvelt ajutiselt maas, taga luugil stopp tuli ei põle, kaks parkimisandurit läbi. Väidab, et hooldused ilusasti esinduses tehtud.
Planeerisin seda Tallinna täna vaatama minna, kuid sellega ei saa isegi esindusse sõita. Arvelt maas, kindlustust pole.
Mida muidu C200 kompressori kohta ütleksite, avantgrade.
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
C-l on mõlemad esimesed uksed teist tooni, E-l on vasak uks. Lisaks on E-l avantgarde võre ees, kuigi auto classic.
E pole eestis veel registris, niiet on vaja kulutusi teha. C on ajutiselt arvel maas, seda tasub kindlasti kontrollida kes ta uuesti ümber peab registreerima enne kui sa enda nimele saad teha.
Mootorid on natuke lahjemapoolsed küll mõlemal, kuid ma arvan et proovi sõita. E peaks natuke suurem ja mugavam olema. Eks neid värvimisi ja detailide vahetusi tuleb sellises vanuses autodel ette juba küll. Kontrolli seisukorda.
Mulle näiteks see E meeldib, olgugi et baasvarustus.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
08-09-2017, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2017, 01:40 PM ja muutjaks oli Renka.)
w211 puhul saab Silberauto sind aidata vaid garantii ja good will ajaloo kohta. Digitaalne hooldusraamat tuli alles 2007/2008 a.
Selle mootori juures on küllaltki tüütud tüüpvead, eriti esineb neid kehva hooldusajalooga sõidukitel.
Levinud vead: keti venimine, keti purunemine, camshaft adjusterite hammaste kulumine ja külmkäivitusel kolisemine, karterituulutuse kõdunemine. Neid vigu esineb juba 100k km juures ja edasi.
Kui osta, siis esimene asi, oleks keti vahetus ja vaadata cam adjusterid üle, kas hambad on kulunud, kuulata külmkäivitusel imelikke hääli mootori ees otsast.
Isiklikult hoiaks end eemale nendest mootoritest, kui just pole värskelt ketiliin üle käidud.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
08-09-2017, 01:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2017, 01:38 PM ja muutjaks oli CLS25.)
Tänud mõistlike soovituste eest!
C pidi olema arvelt maas, kuna ei kasutata põhimõtteliselt. Ning siis omanik ütles, et ikkagi igapäevaselt sõidab paar km alati.Silberauto polnud nõus ka infot jagama ilma omanikuta, omanik ei ole nõus silberisse helistama ja andmeid jagama. Ilmselt ei hakka seda teed Tallinna ette võtma sellise omaniku puhul. Värvierinevusi nägin ise samuti ning omanik väitis, et pilt petab.
Pakutud on ka S320 isendeid, millest üks tundub suht korralik. Kuid nendel ilmselt probleemid õhkvedrustusega ja elektroonikaga.
Niiet võtan vaikselt ja uurin masinaid edasi.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(08-09-2017, 01:35 PM)CLS25 Kirjutas: omanik ei ole nõus silberisse helistama ja andmeid jagama.
Sest ta tegi seda tegelikult juba ammu ja pilt, mis vastu vaatas, ei kannata jagamist ja kahjustaks auto müümist.
Nii lihtne ongi.
Kas oli see 240tkm hooldusraamatusse löödud aastal 2010 vms.
Ja mismõttes arvelt maas autoga sõidab iga päev?
Värvierinevused on minu poolest vähema tähtsusega asi, seda värvi täpselt paika saada ongi suht keeruline, peaasi, et muidu hästi oleks värvitud.
Siin Eestis isegi kallimad töökojad teevad mõnikord oma värvitöid üle, kuna on pisike erinevus. Eriti just heledamat tooni metallikutel.
Olen ka ise sellega jamanud - 10a tagasi lasin auto tervenisti üle värvida, värvikoodi kirjutasin üles ja kui siis paar a tagasi oli vaja ust värvida (kraapisin vastu garaaziluku naga), siis sama koodiga värviga, samast firmast ostetuna värvierinevus on. (ise värvisin)
Maaler naeris, et ma ei saagi sama tooni, kui TÄPSELT sama moodi kätt ei liiguta nagu tema seda omal ajal tegi. Aga tal, suslikul, endal polnud aega ja sõita oli kohe äkki vaja...
.
|