25-04-2017, 05:05 AM
Väga hull auto kokkuvötteks. Töeline hunt lamba nahas.
Lihtsalt hämmastav kuidas diisel liikuma pandud on
Lihtsalt hämmastav kuidas diisel liikuma pandud on
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
|
25-04-2017, 05:05 AM
Väga hull auto kokkuvötteks. Töeline hunt lamba nahas.
Lihtsalt hämmastav kuidas diisel liikuma pandud on
25-04-2017, 11:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2017, 11:01 PM ja muutjaks oli erx000.)
Eelmise kolle tegin 2a tagasi, aga kilomeetrites väga palju pole sõitnud, välja näeb tõesti enamvähem samasugune nagu pärast tegemist. Spoolima peaks hetkega ja igas asendis, eks ole näha kui kokku saab, natuke on veel teha. Õues alles hilissügis, kiiret pole.
06-05-2017, 09:11 AM
Iga päev kui foorumis käin ja vajutan nuppu uued postitused ei ole miskipärast seal sinu teemat veel silmanud. Kuidas asi sujub või oled puhkust masina ehitamisest võtnud?
Naftapress.
06-05-2017, 09:45 AM
(06-05-2017, 09:11 AM)arts24h Kirjutas: Iga päev kui foorumis käin ja vajutan nuppu uued postitused ei ole miskipärast seal sinu teemat veel silmanud. Kuidas asi sujub või oled puhkust masina ehitamisest võtnud? Vaikselt teen, pole eriti rapsinud sellega. Vaja veel õli tagasivoolud teha ja kolle liivapritsi, muidu enamvähem juba valmis, treialil ka veel paar tükki tegemises.
01-08-2017, 12:57 AM
Erinevate sündmuste tõttu on ehitus veninud, kuid lõpuks auto sõidab, sain 2 päeva enne Speedesti käima ja viimasel õhtul enamvähem seadesse ning järgmisel päeval otse rajale. Auto dünaamika on võrreldes endise ühe turboga nagu öö ja päev ning vaatamata keerulisele kollektorile on üllatuseks jõudu veel rohkem kui enne. Vahepeal on photobucket jala ämbrisse pannud ja kõik eelnevad pildid on kadunud, kui kunagi aega leian siis panen viimaseid pilte uuesti üles. Korrastan väheke pildimaterjali ja kirjutan varsti pikemalt.
01-08-2017, 08:03 AM
Päris ülbe näeb välja
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
01-08-2017, 09:15 PM
Kas käisid juba jõudu ka mõõtmas? Mainisid, et rohkem jõudu.
Miilile siis jah?!, ma plaanin ka osa võtta, aga oleks tarvis enne häälestada koormuse ala.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
01-08-2017, 09:29 PM
(01-08-2017, 09:15 PM)hents99 Kirjutas: Kas käisid juba jõudu ka mõõtmas? Mainisid, et rohkem jõudu. Ei lähe miilile, kuna ei hakka esialgu 300kmh nõuete pärast autot ümber ehitama. Jõudu mõõtmas pole käinud, aga eelmisel aastal oli 400m kiiruseks 191kmh ja sel aastal 199kmh, seega jõudu peab igal juhul rohkem olema. Aeg oli 12,8 nagu ennegi, kuna liimi peal tavarehv ei pidanud absoluutselt ja pool distantsi oli koobas valge.
31-08-2017, 12:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2017, 06:45 PM ja muutjaks oli erx000.)
Selle aasta tulemused siis Speedestil läbi paksu tossu 12.8 199.7 kmh ja vahelaksul 12.6 197.9 kmh, napilt jäi 200 kmh piir ületamata. Eelmise aasta parim single HX52-ga oli 12.9 191kmh ja üle-eelmisel HX40-ga 12.7 192kmh. Huvitav on see, et aeg on enamvähem samasse auku, aga kahe turboga on hoopis lõppkiirust juurde tulnud mis on minu jaoks natuke üllatav. Ise arvasin, et peaks tulema parandus ajas ja lõppkiirus jääb samaks või ehk isegi väheneb kuna kollektor ei voola lõpus enam nii hästi, aga reaalselt on hoopis vastupidi. Teiseks on sel aastal jälle 7.5mm elemendid kuna eelmise aasta 8mm pumba lagin oli ebareaalne.
Vahelaks oli lahe üritus kuna autosid oli maruvähe ja isiklikult sain sõita 11 korda, pea pooled korrad suri mootor poole maa peal välja kuna mingi softi viga oli, aga lõpuks sai ilusti jooksma ja max boost oli 4.01 bar. Proovisin keerata siit ja sealt, aga natuke jäi ikka 200-st puudu, üle 3.5 bari enam jõulisa ei tulnud. Positiivne oli see, et tehnika kestis ja lõpus sõitsin 5x praktiliselt järjest otse starti tagasi ja ei kuumenenud üle ega polnud muid probleeme. Auto kaalub miljon ja ei taha plekini puhtaks ka rookida, seega aega eriti ei punni, aga 200kmh võiks küll ära tulla. WG-de juhtimine tuleb natuke paremaks teha ja kergelt veel sättida ning lõpulaksul plaanis uuesti peal olla. Vahelaksust üks video ka: https://youtu.be/TSZp9sUD_TM
31-08-2017, 06:25 PM
Väga ulmeline 4,01 bari. Kas see cdi turbot ära ei tapa? Ise mõtlen ka oma mini turboka puhul millist elementi võtta 7 või 7,5. Kuna puudub kogemus siis raske valida. Miili sõitu ei ole enam katsetanud?
Naftapress.
31-08-2017, 06:41 PM
(31-08-2017, 06:25 PM)arts24h Kirjutas: Väga ulmeline 4,01 bari. Kas see cdi turbot ära ei tapa? Ise mõtlen ka oma mini turboka puhul millist elementi võtta 7 või 7,5. Kuna puudub kogemus siis raske valida. Miili sõitu ei ole enam katsetanud? CDI turbo puhub hetkel ainult max 1,7bar, edasi võtab suurem üle. Miilile ei lasta ju.
31-08-2017, 10:39 PM
Huvitav oleks teada küll kuidas väike turbo miili kiirust mõjutab. Kas pandi miili keeld peale viimasel korral?
Naftapress.
01-09-2017, 12:41 AM
(31-08-2017, 10:39 PM)arts24h Kirjutas: Huvitav oleks teada küll kuidas väike turbo miili kiirust mõjutab. Kas pandi miili keeld peale viimasel korral? Väike turbo töötab ainult hetkeks kuni suur hoo üles saab, pärast sõidab ta niisama kaasa. Miilil otseselt mingit keeldu ei ole, aga 300+kmh jaoks on vaja auto ehitada turvanõuetele vastavaks ja sellel ma ei näe hetkel mõtet.
01-09-2017, 10:03 AM
Kas "teadmatusest" lõhki sõites järgnevad mingid kurjad sanktsioonid?
01-09-2017, 10:11 AM
07-10-2017, 12:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2017, 12:46 AM ja muutjaks oli erx000.)
Lõpulaksul käidud, parim tulemus 12.4 198kmh. Enne lõpulaksu käisin bypass wastegated üle ja selgus et üks wastegate on algusest peale lekkinud, klapp ei ulatanud vastu pesa ja väike pilu oli sees. Lisaks on nüüd wastegatede juhtimine kahe kambriga ja elektrooniliste solenoididega, enne oli manual boost controller ja ainult alumise kambri juhtimine. Pärast neid täiustusi on spool veel parem kui enne, pakun et praegu on 3000 pöörde juures ca 600-700nm. Ehk jõuab enne talve veel korra dünos ära käia.
24-10-2017, 10:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2017, 11:00 PM ja muutjaks oli erx000.)
Nädalavahetusel sai käidud Auto24 rajal, ilm oli ilus ja jahe, kannatas isegi mitu ringi järjest sõita enne kui vesi ja käigukasti temp natuke üle normi läksid. Viimati 2a tagasi lõppes sõit soojendusringi lõpus kui käigukastiõli üle 130 läks ja enam käike ei tahtnud vahetada, nüüd käigukastil suur ventikaga radikas ja ülekuumenemisprobleeme polnud.
Üks niisama video ka, alguses hetkeks hoidsin piduriga kinni ja edasi keris vabalt, hetkel all 2.47 ülikiire differ, 3.xx difriga poleks üldse viivitust. Spoolib hetkega ja tahmab jõu kohta minimaalselt, nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita. https://www.youtube.com/watch?v=1ouEP8jq...e=youtu.be Ja samasuguse PRO52 singe turboga, spooli vahe on ca 10-15sek. https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k
27-10-2017, 10:42 AM
See 8mm lagistab korralikult ikka
Üheratta veoga on suht igav sõita kujutan ette, seda asd luku asja sa tegid kunagi mis sellest sai ?
Black Smoke Racing
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|