Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 e320cdi suitseb musta
#1
tere foorumlased . äkki kellegil oli sama probleem autoga ?
mercedes benz w210 e320cdi 145kw 2000a
ei näe kuidagi õhukulumõõtjat ?!
tuleb musta paksu tossu summutist gaasi vajutades !?
diagnoostika tehtud ja kou aeg näitab õhukulumõõtja viga (ostetud ja paigaldatud uus lesvenis )
turbo töötab ja puhub korralikult , aga probleem ikka et kütust rohkem kui õhku
milles veel viga otsida ?
ette tänades
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#2
Krt, kui õhulugeja vahetus ei aita, siis tuleb juhtmestik, aju ja õhulugeja vahel ära kontrollida, kui see korras, siis on viga ajus.

Järelikult ei olnud pädev diagnostik, kui sellise asjaga hakkama ei saa.
Vasta
#3
(16-07-2017, 01:04 AM)arturmalcik Kirjutas: diagnoostika tehtud ja kou aeg näitab õhukulumõõtja viga (ostetud ja paigaldatud uus lesvenis )

Kas diagnostika tegi ka Lesven või lihtsalt läksid sinna ja tellisid õhukulumõõtja vahetuse, kuna sõber Koplist diagnoosis oma läpakaga selle vea?
Kui viimane variant, siis küsi Kopli sõbra käest, mis värk on.

Kui Lesven tegi diagnostika, siis oleks mõistlik nende käest küsida, mitte foorumist.

.

Vasta
#4
Kõigepealt tuleks ära mõõta MAP ehk Turbo reaalne rõhk.
Maksimum peaks antud pillil olema 1,3 (ehk 2,3 Bar) ehk siis
kuidas keegi parasjagu arvutab.

Teine asi veel see et kuidas see rõhk saavutatakse.
Testima peaks kindlasti sõidu pealt.

Turbo VNT klapi liikuvust peaks ka kontrollima.
Vaakum voolikute "elu" .. et kas pudenevad või mitte .... jne

Ja vabalt võib olla tegu lekkega intercooleris (kivitäke näiteks).
Ja ka EGR võib olla ka sellises staadiumis, et ei sulgu korralikult ...
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
#5
(16-07-2017, 01:04 AM)arturmalcik Kirjutas: ...
turbo töötab ja puhub korralikult
...

Ei puhu ju, kui tagant tuleb musta. Rõhud, rõhud...

Sel asjal ei tohiks olla biolagunev juhtmestik enam, aga oskavad ka uuemad juhtmed murduda. Tõsi, sellest peaks auto ise hädakisaga märku andma.
Vasta
#6
noniii asi läks edasi ja diagnoostimas käinud auto juba 3 kohal . teine koht nägi et egr kinni ja kollektori puhatsus aitab . asjad tehtud ja tulemus ei muutunud .
edasi vaatasin üle vaakumvoolikud ja leidsin vähe lekket ,mida kohe kõrvaldasin .
probleem jäi
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#7
(18-07-2017, 12:39 AM)arturmalcik Kirjutas: ...
egr kinni ja kollektori puhatsus aitab . asjad tehtud ja tulemus ei muutunud .
...

Kuidas kollektorit ja EGRi puhastasid?

Kuidas sisselaskerõhku muutub?
Vasta
#8
(18-07-2017, 02:01 PM)v6sa Kirjutas:
(18-07-2017, 12:39 AM)arturmalcik Kirjutas: ...
egr kinni ja kollektori puhatsus aitab . asjad tehtud ja tulemus ei muutunud .
...

Kuidas kollektorit ja EGRi puhastasid?

Kuidas sisselaskerõhku muutub?
öeldi et kollektori sees klapid kinni , neid võeti maha ja tegid puhastust.
peale vaakumilekke eemaldamist turbo näitab diagnoosiga juba 2.3 rõhku

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#9
Paar otsest küsimust:
1. Kes autoga tegeles? Kas MINA?
2.Mis selle auto reg number on ja mis kuupäeval ta käis? Oli kohe eraldi diagnostika aeg kirjas?
3.Kui ei saanud tulemust, miks tagasi pole pöördutud?

Mulle ei tule selline vea kirjeldus ja lahendus millegipärast üldse tuttav ette.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#10
(19-07-2017, 10:14 PM)ReinGSM Kirjutas: Paar otsest küsimust:
1. Kes autoga tegeles? Kas MINA?
2.Mis selle auto reg number on ja mis kuupäeval ta käis? Oli kohe eraldi diagnostika aeg kirjas?
3.Kui ei saanud tulemust, miks tagasi pole pöördutud?

Mulle ei tule selline vea kirjeldus ja lahendus millegipärast üldse tuttav ette.

auto w210 e320 cdi 2000a sedaan tumesinine metallic , numbrit kahjuks ei mäleta .
eelmine kuu vist käis teie juures . peale juba käidud vel 4 erinevates kohtades
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#11
Siis sattusid vist mu puhkuse ajal Eusa_drool
Kui neljas koht ka korda ei saanud, too minu kätte, tahaks seda imelooma näha Unibrow
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#12
(21-07-2017, 08:41 PM)ReinGSM Kirjutas: Siis sattusid vist mu puhkuse ajal Eusa_drool
Kui neljas koht ka korda ei saanud, too minu kätte, tahaks seda imelooma näha Unibrow

juba saatsin teda teie juurde .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#13
Nukralt madal on see diagnostika võimekus meil siin ikka kui 4 kohta ei saa hakkama 20a vana masinaga...
Aga alusta nii:
Õhuhulk tühikäigul ja koormuse all? (Egr kinni jäämise välistamiseks)
Maksimaalne ülerõhk? 1.35 on stock autol muidu, 1.3 on ka ok. Kas tühikäigul Map näitab ikka õhurõhku ehk ca 998mbar?
Latirõhk on ok nii tühikäigul kui koormusel?
Ega ei ole autol mingit kahtlast "chipi"?
Kui egr liigub vabalt (egr, mitte sisselaskes olevad klapid) ja map sensor on ka korras, tuleb viga otsida kulunud pihustitest. Unustage see õhulugeja ära sellel mootoril. Õhulugejat kasutab see mootor vaid EGR juhtimiseks. Kütusekoguse piiramine käib AINULT map sensori, sisselaske temperatuuri ja erinevate ajus olevate piirajate abil. Ka sisselaske lekked ei pane seda suitsema, kuna Map andur mõõdab reaalselt mootorisse jõudvat rõhku. Ehk reaalses maailmas on hädaks kas Egr klapp või pihustid. Seal võib veel palju muid hädasi olla mis tekitavad jõuetust ja kõrget kütusekulu, kuid mitte paksu musta suitsu.

Vasta
#14
niisis asjad edasi läinud .
tehtud egr kinnipanemine ja ajude programmeerimine et ei näeks enam egr-i.
ja suitseb edasi , veel ilmnes selline probleem et ei liigu kohe nii kiiresti kui ennem , nagu kaob jõud ära paariks sekundiks
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#15
Kas tarkvara on muusosas originaal? Pihustid on stenditud?

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel Ernst 3 1,029 04-09-2023, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  w210 immo elimineerimine kodutu 0 409 02-10-2022, 11:37 PM
Viimane postitus: kodutu
Sad w221 peale chipimist suitseb allan.a 28 17,972 06-07-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 rõhupaagid umberto2ss 3 2,897 06-12-2019, 03:11 PM
Viimane postitus: indumen
  W210 kesklukk stern100 21 15,933 22-01-2018, 11:01 PM
Viimane postitus: stern100
  W210 2,5D pihusti seibi vahetus nordrainbow 2 3,288 20-01-2018, 04:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 5,208 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129
  215/65/R15 rehvid W210 all? Uku 4 4,266 05-02-2017, 11:31 AM
Viimane postitus: Laur
  17x8 ET30 / 17x9 ET32 veljed W201/W202/W124/W210 all? Uku 6 5,670 12-10-2016, 04:41 PM
Viimane postitus: stihl
  W210 elektroonika kala offfl1ne 0 1,621 11-10-2016, 08:58 PM
Viimane postitus: offfl1ne



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne