Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 560SEC W126  90.a.
Maardu mõis on ilusaks taustaks Smile

Edu!
Vasta
Uskumatult suured tunduvad need 16" veljed. Väga kena.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
2014 hooaeg algas õige vara - 07.märtsil
sn. hooaja algul 343200km
Täna linnapeal kruisides ja avatud järjekorrata ülevaatusepunkti silmates tekkis spontaanne mõte sisse keerata. 10 minuti pärast veeresin juba väravast välja, tulemus 0 viga ja tempel passis. Põhimõtteliselt otse talvekorterist võetud autoga.
Ahjaa, kojamehed pidavat kehvalt pühkima...Eusa_angel

Selle aasta plaanid sõita, sõita, sõita.
[Pilt: 47446-IMG_33671.JPG]
[Pilt: 36368-IMG_34441.JPG]
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Hooaeg läbi. SN 347110km. Remondikulud 0€.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Õlivahetus Lesvenis. Kellal 347550km. Ülevaatus sai ka tehtud, veaks mainiti pragunenud summuti tripp. Selle aasta plaanid piirduvad järjekordselt sõitmisega.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Kui üldse midagi veel vanadest mersudest, siis võiks vahepeal omada üht SEC-i küllEusa_angel
Kindlasti üks ilusamaid Mercedes-Benz kupeesid läbi aegade!
Väga hea valik ja igati tubli töö auto kallal! Thumbsup

Kuidas see M117 mootor on muidu? Kas on hetki, kus tunned, et võiks väänet veidi rohkem olla?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
(28-05-2015, 03:10 PM)MarJ Kirjutas: Kui üldse midagi veel vanadest mersudest, siis võiks vahepeal omada üht SEC-i küllEusa_angel
Kindlasti üks ilusamaid Mercedes-Benz kupeesid läbi aegade!
Väga hea valik ja igati tubli töö auto kallal! Thumbsup

Kuidas see M117 mootor on muidu? Kas on hetki, kus tunned, et võiks väänet veidi rohkem olla?

SEC on minu jaoks ilusaim MB mida omada tahan (jaksan) ja ega selle jaoks millestki eriti kahju ei ole.
Väändest puudust ei tunne, kuigi kui istun oma igapäeva RR-ist pühapäeva SEC-i, siis on 600Nm ja ~400Nm vahe ikkagi üsna hoomatav Eusa_angel

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
(28-05-2015, 03:10 PM)MarJ Kirjutas: ...
Kuidas see M117 mootor on muidu? Kas on hetki, kus tunned, et võiks väänet veidi rohkem olla?

Väänet võiks alati rohkem ollaWink

Tehaseseades M117 tänapäeva rehvidest väga üle käima ei kipu. Eriti suurematest mõõtudest.

Samas muretuks sõiduks on täiesti piisav.Eusa_angel

Kuigi SEC on oma olemuselt ulakam SELlist, on ka selle puhul roolis peamine tunne just rahulolu: kõike on piisavaltWink Eldusel, et rahakott on piisav säärase auväärse vanakese pidamiseks.
Vasta
(29-05-2015, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:
(28-05-2015, 03:10 PM)MarJ Kirjutas: ...
Kuidas see M117 mootor on muidu? Kas on hetki, kus tunned, et võiks väänet veidi rohkem olla?

Väänet võiks alati rohkem ollaWink

Tehaseseades M117 tänapäeva rehvidest väga üle käima ei kipu. Eriti suurematest mõõtudest.

Samas muretuks sõiduks on täiesti piisav.Eusa_angel

Kuigi SEC on oma olemuselt ulakam SELlist, on ka selle puhul roolis peamine tunne just rahulolu: kõike on piisavaltWink Eldusel, et rahakott on piisav säärase auväärse vanakese pidamiseks.

Kuldsed sõnad Nod
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
rõõm näha, et keegi veel SECi elus hoiab.
Vasta
(29-05-2015, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:
(28-05-2015, 03:10 PM)MarJ Kirjutas: ...
Kuidas see M117 mootor on muidu? Kas on hetki, kus tunned, et võiks väänet veidi rohkem olla?

Väänet võiks alati rohkem ollaWink

Tehaseseades M117 tänapäeva rehvidest väga üle käima ei kipu. Eriti suurematest mõõtudest.

Samas muretuks sõiduks on täiesti piisav.Eusa_angel

Kuigi SEC on oma olemuselt ulakam SELlist, on ka selle puhul roolis peamine tunne just rahulolu: kõike on piisavaltWink Eldusel, et rahakott on piisav säärase auväärse vanakese pidamiseks.

Asi selge. Ilmselt proovib ikka kaugemas tulevikus ära, kui oma pillist peaks kunagi ära väsima...ma ainult ei tea, kas 500E-st annab väsida üldse....Ninja

...ja kui ma ise ei suuda otsustada, siis ma tean, et abikaasa aitab kindlasti lõpuks otsustadaEusa_angel Peres on rohkem kupee merusde lover´eid kui üks Icon_razz
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
(29-05-2015, 10:10 AM)Blue Chip Kirjutas: rõõm näha, et keegi veel SECi elus hoiab.


Rõõm on ka näha, et SEC-e veel juurde tuuakse. Sel aastal olen juba üsna mitut SEC-i kohanud mis paistavad hiljuti toodud olevat.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
560SEC on minu jaoks kõige ilusam kupee ja ehk isegi kõige ilusam MB läbi aegade-piisavalt vana et olla stiilne kuid samas mitte liiga vana. Eelkõige seostub Miami Vice seriaaliga kuldsete 80ndatega ehk minu lapsepõlvega.

Siin üks parimaid SEC-i videosid:


Senimaani kahetsen et omal ajal Ralaki Sveitsi musta heleda sisuga 560SEC-i ära ei jõudnud osta (45.000eeki=alla 3000€-praegu ei saa sellega romugi) enne kui see nina alt ära napsati ja lõpuks Moskvasse läks. Tal oli keskkonsooli alumine osa ka puidust mida tihti ei kohta kuid sellised pisiasjad loevad.
Vasta
(29-05-2015, 11:07 AM)MarJ Kirjutas: ...
ma ainult ei tea, kas 500E-st annab väsida üldse....Ninja
...

SEC ja 500E on täiesti erinevad autod. Need pigem täiendavad teineteist, kui asendavad.

500E (ja just see vanem mudel) on sihuke konkreetne killer. Mulle kangastub sellega seoses alati filmi Transporter I peategelane: viks, viisakas ja laitmatult ülikonnastatud, kuid eksimuse korral halastamatu. Ka 500E üritab Sind lihtviisiliselt ära tappa, kui temasse lugupidavalt ei suhtu.Paranoid

SEC on SEC - see kas meeldib või mitte. Kui miski, siis minu vasteks oleks Arnold Schwarzenegger, polosärgis ja viigipükstega... Eakas ja seetõttu mitte enam parimas vormis, kuid siiski võimeline enamusel meist selja prügiseks tegema.Ninja

Tahaks ju ikka mõlemaga sõber ollaEusa_angel
Vasta
secman Kirjutas:Väändest puudust ei tunne, kuigi kui istun oma igapäeva RR-ist pühapäeva SEC-i, siis on 600Nm ja ~400Nm vahe ikkagi üsna hoomatav Eusa_angel

Mis RR see on? Päris põnev värk.

Meil on ka peres üks 560SEC olemas mis läbis hiljuti päris põhjaliku värskenduskuuri. Kui ma kaks aastat tagasi temaga esimest korda sõitsin, tundus SEC mulle suht suur, arhailine ja raskepärane. Norisin veel venna kallal, et ostsid ikka kena agraartehnika küll... Võrrelduna näiteks aktiivvedrustusega E32 BMW 750i-ga. Nüüd olen ise sõitnud päris palju Bentley Turbo R-iga (5,27 meetrit pikk, 2,5 tonni raske ja 660 Nm) ja võtsin ükspäev sõita venna SEC-i. Päris naljaks tunne oli. SEC tundus mulle äkki väike, vallatu, kerge ja nobe. Ta käis nii hästi pöördesse ning tundus nii ulakas ja krapsakas nagu rullnoka bemm. Küll tema ajas kohe kupatama ja kurvides lõpuni peale vajutama. Mõnus auto.

Ütleks, et 560SEC on üldse igati väga hästi balansis auto. Ta on mõõdukalt suur, et olla seest mõnusalt avar. Samas on ta piisavalt kompaktne ja kerge, et igapäevaselt kasutada. Mootor on piisavalt jõuline, et anda talle kerget ja reipat minekut. Pidurid saavad temaga hästi hakkama, auto on suhteliselt kerge, et mitte kõikuda ja kalduda igal manöövril (erinevalt W140-st). Suur kupeekere on piisavalt stiilne, et pakkuda visuaalset naudingut, samas lisavad praktilisust suur pakiruum ja tagaistmete olemasolu. Klassikaline mudel, kuid mitte nii vanamoeline, et temaga enam sõita ei viitsiks.

Ilmselt üks parimaid hobiautosid üldse. Eks ta seetõttu ka terves Euroopas nii populaarne on.

Terve aasta poole aastaga
Vasta
Väike sissekanne ka pidamaks järge aastate lõikes. Hooaeg sai siis laupäeval avatud väikse linnakruiisiga. ODO näitas stardihetkel ilusasti 361000km. Kuigi aku oli talvega peaaegu tühjaks saanud, piisas siiski ühest hädisest pöördest, et 5 kuud garaazis seisnud 26 aastane V8 käivituks. Sõita on temaga ikka hoopis teine kui igapäevases kasutuses oleva kulguriga, on täpselt selline tunne, et mitte sina ei sõida autoga, vaid hoopis auto sõidab sinuga.
Aga sõita on temaga tore.
[Pilt: 79983-SEC.JPG]
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Väga ilus sec! Vaatan et see päris pikalt sinul olnud.. nende väärtus ainult tõuseb!
Vasta
Endiselt iludus!Thumbsup
Vasta
Auto vahepeal 3 kuud lihtsalt seisnud - ei ole aega tema jaoks Icon_sad
Lohutuseks sai ette uued pidurikettad ja klotsid, vanad kettad väristasid suuremal kiirusel pidurdades. Ära sai tehtud ka selleaastane ülevaatus nii igaks juhuks, kui äkki ikka tekib aega mõni kruiis kuskile loodusesse ette võtta. Ülevaatus läbitud puhtalt, ainus märkus liiga laiad rehvid,
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Seega ei olnud see Sina, kes meile pühapäeval vastu tuli Lääne-Virumaal. Sarnane oli küll.

Rehvide osas piirduti ainult suulise hoiatusega või said VO ka kirja?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,422 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 38,532 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,102 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,539 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 144,752 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 125,434 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 11,926 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 41,293 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait
  MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa HotPapa 94 72,364 25-02-2010, 08:30 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB 380 SEL, 1984, W126 indrek 19 21,830 01-09-2009, 03:25 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne