Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 88a MB 300 TE "kutsikas"
#1
Nonii, tere siinsele rahvale minu poolt üle pika aja.
Sain siis täna üle pika aja hõbetähe omanikuks jälle Smile
Masin on 88a
Mootor 3.0 r6 132kw
Kast automaat (remonditud väidetavalt) no vahetab igatahes mega pehmelt ega libise küll
Vedav sild tagavedu
Keretüüp universaal

Hetkel siis mis oskan öelda :
Kaks korda el aknad, el katuseluuk, el antenn(toimiv)
Nivookad (vist toimivad)
Asd differ(toimib)
Kliima (toimiv)
Puitrool,toonklaas,originaal kaevukaan valuveljed 15"
Punakaspruun v pruunikas punane sisu(moca v midagi sellist) korralik.
Auto ise Beežikas hall v hallikasbeež.
Kere tahab nokkida, aga suhteliselt ok on.
Pilte siis kui mandril tagasi ja autoga kodus.
Kaasa sain hunniku nodi veel autoga.

Päikest Wink
Priit
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#2
Kuidas pilte siia üles saaks laadida?
Mobiiliga foorumis olles ei lase lihtsalt või on minul mingi piirang peale pandud millegi pärast?
Mingi kala on autoga,sõidad ja kui tahad kickdowni vajutada siis hakkab puterdama ja pooma,sama puterdamine on ka suurema hooga paremale kurvi sisenedes.
Pump on enne vahetatud ja iniseb kõvasti, filter (suur) on ka vahetatud.
Kohapeal muidu jõuab toota hästi ja läheb pöördesse ka hästi.
Uued küünlad jagaja kaas,rootor ja juhtmed peale pandud.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#3
Ja korda ta saigi jälle.
Viga oli selles, et kuna ei teadnud ei mina ega eelmine omanik, et tal kaks pumpa on, siis vahetatud oli ainult üks ( mis suure katte all filtri kõrval on), paagi esine ka plastikust katte all peidus ja ei märganud esimese hooga seda minagi.
Täna ss vahetasin pumba ära, kuna seal kõik mitte toimiv,juhtmed pooleks lisaks ja oksüdeerunud.
Need vead likvideeritud ja masin käib nagu siidi nüüd, ega unda enam ka pumbad täiega, nüüd vaevalt kuulda sirinat et üldse töötavad.
Huvitav, et tal kaks pumpa on,kupeel ega sedaanil mis mul olid,polnud kahte vaid üks.
No igatahes nüüd targem jälle.
Igal omad veidrused küljes Smile
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#4
Pilte saad nii ,et pead pildid nt upload.ee suurus ära originaal jäta vaid 600x800 üles laadima ja lingi kopeerima läbi "siseta pilt"
Black Smoke Racing
Vasta
#5
Sai siis täna vahetatud õli ja filter, kuna teadmata millal viimati vahetatud on, ei tahtnud pikalt venitada sellega.
Sisse läks liqui moly 10w40, kogus 6.5 liitrit
Läbisõidu näidik 458583 km.
Vast kestab veel nüüd Smile
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#6
Ei tea, upload jonnib minuga,ei lase sinna kasutajat teha,pilte endiselt ei saa siis siia...Eusa_doh
Võiks saada telefonist otse siia pilte, siis oleks tiptop Smile
Täna siis pesin ja vahatasin vanakest.
Külge läks ka luugitiib,oli kaasas autoga, mis ta siis ikka kuuris ruumi võtab Smile
Sain odavalt ka B tiivad,istuvad täitsa hästi külge, ootan millal värvida saab,hetkel siis natuke kirju on aga pole hullu. Tiivad kunagi lesvenist tellitud, või noh,sealt ostetud. Sildid olid peal ja leedust tellitud nagu aru saada oli.
Muusika poolest on muidugi ikaldus, makk on normaalne mul aga kõlareid ainult kaks ees armatuuris, tagand põrandat ka nagu lõhkuda ei taha, uksi tagumisi samuti mitte, kuna sisu on ilus ja väga hästi säilinud.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#7
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11658
Vasta
#8
Nonii, kuna pilte siiani ei saa kuskile üles laadida(kas selles probleem,et telefoniga netis, või muus,ei tea, üritan siis arvutisse löögile pääseda ja sealt proovida neid kuskile panna et teile ka siia näidata), siis olen tegelenud vaikselt audio poolega.
Kuna mul on sellise sisuga masin kus peale armatuuris asetsevate kõlarite pole ühtegi teist kõlarit, siis tuli nad välja vahetada, sest membraanid olid ära pudenenud ja ragisesid ainult.
Kuna ostusoov oli üleval,siis helistas tartust keegi mulle ja sain sealt originaal kõlarid.
Jõudsid need kohale aga oli neist üks siiski kerge raginaga, sai esialgu need riiulisse tagasi pandud, kui tartu poole satun siis haaran kaasa ja vahetab ringi.
Mõõt on neil lahe muidugi, 4" on väike ja 5" on suur. Järelikult 4.25"
Aga....Sisse läksid sinna pesadesse siiski 4" pioneeri TS-G1031I dual-cone kõlarid.
Ei teinud ühtegi lisa auku ega jätkanud ka juhet kuskilt.
Nimelt kui originaal kolar on plastiku taolise raami sees,siis lammutasin kõik välja sealt raamist.
Alumine magneti pool rellakaga siledaks,kergelt niblimist ka selleks,et uued sisse ära mahutada, just magneti osa.
Soomepapist vaherõngas,et oleks toetuspind uuel kõlaril ilusti. Selle liimisin vana raami külge, siis kõlar liimiga soomepapi külge ja kruvidega vanast raamist kinni, kruvid muidugi lõikasin pärast vana raamiga tasa,et polstrid viga ei saaks.
Nüüd on vana süsteemiga uued kõlarid, et käib samuti nagu vana kolme klõpsuga lahti sealt. Vanade originaal juhtmed koos pistikutega.
Kuskile ette ei jäänud, ja pesas istuvad väga ilusti.
Makiks on Pioneer Deh50Ub, aux, usb ja CD/mp3
Ütleme nii, et heli on vägagi hea, kuna pagassi sai ka pisike akttiiv subwoofer,siis on hästi.
Kuna tagumised polstrid korralikud, siis neid ei hakka ka lõikuma ühestki otsast, et sinna kõlareid panna.
Mulle sobib nii ka,subwoofer on väga madala bassiga ja maha keeratud, ees on ka kõik tiptop, makk toidab väga hästi ja heli on puhas.
Kere kohapealt niipalju, et lootus on täna või homme saada tiivad värvi.
Sõidab ja toimetab normaalselt, tühikäigul kergelt rahutu vahest, mitte koguaeg, seega hetkel ei torgi.
Sõita on ikka mõnus vana neljaga.
Päikest
"kutsikas"
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#9
[Pilt: DSC_1353.JPG]
Ostu õhtul kodus Smile
[Pilt: DSC_1356.JPG]
[Pilt: DSC_1413.JPG]
Täna tehtud, pole pesta jõudnud autot, tulevikus puhtalt pildid Smile
[Pilt: DSC_1412.JPG]
[Pilt: DSC_1411.JPG]
Vähemalt on aus läbisõit Smile
[Pilt: DSC_1409.JPG]
[Pilt: DSC_1407.JPG]
[Pilt: DSC_1401.JPG]
Nüüd on selline tiib hetkel, ootab värvi minekut. Juhi oma oli nii väsinud, et ei näinud mõtet seda tagasi panna külge.
[Pilt: DSC_1403.JPG]
[Pilt: DSC_1404.JPG]

Selline ta mul on siis.
Vabandust kui pildid liiga suured on, alles õpin seda värki.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#10
Kuna pidurdamisel oli aegajalt tunda pedaalist,et midagi on kergelt kõver, sai pidurid lahti võetud.
Tulemuseks, täna uued kettad ja klotsid külge.
Olid mõlemad kettad kergelt kõverad, parem pool rohkem küll...
Tagasilda on tekkinud kerge kolks kui kehvemal teel sõita (mitte et meil polekski ainult kehvad teed).
Tagasilla esimesed suured puksid läbi... Eks oli arvata ka et saab hakata vahetama.
Raunexist pakkumine võetud mõlema silla täis komplekti kohta. Seal ss välja arvatud laagrid ja amordid.
Kõik kondid, õõtsad jms pulikad.
Vastust pole veel saanud.
Aga plaan on mõlemad sillad uueks teha,omal hooletu mõned ajad Smile
Muidugi kes oskab soovitada ausat ja head kohta kus lasta vahetada plokikaane tihend ja lihvida, et saaks korralikult. Kuna tüüpviga nagu lugesin, et plokikaane vahelt hakkab õli välja lekkima... Nii ka minu TE mootoril.
Olemas kogu mootori tihendisari.
Vahetada võiks ise ka,aga ilmselt jääb ajaga jänni. Ja lihvuda nagunii kodus ei saa...
Ootan nõuandeid.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#11
06.11.2017 sai vanake siis omale uue tagasilla majanduse.
Delphi komplekt läks alla siis.
Huvitav et suured puksid olid lemfu karbis aga puksil omal peal boge kirjad.
Alt tulid ära jupid milledel plastiku all Mercedes-Benz originaal paberitega kleepsud peal.
Huvitav kas šveitslane pani kõik uued päris originaal tükid alla, või kasutaja muhulane, kelle auto see kunagi oli.
Sai vaikseks aga krt parema tagumise amordi šarniir ilmselt kolksub kui järsemast august läbi sõita.
Egas midagi, peab uued korras amordid panema.
Eile käis masin 3D sillapingis kah.
Saadi ideaalselt paika nagu öeldi.
Mine tea, ehk saadigi Smile
Kellapeal 463... t km,millele võib 100000 otsa panna,kuna selgus et ca niipalju on Eesti tuues keritud Smile
Muidu sõidab ausalt ja hästi.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#12
Täitsa viisakas tundub...
Sul vedas selle B tiivaga kui korralikult külge istus. Ma G-wagunile tellisin Rootsist ja mitte kuidagi ei tahtnud istuda. Tuli korralikult sobitada ikka.
Rool tundub ainult kuidagi võõras element kogu salongis aga see vast rohkem maitse küsimus.
Vasta
#13
Nonii, kuramus,paremal taga midagi ikkagi kolksub kui järsemast august läbi sõita.
Sai hetkel vahetatud tagumine nivoo amort, vana šarniir oli ikka jumala vedel ja lõtkuga.
Külge läks tummine ja tihe.
Aga ikkagi on kerge kolks sees.
Muud jupid kõik tutikad juba,peale alumise õõtsa,kuhu siis kinnituvad amort ja stabika kont.
Kellegil ideid?
Priit
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#14
Nonii, maadlen siin tükimat aega juba tagumise stabika kinnitusega.
Nimelt pole kuskilt saada väidetavalt tagumisi stabika kinnitusi,puksid saab veel aga kinnitusi ainult esindusest, 25€ tk.
Nagu oleks tegemist üli haruldase autoga nah....
Oskab keegi soovitada kust vaadata???
Muidu ainult sõidab ja toimetab ilusti.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#15
No krt, 25€/tk pole nüüd ka mingi ulmeline hind. Ei kulu neid ju ka nii tihedalt, kui muid sillakaikaid, kuigi jah, enamuse sillakaikaid saab alla 25€/tk kätte küll.
Vasta
#16
Point polegi selles et see palju oleks, lihtsalt uskumatu on see,et ei saa mujalt nagu...
Ja kui võrdluseks tuua et terve tagasilla remont komplekt läks ca 150-200 ss kahe puksi kinnituse eest pool sellest summast on ikka natuke ulme valdkonna teema pigem...
Niisama seda raha loopida on rikaste asi rohkem...
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#17
Ma arvan, et siin on asi lihtsalt selles, et neid kinnitusi ei lähe väga palju kaubaks ja tänu sellele, ei ole mõtet toota ka B varuosa. Kindlasti saab ka mujalt, lihtsalt kuna tegemist on originaal tükiga, siis saadetaksegi esindusse, kuna sealt saad odavamalt, kui nende vahenduse kaudu. Vähemalt minu varuosa tarnijad on minu vastu nii palju mõistlikud, et kui on mingi selline juhtum, siis saadetakse mind otse esindusse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,582 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,498 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,617 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W460, 300 GD, 1986 - Aialipp aialipp 40 36,594 06-05-2018, 12:41 AM
Viimane postitus: aialipp
  Minu C240 4MATIC 2005 Eric 9 9,256 20-12-2017, 10:44 AM
Viimane postitus: Eric
  MB W124 CE 300 1991 tns-one 44 43,494 29-06-2016, 05:25 PM
Viimane postitus: tns-one
  Mercedes-Benz 300 CE 1992 - ktmduke ktmduke 36 37,238 10-06-2015, 11:46 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB 300 CE, 1990, C124 - Mondos Mondos 54 63,174 13-12-2014, 04:48 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz ce 300 turbo 90a. arts24h 16 18,108 27-09-2013, 09:18 AM
Viimane postitus: arts24h
  MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse v8sse 18 18,883 23-07-2013, 01:29 PM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne