Postitused: 3
Teemad: 3
Liitus: Jun 2017
Maine:
0
nimelt siis selline mure et tyhikäigul auto ei mootor ei tööta yhtlaselt puterdab nagu, autosse sisse ka väga hästi seda tunda , muidu sõidab ilusti mingit probleemi pole.... oskab keegi mingit nõu anda mida vaadata kontrollida ??
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Elementaarne algus - diagnostika
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
süütepool ehk. diagnostiga saad teada mitmes silinder.
CE420 v8
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Alusta küünaldest, kui sa ei tea kuna neid viimati vahetati. 16 tk ja tüki hind Silberist 10 euri kanti.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Võsa, diagnostik ei vaata küünlaid tänapäeval enam. Ütleb heal juhul, et kusagil on nn misfire, mis jällegi ei näita, milline komponent vajaka jäi.
Mina kahtlustaks ka vaakumileket, aga see eeldab korralikku lahkamist...
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
12-07-2017, 04:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2017, 04:42 PM ja muutjaks oli Black66.)
Kui mootori ajalugu teadmata, siis on mõistlik vahetada küünlad + juhtmed alustuseks.
Enda V6 bensukaga sai maadeldud, puterdas kah, aga arvuti midagi tarka ei näidanud kunagi. Uued küünlad ja juhtmed peale ja nädalaga andsid 2 süütepooli otsad. Selle näitas juba arvuti kätte, millised täpselt, uued külge ja edasi töötas mootor kui viiul.
Edit: igasugused õhulekked ja vaakumilekked panevad üldiselt M112/M113 seeria mootoritel mootoritule põlema. Vigane süütepool aga seda näiteks teha ei pruugi.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
12-07-2017, 05:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2017, 05:12 PM ja muutjaks oli hents99.)
Oleneb.... ma sõitsin nt 2-3 päeva ilma lisaõhu pumbata (pistik tagant lahti) ja alles siis alles näitas mootori tuld.
Sisselaske muutuvat pikkust juhtiv klapp lekkis, aga tuld põlema ei läinud, sest solenoid oli järel ja mehaanilist viga ei nähtud....
Ma võtsin sisselaske pooleks, puhastasin ja panin uute tihenditega kokku ja tegin vaakumreservuaarile korraliku tiheda kiirliite.
Toimib.
Pihustid tasuks ka üle mõõta ja vajadusel pesema/asendama.
Muidu üli lihtne mootor, et töid teostada.
Küünlad tavaliselt feilivad suurel koormusel, mitte lahjal.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Mul oli kah selle sisselaske pleenumi pikkust juhtiva klapiga jama vahepeal. See pani kohe tule põlema. Kusjuures mootori töös polnud mingit anomaaliat tunda ja edasi käis ikka samamoodi.
Lisaõhu pumba pistiku lahtivõtt pani koheselt ja alati tule põlema. 211 kere peal M112 mootor.
Muidu aga jutt täitsa tõsi, üsna lihtsa ehitusega mootor.