Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 1989.a - Rainiskoop
Natukene sai jälle lahatud mootorit, ei teadnud kas naerda või nutta kui leidsin üllatusi sealt, kõigepealt tuli välja et nuka ja vända suhe oli paigast ca 20kraadi aga uskumatu oli see et üldse mootor töötas ja klappe pähe ei löönud ja siis järgmine üllatus oli see et ketitald on pilbasteks läinud ja ketivahele oli tõmmanud tükke, seega mootor ringi ei käinud, alumise keti tõkke oli ka ära murdnud peaaegu ploki küljes aga õnneks veel täiesti küljest ei tulnud seega sai proovitud keemilist metalli, ei tea kas jääb pidama või siis hakkab vändasimmeri vahelt tulema õli, nüüdsest on on nukk, vänt ja pump paigas seega tundub et seekord peaks hakkama ilusti tööle ja peale seda panema kütte paika, preagu kahjuks oli see et peale läks mõrane nukk kuna turboka nukk mis ma sain läks puruks kui hakkasin peale panema, ei tea kas oli minu süü või oli nukk haiget saanud, seega kui saab mootor kontrollitud et toimib kenast siis peab kunagi teise korraliku nuka sebima ja ära vahetama, mingi päeva panen tööle ka kui kokku saab, palju pole enam jäänud, starter peale, pihustid kinni, sisselaske kolle peale ja sumbuti ka külge siis peaaegu saaks juba sõita, eelmine korda kui hakkasin õhutama sidurit siis jälle hakkas siduri probleemid kuid peaks olema korralikud silindrid, kui järgmine kord ka asja ei saa siis peab silindrid ära vahetama ja sõidab
[Pilt: 18641656_120332000933319459_1350799913_o.jpg]
Üks pildike ka peale seda kui sai veetud uude kohta, kuid loodan et sõidab juba omaljalul vanasse kohta tagasi,
Laupäeval sai ka käinud Street.ee kruiisil siis tuttavadega ja seega sai otsustatud et eskordime Steni ilusat kutsikat.
[Pilt: 18618140_120332000889224528_333198469_o.jpg]
Üks pilt ka siis kui kõik kutsikad koos ning ka projektikad
[Pilt: 18674934_120332000980408002_1966344454_o.jpg]


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Natukene uut juttu ka vahepeal, nimelt siis sai võetud sõitva autopealt mootori ja ümber visatud enda omale ning sai ka tehtud kerge tihendite uuendused[Pilt: 19885540_1391494574296384_802419099_o.jpg]

Ning ka bensukale sai ostetud teised veljed mis sai suht hea hinnaga kätte võrreldes turuhinnaga, tegu siis originaal Zender Pentad 16x8 ja 16x9, Rehvid läksid siis taha Nexenid 205/40/r16 ja ette Continental 185/50/r16 [Pilt: 19807399_1388475501264958_1626022186_o.jpg]

[Pilt: 19702843_1389854741127034_9147849134675646365_o.jpg]
natukene halb kvalideet pildile


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Veljed on sigahead! Tulen kahe nädala pärast eestisse, võiks kutsikatega kruiisisõitu teha. Polegi teiste foorumlaste autosid näinud laivis.
Vasta
(09-07-2017, 09:50 PM)Paul Kirjutas: Veljed on sigahead! Tulen kahe nädala pärast eestisse, võiks kutsikatega kruiisisõitu teha. Polegi teiste foorumlaste autosid näinud laivis.

Väga hea, meil kerge kutsika klubi on jube kerkimas aga väga ootame inimesi sinna juurde et saaks ka hakata eraldi tegema kutsika kokku tulekuid ja kuriise, ma paari foorumi kaaslasega olen kohtunud ja väga hea on teistega kokku saada, kas sul 2.8 tehnika täiesti valmis? eks anna teada kui eestis oled, mõtleb midagi välja Eusa_clapEusa_clap



Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
(09-07-2017, 09:52 PM)Rainiskoop Kirjutas:
(09-07-2017, 09:50 PM)Paul Kirjutas: Veljed on sigahead! Tulen kahe nädala pärast eestisse, võiks kutsikatega kruiisisõitu teha. Polegi teiste foorumlaste autosid näinud laivis.

Väga hea, meil kerge kutsika klubi on jube kerkimas aga väga ootame inimesi sinna juurde et saaks ka hakata eraldi tegema kutsika kokku tulekuid ja kuriise, ma paari foorumi kaaslasega olen kohtunud ja väga hea on teistega kokku saada, kas sul 2.8 tehnika täiesti valmis? eks anna teada kui eestis oled, mõtleb midagi välja Eusa_clapEusa_clap

2.8 on nii palju valmis, et jaanuaris sõitsin temaga kuuaega dailydriverina ja praegu vahepeal kasutas seda mu onu, kui tal auto remondis oli. Muidugi on asju mis vajavad tegemist (kastile vaakum - vahetab käike maksimum survega ja pauguga, siis tuleks ühendada tahhokas, kuskilt leiutada spido, mootorijuhtmestik tuleks ilusti rüüga vms katta). Aga muidu sõitu ei sega midagi ja mahedalt käib edasi küll Big Grin. Jõuan Eestisse 27. juuli Eusa_dance
Vasta
Unustasin ka sellest rääkida et olen vahepeal jõudnud sisse panna ka mustad vaibad ja asjad, seega sisu on peaaegu koos, oleks vaid vaja tagaaknalauda korralikku, peaks kohale ka jõudma tagaistme kinnitused mingipäev siis on sisu peaaegu koos, armatuur vaja veits lappida ka ning oleks vaja uut keskvõret kuna endal selle raam puruks ja siiamaani mõtlen kuida moodi ma peaks saama tööle tahhoka, endal tuleb karterist kiiruseandur juhtmega ja rohkem pole valmidust ega midagi kuna bensukana polnud mul tahhokat aga oleks vaja see tööle saada.
Esimene käivitus sai tehtud, tuli välja et pump on paigast ära, panin paika aga siis sai juba aku tühjaks seega proovin mingi teinepäev uuesti, loodan et nüüd hakkab tööle siis peab hakkama sättima tühikäiku ja turborõhku, loodan et väga hullu tahmalonti tagant ajama ei hakka, kuna nii pole väga meeldiv linnavahel sõita Eusa_doh


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Uskumatu kui ka see pole siis soomest tulnud mootor õpetas mind valesti kuna see oli veits valesti kokku pandud ja see ega ei saanud ise ka ilusti tööle teda, pihustitorud olid valesti peale pandud aga sain nüüd teada peale teist pumba kontrolli et ei saa olla midagi enam valesti ja öeldi viga ära kohe, pihusti otsad vahetatud, kõik tihendid peale plokikaane, ca 3000km sõitnud turbo ja võib öelda lõpuks et pill hakkab sõitma lähiajal, panen käigukasti vardad külge ja saab liikuma kuid vaja veel timmida kütuse ja tühikäigukruvi, tahmalonti teeb ka veel ilusti aga pole veel midagi peale otsetoru ka, küsimus selline kas kuidagi võimalik sättida turbo ärkamist? Või ongi ainukene lahendus väline alda et saada lahti suuremast tahmast?
Muutusi on hetkel palju olnud kahjuks pole hetkel arvutis et laadida pilte üles aga ka need tulevad lähiajal, võib öelda et enne talve saab pill valmis kui aeg panna talveunne, kui aga saan diisliks ja üv siis hea aga enda arvele ikka ei saa


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 20727199_1419552911490550_1820472460_o.jpg]
[Pilt: 20727571_1419712534807921_1022344306_o.jpg]
nagu lubatud siis sai paar pilti ka oma mõlemast w201-st, paar päeva tagasi sain auto sõitma aga stendis tuli välja et 1 pihusti ots on defektiga, tellisin uue juba ära ning täna sai ka lõpetatud sumbuti ehk siis turbost tagasillani 2,25" ja edasi seal 3" otsetoru, kui häirima hakkab siis mingiaeg panen reso vahele, ootan ja vahetan pihusti otsa ära siis peaks ka enamus tahtmast lahti saama ja siis peab hakkama pisi asju tegema mis ajajooksul katki läinud või kaduma, enamus asjad on juba valmis ning ootab arki minekut, jõudluse pealt ei oska hetkel midagi öelda kuna sõita sain ainult 1 väikese tiiru siis rohkem ei jõudnud sõita, aga tundub et toimib aga hetkel lagiseb ja natukene lärmakas on.
vahepeal sai ka siis ümber visatud sisud, ehk siis Rosso panin bensukasse 709ARP ja sportline sisu läks diislisse kuna sportline sisu oli veits rohkem korvis ja hoiab paremini omal kohal, ostetud sai ka taastatud MB originaal kärgveljed ning diislile ette pandud Zender stangelisa + preface stange.


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 20945358_1427326620713179_1916754629_o.jpg]
[Pilt: 20951948_1427236247388883_949927606_o.jpg]
täna sa valmis eelsüüde ja sai ka veetud vaakum suretuseks, tagant kärpisin 1 tiiru vedrusid ka kuna tagant oli suht kõrge ning sai ka tehtud mootori pesu kuna olen saanud lekketest lahti ja nüüd peaks mingiaeg olema mootor kuiv, mingipäev peaks piduri supportid üle käima tundub et seismisega on pidurid peale jäänud aga hea on õnneks see et kettad ja klotsid on ca 10 000km läbi vuranud ja täitsa värsked veel, aeg oleks ka hakata tagasilda tegema, silla täielikult ära taastama aga seda jõuab teha talvel kui rohkem aega on ja ei pea sõitma selle pilliga.
Pill on üle aasta seisnud kuna olen teinud palju lolle otsuseid ja kogemust ka nappis aga igapäevaga aina rohkem saan aru et see pill hakkab juba valmis saama, mis on toonud motivatsiooni tagasi, eks pisemaid asju tuleb veel teha aga tehnika toimib aga mitte veel ideaalselt, vaatab peale pihusti vahetust ja kuu alguses vahetan ka kõik küünlad ära kuna praegu vist tuleb taha 1 või 2 küünalt ainult, vool tuleb ilusti peale aga küünlad nii läbi juba mis oli eelmisel omanikul ka probleem, et kohe ei tulnud mõni pütt taha vms


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 22264644_1476875359091638_340570026_n.jpg]

Sain aru et see aasta pillist asja ei saa kuna kõik võtab aega ja probleeme ainult selle diisel mootoriga, siiamaani pole jahutusest jagu saanud, termostaat vahelt võetud, veepump korralik, varjandid on veel radikas või siis salongi radikas aga on siis aeg hakata kerele tähelepanu pöörama ning sai ära võetud kõik liistud ja tagastange, kõige rohkem tahaks tähelepanu karbi tõstekohad mis originaal tungi augu kohalt ära mädanenud kui mitte midagi hullu, tungikohad panen kinni sest neid ei saa kasutada koos zender karbilaiendusega, plaan siis preagu nii et kere täiesti üle värvida ja korralikult teha, põhi üle käija kui vaja keevitada siis saab ka seda teha aga kindel plaan mastiksiga kõik üle käija ja tagasild ära taastada, uksed olid imekombel korralikud aga ainukene mis vaja välja vahetamist on kundepoolne esitiib ja tagaluuk, ise preagu mõelda siis on ikka jubedalt veninud see ehitus kuna teinud palju lolle otsuseid aga nüüd siis targem teha kõik korralikud ja rahulikult et hea saaks.


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 22163758_1726738460732681_64604873_o.jpg]

kaks nädalat tagasi sai siis toodud lõpuks endal ka korralik igapäeva auto mis on siis 2.2cdi 90kw(ilma tahmafiltrita) ja uuema tüübi 6ne manuaal, lisadest siis niipalju et püsikas, el istmed, el aknad, kliima, pool nahk sisu, multifunktsionaalne rool jms mida meelde ei tule hetkel, sai siis ka diagnoositud ning 1 moodul oli läbi ainult, sillas on siis ees stabika vardad ja 1 sharniir, üleüldisel olen autoga rahul kuna auto sõidab hästi ja ei suitse, auto on hoitud ning olemas ka hooldusajalugu.
auto said toodud kuna "MADAL VEOS"el otsustas pooltelg siis pooleks minna, hetkel et hakka teda ennem kevadet näppima kuna üritan diislil kere ära teha ja peale seda arvatavasti tuleb üks w126 swapp ette võtta.
Kui keegi oskab soovitada kuidas panna ASD tööle ilma et ta nuka pealt jookses siis andke aga infot või siis jagage infi kuidas teha ta LSD-ks
hetkel siis plaan panna siis väiksem mootor 2.3 kompressor ja 5-ne manuaal kast sest neiu ei soovi suuremat mootorit aga autot tahab nii väga endale siis otsustasin kiiresti diisli ette võtta ja valmis saada, loodan et ennem talve saab auto uue kihi alla juba ja ehk ka sõitma ilusti.


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 22550750_1487051041407403_785227667_o.jpg]

natukene pilte ka siis jälle, karbid keevitatud, pagassi põhi ja poolraami otsad ning rohkem pole leidnud keevitust vajavaid kohti aga ei tea veel kas see on ikka kõik, varsti siis vana mastiksi maha võtma ja uue peale panema, kindlasti panen ka pilte tööst veel

[Pilt: 22550693_1487051094740731_1165027042_o.jpg]


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Vahepeal siis juhtunud ka midagi ja ikka vaikselt kere hakkab juba paremaks ka minema, olemas ka nüüd garaaz kuhu ta peale madalveost läheb, natukene pilte ka juurde
[Pilt: 25086952_1539576439488196_270644297_o.jpg]
Sai siis alla ka pandud Zenderid siia mille järgi peab hakkama tiibasid veits rullima
[Pilt: 25086995_1539576389488201_189831292_o.jpg]
Terve ringi pidurisadulaid sai tehtud(1 sadul puudu pildilt) plaan siis hetkel selline, kuna kettad on uueväärsed siis ostan lihtsalt uued klotsid ja sõidan niikaua kuni ketast veel on ja peale seda saab mõelda suuremate pidurite peale mida küll hädasti vaja ei ole aga parem ikka
[Pilt: 25139083_1539576619488178_2046469360_o.jpg]
[Pilt: 25139115_1539576479488192_1113169138_o.jpg]
Kergelt on siis saanud juba proovida külge ja kruntida tegu siis eestipäraste Zender tuuning lisadega mille välismaapärane nimi on Kamei x1
[Pilt: 25270894_1539576269488213_645310656_o.jpg]
Alla sai siis pandud ka Bmw e36 esimesed coiloverid ja tugilaagrid samuti mida pidi veits modima
Taha siis hetkel valmis ostetud Bmw e36 vedru kõrgusereguleerijad ning W210 vedrud milles kahtlen ,et need mulle alla lähevad kuna need on ikka veits liiga laia läbimõõduga ,aga saab vast hakkama ka w201 vedruga ning Saab 9-3 2003 tagumise amordiga mis lühikese vedruga ideaalne, jääb vedru kerge pinge alla mitte ,et kui kutsika enda amort jätta siis üles tungides kukub vedru alt äraEusa_snooty


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 25467579_1546152425497264_1991505244_o.jpg]
Vaja siis kõik ikka uuesti ära lammutada et jälle üles teha, mootor järjekordselt maas ja enam diislit peale ei lähe ka
Vabandan kvaliteedi pärast!


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Mis moto asemele tuleb?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
(17-12-2017, 01:50 PM)124STD Kirjutas: Mis moto asemele tuleb?
Hetkel pikalt mõttes juba olnud m111 2.3 16v ülelaadijaga, millest peaks piisama sellise kere peale.



Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
[Pilt: 25829563_1551472798298560_301870196_o.jpg]

Sai siis stange ka kokku pandud, alguses panin ise puurivatega kinni ehk siis toestuseks ja panin kere liimiga kinni, kruvid jäävad sisse ja lõikan lihtsalt kruviotsad maha ja saab kere pahtli kihi peale panna ja ilusaks lihvida, tegemiseks läheb järgmisena põhi siis, sain siis odavalt peenliiva pritsi jaoks, millega saab teha rattakoopad ja põhjaaluse, kuid ennem peab veits eeltööd tegema et liivaprits üldsegi maha suudaks võtta mastiksi, peale seda peab siis hakkama küljelaiendeid ehitama FL liistupeale millest võib tulla paras peavalu Eusa_wall


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Täna sai ära toodud M111 2.0 141kw kompressor mootor, mida peab hakkama peale aretama, ehk siis juhtkestikuga möllama ja tihendid ka alguses ära vahetama, järgmine kuu ostan samasuguse 2.3 kõrvale millel puudub ainult kompressor.

[Pilt: 26142716_1556001044512402_484196374_o.jpg]


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Vahepeal siis tegelenud w203 probleeminga, nimelt siis asjad viitavad sellele et kunagi on ette nurka pauku saanud, sp et terve juhtme kimp oli lapitud mis ka mul ükspäev lühisesse läks, olen õnnelik et auto maha ei põlenudEusa_clap, vahetatud oli ka veel siis klaasipesuvedeliku paak mis ei pruugi olla vahetatud sellepärast et pauku on saanud aga kõige tõenäolisem on see variant aga ka huvitav on see et taha klaasile vett ei pritsi ja põhjus on ka miks, sest sinna on pandud sedaani paak(ma arvan nii) sellepärast et 1 pistik on seal lahtine ja pumpa ei ole mis peaks siis tagaklaasile pritsima, võin ka eksida sellega miks ei pritsi aga kõige loogilisem variant on see.
Nüüd siis sain juhtmed ilusti pandud, tinnutatud ja juhtmed korralikud puhastatud(olid suht pikalt ära mädanenud) aga peale seda kui juhtmed said ära tehtud(kõik sai värvide järgi pandud) tekkisid uued probleemid, nagu nt ees parkimis andurid ei toimi, turbo ei tule järgi, diagnoos näitas "air mass is too small" ja midagi oli veel mida hetkel ei mäleta, ühesõnaga mingi jama oli õhulugejaga, võtsime tagant ära aga midagi ei juhtunud, arvatavasti kuskil ajus on midagi juhtunud peale seda lühist aga ei tea, loodan võimalikult kiiresti korda saada.
Õnneks hea oli see et hakkasid uuesti tuled tööle, temp andur, genekas ja uksi enam ei lukusta automaatselt ja üksipäev jamasin mootoriruumist tuleneva vilinaga, peale juhtmete lappimist enam ei vilise.
[Pilt: 26543011_1562398237206016_1694283658_o.jpg]


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
Täna siis sai otsus vastu võetud, et ei leia ikka nii kergelt kitsaliistu ringiEusa_wall, kuid järgmine aasta ehk proovib uuesti siis kui tuleb ette võtta kere ülevärvimine, praegu sai lihtsalt siis keevitatud ja värskendatud, tegin küll pilte mootori ruumist ka aga kadus pilt ära(teen homme uue) ühesõnaga siis teen mootoriruumile ka värvivärskenduse sest mõnest kohast oli ikka natukene roostes ja tulenurgas kerge auk ühelpool.
Põhi tuleb ka ikka ära teha, keevitatud on küll juba aga uus mastiks tuleb peale kanda aga enne seda peab võtma tagasilla alt ära ja teise diffri alla panema ja tagasilla kaikaid vahetama ja ära värvima ühe sõnaga tagasilla taastan ära.
Praegu siis modin liistu tagastange lisa külge, ning teen ka karbilaiendused üheks.
[Pilt: 26654506_1564761416969698_127385307_o.jpg]


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 484,830 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,150 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,610 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,264 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,216 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,262 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 300CE, 1989, W124 T6nu 70 45,858 25-06-2011, 10:57 PM
Viimane postitus: T6nu
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,390 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,305 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne