02-07-2017, 01:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2017, 01:27 PM ja muutjaks oli eggi.)
Tervitus
Ma siin täitsa uus ja pole seni kunagi Mersut omanud, aga et soov teha enesele mõnus matkabuss, vaagin viimasel ajal Mercedes-Benz bussi V230 (W638, 105kW, 1998, bensiin+gaas, automaatkastiga) ja VW Transporter/Caravelle T4 (1999-2003, 2,5L 75kW diisel) vahel. Mercedes-Benz sõidumugavust on arvatud vist paremaks ja ehk tema automaatkast ole ka etem kui seda muidu tublil T4-l on. Mercedes-Benz puhul aga tegu esimese gen Vitoga, millel roostet ju juttude järgi palju, elektrijuhtmed jumpsivad ning tagumine õhkverdustus ka murelaps. Ja ehk on see nimekiri suuremgi Vähemalt, mu ostuks leitud isendil on õhkamort spriaalvedru vastu kenasti välja vahetatud jm töid tehtud.
Kus aga mersul siis kõige enam roostetab? Küsin, et teada kuhu vaadata. Mis suuruses väljaminekuga peaksin arvestama, kui stendil selgubki, et kere põhjal seda ikka leidub? Pole keretööde maksumusest üldse aimu ja parem oleks üllatusi vältida.
Ja mida peaks ostu eel veel peaks jälgima, mis nuppe näppima, kui ikka soovitate selle W638-ga riskida. Mootor, elekter, automaatkäigukast... Ikkagi paarikümne aastase isengiga juba tegu. Mulle meeldiks Mercedes-Benz, kuivõrd eelistan automaatkasti, mida VW puhul tuleks vältida nagu tuld.
ette tänades,
Ivo
Ma siin täitsa uus ja pole seni kunagi Mersut omanud, aga et soov teha enesele mõnus matkabuss, vaagin viimasel ajal Mercedes-Benz bussi V230 (W638, 105kW, 1998, bensiin+gaas, automaatkastiga) ja VW Transporter/Caravelle T4 (1999-2003, 2,5L 75kW diisel) vahel. Mercedes-Benz sõidumugavust on arvatud vist paremaks ja ehk tema automaatkast ole ka etem kui seda muidu tublil T4-l on. Mercedes-Benz puhul aga tegu esimese gen Vitoga, millel roostet ju juttude järgi palju, elektrijuhtmed jumpsivad ning tagumine õhkverdustus ka murelaps. Ja ehk on see nimekiri suuremgi Vähemalt, mu ostuks leitud isendil on õhkamort spriaalvedru vastu kenasti välja vahetatud jm töid tehtud.
Kus aga mersul siis kõige enam roostetab? Küsin, et teada kuhu vaadata. Mis suuruses väljaminekuga peaksin arvestama, kui stendil selgubki, et kere põhjal seda ikka leidub? Pole keretööde maksumusest üldse aimu ja parem oleks üllatusi vältida.
Ja mida peaks ostu eel veel peaks jälgima, mis nuppe näppima, kui ikka soovitate selle W638-ga riskida. Mootor, elekter, automaatkäigukast... Ikkagi paarikümne aastase isengiga juba tegu. Mulle meeldiks Mercedes-Benz, kuivõrd eelistan automaatkasti, mida VW puhul tuleks vältida nagu tuld.
ette tänades,
Ivo