Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-04-2017, 11:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 12:38 PM ja muutjaks oli python.)
Äkki keegi oskab soovitada mida ette võtta 124-ga millel heitgaasid paigast ära.
S124 E220 M111.960 mootor.
Tühikäigul HC kõrge 142/lubatud100, pööretega ok.
Pööretega CO 0,53/lubatud 0,3, tühikäigul ok.
Bensu lebrakas samuti tugevalt tunda.
Vahetatud:
Õhulugeja BOSCH
Lamda BOSCH
Sisselaske õhu temp andur, Febi.
Mootori temp andur
Detonatsiooni andur BOSCH
Nukkvõlli ajastuse magnet OEM
CAT B-osa
Õhuvõtu kummi voolikud
Küünlajuhtmed ja küünlad BERU
Süütepoolid
Vaakumi asi vist seda samuti ei mõjutanud, ÜV-l sai proovitud salongi minevat vaakumit pimedaks tehtud.
Söefiltri pump kontrollitud, ei leki vaakumit.
Surved silindrites 9,8-11,2 Bar
Mootori juhtmestik 2009 aastat ja tundub terve.
Järgmiseks on plaanis proovida uut kütuserõhu andurit.
Pihusteid ei tahaks niisama vahetada nende hinna tõttu, kontrollinud neid pole.
Käivitub soojalt ja külmalt hästi, suvel kuuma ilmaga on samas tunda jõu kadumist. Mingeid vigu ta ise ei näita, selle vilgutamise testiga.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kindel et see B osa katt toimetab? Numbrid pole väga hullud, kui pööret hoida ja kuumaks ajada siis ka numbrid ei kuku?
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-04-2017, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 12:23 PM ja muutjaks oli python.)
Ei ole kindel, kuid enne mõõtmist soojaks lastud ja pööretega sõidetud, mõõtmise ajal samuti pikalt pöördes hoitud. Päris naksuva ja kärssavana pole proovinud. Muidu maanteesõitu on praktiliselt 0 km, kogu aeg lühikesed linna otsad. Enne mõõtmist õli Castrol 5W40 ja filtrite vahetust samuti proovinud.
Kuna mootor töötab rikka seguga ja bensiin vist satub õli sisse siis pööretega hakkab ka sinist suitsu ajama, "värske" õliga seda pole. Õli kulu mootoris ca 2L 10000km peale.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-04-2017, 12:08 PM)python Kirjutas: ...
Muidu maanteesõitu on praktiliselt 0 km, kogu aeg lühikesed linna otsad.
...
Õli kulu mootoris ca 2L 10000km peale.
Kaks mõtet.
Mis nägu olid eelmised küünlad? Grupipilti saaks?
Kas Kiire ots Tallinn-Võru-Tallinn ei tee katile elu sisse?
Kas see 2 liitrit on rehkendusega, et tase on kogu aeg maks või tuleb sellele lisaks too kahe varda märgi vahele jääv liiter?
Numbrid ei ole koledad, aga natuke rammusavõitu.
Millise tempanduri vahetasid? Neid peaks seal rohkem olema:
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/16...-cold.html
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-04-2017, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 01:30 PM ja muutjaks oli python.)
Eelmised BERUd ca 60tuhat km.
Praegused heledamad natuke, sai kontrollitud kui surveid mõõdetud. Kolme otsaga küünaldest raske aru saada, säde käib aint ühest.
Temp andur ikka mootori tööd juhtiva oma, salongi seieri oma on ok.
Võib proovida ka pikka maanteesõitu, eks see mõjuks igale mootorile hästi, kuid ei julgeks lubada selle viga.
Õli läheb bensuga kokku, lõhnast tugevalt tunda ning mida vanem seda rohkem mootorist kaduma hakkab, ei leki kuskilt.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
30-04-2017, 01:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 01:37 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Parempoolseim küünal räägib tähelepanu vajavast silindrist. Aga see ei näe sedamoodi välja, et üksinda sääraseid gaase toota.
Kui viitsid kaks korda sõita, siis võid minu seisva pealt toimivad pihustid laenuks saada. Kas need Sinu omadest paremad on, ei julge kindel olla. Aga pada toimib...
Kas drosseli asendit loetakse sujuvalt ja õigesti?
Kas sisselasketemp on õige?
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-04-2017, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 02:27 PM ja muutjaks oli python.)
(30-04-2017, 01:32 PM)v6sa Kirjutas: Kas drosseli asendit loetakse sujuvalt ja õigesti?
Kas sisselasketemp on õige? Drosseli asendit ei oska kontrollida, püsikiirus hoidja vaakum läheb sinna veel ja püsikas jõnksutab, ei hoia ühtlaselt kiirust. See läheb regulaatorisse ja pole vaakumi ega õhuvõtuga seotud.
Kahe õhu sisselaske temp anduriga proovinud, febi ja facet. Minukätte jõudes oli seal mingi w221 andur, seda enam kahjuks alles pole. Andur näitab vastavalt õhu temperatuurile takistus, kas see õige signaal mootori juhtaju poole jõuab ei oska öelda. BOSCHi diagnostil vist võimalus seda kontrollida.
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Mis firma toodangu kat. sul all on?
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(30-04-2017, 09:25 PM)Cane Kirjutas: Mis firma toodangu kat. sul all on?
http://www.ebay.de/itm/Kat-Katalysator-M...1c0c723189
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
13-05-2017, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2017, 07:03 PM ja muutjaks oli python.)
Kütuse surve regulaator vahetatud, mingit injector cleanerit paaki valatud ja maanteesõitu katsetatud, kuid tulemusteta.
Googlist näitas, et mootori ajastus peaks õige olema, kui alt väntvõlli märkide pealt 20 kraadi peale ÜSS näitab ja siis peaks nuka ratastele fikseerimis pinnid aukudesse sobima. Vist on sellel mootoril nii?
Mul nii polnud, ülevalt olid augud paigas kui alt näitas ca 28 kraadi peale ÜSS.
Kas kett on veninud ning aeg selle vahetuseks ja peale vahetust võib loota normaalseid heitgaase?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
13-05-2017, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2017, 07:29 PM ja muutjaks oli erx000.)
Ma prooviks enne korraliku orig katiga, igaks juhuks.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mina süüdistaks ka seda universaal katti! Oma ajal kui pidasin üht kuldaväärt 124 ja oli ka selline sama jama. Oma lollusest lõhkusin originaal kati ära. Hiljem asendasin selle universaal katiga. Esimene aasta läks ülevaatuselt läbi, kui edasi see enam ei õnnestunud. kuna näite enam kätte ei saanud. Hiljem müüsin auto oma heale söbrale. Ta vahetas kati uuesti ära, oli jälle esimene aasta mureta, kuid igal järgmisel aastal enam näite kätte ei saanud. Auto ise oli tihe ja korralik. Sellest järeldasin, et need universaal katid on ikka jama. Ühekordseks kasutamiseks. Peale ühte aastat nad enam tööle ei hakka korralikult.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
17-06-2017, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2017, 12:59 PM ja muutjaks oli python.)
Kett koos pingutiga vahetatud, märgid said paremini paika ning kibe lõhn kadus sellega ära. Pööretega CO ja tühikäigul HC ikka kõrge.
Millised kogemused on E85-ga? Kui ülevaatuse ajaks seda paaki valada ning kui palju seda võib lisada? Kas seda müüakse kuskil?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Äkki oleks lihtsam siiski orig katiga proovida?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
18-06-2017, 04:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 04:05 PM ja muutjaks oli stihl.)
(17-06-2017, 12:50 PM)python Kirjutas: Kett koos pingutiga vahetatud, märgid said paremini paika ning kibe lõhn kadus sellega ära. Pööretega CO ja tühikäigul HC ikka kõrge.
Millised kogemused on E85-ga? Kui ülevaatuse ajaks seda paaki valada ning kui palju seda võib lisada? Kas seda müüakse kuskil?
Kuidas seda CO-d kontrolliti, kas pärast rahulikku sõitu, siis väike ooteaeg ja siis pöörded peale?
Või nii, et minut-paar-viis hoiad enne testimist mootorit pöördes (enne piirajat) ja lased kati nö punaseks.
Universaalkattidega saab ainult nii ülevaatuselt läbi.
Neil lihtsalt pole neid väärismetalle nii palju sees, kui originaalkattidel.
Ega see hinnavahe puhtalt MB märgi pärast ei ole, sisu on ikka samuti lahjem.
Siin muud head ja odavat lahendut polegi, kui kasutatud originaal osta. 300tkm sõitnud MB oma on veel tuttuus. Aga ega sedagi keegi niisama ära ei anna, kui juba kokkuostukontorid maksavad selle eest mingi 60€
Seda E85-te minuteada eestis keegi ei müü, kuna valitsuse alkoholiaktsiis on nii kõrge.
Kuidas Lätis, ei tea; viin on seal küll suht odav, seda tean...
Piiritust, vist, et seda E85-te ise teha, minuteada samuti Eestis ei saa kuskilt, kui sa just Liviko töötaja ei ole.
Jääb vaid mingi illegaalne variant.
Edit: kas mitte põhjamaades pole kütuses sisalduv piiritus aktsiisivaba? Ehk siis Soomes-Rootsis äkki müüakse seda.
Siis pole ju probleem, neid käib seal ju hordidena. Isegi siin on pooltel kasutajatel asukoht mingi vantaa või stockholm.
.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kasutatud orginaal katiga heitgaasid paigas
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nii palju siis "vahet ei ole" teadmisest.
Hea, et korda said.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kust kasutatud originaalkati leidsid ja mis hinnaga?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(06-12-2017, 08:15 PM)nostromo Kirjutas: Kust kasutatud originaalkati leidsid ja mis hinnaga?
minul
leidis
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
|