Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Huvi pärast küsin, mis tähendab väljend- pihustid lähevad tegemisse? Ma ise arvan, et diiselmootori pihustite puhul midagi väga peale pihustite vahetamise teha ei anna. Vahetamise puhul on mitu varianti. Kas tehase poolt renoveeritud ehk vahetusfond või siis mingi kohalikku tegija poolt remonditud. Remondi käigus vahetatakse ära kuul, kuulipesa koos vardaga, mingid seibid, pihustiots. Hind võib tulla peaaegu sama, mis tehases renoveeritu puhul. Või on välja töötatud mõni uus tehnoloogia, millest ma kuulnud ei ole?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Päris õigeasi see vaid otsade vahetus pole, kuid kui muu on korras, tagasivoolu leket pole siis minul õigustas.
Boschi ots koos vahetuse ja stendiga ca 100. vahetusfond Bosch 240 või dieselland ca 180 tk....x6
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Mul lähevad pihustid tegemisse selles suhtes, et tehakse ultraheli pesu ja siis kontrollitakse yle kas on korras. näidud arvuti järgi olid muidu normi piirides, aga oma südamerahuks tahaks ära teha.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ultraheli pesu. See on minu jaoks midagi uut. Kunagi vanal heal ajal ostis Bakt Kaubandus (Pärnu mnt 137) firma ASNU ultraheli stendi, mis oli mõeldud bensiinimootori pihustite "pesuks". See oli ilmselt Eestis esimene omataoline. Täna on see stend minu teada Truumu Diagnostika käsutuses. See stend ei ole mõeldud diiselmootori pihustiotste või mingite muude tükkide puhastamiseks. Kas CR mootori pihusti võetakse juppideks, pannakse ultraheli vanni ja siis "puhastatakse ära". Pärast pannakse pihusti uuesti kokku ja kõik on OK? Täitsa huvitav.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
No ei tea mina täpselt kuidas need asjad seal käivad. Ja tôenäoliselt on asjad arenenud edasi vanast heast ajast. kui ära käin siis vôin ka siia kirjutada kuidas muljed on. samas vbolla ei muutu palju kuna pihustid niigi normi piirides. kusjuures panin tähele, et peale pumba vahetust on kytusekulu vähe tôusnud. kas sellepärast, et pump lahjem?
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Räägi kulu numbritest? Kui pikaajalise perioodi võrdluseks oled võtnud? Siin on 110 asja, mis võivad põhjustada ühe paagitäie pealt kütusekulu vahet.
Kui Sul vana pump kaikaid pani, siis on võimalik, et kulu oli sellepärast väiksem.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Kulu on umbes 0,7 l sajale rohkem. Sôidan hetkel igapäevaselt umbes 300 km. Enamus maanteed. Vana pumbaga on algusest peale sama palju vôtnud. välja arvatud siis kui mingi aeg diffrit vahetasin. siis muutus ka vähe. Aga kuna auto ikkagi väga öko siis see 0,7 pole ka eriline näitaja. nägu on ikka naerul.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Proovi veel paar paagitäit läbi sõita, kui siis ka vahe püsima jääb, siis ma hakkaks probleemi otsima. 1-2 paagitäie pealt ei saa mingisugust kokkuvõtet teha. Üks päev puhub tuul natuke rohkem vastu, sajab vihma ja rohkem lambaid komberdab jalus ja ongi kütusekulu erinev.
Kulu vahe on kompuutris või reaalselt liitrite järgi tankides ka?
320cdi nüüd väga öko ei ole, aga saab täitsa mõistliku kuluga hakkama. Sõltub muidugi väga palju sõidustiilist.