Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Tere Mersupere.
Mure mul siis järgmine. Tagurdati mu autole otsa ja lekkima hakkas radikas. vbolla oli seal ka varem miskit juhtunud, kuna radika alumine tugiraam (või mis asi see on mille peal ta seisab) oli külgedelt kõver. viimase vigastuse tekitas radikale tõenäoliselt stange alumine plastik mis siis otsa tagurdamise hetkel koos stangega tahapoole liikusid ja koos sellega radika alumist raami murdsid.
Asun siis asja tuuma juurde. Kuna radikas hakkas lekkima siis otsustasin asja lähemalt kaeda ja lekkele lõpu teha. masinat ma muidugi kordagi keema ei lasknud. võtsin siis asjad eest lahti ja avastasin, et radika küljel plastikus on mõra. sulatasin siis selle mõra ilusti kinni ja kindluse mõttes tõmabsin veel korralikult epo massiga üle. jäi väga hästi pidama. seejärel võtsin vasara ja timmisin vähe seda radika tuge millel ta seisab. sai ka nagu väga hea. ja kuna ruumi oli siis vahetasin ka lamerihma koos juurdekuuluvaga ära.
viskasin siis asjad ilusti kokku tagasi ja avastasin, et käivitamine on tavalisest pikem ja tühikäigul mootor töötab natuke ebaühtlaselt. ei osand nagu midagi arvata. käisin siis veakoode ja värke lugemas. vanad kustutati ära ja uusi ei olnud. pihustid ja silindrite surve mõõdeti ka ära. kõik ok. samuti ka lati surve. no plää. võtsin siis kolde tihendi, uue kütte filtri ja veel pudinaid. vahetasin ära ja ei miskit. siis kustutasin EGRi ära. ja endiselt ei midagi. nii kui kõvemini kiirendan siis sureb auto välja ja EPC on ees. samas läheb ta ka käima kohe kui võtit keerata.
ühesõnaga on mul mõistus otsas ja tulin siia asja uurima. ei oota, et keegi mul autole läbi neti diagnosti teeks või remondiks, aga kindlasti on keegi kes oskaks mind õigetele jälgedele suunata.
Tervitused Pärnust.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Nagu kirjutasin siis loetud ja ei andnud tulemust.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mismoodi see egri kustutamine käis?
Tuleks sõita ja vaadata mis puudu jääb, et masin maha sureb. Veakood pole ainus asi mida saab vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Egr sai eemaldatud siis selle takistuse ja dioodi trikiga. Suht lihtne ja odav lahendus. Pime sai ka ette pandud. sôites pole proovinud väärtusi vaadata (pole vôimalust) kuid vaadati töötava mootoriga ja käivitades.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas see mitte OM648 elektrilise egriga töötamiseks polnud mõeldud?
Ja kui uskuda UK foorumit siis probleeme töös....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 33
Teemad: 4
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Mul oli sama jama, kuid lõpus enam ei saanudki käima, vahetasin raili lati tagumise anduri ära ja mure murtud
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lati tagumises otsas pole andurit
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
See egri eemaldus oli just vaakumiga egri jaoks môeldud. Ja see töötab väga hästi. Just elektrilist ei saanud teha sellega. aga mind just huvitab, et kas on vôimalik, et ma radika eemaldamise/paigaldamise vôi rihma jne vahetusel äkki millelegi haiget ei teinud? enne seda töötas laitmatult. vbolla on seal môni andur vôi mida iganes mis vôis kannatada saada nii, et ma ise ei märganud. ei kasva just 2 vasakut kätt tagant välja kuid vahest juhtub kôigil.
Postitused: 33
Teemad: 4
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
19-05-2017, 11:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2017, 11:24 PM ja muutjaks oli dunlop.)
(18-05-2017, 06:10 PM)Laur Kirjutas: Lati tagumises otsas pole andurit
Eks sa siis nori, täpsemalt öeldes Raili surve regulaator, ja kui asukoht ei kõlbanud, siis lati salongipoolses otsas asub.
(18-05-2017, 06:21 PM)jsv Kirjutas: See egri eemaldus oli just vaakumiga egri jaoks môeldud. Ja see töötab väga hästi. Just elektrilist ei saanud teha sellega. aga mind just huvitab, et kas on vôimalik, et ma radika eemaldamise/paigaldamise vôi rihma jne vahetusel äkki millelegi haiget ei teinud? enne seda töötas laitmatult. vbolla on seal môni andur vôi mida iganes mis vôis kannatada saada nii, et ma ise ei märganud. ei kasva just 2 vasakut kätt tagant välja kuid vahest juhtub kôigil.
Ehk jagad selle egri teemal õpetusi?
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Selle ôpetuse saab siit https://mbworld.org/forums/e-class-w210/...e-mod.html .
asi tundub algul keeruline ja juhtme värvid ei ole ka kôigil samad kuid värvid saab teada maf ja egri pistikust. ja aju pistiku nrid saad teada kui pistiku eemaldad. maksab see kogi värk 45 senti oomipoest plus oma aeg. kusjuures musta enam tagant ei tule peale seda.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(19-05-2017, 11:21 PM)dunlop Kirjutas: Eks sa siis nori, täpsemalt öeldes Raili surve regulaator, ja kui asukoht ei kõlbanud, siis lati salongipoolses otsas asub.
Ma tean kus asub.
Tegemist siiski tehnilise foorumiga, viisakas on asju nimetada õigete nimedega.
Poodi minnes ja lati andurit küsides saadki rõhuanduri, mitte regulaatori.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Rõhuandur ja -regulaator on kaks väga erinevat detaili! Nende segaminiajamine on väga põhimõtteline viga.
Ilma tegelikkus latirõhku mõõtmata on ehku peale minek niikuinii.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Niisiis. Viga leitud. Kahtlustasin kohe, et viga väheses kütuses ja sain ka kinnitust. Vôtsin pumba maha ja pead lahti. seal igas peas on yks plaat mille kyljes on metallkuul korvi sees. yhel plaadil on korv pooleks ja tykid olid laiali . ônneks leidsin kôik tykid yles. nyyd siis läheb lihtsalt teine pump peale ja peaks korras olema paneks môned pildid ka aga ei oska. .yhesônaga loodan, et kôik said aru mis ma môtlen ja ehk on sellest kellelegi veel kasu.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
selline siis terve "korv"
selline aga puuduv korv. augus peaks olema kuul.
ja siis sellised ebameeldivad üllatused.
"uus" pump mis peale läks oli a611 algusega, ehk siis mitte pärit 613 pealt. kuid hetkel tundub, et töötab ilusti. järgmine ndl viskan pihustid ka puhastusse/taastusse. lasen seda teha pärnu diesellandis. siis peaks mootori pool ka pikaks ajaks muretu olema.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Täna sai siia vähe pikemalt proovitud. Toimib kôik väga hästi. Ju siis neil pumpadel suurt erinevust pole. muidugi vôiks veel ära vahetada kytusetoru pistikud, kuid ei oska isegi arvata kes neid myya vôib. ise vahetasin kyll rôngastihendid ära ja voolikud panin uued, kuigi ennem olid 6mm ja nyyd on 8mm. tootja on pistikutel VOSS, aga mingit koodi ma ei leidnud. ehk oskab keegi aidata?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Kütusetoru pistikud? Pead silmas latianduri ja rôhuregulaatori pistikuid?
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(10-06-2017, 03:47 PM)onu_siim Kirjutas: Kütusetoru pistikud? Pead silmas latianduri ja rôhuregulaatori pistikuid?
eiei. ma pean silmas neid mis on kütusevoolikute otsas. Need kiirkinnitused.
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
611 algusega on sul ilmselt väiksem pump. Neil on tootlikused peale kirjutatud. Om613 oma oli vist cp1l80 ja om611 oli cp1l60. Pmst 25% väiksema tootlikusega on 611 oma. Kui pihustid natuke rohkem kulunud(tagasivool), kütuse temp kõrge või mootori koormus suur, võib jälle nälga jääda.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Hetkel nagu nälga ei jää. Mônusalt kummiselt läheb edasi. Pihustid lähevad ka tegemisse niikuinii. Samas vôiks keegi kirjutada mis siis kôige parem pump sinna peale oleks. kas 613 oma vôi on veel miskit paremat?
|