Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
19-05-2017, 04:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2017, 05:13 PM ja muutjaks oli orupoiss.)
Ehk on omanud keegi sama probleemi või oskab viga pakkuda?
Nimelt minu W124 200D ls123000km "nõksutab". Kummaline, et talvel külma ilmaga teeb seda vähem või hoopis mitte, mida soojemaks ilmad lähevad seda rohkem ja tugevamalt. Peale kaiguvahetust, sujuvalt gaasi andes, hakkab auto hüppama. Probleemist saan hetkel lahti: kui vajutada pedaal põhja või vabastad pedaal.
Tigu kontrollitud, kardaan korras, uus sidur ja sidurikorv, gaasisüsteemi amort vahetatud.
Viga ei saa olla ka selles tihendis rooli ja istme vahel ;-) seda on ka vahetatud.
Mootor käivitub ja töötab väga hästi.
Kas kellelgi on ideid?
Tänulik
M.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Rööbastes/külgtuulega ujuma kipub?
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(19-05-2017, 09:28 PM)v6sa Kirjutas: Rööbastes/külgtuulega ujuma kipub?
Väga pole täheldanud!
Pidasid silmas sellega ???
m.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Mina vaataks tagusilla puksid ja kaikad üle, need suudavad üsna kõvasti asja jõnksutama panna. Käiguvahetusel mingit kolksu/pauku tagant kuulda pole?
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(22-05-2017, 12:32 PM)kodutu Kirjutas: Mina vaataks tagusilla puksid ja kaikad üle, need suudavad üsna kõvasti asja jõnksutama panna. Käiguvahetusel mingit kolksu/pauku tagant kuulda pole?
Puksid said tagasillas vahetatud, kolksu kuulda pole.
Pakutud on kütusepumpa, sellega veel tegelenud pole, samas mootor tiksub kenasti.
M.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(19-05-2017, 04:48 PM)orupoiss Kirjutas: Nimelt minu W124 200D ls123000km "nõksutab".
Ole lahke, kust sa sellise harulduse välja tõmbasid?
Siin ka about 4a vanad diislid juba nii palju (=vähe) vabalt sõitnud...
Aga see selleks. Mina olen oma elus väga palju sõitnud igasuguste kulunud tigude, tagasilla olematute pukside ja pekkis kardaanidega. Autot ühtlasel sõidul jõnksutama ei pane neist ükski. (muudes olukordades muidugi)
Jõnksutama paneb ta ainult mootor ning sellega tulebki tegeleda.
Sissejuhatuseks võiks mootorile teha ära diesel purge, siis vaataks edasi.
Kunagi ma oma 603-le selle lihtviisil koduses garaazis tegin (mina kasutasin Liqui Moly`t) , ei maksnud palju ja töö muutus tuntavalt ühtlasemaks.
Kui see ei aita midagi, siis neid pumpasid jõuab alati teiste veel vanemate pumpade vastu vahetada. (uut nagunii keegi ei jõua osta)
.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Minu 124 3.0turbo diisel ka jõnksutas väga häirivalt. Asi lahenes peale seda kui panin külge tutika siduriketta koos surveplaadiga.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(22-05-2017, 06:08 PM)stihl Kirjutas: (19-05-2017, 04:48 PM)orupoiss Kirjutas: Nimelt minu W124 200D ls123000km "nõksutab".
Ole lahke, kust sa sellise harulduse välja tõmbasid?
Siin ka about 4a vanad diislid juba nii palju (=vähe) vabalt sõitnud...
Aga see selleks. Mina olen oma elus väga palju sõitnud igasuguste kulunud tigude, tagasilla olematute pukside ja pekkis kardaanidega. Autot ühtlasel sõidul jõnksutama ei pane neist ükski. (muudes olukordades muidugi)
Jõnksutama paneb ta ainult mootor ning sellega tulebki tegeleda.
Sissejuhatuseks võiks mootorile teha ära diesel purge, siis vaataks edasi.
Kunagi ma oma 603-le selle lihtviisil koduses garaazis tegin (mina kasutasin Liqui Moly`t) , ei maksnud palju ja töö muutus tuntavalt ühtlasemaks.
Kui see ei aita midagi, siis neid pumpasid jõuab alati teiste veel vanemate pumpade vastu vahetada. (uut nagunii keegi ei jõua osta)
Tänud info eest,
Masin alates 2008 minu käsutuses, toodud sai teine Münchenist millel sidurisüdamik lahti ls oli siis 80000km. Sõidan sellega aastas 5000-6000km enamus ajast seisab garaažis. Auto nagu uus, istmed rool ja polstrid kulumismärkideta. :-). Maksis kuramuse palju aga asi oli on seda väärt.
M.
.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(23-05-2017, 09:13 AM)orupoiss Kirjutas: Tänud info eest,
Masin alates 2008 minu käsutuses, toodud sai teine Münchenist millel sidurisüdamik lahti ls oli siis 80000km. Sõidan sellega aastas 5000-6000km enamus ajast seisab garaažis. Auto nagu uus, istmed rool ja polstrid kulumismärkideta. :-). Maksis kuramuse palju aga asi oli on seda väärt.
Nonoh, esimeses postis ma lugesin, et uus sidur, nüüd selgub, et 40t sõitnud ja 10a vana.
Ja nad maksavad ka praegu kuramuse palju...
Kui muidugi kerimata pilliga tegu.
.
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(23-05-2017, 09:23 AM)stihl Kirjutas: (23-05-2017, 09:13 AM)orupoiss Kirjutas: Tänud info eest,
Masin alates 2008 minu käsutuses, toodud sai teine Münchenist millel sidurisüdamik lahti ls oli siis 80000km. Sõidan sellega aastas 5000-6000km enamus ajast seisab garaažis. Auto nagu uus, istmed rool ja polstrid kulumismärkideta. :-). Maksis kuramuse palju aga asi oli on seda väärt.
Nonoh, esimeses postis ma lugesin, et uus sidur, nüüd selgub, et 40t sõitnud ja 10a vana.
Ja nad maksavad ka praegu kuramuse palju...
Kui muidugi kerimata pilliga tegu.
Nõksutanud ongi kogu minu käes oldud elu ja selle probleemi väljajuurimisega tegelen kui aega saan. Isegi Silberauto ei osanud lahendust pakkuda ega viga leida, kui see nende juures sees oli. Siduri vahetus oli üks esimesi projekte mida tegin, tuvastasin vahetuse käigus, südamik oli osaliselt lahti ja olin "õnnelik" et probleem lahendatud aga kokku pannes oli rõõm lühike. Siduri vahetus seda nõksutamast ei vähendanud, kummiosad olid ka vanusest väsinud vahetasin sõiduki juures pea kõik detailid, mis võiks seda tekitada k.a. mootori padjad.
Mõtlesin, et mis ma ikka üksi pusin, kuna minu toimetamine pole vilja kandnud, ehk on häid mõtteid foorumis.
M.
|