Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?
Palju kütuse rõhk on? Ummistunud tagasivool tapab mootori ära.
Postitused: 40
Teemad: 9
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Tere
Vabandan kui teemat rikun. Võite ära kustutada mu jutu kui kedagi häirib.
Mul peaks ka olema MB sama mootor ja sellel on blokikaane tihend katki ja on plaani võetud see kunagi ära vahetada.
Küsimus siis selline ,et kas see mootor on üldse taastamist väärt ? Tundub, et selle mootoriga on palju probleeme?
Võib-olla on parem peale tõsta mingi muu mootor kui sinna sobib midagi muud ? Keegi võiks anda nõu.
Ainult mitte diislit.
Autoks 300 SEL W126 1989 a
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(23-04-2017, 09:38 PM)v6sa Kirjutas: (23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?
Palju kütuse rõhk on? Ummistunud tagasivool tapab mootori ära. Kütuserõhku kahjuks ei tea. Autol oli enne peal 2.0, mis toimis ja sõitis ning seejärel panin peale 3.0.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis.
Seda sa ise arvad, et "uputab" üle.
Kui bensu - õhu vahekord, 1:14, on märgatavalt paigast ära, siis mootor ei lähe käimagi. Vanasti öeldi selle kohta, et lööb täis. Küünlad märjad ja jutt lõppenud.
Kui see tagant tilkumine (vett tuleb sealt tegelikult) ja karteri täitumine nüüd ära jätta, siis kirjelda parem, kuidas mootor käitub. Külmalt, kuumalt, kuidas käivitub jne.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
24-04-2017, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2017, 11:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(24-04-2017, 08:10 AM)k2igukast Kirjutas: ...
Kütuserõhku kahjuks ei tea. Autol oli enne peal 2.0, mis toimis ja sõitis ning seejärel panin peale 3.0.
Siis mõõda ära - KE-Jeti diagnostika on rõhkude mõõtmine. Kütuse ülerõhk ja vaakumid!!!
Loe otsinguga, isand Stihl pani ühte varasemasse teemasse portsu juhendeid.
(23-04-2017, 10:27 PM)Afgaan124 Kirjutas: ...
Küsimus siis selline ,et kas see mootor on üldse taastamist väärt ? Tundub, et selle mootoriga on palju probleeme?
...
Kõigi vanade hooldamata mootoritega on probleeme. KE-Jetid on kaprriissed ja ebaökonoomsed, kuid põletavad isegi meie tanklates müüdavat "standarditele vastavat bensiini".
Aga jõus R6 vastu saab ainult sama heas korras V8 (või V12), see tunne kaalub kogu jama üles . Või siis mitte, sõltub inimese eelistustest, eksole.
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
24-04-2017, 03:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2017, 04:06 PM ja muutjaks oli k2igukast.)
(24-04-2017, 10:03 AM)stihl Kirjutas: (23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis.
Seda sa ise arvad, et "uputab" üle.
Kui bensu - õhu vahekord, 1:14, on märgatavalt paigast ära, siis mootor ei lähe käimagi. Vanasti öeldi selle kohta, et lööb täis. Küünlad märjad ja jutt lõppenud.
Kui see tagant tilkumine (vett tuleb sealt tegelikult) ja karteri täitumine nüüd ära jätta, siis kirjelda parem, kuidas mootor käitub. Külmalt, kuumalt, kuidas käivitub jne. Mootor ei käivitugi, lööb kohe küünlad märjaks. Vesi ei ole see kohe kindlasti, mul mootor hetkel ajutiselt lihtsalt vahele tõstetud, et saaks ta tööle ning seejärel edasi liikuda, ehk väljalase lõppebki väljalaskekollektoriga. Võttes järelt ära bensiinipumba relee, ehk siis enam bensiini peale ei löö, läheb mootor käima peale mõned sekundeid käiamist ning käib ilusti, kõik pütid järgi ühtlase tühikäiguga, kuniks sureb välja bensiini puudumisel. Pannes relee järgi, kolm tavakestvat käiamist ja juba tilgub väljalaske kollektorist bensiini.
/Eetriga hüppab kohe käima.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(24-04-2017, 03:23 PM)k2igukast Kirjutas: mul mootor hetkel ajutiselt lihtsalt vahele tõstetud, et saaks ta tööle
Siis on väga raske foorumi kaudu vaadata, kuhu sul seal veel midagi ajutiselt ühendatud on, sry.
Mina läheks kohalikku raamatukokku, laenutaks Heldur Tamme koostatud "Bensiinimootorite sissepritse" ja hakkaks näpuga järge ajama peatükki K-Jetronic seadmete rikete otsimise juhend.
Seal on 13 punkti, miks külm mootor võib mitte käivituda.
P.S. Kas juhtrõhuregulaatorist tagasivool on vaba ja toimib? Külmkäivituspihusti mida ja kui kaua teeb?
.
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kuna olen selle antud mootorivaldkonnas täiesti võhik, siis eeldan, et regulaatori all mõtled, seda klappi, kust läheb edasi tagasivoolutorustikesse. 3.0 Enda oma oli küpse, sealt tagasi ta ei lasknud, selle asendasin 2.0 omaga, mis pärit mootorilt, mis sõitis mul antud kerel. Külmkäivituspihusti vastuse jään võlgu, aga on varasemalt olnud kokkupuude, kus too ei toiminud, siis lihtsalt pidi 2 korda rohkem süüdet andma, et mootor käivituks.
Eeldan, et raamatut mõtled nüüd, mida googeldades leidsin "Mootori algõpe" ? Katsun selle nüüd endale hankida ja näpuga järge ajama hakata.
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kas nii kui starterit annan, peavad pihustid kohe pihustama "täie rahega" või alles siis, kui mootor on käima läinud? Teiseks, kui süüde sees, kas siis õhuklappi alla vajutades peaksid pihustid pihustama? Mida mul ei tee.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult?
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(10-05-2017, 02:39 PM)v6sa Kirjutas: Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult? Starterit andes sain rõhu 3bari. Säde on ilus ja tühja ei peksa. Eelnev küsimus oli mul natuke rumal taganjärgi mõeldes, sain vastused üle mõeldes.
Probleem seisenb ikkagi üleliigses kütuses. Kui ma olen ta ilma releeta näiteks käima pannud, ning käimise ajal uuesti tagasi lükkand, sureb koheselt välja. Gaasiga õrritades käib vaid väga pahasti. Keerasin ka segu lahjemaks, kuid see ei andnud mingeid tulemusi, keerasin algsesse asendisse tagasi. Pihusti ei tilgu vaid pihustavad ilusti.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
11-05-2017, 10:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2017, 10:25 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Soovitan lugeda Bosch KE-Jetronic teemasid. Sinu autol on peal selline sissepritsesüsteem. Sarnane Bosch K-Jetronicuga.
Võhikutel, kes seda ausalt ka ise tunnistavad, ei soovita seda pritset "ise reguleerima" hakata ja umbes kruvisid keerata.
Seda pritset hästi tundvaid inimesi võib Eestis üle lugeda ühe käe sõrmedel. Mingis teemas ma seda ka tegin.
Pöördu spetsialistide poole. Kui see pole võimalik, siis oled sa pehmelt öeldes pisut hädas. Jõgeval ma kedagi soovitada ei oska.
Oman ise ka ühte W124 sama mootoriga. Selle mootori puterdamast põhjustavad süüte ja/või toitesüsteemi vead.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Tundub, et 3 bar-i ongi vähe, olen kuulnud, et siis hakkabki palju peale saama. Siin http://b2resource.com/PDFs/interjectKJetronic.pdf pakub K-Jetronic'ule 5 bar-i ringis
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul on tõepooles 2.0 originaal pump kõhu all.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-05-2017, 03:14 PM)k2igukast Kirjutas: (10-05-2017, 02:39 PM)v6sa Kirjutas: Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult? Starterit andes sain rõhu 3bari.
...
Probleem seisenb ikkagi üleliigses kütuses.
...
Ma oleks selle väitega ettevaatlik.
Palju peab olema KE-Jeti töörõhk külma mootoriga?
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Rõhu sain siiski 5.8 kätte, mis juhtus siis, kui silindrid olid ka kütet täis. Pritsepea ei hoidnud, lasi kohe otse pihustitesse kütte. Kakkusin pea laiali, membraan omadega läbi. Tellin mingi aeg remontkomplekti, lootes saab siis asja korda.
|