Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
17-03-2017, 12:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2017, 12:48 PM ja muutjaks oli MBw140.)
Tahan universaalkerega 210 ja mootori valikust olen kahevahel kas 2000+ aasta uuem CDi mootor, et oleks öko diisel või siis äge-vinge püss V8 4,2 mootoriga...
Kui suur neil autodel vahe ja kui suur on kütusekulu erinevus?
Millise soovitaksite valida? Paar näidet valikust:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8679921 Mercedes-Benz E
220 CDI
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8660636 Mercedes-Benz E
420
...
Postitused: 34
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Internet ütleb:
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?...8&cache=no
Seega dünaamikas on vahe ca 1,5 korda (bensiini kasuks), kütusekulus aga 2 korda (diisli kasuks).
Diislid on enamasti kehvema varustusega ja tegelikult töötavad nagu põllutöömasinad. Samas ega see V8 ka mingi rafineerituse tipp ei ole (aga ikka oluliselt mõnusam sõita kui neljane diisel)
Sellise raha eest tuleb osta seisukorda (kui kütusekulu väga tähtis ei ole)
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
kytusekulu andmed imelikult suured e420 netis...maantee 10 ja linn 20 umbes? vana enne facelifti suur 500sel võttis sellise kulum119 mootor ja vana w124 e420 m119 mootoriga võttis maanteel mul 6-8 vahemikus ja linn oli alla 15 mu meelest aga tollel oli vana neljane kast ja samamootor jagajakaantega, seega arvasin, et uuendatud m119 mootor ilma jagajakaanteta ja w210 peal koos 5 kastiga on ikka ökom arvasin et see võtab kuskil 6-11 liitrit sajale kui oma vana 4 liitrise 124 ja 5 liitrise w140 võrdlen!?
...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Punnsilma korral tuleb alati valida see, mis roostetab vähem.
Kui valikus on suurim V8 ja odavaim säästukas, siis pole vist selge, mida otsitakse... Tasub natuke täpsustada, mida otsimas ollakse, siis saab midagi soovitama hakata.
Korras CDI on küll hea pada, aga õigesti öeldi: paras traktor. Mugav säärane, kui jaksu mõistliku kütusekulu juures tarvis tuleb.
V8 on veekaheksa, siin ei ole midagi rääkida. Kuigi minu isikliku arvamise järgi teeb auto natuke ninakaks. Universaal kannatab selle all veidi vähem, kui kergema päraga erimid, aga ikkagi annab mass igas kurvis tunda. Täpselt samamoodi, nagu 320 CDI korral, ainult et esimene ongi raske ja matsakas traktor, kel mõistlikud joomakombed. V8 ootaks nagu elegantsemat käitumist.
Aga tegelikult olen ma lihtsalt liiga vaene, et õige mootoriga autot pidada.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
17-03-2017, 04:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2017, 04:29 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
(17-03-2017, 01:43 PM)MBw140 Kirjutas: kytusekulu andmed imelikult suured e420 netis...maantee 10 ja linn 20 umbes? vana enne facelifti suur 500sel võttis sellise kulum119 mootor ja vana w124 e420 m119 mootoriga võttis maanteel mul 6-8 vahemikus ja linn oli alla 15 mu meelest aga tollel oli vana neljane kast ja samamootor jagajakaantega, seega arvasin, et uuendatud m119 mootor ilma jagajakaanteta ja w210 peal koos 5 kastiga on ikka ökom arvasin et see võtab kuskil 6-11 liitrit sajale kui oma vana 4 liitrise 124 ja 5 liitrise w140 võrdlen!? Tule taevast alla oma kütusekuludega...
Tehas lubab 90'se kiiruse korra 124l E420'le maantee kuluks 9,4l ja Sa said 6-8'ga hakkama. Blin, mu 3.2 võtab maanteel miski 8 tuuri(5'ne automaat), keskmiselt 11 ja linn ca 15. Aga ma vist olen liiga raske jalaga ja ei tea ökosõidust mitte midagi...
Rääkimata sellest, et nii palju, kui mina tean, siis 124 R6 diislid automaatkastiga võtavad maanteel ka kusagil 6 tuuri...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-03-2017, 04:28 PM)Eero_S Kirjutas: ...
Rääkimata sellest, et nii palju, kui mina tean, siis 124 R6 diislid automaatkastiga võtavad maanteel ka kusagil 6 tuuri...
Lahtise tagaluugiga ja taganttuulega isegi vähem.
Aga 210 peal olevad CDi pajad on liiter-paar säästlikumad küll.
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
17-03-2017, 05:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2017, 12:07 AM ja muutjaks oli MBw140.)
(17-03-2017, 04:28 PM)Eero_S Kirjutas: (17-03-2017, 01:43 PM)MBw140 Kirjutas: kytusekulu andmed imelikult suured e420 netis...maantee 10 ja linn 20 umbes? vana enne facelifti suur 500sel võttis sellise kulum119 mootor ja vana w124 e420 m119 mootoriga võttis maanteel mul 6-8 vahemikus ja linn oli alla 15 mu meelest aga tollel oli vana neljane kast ja samamootor jagajakaantega, seega arvasin, et uuendatud m119 mootor ilma jagajakaanteta ja w210 peal koos 5 kastiga on ikka ökom arvasin et see võtab kuskil 6-11 liitrit sajale kui oma vana 4 liitrise 124 ja 5 liitrise w140 võrdlen!? Tule taevast alla oma kütusekuludega...
Tehas lubab 90'se kiiruse korra 124l E420'le maantee kuluks 9,4l ja Sa said 6-8'ga hakkama. Blin, mu 3.2 võtab maanteel miski 8 tuuri(5'ne automaat), keskmiselt 11 ja linn ca 15. Aga ma vist olen liiga raske jalaga ja ei tea ökosõidust mitte midagi...
Rääkimata sellest, et nii palju, kui mina tean, siis 124 R6 diislid automaatkastiga võtavad maanteel ka kusagil 6 tuuri...
Tehase andmetest olen ma tavaliselt erinevate autodega saanud ikka väiksemad numbrid.
w124 4,2 mootoriga isendeid on olnud 3 tk ja kahel neist oli ilmselt miskit viga kui need võtsidki sellise numbri mis kirjutasid, yks korras mootoriga isend oli tõesti maanteel umbes 6-8 ja linn 12-15 vahel(sama palju s420)
Ja tõsi on see, et veel imestasin miks inimesed peavad väikse bensumootoriga w124/140 kui need on janusemad kui 4 liitrine, oli ka vana 2,3 liitrise mootoriga w124 ja selle kulu oli 4 liitrisest palju suurem, tean et need 2 ja 3 liitrised ongi palju janusemad kui v8 mootoriga, minumeelest on see nii, et v8 saab sõita suht säästlikult kui õrnalt vajutad ja kui palju tallad siis on võimalik, et võtab rohkem kui pisikese ridamootoriga.
Ise nüüd mõtlen, et kui see E420 võtab 10-20 liitrit sajale siis ei tasu ära sest mul hummer H2 võtab samuti 20 linna sõidus, mis on 6 liitrine, 4 vedu, kõrge ja suurte ratastega, pole loogiline, et väike sõiduauto samapalju ryypab siis sõidan pigem hummeriga, ja H1 hummer mis on kyll diisel aga 6,2 liitrine v8 võttis 15 sajale linnas mul.
Ja õigus r6 diisel 124 on ka mõned olnud ja polnud just öko, tõesti see kolmeliitrine mootor võttis pea sama kui 4,2 bensukas...kui andurid lambdad ja katid värgid korras siis oli suht sama kulu, kui miski viga siis kulu suurem
...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
W210 E430 Umbes 70% maanteesõite ja keskmine kütusekulu 11.5. 50/50- siis 12.5 sajale.
See konkreetne on 1996 aasta kohta tundub kallis, arvestades mis pildilt vastu vaatab. Istmed kehvas seisus, kere tõenäoliselt Plasti Dip-iga ülevärvitud. Kes teab, mis see tehniline seisukord veel nii hoolsa omaniku kasutuses veel on.
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
(17-03-2017, 08:08 PM)väikemees Kirjutas: W210 E430 Umbes 70% maanteesõite ja keskmine kütusekulu 11.5. 50/50- siis 12.5 sajale.
See konkreetne on 1996 aasta kohta tundub kallis, arvestades mis pildilt vastu vaatab. Istmed kehvas seisus, kere tõenäoliselt Plasti Dip-iga ülevärvitud. Kes teab, mis see tehniline seisukord veel nii hoolsa omaniku kasutuses veel on.
430 mootor on parem, uuem? see kogemus mul puudub, mis aastast see tuli ja palju nad kallimad on või siis norm turuhind? see pole enam M119 mootor?
ja ega neid v8 palju üldse valida pole ju
...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(17-03-2017, 02:31 PM)v6sa Kirjutas: Punnsilma korral tuleb alati valida see, mis roostetab vähem. :eusa_angel
Sellega on kõik öeldud, kuldsed sõnad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(18-03-2017, 12:03 AM)MBw140 Kirjutas: (17-03-2017, 08:08 PM)väikemees Kirjutas: W210 E430 Umbes 70% maanteesõite ja keskmine kütusekulu 11.5. 50/50- siis 12.5 sajale.
See konkreetne on 1996 aasta kohta tundub kallis, arvestades mis pildilt vastu vaatab. Istmed kehvas seisus, kere tõenäoliselt Plasti Dip-iga ülevärvitud. Kes teab, mis see tehniline seisukord veel nii hoolsa omaniku kasutuses veel on.
430 mootor on parem, uuem? see kogemus mul puudub, mis aastast see tuli ja palju nad kallimad on või siis norm turuhind? see pole enam M119 mootor?
ja ega neid v8 palju üldse valida pole ju
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B...ass_(W210)
http://www.mercefreaken.com/modellene/210/210.htm
BMW E60 3.0 diisel suutis samas taktis liikuda legaalsetel kiirustel.
Kõigepealt võiks selgeks teha tõesti, kas otsitakse konkreetselt V8 või on vaja autot, millel jätkuks jõudu ka siis, kui on pagasiruumis rohkem kui 50 kg.
Kui mootor ei ole oluline, siis peab nõustuma, tähtis on kui palju on kerel roostet. See on teine eelarve selle auto hooldusel.
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Tere, võimsuse ja kütuse kulu suhe kõige parem minu meelest e270 cdi-l (mõlemad mudelid nii w210 kui ka w211). Samas on mul praegu tööauto e250 diisel 1999 aasta mudel ja mootor on 110 kw (seda mootorit ei esine väga palju) - töökindluse etalon. Kütust võtab umbes 8-9 liitrit sajale, raskema jalaga ka üle 10 liitri. E200 ja 220 on uimased, tehaseandmete järgi kiirendus nullist sajani mälu järgi kuskil 11 sekundit, reaalselt olen w210 e200 ja e220 sõitnud ja ütleks et vb tsipa isegi uimasem. Samas on mul kogemus ka suuremate e klassi mootoritega (e430), neid esineb harvem ja hooldus kipub pigem kalliks minema. Pärast kui müüa tahad, ei saa autost lahti. Ühte autot sai üksvahe müüdud ja kõik tahtsid mootorit omale osta (et võimsa mootori tõttu projektides ära kasutada), reaalselt tervikuna polnud mingit huvi, niisama asjamehi leidus küllalt. Käigukastidest soovitaks automaati või siis uuemat manuaali 6-käigulist (vähe levinud). Ja ei roosteta see w210 nii hullusti midagi tegelikult, asi algab ikka omanikust. Autot tuleb ikka vahest pesta ka, eriti kevade poole. Kõik õõnsustesse kogunenud tolm ja sool korralikult põhja alt maha pesta, karpidesse õli valada, stange alused ära õlitada ja vedela kahuri määrdega üle võõbata, poritiivad teiselt poolt puhastada ja määrdega üle teha - enamus ei viitsi seda teha, kuid siis asi kestab. Kere detailid käivad w210l üsna lihtsalt maha, peaaegu sama lihtne kui vanal w126-l. W210-mne eeliseks ongi ju tegelikult suur mahutavus (universaalil), pikk mees saab sees magada (vajadusel), toolid käivad ideaalselt alla ja tekib tasane pind.
|