08-03-2017, 10:28 PM
Probleem seisneb siis selles,et kui autoga maantee peal sõita ja kickdowni teha siis käib jõnksakas läbi mootor sureb välja ja lööb epc kirja ette ? Filtrid ,paagipumbad vahetatud .
Mb e320 cdi 2000a sureb välja?!
|
08-03-2017, 10:28 PM
Probleem seisneb siis selles,et kui autoga maantee peal sõita ja kickdowni teha siis käib jõnksakas läbi mootor sureb välja ja lööb epc kirja ette ? Filtrid ,paagipumbad vahetatud .
09-03-2017, 12:59 AM
seal võib mitu probleemi olla . vaja diagnoosida enne .
sel aastal kolm sellist autot sai tehtud korralikult
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
09-03-2017, 01:25 AM
9o% kütuse rõhu andur (kütuselati otsas salongi pool)
Müüa erinevaid vanemate mercedeste varuosi.
W201/202/203/123/124/210/211/140/220/SPRINTER Ostan Mersusid varuosadeks (rondid, põlenud, avariilised, paberiteta jne) Tel: 58078906 Harjumaa, Saku
09-03-2017, 10:43 AM
Esialgu puhasta EGR. Drossel ja koike parem kui puhastad kollektori ka
09-03-2017, 01:23 PM
Salongipool otsas pole andurit.
drosseli olemasolus oled veendunud?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
09-03-2017, 01:42 PM
Tõenäolised asjad on öeldud. No lisame siia siis ÕKM ka.
Alusta siiski veakoodide lugemisest.
15-03-2017, 10:48 PM
Viga on jah kütuse rõhu regulaatoris. Veakood on kindlasti " maximum rail pressure exceeded" Korduvalt kokku puutunud sellel mootoril selle veaga. Ser on ka ühtlasi üks vähestest vigadest mis antud mootori seisma panevad (fuel cut). Maf ei puutu mootori juhtimise seisukohalt üldse asjasse. Sellel mootoril on maf ainult egr juhtimiseks. EGR väljaprogemisel võib ka maf-i metsa visata. Kütterõhu regulaatori hind ca 150 ja kindlasti pane uus, muidu jäädki nöökima.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|