01-02-2017, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2017, 12:01 AM ja muutjaks oli Hašš.)
Tere kõigile.
Sai taas soetatud endale MB, viimasest on möödas juba päris mitu head aastat.
Ostu kriteeriumiteks oli, et oleks diisel, automaat, universaal. Sõelal olid A6, 5 seeria bmw ja siis E klass. Otsus tuli suhteliselt lihtsalt, A6 liiga palju linna pildis ja ühtegi sellist 5 seeriat ei olnud mis just täpselt sobiks. Autosi jälgisin paar nädalat kriitilise pilguga ja siis jäigi see üks silmapiirile ja sai vaatama mindud ning ära toodud.
Muidugi kaasnesid ka üllatused hiljem. Nimelt esimesed amordid olid täiesti läbi, avastasin koduteel. Proovi sõidu tegin siledal teel, sest Tartu vahel ei osanud kuhugi minna kus võiks olla auklik. Ja just läbinud ülevaatuse puhta lehega autol ei osanud sellist asja oodatagi. Siis järgmisel hommikul oli ka autol tagumine ots vastu maad. Ja nipet näpet veel.
Autol oli läbisõiduks ostuhetkel 215000km mis sai ka kohe kontrollitud ja vastab tõele.
Koju saabudes sai kohe tellitud vajalikud jupid ja remontima asutud.
Nimelt vahetasin esimese hooga ära 19 Jaanuar LS 215xxx
-Mootori õli Mobil 1 ESP FORMULA 5W30
-Õli-, kütuse-, õhu- ja salongifiltrid
-Esi amordid koos tolmukatete ja läbi löögipuksidega SACHS
-Turbo tihend mis õhuvõtu toru otsas
20 Jaanuar LS 215xxx
Sai lesvenis ära vahetatud
-Vasak tagumine padi Bilstein
-Karteri tuulutuse klapp
-Kõik rullikud/pingutid
-Eemaldati kütuse leke
Vasak padi sai vahetud kuna vasak tagumine pool oli rohkem alla vajunud. Nädal aega sain sõita ja nüüd parem tagumine nurk vajub alla.
Üritan see nädal jälle Lesvenis ära käija ja teise tagumise õhkpadja ja kompressori õhufiltri ära vahetada.
Autost täpsemalt ka siis natukene nüüd.
2012 aastal on ta Belgiast Eestisse toodud. Auto oli terve see aeg ühe ettevõtte kasutuses.
Lisadest mis ära märkida oleks
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
309 CUP HOLDER
331B INSTRUMENT CLUSTER LANGUAGE - DUTCH
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *1 642.9__ 20040505 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
553L NETHERLANDS
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
809 AEJ 08/1
817 HOUSING FOR ALARM SIREN (ATA)
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 INTERIOR SAFEGUARD
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
99N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
F211 SERIES PRODUCTION 211
FS COMBI - VEHICLE
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
R01 SUMMER TIRES
R76 LA 16" 11 SPOKE DESIGN
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Veel küsiks, et kus oleks kõige mõistlikum navi uuendus ära teha?
Tervitades.
Sai taas soetatud endale MB, viimasest on möödas juba päris mitu head aastat.
Ostu kriteeriumiteks oli, et oleks diisel, automaat, universaal. Sõelal olid A6, 5 seeria bmw ja siis E klass. Otsus tuli suhteliselt lihtsalt, A6 liiga palju linna pildis ja ühtegi sellist 5 seeriat ei olnud mis just täpselt sobiks. Autosi jälgisin paar nädalat kriitilise pilguga ja siis jäigi see üks silmapiirile ja sai vaatama mindud ning ära toodud.
Muidugi kaasnesid ka üllatused hiljem. Nimelt esimesed amordid olid täiesti läbi, avastasin koduteel. Proovi sõidu tegin siledal teel, sest Tartu vahel ei osanud kuhugi minna kus võiks olla auklik. Ja just läbinud ülevaatuse puhta lehega autol ei osanud sellist asja oodatagi. Siis järgmisel hommikul oli ka autol tagumine ots vastu maad. Ja nipet näpet veel.
Autol oli läbisõiduks ostuhetkel 215000km mis sai ka kohe kontrollitud ja vastab tõele.
Koju saabudes sai kohe tellitud vajalikud jupid ja remontima asutud.
Nimelt vahetasin esimese hooga ära 19 Jaanuar LS 215xxx
-Mootori õli Mobil 1 ESP FORMULA 5W30
-Õli-, kütuse-, õhu- ja salongifiltrid
-Esi amordid koos tolmukatete ja läbi löögipuksidega SACHS
-Turbo tihend mis õhuvõtu toru otsas
20 Jaanuar LS 215xxx
Sai lesvenis ära vahetatud
-Vasak tagumine padi Bilstein
-Karteri tuulutuse klapp
-Kõik rullikud/pingutid
-Eemaldati kütuse leke
Vasak padi sai vahetud kuna vasak tagumine pool oli rohkem alla vajunud. Nädal aega sain sõita ja nüüd parem tagumine nurk vajub alla.
Üritan see nädal jälle Lesvenis ära käija ja teise tagumise õhkpadja ja kompressori õhufiltri ära vahetada.
Autost täpsemalt ka siis natukene nüüd.
2012 aastal on ta Belgiast Eestisse toodud. Auto oli terve see aeg ühe ettevõtte kasutuses.
Lisadest mis ära märkida oleks
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
309 CUP HOLDER
331B INSTRUMENT CLUSTER LANGUAGE - DUTCH
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *1 642.9__ 20040505 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
553L NETHERLANDS
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
809 AEJ 08/1
817 HOUSING FOR ALARM SIREN (ATA)
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 INTERIOR SAFEGUARD
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
99N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
F211 SERIES PRODUCTION 211
FS COMBI - VEHICLE
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
R01 SUMMER TIRES
R76 LA 16" 11 SPOKE DESIGN
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Veel küsiks, et kus oleks kõige mõistlikum navi uuendus ära teha?
Tervitades.