29-01-2017, 01:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2017, 02:39 PM ja muutjaks oli Silversi.)
Mark: R320cdi
Väljalaskeaasta: 2006/7
Läbisõit: 323000
Mootor: 3.0 165kw
Muud tehn. andmed: Lühike
Värvus: 197U (LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ))
Lisavarustus:
000A: FABRIC
001A: FABRIC BLACK / ANTHRACITE
114: STEUERCODE KUNDEN-PRODUKT-AUDIT CPA
182: TORQUE CONVERTER WITH SPECIAL. PARAM.KRIVOY
197U: LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ)
202B: Hands-on software EKSPL.I SERV.KNIZHKA in German
213: Parametric RUL.UPR / MOVE RUL.UPR..
229L: Germany
250B: MOBILO-LIFE / SERVICE PACKAGE FOR EUROPE
260B: INFO. PLATE FOR airbags. - German / English..
280: Leather. FINISH Ruhl. WHEELS AND ARM PEREKL.PEREDACH
293: BOK.PODUSHKA BEZOP.V ZADN.CHASTI SAL.SLEVA and right
299: PRESAFE
2XXL: German
386: Prep. TO SET. MOB. TEL. With UNIVER.INTERF. (MTUS)
413: Panoramic sliding / glass sunroof
427: ACP-7 mortar.
438: Active Head Restraints (CAK)
474: particulate filter
477: WARNING SYSTEM PRESSURE DROP TYRE
524: ZASCHIT.KONSERVATS. PROCESSING LCP transporting. A / M
527: COMAND DVD APS NAVIGATION
550: trailer coupling
580: AIR CONDITIONING SYSTEM
600: headlamp cleaning system
615: BI-KSEN.S AKTIV.DIN.POVOR.SVET.D. PRAVOSTOR.DVIZH.
619: Lights performs a rotation
669: ZAPASN.KOLESO / DOKATN.KOLESO crushes BUS CO
673: Battery with increased capacity
682: Fire extinguishers
723: luggage cover
739: Ornamental. ELEMENTS OF ALUMINIUM
806: AEJ 05/1
819: CD-CHANGER
873: HEAT driving seat left and right
875: HEATING WASHER
904: BASIC SET
985: CERTIFICATE COC (STANDARD EURO 4) with passports T / C
987: RAZED.VYKLYUCH.AKB A / M FOR DELIVERY BY SEA
989: PLATE IDENTIFIK.NOMEROM under the windshield
A05: TRANSMISSION all-wheel drive. A / M
A21: ELECTRONIC CONTROL KP
A22: A NEW GENERATION torque converter
A28:
M30: a working volume of 3.0 L
M642: V6 DIESEL ENGINE OM642
R44: alloy wheels 7-spoke 17 "FOR ALL WHEEL
U40: NETWORK FOR SHIPPING FOR driver's seat
Tere. Pikka aega mõtlesin, et kas teen foorumisse auto kohta teema või mitte. Samas R klassi kohta väga teemasid ei leidnud, siis mõtlesin et jagan veidi oma kogemusi. Auto ostsin 2016 aasta augustis, ühe siinse kasutaja käest, kes müüki vahendas. Auto hind oli seisukorrale vastav ning rikkusin reeglit, ostes R klassi ilma arvutitaga käimata Sellegi poolest olen ostuga rahul. Ostes oli auto läbisõit 315000 kopikatega.
Proovisõidul avastasin, et pöörded kõiguvad. Samuti tegi kett häält käivitusel, esisillas kostus mingi kolks ning mootor tundus kuidagi uimane. Välimuselt puudusid pukseerimisava katted, tagaluuk ja vasak tagumine uks olid üle värvitud ja terve auto oli kuidagi poleeritud. Salong oli viisakas. Tagaluuk oli kehvasti reguleeritud peale värvimist ning kundepoolne temp. reg. rullik ei tahtnud temperatuuri maha võtta.
Ostes:
Ja kodus- Suur ja väike Peeter
Tegelikult läksin selle peale välja, et autol oli õige läbisõit 315000, See tähendab Mercedes-Benz puhul ühte kõva hooldust- remonti. Kui pole enne remonditud siis - Mootorikett, Pihustid, Õlijahuti tihendid, Turbo.
Peale ostu sai tehtud siis hooldamisega pihta hakatud. Kõigepealt mootorikett, mootoriõli ja filtrid. Keti vahetuse lasin teha Tallinnas DMG autos. Väga korralik töö, hea suhtumine klienti- Olen väga rahul. Seal palusin üle vaadata ka kapoti all asuvad filtrid. Kett vahetatud sain kõne, et õhufiltrites olid linnupesad, alumised sharniirid kukuvad kohe kohe välja, Pidurikettad, esimesed otsas. Kett oli (kui mälu ei peta siis 20 kraadi märgid paigast) veninud.
Vanad õhufiltrid
Peale seda viisin auto koju ja otsustasin kõik vedelikud välja vahetada. Õlid ostsin originaalid- Silberist. Vahetusse läksid Diffriõli, Vahekastiõli, Mootoriõli, Jahutusvedelik. Käigukastile tehti hõbenooles dünaamiline õlivahetus. Sharniirid läksid lemföderi omad ( Hinnavahe Silberis sharniir 254 eur- Lemfoderi sharniir 56 eur) Esimesed kettad tellisin ebayst ning siiamaani on kenasti kestnud.
Kolinat esisillas see ära ei võtnud. Ise ei leidnud midagi, mis koliseda võiks. isegi ülevaatuspunktis logistades keegi midagi ei leidnud. Sillastendi tehes ei leitud mis koliseda võiks kuni kolin kadus pauguga. Esuvedru pooleks- google ütleb, et R klassi tüüpviga millel tavavedru ees.
Lumi maha ja alla sai pandud Yokohoma talverehvid.
Eesti 2016 kaart navile.
Teine tüüpviga peale õlijahuti tihendite mis om642 mootoreid kimbutab on turbo geomeetria. Üheltmaalt auto ei liikunud enam üldse ning viskas ilma mootori tuleta limp mode. Samuti hakkas 2000 pöörde juures auto hüppama ja kakkuma. Alguses arvasin, et nüüd on käigukast laiali minemas, kuna pööre ka ujus ju.
Tegelikult on viga turbo geomeetrias mis kinni kippus jääma.
10000 km peale õlivahetust läks üks abs andur lolliks. Ostsin uue ja kui vahetama läksin, avastasin et põhjaalt kõik õline. (enne õlivahetust oli kõik kenasti kuiv) Ebaõnn- Õli vahejahuti tihendid lekivad.
Seis tänaseks on selline, et autol mootor laiali võetud. Järgmine nädal hakkan uuesti tasapisi kokku laduma. Turbo geomeetria katsun ära puhastada esialgu, kui ei aita, siis tuleb uus turbo tuua.
Selline elu siis vahejahuti kohal.
Plaanid:
Iluravi, Tehniliselt korras hoida. Võibolla suurem velg suveks alla. Sõita.
Vaja soetada/ ootan pakkumisi:
Esi- tagastange pukseerimisaasade katted.
Tagaluugi automaatne tõstemehhanistm koos kõige vajamineva pudiga.
Kasulikud DIY lingid:
Õli vahejahuti DIY koos poltide pingutamise järjekorra ja tugevusega.
Väljalaskeaasta: 2006/7
Läbisõit: 323000
Mootor: 3.0 165kw
Muud tehn. andmed: Lühike
Värvus: 197U (LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ))
Lisavarustus:
000A: FABRIC
001A: FABRIC BLACK / ANTHRACITE
114: STEUERCODE KUNDEN-PRODUKT-AUDIT CPA
182: TORQUE CONVERTER WITH SPECIAL. PARAM.KRIVOY
197U: LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ)
202B: Hands-on software EKSPL.I SERV.KNIZHKA in German
213: Parametric RUL.UPR / MOVE RUL.UPR..
229L: Germany
250B: MOBILO-LIFE / SERVICE PACKAGE FOR EUROPE
260B: INFO. PLATE FOR airbags. - German / English..
280: Leather. FINISH Ruhl. WHEELS AND ARM PEREKL.PEREDACH
293: BOK.PODUSHKA BEZOP.V ZADN.CHASTI SAL.SLEVA and right
299: PRESAFE
2XXL: German
386: Prep. TO SET. MOB. TEL. With UNIVER.INTERF. (MTUS)
413: Panoramic sliding / glass sunroof
427: ACP-7 mortar.
438: Active Head Restraints (CAK)
474: particulate filter
477: WARNING SYSTEM PRESSURE DROP TYRE
524: ZASCHIT.KONSERVATS. PROCESSING LCP transporting. A / M
527: COMAND DVD APS NAVIGATION
550: trailer coupling
580: AIR CONDITIONING SYSTEM
600: headlamp cleaning system
615: BI-KSEN.S AKTIV.DIN.POVOR.SVET.D. PRAVOSTOR.DVIZH.
619: Lights performs a rotation
669: ZAPASN.KOLESO / DOKATN.KOLESO crushes BUS CO
673: Battery with increased capacity
682: Fire extinguishers
723: luggage cover
739: Ornamental. ELEMENTS OF ALUMINIUM
806: AEJ 05/1
819: CD-CHANGER
873: HEAT driving seat left and right
875: HEATING WASHER
904: BASIC SET
985: CERTIFICATE COC (STANDARD EURO 4) with passports T / C
987: RAZED.VYKLYUCH.AKB A / M FOR DELIVERY BY SEA
989: PLATE IDENTIFIK.NOMEROM under the windshield
A05: TRANSMISSION all-wheel drive. A / M
A21: ELECTRONIC CONTROL KP
A22: A NEW GENERATION torque converter
A28:
M30: a working volume of 3.0 L
M642: V6 DIESEL ENGINE OM642
R44: alloy wheels 7-spoke 17 "FOR ALL WHEEL
U40: NETWORK FOR SHIPPING FOR driver's seat
Tere. Pikka aega mõtlesin, et kas teen foorumisse auto kohta teema või mitte. Samas R klassi kohta väga teemasid ei leidnud, siis mõtlesin et jagan veidi oma kogemusi. Auto ostsin 2016 aasta augustis, ühe siinse kasutaja käest, kes müüki vahendas. Auto hind oli seisukorrale vastav ning rikkusin reeglit, ostes R klassi ilma arvutitaga käimata Sellegi poolest olen ostuga rahul. Ostes oli auto läbisõit 315000 kopikatega.
Proovisõidul avastasin, et pöörded kõiguvad. Samuti tegi kett häält käivitusel, esisillas kostus mingi kolks ning mootor tundus kuidagi uimane. Välimuselt puudusid pukseerimisava katted, tagaluuk ja vasak tagumine uks olid üle värvitud ja terve auto oli kuidagi poleeritud. Salong oli viisakas. Tagaluuk oli kehvasti reguleeritud peale värvimist ning kundepoolne temp. reg. rullik ei tahtnud temperatuuri maha võtta.
Ostes:
Ja kodus- Suur ja väike Peeter
Tegelikult läksin selle peale välja, et autol oli õige läbisõit 315000, See tähendab Mercedes-Benz puhul ühte kõva hooldust- remonti. Kui pole enne remonditud siis - Mootorikett, Pihustid, Õlijahuti tihendid, Turbo.
Peale ostu sai tehtud siis hooldamisega pihta hakatud. Kõigepealt mootorikett, mootoriõli ja filtrid. Keti vahetuse lasin teha Tallinnas DMG autos. Väga korralik töö, hea suhtumine klienti- Olen väga rahul. Seal palusin üle vaadata ka kapoti all asuvad filtrid. Kett vahetatud sain kõne, et õhufiltrites olid linnupesad, alumised sharniirid kukuvad kohe kohe välja, Pidurikettad, esimesed otsas. Kett oli (kui mälu ei peta siis 20 kraadi märgid paigast) veninud.
Vanad õhufiltrid
Peale seda viisin auto koju ja otsustasin kõik vedelikud välja vahetada. Õlid ostsin originaalid- Silberist. Vahetusse läksid Diffriõli, Vahekastiõli, Mootoriõli, Jahutusvedelik. Käigukastile tehti hõbenooles dünaamiline õlivahetus. Sharniirid läksid lemföderi omad ( Hinnavahe Silberis sharniir 254 eur- Lemfoderi sharniir 56 eur) Esimesed kettad tellisin ebayst ning siiamaani on kenasti kestnud.
Kolinat esisillas see ära ei võtnud. Ise ei leidnud midagi, mis koliseda võiks. isegi ülevaatuspunktis logistades keegi midagi ei leidnud. Sillastendi tehes ei leitud mis koliseda võiks kuni kolin kadus pauguga. Esuvedru pooleks- google ütleb, et R klassi tüüpviga millel tavavedru ees.
Lumi maha ja alla sai pandud Yokohoma talverehvid.
Eesti 2016 kaart navile.
Teine tüüpviga peale õlijahuti tihendite mis om642 mootoreid kimbutab on turbo geomeetria. Üheltmaalt auto ei liikunud enam üldse ning viskas ilma mootori tuleta limp mode. Samuti hakkas 2000 pöörde juures auto hüppama ja kakkuma. Alguses arvasin, et nüüd on käigukast laiali minemas, kuna pööre ka ujus ju.
Tegelikult on viga turbo geomeetrias mis kinni kippus jääma.
10000 km peale õlivahetust läks üks abs andur lolliks. Ostsin uue ja kui vahetama läksin, avastasin et põhjaalt kõik õline. (enne õlivahetust oli kõik kenasti kuiv) Ebaõnn- Õli vahejahuti tihendid lekivad.
Seis tänaseks on selline, et autol mootor laiali võetud. Järgmine nädal hakkan uuesti tasapisi kokku laduma. Turbo geomeetria katsun ära puhastada esialgu, kui ei aita, siis tuleb uus turbo tuua.
Selline elu siis vahejahuti kohal.
Plaanid:
Iluravi, Tehniliselt korras hoida. Võibolla suurem velg suveks alla. Sõita.
Vaja soetada/ ootan pakkumisi:
Esi- tagastange pukseerimisaasade katted.
Tagaluugi automaatne tõstemehhanistm koos kõige vajamineva pudiga.
Kasulikud DIY lingid:
Õli vahejahuti DIY koos poltide pingutamise järjekorra ja tugevusega.