![]() |
W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi (/showthread.php?tid=45094) |
W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 29-01-2017 Mark: R320cdi Väljalaskeaasta: 2006/7 Läbisõit: 323000 Mootor: 3.0 165kw Muud tehn. andmed: Lühike Värvus: 197U (LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ)) Lisavarustus: 000A: FABRIC 001A: FABRIC BLACK / ANTHRACITE 114: STEUERCODE KUNDEN-PRODUKT-AUDIT CPA 182: TORQUE CONVERTER WITH SPECIAL. PARAM.KRIVOY 197U: LAC-BLACK METALLIC obsidian (OBSIDIANSCHWARZ) 202B: Hands-on software EKSPL.I SERV.KNIZHKA in German 213: Parametric RUL.UPR / MOVE RUL.UPR.. 229L: Germany 250B: MOBILO-LIFE / SERVICE PACKAGE FOR EUROPE 260B: INFO. PLATE FOR airbags. - German / English.. 280: Leather. FINISH Ruhl. WHEELS AND ARM PEREKL.PEREDACH 293: BOK.PODUSHKA BEZOP.V ZADN.CHASTI SAL.SLEVA and right 299: PRESAFE 2XXL: German 386: Prep. TO SET. MOB. TEL. With UNIVER.INTERF. (MTUS) 413: Panoramic sliding / glass sunroof 427: ACP-7 mortar. 438: Active Head Restraints (CAK) 474: particulate filter 477: WARNING SYSTEM PRESSURE DROP TYRE 524: ZASCHIT.KONSERVATS. PROCESSING LCP transporting. A / M 527: COMAND DVD APS NAVIGATION 550: trailer coupling 580: AIR CONDITIONING SYSTEM 600: headlamp cleaning system 615: BI-KSEN.S AKTIV.DIN.POVOR.SVET.D. PRAVOSTOR.DVIZH. 619: Lights performs a rotation 669: ZAPASN.KOLESO / DOKATN.KOLESO crushes BUS CO 673: Battery with increased capacity 682: Fire extinguishers 723: luggage cover 739: Ornamental. ELEMENTS OF ALUMINIUM 806: AEJ 05/1 819: CD-CHANGER 873: HEAT driving seat left and right 875: HEATING WASHER 904: BASIC SET 985: CERTIFICATE COC (STANDARD EURO 4) with passports T / C 987: RAZED.VYKLYUCH.AKB A / M FOR DELIVERY BY SEA 989: PLATE IDENTIFIK.NOMEROM under the windshield A05: TRANSMISSION all-wheel drive. A / M A21: ELECTRONIC CONTROL KP A22: A NEW GENERATION torque converter A28: M30: a working volume of 3.0 L M642: V6 DIESEL ENGINE OM642 R44: alloy wheels 7-spoke 17 "FOR ALL WHEEL U40: NETWORK FOR SHIPPING FOR driver's seat Tere. Pikka aega mõtlesin, et kas teen foorumisse auto kohta teema või mitte. Samas R klassi kohta väga teemasid ei leidnud, siis mõtlesin et jagan veidi oma kogemusi. Auto ostsin 2016 aasta augustis, ühe siinse kasutaja käest, kes müüki vahendas. Auto hind oli seisukorrale vastav ning rikkusin reeglit, ostes R klassi ilma arvutitaga käimata ![]() Proovisõidul avastasin, et pöörded kõiguvad. Samuti tegi kett häält käivitusel, esisillas kostus mingi kolks ning mootor tundus kuidagi uimane. Välimuselt puudusid pukseerimisava katted, tagaluuk ja vasak tagumine uks olid üle värvitud ja terve auto oli kuidagi poleeritud. Salong oli viisakas. Tagaluuk oli kehvasti reguleeritud peale värvimist ning kundepoolne temp. reg. rullik ei tahtnud temperatuuri maha võtta. Ostes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja kodus- Suur ja väike Peeter ![]() ![]() Tegelikult läksin selle peale välja, et autol oli õige läbisõit 315000, See tähendab Mercedes-Benz puhul ühte kõva hooldust- remonti. Kui pole enne remonditud siis - Mootorikett, Pihustid, Õlijahuti tihendid, Turbo. Peale ostu sai tehtud siis hooldamisega pihta hakatud. Kõigepealt mootorikett, mootoriõli ja filtrid. Keti vahetuse lasin teha Tallinnas DMG autos. Väga korralik töö, hea suhtumine klienti- Olen väga rahul. Seal palusin üle vaadata ka kapoti all asuvad filtrid. Kett vahetatud sain kõne, et õhufiltrites olid linnupesad, alumised sharniirid kukuvad kohe kohe välja, Pidurikettad, esimesed otsas. Kett oli (kui mälu ei peta siis 20 kraadi märgid paigast) veninud. Vanad õhufiltrid ![]() ![]() Peale seda viisin auto koju ja otsustasin kõik vedelikud välja vahetada. Õlid ostsin originaalid- Silberist. Vahetusse läksid Diffriõli, Vahekastiõli, Mootoriõli, Jahutusvedelik. Käigukastile tehti hõbenooles dünaamiline õlivahetus. Sharniirid läksid lemföderi omad ( Hinnavahe Silberis sharniir 254 eur- Lemfoderi sharniir 56 eur) Esimesed kettad tellisin ebayst ning siiamaani on kenasti kestnud. ![]() Kolinat esisillas see ära ei võtnud. Ise ei leidnud midagi, mis koliseda võiks. isegi ülevaatuspunktis logistades keegi midagi ei leidnud. Sillastendi tehes ei leitud mis koliseda võiks kuni kolin kadus pauguga. Esuvedru pooleks- google ütleb, et R klassi tüüpviga millel tavavedru ees. ![]() Lumi maha ja alla sai pandud Yokohoma talverehvid. ![]() Eesti 2016 kaart navile. ![]() Teine tüüpviga peale õlijahuti tihendite mis om642 mootoreid kimbutab on turbo geomeetria. Üheltmaalt auto ei liikunud enam üldse ning viskas ilma mootori tuleta limp mode. Samuti hakkas 2000 pöörde juures auto hüppama ja kakkuma. Alguses arvasin, et nüüd on käigukast laiali minemas, kuna pööre ka ujus ju. Tegelikult on viga turbo geomeetrias mis kinni kippus jääma. 10000 km peale õlivahetust läks üks abs andur lolliks. Ostsin uue ja kui vahetama läksin, avastasin et põhjaalt kõik õline. (enne õlivahetust oli kõik kenasti kuiv) Ebaõnn- Õli vahejahuti tihendid lekivad. Seis tänaseks on selline, et autol mootor laiali võetud. Järgmine nädal hakkan uuesti tasapisi kokku laduma. Turbo geomeetria katsun ära puhastada esialgu, kui ei aita, siis tuleb uus turbo tuua. ![]() ![]() ![]() Selline elu siis vahejahuti kohal. ![]() Plaanid: Iluravi, Tehniliselt korras hoida. Võibolla suurem velg suveks alla. Sõita. Vaja soetada/ ootan pakkumisi: Esi- tagastange pukseerimisaasade katted. Tagaluugi automaatne tõstemehhanistm koos kõige vajamineva pudiga. Kasulikud DIY lingid: Õli vahejahuti DIY koos poltide pingutamise järjekorra ja tugevusega. RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - rraivo - 30-01-2017 Hea näha et foorumisse veel "erre" juurde tekib ![]() Küsiks, et miks sa just R klassi valisid? RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - v6sa - 30-01-2017 ![]() Mulle meeldib, et tavalistest autodest ka räägitakse. DPF on veel küljes ja toimib? Huvitav, mis asi on kood 904. basic set... ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 30-01-2017 See konkreetne R oli väga juhuslik ost. Ostu ajal ei teadnud R klassist suurt rohkem midagi kui näinud linnapeal. Sai prouale näidatud, sobis - tema sōidab pōhiliselt sellega. Aga timgimused täitis kenasti ära. Piisavalt turvaline meie "talvistes" oludes ja piisavalt jōuline suvel haagissuvilat vedama. Kuna mul endal tööalaselt väga palju sōitmist üle eesti siis sōidan enamus ajast smaxiga 4 l sajale keskmine lihtsalt ![]() Dpf kohapealt ei julge pead anda. Aga paun on iseenesest all ja tagant ei tule peale auru midagi ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 01-02-2017 Nonii.. Tervis lubas täna üle pika aja jälle auto kallal toimetada. Kuna tihendid veel ostmata ja aega oli ainult mõned tunnid siis otsustasin turbo üle kontrollida. Jama oli siis selles, et täiesti suvalisel hetkel läks auto mootor limp home seadesse. Väljendus see sedasi, et kui pöörded jõudsid 2000 ligidale hakkas auto 4 korda nõkutama- nagu piirajas oleks. Seejärel ladus käigud kõik üles ja see kestis kuni taaskäivitamiseni. Kusjuures ühtegi tuld armatuuris põlema ei läinud ja see muutis möödasõidud loteriiks. Mu pisike 8 eurone ELM veakoodilugeja näitas turboga seotud koodi. Eks see koodimajandus selline kahtlane ole aga vähemalt sain aimu kus viga otsida. Keerasin siis turbol "electric turbo actuator" junni küljes ära ja avastasin, et seda on juba valesti remonditud. Sama aktuaator on peal tegelikult paljudel muudel markidel.. Jaguar, Ford, BMW, Audi.. Ühesõnaga hella teda toodab ja müüakse koos turboga. Nali ongi selles, et selle pisikese disainivea tõttu müüakse kliendile üldjuhul külma kõhuga uus turbo maha. Ma kahjuks pilti enda masina konkreetsest detailist ei teinud aga kasutan siin teemas ühe Jaguari foorumi materjale. Minu autol oli siis samamoodi keegi varemalt parandanud ühendust plaadi ja klemmide vahel. Seal tekib külmjoode ja tänu sellele see kogu komejant käibki. Kuna see karp asub kohe turbo küljes, kus temperatuurid kõiguvad päris tihti, on originaal ühendus tehtud varuga. St. jäetud on soojuspaisumiseks ruumi. Kui sinna otse mingi pulk vahele joota, on see ainult aja küsimus kui probleem on tagasi. Tuleb kasutada õiget materjali ja jätta korralik aas nagu pildil näidatud. Igastahes kui kellegil on sarnane probleem, siis enne uue turbo ostu tuleks see karp ära kontrollida, kas ühendused on korralikud ja terved.. Lisaks veel seda, et om642 mootoril ei pea selle karbi eemaldamiseks turbot maha võtma. Tsitaat:Following removal of the Turbo Actuator/Control Unit from the car, after removal of the spring clips the metal body and black plastic casing were easily separated from one another. Inspection of the ceramic circuit board in the black plastic part of the casing immediately revealed the problem(s). RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - v6sa - 01-02-2017 ![]() Kui sügaval see karp lammutamata mootoril eluneb? Ehk kui palju tuleb teha lammutustöid, et seda õnnetut silda kontrollida? RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 01-02-2017 Oleneb autost aga pōhimōtteliselt mootorikate maha, siis turbosse minev ōhutoru. Siis on karp näha. Karbi taga 3 polti lahti keerata ja splint ära vōtta mis hoiab ühendust turbo ja karbi vahel. Siis pistik lahti ja käes ta ongi. Karbil peal klambrid 6tk mis tuleb kruvikaga lahti vōtta ja siis käib karp pooleks. Pildil siis see hella kirjaga karp. Teoorias peaks saama ka ilma lahti keeramata selle elektroonika osa küljest ära, aga üks klamber asub all pool ja selle kätte saamine võib päris keeruliseks osutuda. Need kipuvad vabanedes suht kaugele lendama, seega tuleks sõrm peal hoida. Samamoodi splindiga ![]() ![]() ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - stihl - 01-02-2017 Kui see vahe seal soojaga nii palju kõigub, siis võiks ju üldse lühikest juhtmejuppi kasutada, mitte traati? Traat, ehkki pikema kaarega, on ikkagi ju so-so. ![]() Originaali asemel, mis praegu veel terve, samuti asendada... . RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 01-02-2017 (01-02-2017, 01:33 PM)stihl Kirjutas: Kui see vahe seal soojaga nii palju kõigub, siis võiks ju üldse lühikest juhtmejuppi kasutada, mitte traati? Jah, aga kuna seal on ruumi ikka mega vähe, siis peab juhe väga peenike olema.. Sain oma juraka kätte. nagu enne mainitud sai, on seal ruumi tõesti vähe. vahele sai pandud pehme juhtmejupp ilma isolatsioonita. See peaks andma ruumi mängida ja loodan, et see lahendab probleemi. Võrdluseks joonlaud, et näha kui pisike see klemm on ![]() ![]() Samuti sai täna soetatud jupid, et masin lõpuks kokku laduda ja tellisin ära ette uued vedrud, pidurikettad ja klotsid - lemförder ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 03-02-2017 Sain lõpuks sisselaske ära puhastatud. Oli suht rokane teine. Nüüd ilus särav. kasutasin mingisugust ahjupuhastus vahtu mille sain k- rautast. Igastahes asi sai ilus puhas ja alumiiniumile ta midagi ei teinud. Kõvasti loputamist ja valmis ta saigi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja nüüd kiiresti lahendamist vajav probleem ![]() Kellel oleks abi pakkuda? ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - v6sa - 03-02-2017 On Sul mingi põhjus, miks Sa soovid liblikad toimivaks jätta? Või läheb mootor avariisse, kui reaalselt liikuv õhukogus ei muutu planeeritud viisil? R6 motodel on kindlam liblikad eemaldada. Ajamimootor jäetakse külge, et autol kahtlusi ei tekiks. ![]() ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 03-02-2017 No ma ei teagi nüüd.. Kas need kipuvad ka silindrisse kukkuma nagu BMW mootoritel? Arusaamatuks jääb see, et kui see mitte midagi ei muuda kui neid pole, siis miks tehas need üldse toppis sinna ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - v6sa - 03-02-2017 (03-02-2017, 11:12 AM)Silversi Kirjutas: No ma ei teagi nüüd.. Kas need kipuvad ka silindrisse kukkuma nagu BMW mootoritel? Arusaamatuks jääb see, et kui see mitte midagi ei muuda kui neid pole, siis miks tehas need üldse toppis sinna Muudavad ikka ja päris palju. ![]() Eriti madalatel pööretel juristades - ilma nendeta tuleb summutist puhta õhu ja lillelõhna asemel paha haisu ja noksi ja peenosakesi, mille tõttu jääkarud ära sulavad ja pool sanagnelest vähki sureb. Ning pöördemomenti saab ka paar Nm juurde, kui õhk enne silindrisseimemist korralikult pöördesse ajada. ![]() Et selles mõttes on loomulikult õige ja hea tzüdeem korda teha. RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Laur - 03-02-2017 Jääkarudega pole suurt pistmist, vajalik on pöörise tekitamine silindrisse. Töötab madalal pöördel paremini. Nalajakas, vanal R6 613.961 on olemas, 648.961 puuduvad, ja nüüd vähe uuemal jälle küljes ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 03-02-2017 (03-02-2017, 01:44 PM)v6sa Kirjutas:(03-02-2017, 11:12 AM)Silversi Kirjutas: No ma ei teagi nüüd.. Kas need kipuvad ka silindrisse kukkuma nagu BMW mootoritel? Arusaamatuks jääb see, et kui see mitte midagi ei muuda kui neid pole, siis miks tehas need üldse toppis sinna See madala pöörde asi mind huvitabki, sest maanteel 90 km/h sõites olid pöörded mälu järgi 1400. Kui mõistlike vahenditega saan korda teha siis teen. Aga uut kollektorit kindlasti selle jupi pärast ostma ei hakka ![]() RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Verner2 - 05-02-2017 Hea on lugeda teemat, kus inimene remondib asju ja ei virise, et miks see ja teine nüüd premium klassi masinal katki läheb. Mõistetakse probleemi olemust ja tehakse ISE korda. Edu autoga! RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 08-02-2017 Tänaseks siis auto koos jälle. Turbo viga on ka lahendatud.. Kütusekulu muutus normaalseks ja auto hingab tunduvalt paremini. Swirl flapid jäid ka alles ja töötama ![]() Sai täna uued pildid tehtud ja auto müüki pandud. Plaan on 2011 alates facelift C klass muretseda ![]() http://www.auto24.ee/used/2360829 RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - coupemonkey - 11-02-2017 c klass on ikka väike kilukarp võrreldes r-ga RE: W251, R320 CDI, 2006 - Silversi - Silversi - 16-03-2017 Sai kerge hooldus tehtud. Mootoriõli ja filtrid läksid taas vahetusse. Lisaks sai ära vahetatud esiklaas, sest vanaga polnud päiksele vastu võimalik sõita enam - Originaal oli ![]() Kuna autol parkimisandureid ei ole tekkis mõte, et võiks selle vanaaegse multimeedia midagi huvitavamat näitama panna kui ainult raadiosagedusi ja kaarti. Seega, kas keegi teab kuhu poole vaadata kui sooviks command NTG 2.0 keskusele lisada tagurduskaamerat ja/või digi tv? |