23-01-2017, 05:29 PM
Tere
Kuna auto sai ostetud eelkõige suve/hobiautoks siis sai ette võetud pisku tuunimistöö (üldplaanis eelistan endiselt siiski originaali säilitada).
Kaugelt USA Texase osariigis sai tellitud rihmarullikute komplekt.
Nagu on näha on komplektis ka laagrikaitsekilbid, laagrid iseenesest on ka mõeldud suuremat pöörlemiskiirust taluma kui originaalid.
Nüüdseks on see ka külge kruvitud, elame näeme kas peale jääb Saksa inseneri või USA tuuning-entuka lahendus. Minu jaoks on asi eelkõige materjali valikus, PA-põhised rullikud on küll nõrgemad Kui EN-AW 6061-T6 anodeeritud pinnaga rullikud kuid madalama soojusjuhtivusega. Teine asi, et antud lahenduse korral saab vajadusel vahetada vaid laagrid mitte terve rulliku/laagri koostu.
Kõik ära võetud rullikud on alles ja võrdlemis alus olemas. Igal juhul kui tekib mingil põhjusel näiteks soov sipa auto võimu suurendada väiksema kompressori rihmarulliku näol siis on suurem osa soovituslikust komplektist olemas.
Siiani sain väita, et auto pole Eesti talve näinud. Nüüd vist võib väita, et sipa ikka on, garaazi ukse eest vähemalt
Kuna auto sai ostetud eelkõige suve/hobiautoks siis sai ette võetud pisku tuunimistöö (üldplaanis eelistan endiselt siiski originaali säilitada).
Kaugelt USA Texase osariigis sai tellitud rihmarullikute komplekt.
Nagu on näha on komplektis ka laagrikaitsekilbid, laagrid iseenesest on ka mõeldud suuremat pöörlemiskiirust taluma kui originaalid.
Nüüdseks on see ka külge kruvitud, elame näeme kas peale jääb Saksa inseneri või USA tuuning-entuka lahendus. Minu jaoks on asi eelkõige materjali valikus, PA-põhised rullikud on küll nõrgemad Kui EN-AW 6061-T6 anodeeritud pinnaga rullikud kuid madalama soojusjuhtivusega. Teine asi, et antud lahenduse korral saab vajadusel vahetada vaid laagrid mitte terve rulliku/laagri koostu.
Kõik ära võetud rullikud on alles ja võrdlemis alus olemas. Igal juhul kui tekib mingil põhjusel näiteks soov sipa auto võimu suurendada väiksema kompressori rihmarulliku näol siis on suurem osa soovituslikust komplektist olemas.
Siiani sain väita, et auto pole Eesti talve näinud. Nüüd vist võib väita, et sipa ikka on, garaazi ukse eest vähemalt
Cl55 AMG