Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
		
		
		21-11-2019, 11:17 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2019, 06:15 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
	
		Küsin ette igaks juhuks. 
 
2008 CL63 AMG 150.000km 
 
VIN: WDD2163771A006843 
 
Pole teadaolevalt plokikaanepoltide vahetust veel tehtud. 
 
Samuti pidurikettad ja -klotsid vaja vahetada. 
 
Kus oleks möistlik teha ja palju u maksab?  
 
Hinnapakkumised juba saadetud aga enne esm. vist ei vastata: 
 
Hort Auto 
Silber Järve 
Lesven 
DMG Auto
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 724 
	Teemad: 60 
	Liitus: Mar 2010
	
 Maine: 
 3
	 
 
	
	
		Rikas on küll see kes vähe kulutab aga vahest su teemasid lugedes tekkib siiski küsimus, et miks omada sellist kallist masinat millega ei sõideta ja iga senti pooleks saetakse.
	 
	
	
Kurjajuur
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479 
	Teemad: 126 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 12
	 
 
	
	
		Need esimese generatsiooni nn "ujuvad" pidurikettad on ainult A-osad. 
Esinduses on ca 4k kulu millest väga suur enamus on ketaste hind. 
Erutuda ei ole mõtet, võrreldes W222 süsinikketastega ei maksa need midagi.
	 
	
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
		
		
		25-11-2019, 10:56 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2019, 07:15 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
	
		Sain täna paar hinnapakkumist-ketaste + klotside vahetus. 
 
Kettad jah kallid. 
4 ketta + 4 klotsi vahetus ca 3200€ 
 
G55 tundub CL63-ga vörreldes töökindlam/soodsam hooldada aga kallim osta. 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479 
	Teemad: 126 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 12
	 
 
	
	
		Eelmine generatsioon on alati tänasel päeval odavam hooldada.
	 
	
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 43 
	Teemad: 22 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		see parast ma ostsin gi ML63. Minul on pidurikettad naiteks 260.- silberis. Muidugi tahtsin S63L, aga ei teeni ma miljoneid.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 349 
	Teemad: 34 
	Liitus: Aug 2008
	
 Maine: 
 1
	 
 
	
	
		Tere, 
Saab  sutsu odavamalt ka neid kettaid.  https://aeromotors.ee/kataloog/mercedes-...016;s10132
Tihtilugu uurid juppide hindasid... Kui raske on võtta netipoed lahti ja veidi ise uurida, mis midagi maksab?
 
Sellelt lehelt leiad varuosakoodid ja elu palju lihtsam. 
 https://partsouq.com/en/catalog/genuine/...771A006843
Edu, 
Herki
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Asi selles et CL63 väga ei imponeeri kui just poolmuidu kätte ei tule-seepärast ei viitsi väga ka juppide hindasid ise uurida, kas mootor jääb vahemikku mis vajab preventatiivset poltidevahetust jne.  
 
Ehk hetkel valik ca 30% CL65 ja 70% G55.  
 
65 jääb ka mängust vist ära kuna teda oleks lihtsalt hiljem vöimatu müüa ja kuigi tundub üsnagi töökindel (M275) siis JUHUL KUI midagi keerukamat peaks juhtuma siis üsna nutune seis kuna enamus töökodasid pole seda näinudki.  
 
Seepärast jääbki söelale siiski G55.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 38 
	Teemad: 5 
	Liitus: Sep 2018
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
		
		
		30-11-2019, 05:44 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2019, 05:47 PM  ja muutjaks oli BlueStang.)
	
	 
	
		Sul siis see CL63 siis olemas juba või?  
 
M156 on minumeelest ikka väga hea mootor vaatamata, et asjasse mittesüübjatel on teatud foobiad selle suhtes. 55kompressor muidu hea ju, aga noh - ikkagi riisimaa südamikuga :-P 
 
Plokikaanepoltide vahetus tasuks vast Hort-is ette võtta - igatahes, kui ma seda asja uurisin, siis muudele kohtadele tundus see nagu miski ulme küsimus. Silber üldse "kardab selliseid asju ja oleks kodunt ära läinud, kui oleks teadnud, et" ma tulen seda asja küsima. Lesven ei tahtnud ka ette võtta. Veho jaoks pidin Soome Vehost üle küsima, kas sellist asja ikka saab teha, siis pika hambaga oleksid ette võtnud emaettevõtte survel - aga noh Veho enam vist Mercedestega ei tegele Eestis. ILB tahtis selleks kogu mootori maha ja laiali kiskuda, mis mulle ei meeldi.  
Ainus, kes asjatundlikult ja optimistlikult asja vaatas oligi Hort. 
 
Aga tasub siis juba tóukurid ka kohe ära vahetada. 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
		
		
		01-12-2019, 05:54 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2019, 05:55 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
	
		Ei veel mitte. 
 
Jah tõukurid ka siis kui juba korraga teha. 
 
Hetkel 3 valiku ees: 
 
CL63 M156 386kW 
CL65 M275 Bi-Turbo 450kW 
G55 Kompressor M113K 373kW 
 
 C216 63 saaks üsna odavalt (alla 20K) aga peaks tegema poltide+tõukurite vahetuse igaks juhuks + pid. kettad+klotsid mis lisatuhanded. Ning pole nii eriline kui 65-ma pole Tallinnas veel ühtegi C216 65 kupeed näinud. 
 
 C216 65 saaks 30K kandis mis vast töökindlam kui 63 kuid järelturul kunagi veelgi keerulisem müüa. 
 
 G55K tundub neist kõige mõistlikum siiski kuigi kõige kallim 2008-2012 45-50K. 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
		
		
		12-12-2019, 05:20 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2019, 05:20 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
	
		2008 M156 ls 224.000km. 
 
Kui seni mingeid mootorivigu pole esinenud siis kas tuleks ikkagi plokikaane poldid ära vahetada vöi kuidas sellega on? 
 
Et maksta parem kohe ca 2000€ kui hiljem kap. rem vöi uus mootor 10-15.000€? 
 
Veale ei saa enne jälile kui hilja juba?  
 
Vöi vöib vedada ja mönel ei venigi need vanad poldid ära? 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 127 
	Teemad: 18 
	Liitus: Nov 2015
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		 (12-12-2019, 05:20 PM)nostromo Kirjutas:  2008 M156 ls 224.000km. 
 
Kui seni mingeid mootorivigu pole esinenud siis kas tuleks ikkagi plokikaane poldid ära vahetada vöi kuidas sellega on? 
 
Et maksta parem kohe ca 2000€ kui hiljem kap. rem vöi uus mootor 10-15.000€? 
 
Veale ei saa enne jälile kui hilja juba?  
 
Vöi vöib vedada ja mönel ei venigi need vanad poldid ära? 
Tee veel mõni uus teema sama sisuga, küll siis vastavad pädevalt!
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
 5
	 
 
	
	
		Ma olen arusaanud erinevatest teemadest, et sõidad nende autodega nii vähe. Kui see tõsi on, siis milleks üldse tegeleda sellise remondiga. Omad aasta-kaks ja soovid juba midagi muud.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Jah söidakski niisama AGA KUI ühel heal päeval Check-engine pölema hakkab ja läheb nii nagu siin ak75 juhtus? 
 
Olen aru saanud et foorumis peale ak75 veel CL63 omanikke aga nagu kuskil urus peidus. Need autod ei maksa täpäeval enam suurt midagi (uue keskklassi KIA kanti) et vöiks nagu rohkem kogemusi jne oma autodest infot jagada.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 349 
	Teemad: 34 
	Liitus: Aug 2008
	
 Maine: 
 1
	 
 
	
	
		Tere, 
Osta siis endale kohe kaks tükki(ei maksa nad ju suurt s....gi, aga varuosad kallid). Hea vajadusel varuosi võtta. Ei pea kalli mootori remondi peale mõtlema. Kui ühel mootor läheb, saad naksti teise oma ümber tõsta.
 
Ja elu lill. 
Herki
  (12-12-2019, 11:17 PM)nostromo Kirjutas:  Jah söidakski niisama AGA KUI ühel heal päeval Check-engine pölema hakkab ja läheb nii nagu siin ak75 juhtus? 
 
Olen aru saanud et foorumis peale ak75 veel CL63 omanikke aga nagu kuskil urus peidus. Need autod ei maksa täpäeval enam suurt midagi (uue keskklassi KIA kanti) et vöiks nagu rohkem kogemusi jne oma autodest infot jagada. 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Ok paistab et see foorum muutub ka viimasel ajal juba ELFA foorumiks. Kes teab see teab. 
 
Siis idee on just rohkem infot koguda aga seni vaid ak75 enda kogemusi jaganud kuigi M156 peaks siin foorumis veel olema. Aga mis seal ikka-eks tuleb siis välismaa foorumeid uurida. 
 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 43 
	Teemad: 22 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		minul ML63. Ls 128t. Vot ka ei tea mis teha.... niipalju raagivad k6ik selle poldi teemast...
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Selge, tänud jagamast kogemust.  
 
Teema veidi muutunud-147.000km ls isend müüdi juba Soome.  
 
Hetkel üks 224.000km 2008 isend.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 127 
	Teemad: 18 
	Liitus: Nov 2015
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		Täiendav info kogumine ei anna sulle mitte midagi juurde. Riskigruppi kuuluvad mootorid on teada (ja selle kohta on ka siin foorumis info). Mitte keegi ei oska ennustada, kuidas käitub sinu poolt soetatava või juba soetatud auto mootor. Võibolla ei juhtugi midagi, võibolla tekib eelhoiatusena esmalt surve veesärki (õnnelik juhus, nagu minul), võibolla lendab hoiatamata mõne kaanepoldi pea poldi küljest minema, millele järgneb sekundite jooksul suurem lammutustöö mootoris. Viimasel juhul on tõepoolest mõistlik doonormootor soetada. 
Tahad päris kindlalt end tunda, vaheta auto ostu järel kohe poldid, tõukurid ja kõik muu, mis selle töö juures ette nähtud vahetada.
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
		
		
		15-12-2019, 05:17 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2019, 10:20 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
	
		
 
 
Jah eks ta nii ongi.
 
Lisaks soovitatakse vahetada iga 100.000km tagant ka pihustid?
 
Ehk:
 1) plokikaanepoldid 
2) töukurid 
3) pihustid
M275 nagu aru saan selles suhtes töökindlam?
 
	 
	
	
	
	
 
 
	 
 |