Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?
Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(29-12-2016, 07:22 PM)indrek Kirjutas: Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?
Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin
Mis materjalist?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(29-12-2016, 09:05 PM)Mike22 Kirjutas: (29-12-2016, 07:22 PM)indrek Kirjutas: Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?
Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin
Mis materjalist?
Plastik, teen nv pildid, kui õues valge on
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(29-12-2016, 11:41 PM)dexter Kirjutas: Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat
Tänan märkuse eest! Ise ei tee, tuttavate tuttav teeb, ja pigem hobikorras, ideaalset tulemust ei aja selle raha eest. Aga ikka väga lahe ja maasikas tuleb välja. Suur töö igal juhul tehtud ja veel suur töö kokkupanemine varsti tuleb
Selle vanakesega plaanin sõita ainult kevade lõpp-suvi-sügise algus, et säilitada võimalikult kaua see iludus!
Talveks A8 4.2 quattro, mis õnneks ei hakka roostetama
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(29-12-2016, 06:46 PM)Mike22 Kirjutas: Tänud!
VIN: WDB12308610007664
Tagatule leidsin, aga ei jõudnud veel ära osta, kui on pakkuda, kirjuta privasse
Ustetihendeid oleks võimalik saada, klaasi omasid mitte.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
(30-12-2016, 12:19 AM)Mike22 Kirjutas: (29-12-2016, 11:41 PM)dexter Kirjutas: Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat
Tänan märkuse eest! Ise ei tee, tuttavate tuttav teeb, ja pigem hobikorras, ideaalset tulemust ei aja selle raha eest. Aga ikka väga lahe ja maasikas tuleb välja. Suur töö igal juhul tehtud ja veel suur töö kokkupanemine varsti tuleb
Selle vanakesega plaanin sõita ainult kevade lõpp-suvi-sügise algus, et säilitada võimalikult kaua see iludus!
Talveks A8 4.2 quattro, mis õnneks ei hakka roostetama
Arusaadav ja nagu ütlesin, tubli töö igal juhul. Paljud on selleks ajaks juba käega löönud ja poolik masin juba müügis.
Aga et asi vähe kauem püsiks, proovi kõik sisekoopad ja õõnsused ronivat vaha täis uputada. Eriti keskenud kohtadele mida keevitati. Asi ronib keevituspooride vahele ja eemaldab sealt niiskuse. Samuti kaitseb keevituse kõrval kuumakahjustusi saanud plekki. Soovitav see kindlasti enne komplekteerimist ära teha, sest sellised möginad on reeglina väga lenduvad ja mäârivad.
Parimat
Tauris
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Universaal 123 on üks äge auto. Eriti kui ta korras ka on
Postitused: 55
Teemad: 2
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Lugemisprill petab või pahtel läkski haljale terasele?
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(30-12-2016, 09:54 PM)Kombimiis Kirjutas: Lugemisprill petab või pahtel läkski haljale terasele?
Seda ma pean küsima, vist midagi on pandud ikka.
Täna-homme lähevad värvi alla uksed ja uuel aastal esitiivad, siis esi ja taga aknad paigaldada ja ülejäänud väljast kokkupanemine ja poleerimine, ning edasi kokkupanemine seest
Lesveni peab ka mingi aeg külastada tehnika korda teha.
Tööd on veel palju..
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
14-01-2017, 12:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2017, 12:44 AM ja muutjaks oli Mike22.)
No nii, auto nüüdseks värvitud!!! Väga kena "signal red 568" tuli välja!
Tänud võsa tagatule eest! Tasakesi läheb kokkupanemine. Kõik uksetihendid sain ilusti külge ja tegelikult nad olid korralikud.
Mõned asjad vajavad vahetust, näiteks tagastange parempoolne küljekinnitus, esistange sees olev kinnitus, vist oli vasakpoolne mäda. Vaja veel esi ja tagaklaasid installida, loodan, et sellega läheb kõik sujuvalt, vaatasin tihendid üle - on korralikud.
Plaanin enne polstrite panekut müraisolatsiooni uste sisse panna. Ei tea paljuga ma jõuan, aga 4 nädala pärast sõidan Eestist pikaks ajaks ära ja auto läheb garaazi peidu.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ootaks juba lõpptulemust
Sadakakskendkolm avant on väga stiilikas massin ja selle auto värv on lemmik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 103
Teemad: 14
Liitus: Aug 2015
Maine:
1
Meeldib !!!
W124 E320 US
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Mis veljed plaanis ?
Siiani tehtud töö eest au ja kiitus.
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Velgede valik on selline:
1. Originaal veljed 15" need samad mis piltidel + must-valge wall ja rehvid 195/65/15 või 185/65/15?
2. BBS RS replica 17" 8.5 ET30 + 10.0 ET30 ja rehvid ring 215/45/17 stretch?
Kas esimese valiku puhul rehvid 195 või 185 valida? Auto on väga madal
Ja kas teine valiku puhul ET30 sobib ja rehvid ok?
Täna said esi ja tagaklaas paika. Tegime sõbraga ise, kasutades nööri, üks pressib klaasi, teine võtab nööri ära ja klaasi tihend istub raamile. Esiakna tihend on suht väsinud aga kasutatav, tagaklaasi oma väga hea. Vaatame pärast kuidas vett peab. Praegu selline esmane proov. Kuulsin, et tehases kasutakse mingit hermeetikut, mis ei kuiva?
Lähiajal tuleb terve auto poleerimine
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Noh, ma ei ole eriline replica fänn, kui juba siis juba
Ja sellise sileda ja värske kere puhul see 15" white wall jäägu Lada'de pärusmaaks. Mina näeks mingit AMG Penta tüüpi velge seal või kasvõi Borbet A'd, igaljuhul mingi vanakoolikas. Igast Rial ja Remotec 16x8 velgi leidub ka aegajalt, näeksid palju efektiivsemad ju välja.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(20-01-2017, 12:57 AM)Mike22 Kirjutas: Kuulsin, et tehases kasutakse mingit hermeetikut, mis ei kuiva?
Just nii, alati kasutatakse hermeetikut. Tihend on neil rohkem iluasi ja hoiab klaasi lihtsalt kinni.
Praegu on selleks kitiks näiteks Dinitrol 460.
Aga pole hullu, seda saab alati ka pärast klaasipaigaldust vahele lasta, kumm ju paindub.
Võibolla peab liistud kummi seest ära võtma. (tagasipanek taas peavalu, aga tehtav)
BBS-id loomulikult.
Krt, kadestusväärset tööd oled teinud, kui sellises olukorras kere nii ruttu värvitud said. Koopad, asjad, kõik olid pekkis ju...
.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
20-01-2017, 07:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 07:55 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
Oeh, veljefanaatikuna on natuke kurb lugeda, et kõik neid velgi BBS'ideks kutsuvad, peale teksti kapslil ja järeleviksitud disani on erinevus BBSist öö ja päev. Tegu on üldiselt kas Dare RS või JapanRacing veljega.
Seetõttu näeksin mina tehtud töö arvelt ka samaväärset velge seal auto all
|