Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S123 250T RED ДЕД 1982
#21
Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?

Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#22
(29-12-2016, 07:22 PM)indrek Kirjutas: Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?

Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin

Mis materjalist?

Vasta
#23
(29-12-2016, 09:05 PM)Mike22 Kirjutas:
(29-12-2016, 07:22 PM)indrek Kirjutas: Mul peaks komplekt tutikaid logareid olema, kui huvi on?

Originaalid vist ei ole, aga paistsid üsna okeid, kui viimati vaatasin

Mis materjalist?

Plastik, teen nv pildid, kui õues valge on
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#24
Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat
Vasta
#25
(29-12-2016, 11:41 PM)dexter Kirjutas: Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat

Tänan märkuse eest! Ise ei tee, tuttavate tuttav teeb, ja pigem hobikorras, ideaalset tulemust ei aja selle raha eest. Aga ikka väga lahe ja maasikas tuleb välja. Unibrow Suur töö igal juhul tehtud ja veel suur töö kokkupanemine varsti tuleb Smile
Selle vanakesega plaanin sõita ainult kevade lõpp-suvi-sügise algus, et säilitada võimalikult kaua see iludus!
Talveks A8 4.2 quattro, mis õnneks ei hakka roostetama Smile
Vasta
#26
(29-12-2016, 06:46 PM)Mike22 Kirjutas: Tänud!
VIN: WDB12308610007664
Tagatule leidsin, aga ei jõudnud veel ära osta, kui on pakkuda, kirjuta privasse Smile

Ustetihendeid oleks võimalik saada, klaasi omasid mitte.
Vasta
#27
(30-12-2016, 12:19 AM)Mike22 Kirjutas:
(29-12-2016, 11:41 PM)dexter Kirjutas: Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat

Tänan märkuse eest! Ise ei tee, tuttavate tuttav teeb, ja pigem hobikorras, ideaalset tulemust ei aja selle raha eest. Aga ikka väga lahe ja maasikas tuleb välja. Unibrow Suur töö igal juhul tehtud ja veel suur töö kokkupanemine varsti tuleb Smile
Selle vanakesega plaanin sõita ainult kevade lõpp-suvi-sügise algus, et säilitada võimalikult kaua see iludus!
Talveks A8 4.2 quattro, mis õnneks ei hakka roostetama Smile

Arusaadav ja nagu ütlesin, tubli töö igal juhul. Paljud on selleks ajaks juba käega löönud ja poolik masin juba müügis.
Aga et asi vähe kauem püsiks, proovi kõik sisekoopad ja õõnsused ronivat vaha täis uputada. Eriti keskenud kohtadele mida keevitati. Asi ronib keevituspooride vahele ja eemaldab sealt niiskuse. Samuti kaitseb keevituse kõrval kuumakahjustusi saanud plekki. Soovitav see kindlasti enne komplekteerimist ära teha, sest sellised möginad on reeglina väga lenduvad ja mäârivad.
Parimat
Tauris
Vasta
#28
Universaal 123 on üks äge auto. Eriti kui ta korras ka on
Vasta
#29
Lugemisprill petab või pahtel läkski haljale terasele?
Vasta
#30
(30-12-2016, 09:54 PM)Kombimiis Kirjutas: Lugemisprill petab või pahtel läkski haljale terasele?

Seda ma pean küsima, vist midagi on pandud ikka.

Täna-homme lähevad värvi alla uksed ja uuel aastal esitiivad, siis esi ja taga aknad paigaldada ja ülejäänud väljast kokkupanemine ja poleerimine, ning edasi kokkupanemine seest Smile

Lesveni peab ka mingi aeg külastada tehnika korda teha.

Tööd on veel palju..
Vasta
#31
No nii, auto nüüdseks värvitud!!! Väga kena "signal red 568" tuli välja!
Tänud võsa tagatule eest! Tasakesi läheb kokkupanemine. Kõik uksetihendid sain ilusti külge ja tegelikult nad olid korralikud.
Mõned asjad vajavad vahetust, näiteks tagastange parempoolne küljekinnitus, esistange sees olev kinnitus, vist oli vasakpoolne mäda. Vaja veel esi ja tagaklaasid installida, loodan, et sellega läheb kõik sujuvalt, vaatasin tihendid üle - on korralikud.
Plaanin enne polstrite panekut müraisolatsiooni uste sisse panna. Ei tea paljuga ma jõuan, aga 4 nädala pärast sõidan Eestist pikaks ajaks ära ja auto läheb garaazi peidu.

[Pilt: 88c53bes-960.jpg]

[Pilt: fec53bes-960.jpg]

[Pilt: 7dc53bes-960.jpg]

[Pilt: 13c53bes-960.jpg]

[Pilt: 8bc53bes-960.jpg]
Vasta
#32
Ootaks juba lõpptulemust Eusa_angel

Sadakakskendkolm avant on väga stiilikas massin ja selle auto värv on lemmik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#33
Meeldib !!!Unibrow
W124 E320 US
Vasta
#34
Eusa_clap
Vasta
#35
Mis veljed plaanis Eusa_angel?
Siiani tehtud töö eest au ja kiitus.
Vasta
#36
Velgede valik on selline:

1. Originaal veljed 15" need samad mis piltidel + must-valge wall ja rehvid 195/65/15 või 185/65/15?
2. BBS RS replica 17" 8.5 ET30 + 10.0 ET30 ja rehvid ring 215/45/17 stretch?

[Pilt: 192909es-960.jpg]

Kas esimese valiku puhul rehvid 195 või 185 valida? Auto on väga madal Unibrow
Ja kas teine valiku puhul ET30 sobib ja rehvid ok?

Täna said esi ja tagaklaas paika. Tegime sõbraga ise, kasutades nööri, üks pressib klaasi, teine võtab nööri ära ja klaasi tihend istub raamile. Esiakna tihend on suht väsinud aga kasutatav, tagaklaasi oma väga hea. Vaatame pärast kuidas vett peab. Praegu selline esmane proov. Kuulsin, et tehases kasutakse mingit hermeetikut, mis ei kuiva?

Lähiajal tuleb terve auto poleerimine Nod

[Pilt: 19ae7es-960.jpg]

[Pilt: 9c5ae7es-960.jpg]

[Pilt: 705ae7es-960.jpg]
Vasta
#37
Noh, ma ei ole eriline replica fänn, kui juba siis juba Eusa_angel
Ja sellise sileda ja värske kere puhul see 15" white wall jäägu Lada'de pärusmaaks. Mina näeks mingit AMG Penta tüüpi velge seal või kasvõi Borbet A'd, igaljuhul mingi vanakoolikas. Igast Rial ja Remotec 16x8 velgi leidub ka aegajalt, näeksid palju efektiivsemad ju välja.
Vasta
#38
BBS-id neist kahest.
Vasta
#39
(20-01-2017, 12:57 AM)Mike22 Kirjutas: Kuulsin, et tehases kasutakse mingit hermeetikut, mis ei kuiva?

Just nii, alati kasutatakse hermeetikut. Tihend on neil rohkem iluasi ja hoiab klaasi lihtsalt kinni.
Praegu on selleks kitiks näiteks Dinitrol 460.
Aga pole hullu, seda saab alati ka pärast klaasipaigaldust vahele lasta, kumm ju paindub.
Võibolla peab liistud kummi seest ära võtma. (tagasipanek taas peavalu, aga tehtav)

BBS-id loomulikult.

Krt, kadestusväärset tööd oled teinud, kui sellises olukorras kere nii ruttu värvitud said. Koopad, asjad, kõik olid pekkis ju...
Eusa_clapEusa_clapEusa_clap


.
Vasta
#40
Oeh, veljefanaatikuna on natuke kurb lugeda, et kõik neid velgi BBS'ideks kutsuvad, peale teksti kapslil ja järeleviksitud disani on erinevus BBSist öö ja päev. Tegu on üldiselt kas Dare RS või JapanRacing veljega.
Seetõttu näeksin mina tehtud töö arvelt ka samaväärset velge seal auto all Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 205 90,762 23-03-2024, 05:27 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 70,225 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W123, 230E, 1982.a. Sulo 12 13,106 10-04-2007, 04:40 PM
Viimane postitus: miqoo7
Big Grin S123 300TD v6sa 8 8,203 06-01-2007, 10:57 AM
Viimane postitus: vince
  MB 300SD W126, 1982 indrek 12 9,816 17-05-2006, 07:59 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne