12-01-2017, 07:50 AM
Oleks soov leida teenust, mootori ja kasti vahetuseks. Küsimus, et praegu neljane kast, et ainult kasti vahetusest pole vist kasu. Võimalused mootori võimsuse suurendamiseks, turbo peale....
mb g w460 2,4 diesel mootori vahetus
|
12-01-2017, 07:50 AM
Oleks soov leida teenust, mootori ja kasti vahetuseks. Küsimus, et praegu neljane kast, et ainult kasti vahetusest pole vist kasu. Võimalused mootori võimsuse suurendamiseks, turbo peale....
12-01-2017, 11:54 AM
Küsi kasutajalt vaal98, ta sealkandis toimetab.
Kui rahakott rammusam, siis ilmselt Elbe Engineering teeb hea töö
12-01-2017, 06:24 PM
Pane 2.9d vahele, ja kui jääb ikka lahjaks siis turbo külge ja küttust peale keerata.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
13-01-2017, 09:12 AM
13-01-2017, 10:07 AM
2.9d mootori saab ~200 euroga. Mootori vahetus ei ole raske. Kui vaja võin teha, mõistliku hinnaga.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
13-01-2017, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2017, 11:20 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-01-2017, 10:07 AM)124STD Kirjutas: 2.9d mootori saab ~200 euroga. Mootori vahetus ei ole raske. Kui vaja võin teha, mõistliku hinnaga. Ja lekkiva KSP tihendite vahetus teised 200. Kust leiad G-le sobiva karteripõhja? Või omad võimekust olemasolevat ümber keevitada? Palju hindad mootorivahetuse maksumuseks lõpuni valmis tehtuna? 400.-? See tähendab, et juhtmed ei ripne, miski ei tilgu, auto käib edasi mõistlikult, ei suitse ega tudise ning sellega on võimalik ülevaatusele minna.
13-01-2017, 11:06 AM
Telefonitsi ka rääkisime juba.
Minu mõte oleks standard OM605. Lihtne, hea, tugev, soodne. Saab el. pumba kenasti käima (püsikiiruse hoidja ka kui kang paigaldada).
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
14-01-2017, 09:53 AM
14-01-2017, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2017, 12:54 PM ja muutjaks oli 124STD.)
(13-01-2017, 10:25 AM)v6sa Kirjutas:(13-01-2017, 10:07 AM)124STD Kirjutas: 2.9d mootori saab ~200 euroga. Mootori vahetus ei ole raske. Kui vaja võin teha, mõistliku hinnaga. Enda S124 tegin just diisliks ümber, üv mees aru ei saanud et just ümber tehtud, ja nüüd peale kahte kuud sõitmist ei ole mingit järel parandamist vajanud, töötab nii tahokas, külmast peast pöörete üleval hoidmine kui ka eelsüüte küünlaid ei pea nuppuga hoidma. Kui mootor on korralik ja vaja lihtsalt panna vana asemele ja ühendada, nii nagu ette nähtud on siis vähem kui 400 eur. Kui aga tuuakse tilkuv, tudisev ja suitsev mootor , mis vaja üv kõlblikuks teha siis ei saa 400 euroga küll hakkama. 617 karter on plekkist, nii et kui vaja siis peaks saama 2.4 ja 2.9 karterist üks sobilik karter kokku keevitada. Keevitamisega saan ise hakkama.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
14-01-2017, 06:29 PM
Kasutaja 124STD paneb mootori vahele (om605), mina panen käima. Nii oleks ehk kõikse mõistlikum.
Üks W463 lühike G sõidab juba OM606 ja originaal el. pumbaga...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|