Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R320 küünlaprobleem?
#1
Hei,

Ma siin uus ja kohe nutma... :-D
Nimelt soetasin endale kuu aega tagasi R320 CDI 2006 ja olin siiani õnnelik...kuni täna hommikuni.
Eelnevate pehmete ilmadega käivitus ilusti, paar ringi ajas ringi ja siis kargas alguses veits puterdades käima.
Seisis nüüd 4 päeva nende külmadega ja täna hommikul -13 kraadiga käima ei läinud.
Ketrab ringi ja igal ringil nagu lubab aga ei käivitu. Arvan, et kas vaja küünlad vahetada või relee..
Nüüd siis abipalve: Kuna pole varem merssu omanud, siis ehk soovitate adekvaatset remondikohta, kus saaks mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega asjad aetud.
Kui seda loeb keegi, kes on ise asja sees ja arvab, et saab aidata, võib mulle iga kell
helistada ja lepime mingi aja ja koha kokku.

Ette tänades

Roland
58877754
moritzro5543@gmail.com
Vasta
#2
(07-01-2017, 03:59 PM)moritzro Kirjutas: Hei,

Ma siin uus ja kohe nutma... :-D
Nimelt soetasin endale kuu aega tagasi R320 CDI 2006 ja olin siiani õnnelik...kuni täna hommikuni.
Eelnevate pehmete ilmadega käivitus ilusti, paar ringi ajas ringi ja siis kargas alguses veits puterdades käima.
Seisis nüüd 4 päeva nende külmadega ja täna hommikul -13 kraadiga käima ei läinud.
Ketrab ringi ja igal ringil nagu lubab aga ei käivitu. Arvan, et kas vaja küünlad vahetada või relee..
Nüüd siis abipalve: Kuna pole varem merssu omanud, siis ehk soovitate adekvaatset remondikohta, kus saaks mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega asjad aetud.
Kui seda loeb keegi, kes on ise asja sees ja arvab, et saab aidata, võib mulle iga kell
helistada ja lepime mingi aja ja koha kokku.

Ette tänades

Roland
58877754
moritzro5543@gmail.com
Ega diagnostikast ei pääse. Need autod kurdavad oma mure läbi diagnostika ja diagnostiku.

RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#3
Meil on siin foorumis remondikohtade teema suisa olemas.
Esimesena meenuvad Lesven, Hort Auto, MB Abi, Silberauto...
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ight=Ilbos
Vasta
#4
Sellise veateate sain: 2270 - Glow output stage; At least one of the glow plug is not actuated

Kiire guugeldamine andis vastuse, et kui küünla numbrit kirjas ei ole, siis võib viga olla ka küünalde relees või moodulis, kuidas keegi teda nimetab.. On keegi kokku puutunud?

Saatsin mõnele töökojale päringu ka, aitäh :-)
Vasta
#5
Relee viga jah, omal ajal w211 V6 näitas sama probleemi ja külmalt oli kah ilge käiamine, et käima saada.
Releed on võimalik osta ka B-osana, Beru pakub oma kirjadega (Beru toodab ka A-osa), kood GSE114. Letihind tal kuskil 130€ kandis, vahetus võtab 15 minutit, kui võtmed olemas ja tööriistad käes püsivad.
Vasta
#6
(07-01-2017, 03:59 PM)moritzro Kirjutas: Hei,

Ma siin uus ja kohe nutma... :-D
Nimelt soetasin endale kuu aega tagasi R320 CDI 2006 ja olin siiani õnnelik...kuni täna hommikuni.
Eelnevate pehmete ilmadega käivitus ilusti, paar ringi ajas ringi ja siis kargas alguses veits puterdades käima.
Seisis nüüd 4 päeva nende külmadega ja täna hommikul -13 kraadiga käima ei läinud.
Ketrab ringi ja igal ringil nagu lubab aga ei käivitu. Arvan, et kas vaja küünlad vahetada või relee..
Nüüd siis abipalve: Kuna pole varem merssu omanud, siis ehk soovitate adekvaatset remondikohta, kus saaks mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega asjad aetud.
Kui seda loeb keegi, kes on ise asja sees ja arvab, et saab aidata, võib mulle iga kell
helistada ja lepime mingi aja ja koha kokku.

Ette tänades

Roland
58877754
moritzro5543@gmail.com

Kui veidigi enne auto kapoti alla vaadanud peaks sellest probleemist jagu saama. Ise olen relee korrasolekus veendunud 12V lambiga. Käid kõik augud üle. Kui see on OK siis käid kõik küünlad 12V üle. Kui juhtmega proovides sädet ei ole läheb vahetusse.
Suht lihtne.

kent
Vasta
#7
(09-01-2017, 02:12 PM)kentq Kirjutas: ...
Kui see on OK siis käid kõik küünlad 12V üle. Kui juhtmega proovides sädet ei ole läheb vahetusse.
...

See pisike särts näitab ainult seda, et on galvaaniline kontakt. Kas tegelikult küünal ka hõõguma hakkab, auto peal ei kontrolli kuidagi.

Isand onu_siim:
Palju selle mootori küünalde tööpinge on?
Kas neid söödetakse juba PWM kasutades?
Vasta
#8
(09-01-2017, 03:25 PM)v6sa Kirjutas: Palju selle mootori küünalde tööpinge on?

4,4 V
Vasta
#9
Ärge ajage lihtsat asja keeruliseks.
Minupoolt kirjeldatud meetodeid kasutades oioi kui paljude autode peal teinud, vahetanud ja töötamises pole vaja kahelda.
(09-01-2017, 03:25 PM)v6sa Kirjutas:
(09-01-2017, 02:12 PM)kentq Kirjutas: ...
Kui see on OK siis käid kõik küünlad 12V üle. Kui juhtmega proovides sädet ei ole läheb vahetusse.
...

See pisike särts näitab ainult seda, et on galvaaniline kontakt. Kas tegelikult küünal ka hõõguma hakkab, auto peal ei kontrolli kuidagi.

See pisike särts näitab et küünal töötab. Jällegi ärme lihtsa asja puhul liiga keeruliseks mine.

Vasta
#10
21w pirn on paras kyynlaid testima. Miks peab juhtmega särtsutama?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
(10-01-2017, 10:28 AM)kentq Kirjutas: Ärge ajage lihtsat asja keeruliseks.
Minupoolt kirjeldatud meetodeid kasutades oioi kui paljude autode peal teinud, vahetanud ja töötamises pole vaja kahelda.

Et uuematel masinatel, kel küünla tööpinge 4,4V, oled 12V peale lasknud (see on ligi 3X rohkem!) ja kõik on korras?

Huvi pärast küsin, ma ka täpselt ei tea , kas nad kannatavad ligi 3 kordset ülepinget.
12V-ne pirn põleb 36V-ga igal juhul maha.

Või on need "oioi`d" põhiliselt W124-jad olnud, millel ongi 12v ette nähtud...?
Ma olen ühele vanale Land Roveri küünlale (need on lausa 3 voldised) 12 peale andnud, see tegi küll sujuvalt prõksu ja kogu video...Eusa_whistle

.

Vasta
#12
Testitud, 4,4v küünlale 12v otse peale andes kuuleb vaid eelpool mainitud krõpsu ja pärast võib selle küünla iluesemena nt aknale riputada.
Sai ühe vana kuid töökorras küünla peal seda katsetatud.

Neid uuemaid mootoreid enam ikka päris nii ei remondi, nagu mingit vana head om606, kus teed sisuliselt kõik ilma arvutita ära.
Vasta
#13
Lauri pakutud jadamisi pirniga testimine peaks voolu sedapalju ära piirama, et uuemad küünlad ei tohiks prõksu teha...

Mul on sahtlis ühed toredad pulgad, mis kõigi mõõtmiste järgi on korras, aga kuumeneda ei suvatse.
Vasta
#14
Tehtud korduvalt ja pole seal mingit läbipõlemist. Keegi ei ole öelnud et tuleks ära ühendada ja kuumutada 20 sekunditEusa_naughty
Eks igaüks valib meetodid ise. Minu poolt pakutud lihtsalt 1 millisel viisil kokku kümneid defekteeritud.
Vasta
#15
(11-01-2017, 10:29 AM)kentq Kirjutas: Keegi ei ole öelnud et tuleks ära ühendada ja kuumutada 20 sekundit

Aga keegi ütles, et 12Voldiga õrritab 4 Voldist küünalt ja defekteerib sel meetodil vea...Eusa_dance
Aga kuidas sa selle oma särtsutamise (oletame et sa täiemõistusliku inimesena teed seda peene traadiga) järgi vahet teed, kas küünal on korras või lihtsalt lühisesse sulanud?
Neil ju esineb teatavasti kolme tüüpi viga; 1. katkestus, 2. soojeneb aeglasel või valest kohast ja 3. lühis.
Katkestuse saab sel viisil teada, aga edasi on juba jokk.

Vasta
#16
Njah, ikka puust ja punaseks.
Paned auto käima -10ga. Halvemal juhul ei käivitu, paremal juhul läheb longates käima ja tossab.
Särtsutad küünlad läbi.
Mis ei särtsu keerad maha ja keerad uue sisse.
Järgmise -10ga paned käima. Enam ei lonka.
Võib veel peenemalt selgitada kui ikka liiga keeruliseks jäi Eusa_drool
Vasta
#17
(12-01-2017, 01:38 PM)kentq Kirjutas: ...
Särtsutad küünlad läbi.
...

Aga kui kõik särtsuvad?
Vasta
#18
(12-01-2017, 02:14 PM)v6sa Kirjutas:
(12-01-2017, 01:38 PM)kentq Kirjutas: ...
Särtsutad küünlad läbi.
...

Aga kui kõik särtsuvad?

Siis on hästi ei pea 20 euri tk uusi ostma.
Siis ilmselt ei põle ilmselt osades aukudes eelsüüte ploki väljundid.
Vasta
#19
Nii huvipärast küsiks, et kus kuradi kohast 20€ tk küünlaid saab? Eusa_eh
Boschi lett on ~11€ tk.
Vasta
#20
(12-01-2017, 03:03 PM)kentq Kirjutas:
(12-01-2017, 02:14 PM)v6sa Kirjutas:
(12-01-2017, 01:38 PM)kentq Kirjutas: ...
Särtsutad küünlad läbi.
...

Aga kui kõik särtsuvad?

Siis on hästi ei pea 20 euri tk uusi ostma.
Siis ilmselt ei põle ilmselt osades aukudes eelsüüte ploki väljundid.

Ja kui kõigis küünlajuhtmetes on nii testriga mõõtes pinge kui lambiga proovides valgus?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W251 R320 undav heli kiirendamisel Tainted 16 1,209 07-02-2024, 04:11 PM
Viimane postitus: Zlang
  Mb r320 cdi ei käivitu alan2222 0 274 11-01-2024, 07:55 PM
Viimane postitus: alan2222
  W251 (R320) tagasilla nivooandur Failure 2 857 27-05-2022, 09:58 AM
Viimane postitus: Failure
  Varuosadeks MB R320 (W251) 3.0cdi 165kw IlmselgeltMerss 0 843 30-05-2021, 08:56 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  R320 Kliima Lauri_s 3 2,522 28-07-2020, 07:25 PM
Viimane postitus: madis71
  W251 (R320) kütusetaseme näidik Failure 1 2,951 09-07-2019, 09:59 AM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne