Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W251 R320 undav heli kiirendamisel
#1
Tere!

Olen uus kasutaja ja esmasel otsimisel ei leidnud vastust eelnevatest teemadest oma murele.
Autoks 2006.a R320 4MATIC, ls 192tkm. Mureks on kiirendamisel undav hääl, mis tuleks nagu mootorist või kastist.
Turbiin ja kastiõli on vahetatud, esidiffer koos puksidega samuti. Kardaan on saanud hoolduskuuri.
Vahetatud differ pole uus, kuid õli oli puhas erinevalt eelmisest mis ära vahetati.
Küsimus siinkohal, kas sellel võib olla seos vahekastiga? Kas eelmine differ võiski koostöö lõpetada vahekasti kulumise tõttu?
Kuna raha on matetud juba omajagu sellesse autosse, siis ehk mõni targem oskab suunata või nõu anda, mida veel kontrollida. Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall
Arvuti mingeid vigasid ei näita. 

Ette tänades
Vasta
#2
Kas hääl muutub koos kiirusega? Kas hääl on erinevatel koormustel erinev? Kas hääl sõltub teekattest? Kas hääl tekkis koos külmade ja lume tulekuga?

Kus remondid autot? Kõik wärkstoad ei viitsi MB ehitust endale selgeks teha. Tüüpvigadest on lihtsam rääkida...
Vasta
#3
Las igaksjuhuks rattalaagrid üle kontrollida. Mul on need kahel korral müstilisi hääli teinud. Esimene kord lasin umbes aasta ringi kuni lõpuks viga leiti. Sul on lihtsam ja odavam maksta raha korraliku diagnostika eest ja siis ühte asja parandada kui järjest ehku peale asju vahetada.
NB! Mina sain eelmine nädal taaskord kinnitust, et Mercedes-Benz esindus pole ikka koht kus oma mersusid hooldada. No ikka täitsa lambad on seal tööl.
Vasta
#4
Tere
ML 320, 2006, 4 maticul. Sarnane undamine. Tekib just kiirendades, hiljem ühtlaselt sõites kaob täiesti. Kostuks nagu rohkem kõrvalistuja poolt. Hääl ei sõltu temperatuurist ega teekattest. Sügisel remonditud tagumine kardaan. Läbisõit 217 000km. Pole süvenenud sellesse probleemi. Aga ise olen mõelnud vahekasti hädale.
Kui saad teada, mis viga on. Kirjuta siia ka.

Edu
Vasta
#5
(20-01-2024, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: Kas hääl muutub koos kiirusega? Kas hääl on erinevatel koormustel erinev? Kas hääl sõltub teekattest? Kas hääl tekkis koos külmade ja lume tulekuga?

Kus remondid autot? Kõik wärkstoad ei viitsi MB ehitust endale selgeks teha. Tüüpvigadest on lihtsam rääkida...


Hääl muutub koos kiirusega, ühtlasel kiirusel kaob undamine ära. Koormusel hääle erinevust ei ole täheldanud. Teekattest ei sõltu, suvel oli samasugune hääl.
Rattalaagrid on tagant mõlemad vahetatud, esimesed laagrid on korras.
Vasta
#6
(20-01-2024, 11:05 AM)jsv Kirjutas: Las igaksjuhuks rattalaagrid üle kontrollida. Mul on need kahel korral müstilisi hääli teinud. Esimene kord lasin umbes aasta ringi kuni lõpuks viga leiti. Sul on lihtsam ja odavam maksta raha korraliku diagnostika eest ja siis ühte asja parandada kui järjest ehku peale asju vahetada.
NB! Mina sain eelmine nädal taaskord kinnitust, et Mercedes-Benz esindus pole ikka koht kus oma mersusid hooldada. No ikka täitsa lambad on seal tööl.

 Mure ongi selles, et olen kahes erinevas kohas käinud ja ehk asi töökodade pädevuses, aga siiani pole seda veakollet tuvastada suudetud.
 
 Kas vahekast on sellel tüüpviga? Kas kulunud vahekast võis ka esimese diffri loojakarja saatmise põhjuseks olla?
Vasta
#7
(20-01-2024, 01:44 PM)Tainted Kirjutas:
(20-01-2024, 11:05 AM)jsv Kirjutas: Las igaksjuhuks rattalaagrid üle kontrollida. Mul on need kahel korral müstilisi hääli teinud. Esimene kord lasin umbes aasta ringi kuni lõpuks viga leiti. Sul on lihtsam ja odavam maksta raha korraliku diagnostika eest ja siis ühte asja parandada kui järjest ehku peale asju vahetada.
NB! Mina sain eelmine nädal taaskord kinnitust, et Mercedes-Benz esindus pole ikka koht kus oma mersusid hooldada. No ikka täitsa lambad on seal tööl.

 Mure ongi selles, et olen kahes erinevas kohas käinud ja ehk asi töökodade pädevuses, aga siiani pole seda veakollet tuvastada suudetud.
 
 Kas vahekast on sellel tüüpviga? Kas kulunud vahekast võis ka esimese diffri loojakarja saatmise põhjuseks olla?

Selle vahekasti vigadest ja vigade parandusest on foorumites juttu olnud küll. Pole isegi kõige kallim jutt. Sinu kirjeldatud undamist põhjustas mul ühel teisel mersul tagumise diffri vale nurga all olek kardaani suhtes.  
Mina omast kogemusest võin soovitada sellist kohta nagu MB guru. Väga asjalilud kutid ja viitsivad mässata.
Vasta
#8
(20-01-2024, 02:43 PM)jsv Kirjutas:
(20-01-2024, 01:44 PM)Tainted Kirjutas:
(20-01-2024, 11:05 AM)jsv Kirjutas: Las igaksjuhuks rattalaagrid üle kontrollida. Mul on need kahel korral müstilisi hääli teinud. Esimene kord lasin umbes aasta ringi kuni lõpuks viga leiti. Sul on lihtsam ja odavam maksta raha korraliku diagnostika eest ja siis ühte asja parandada kui järjest ehku peale asju vahetada.
NB! Mina sain eelmine nädal taaskord kinnitust, et Mercedes-Benz esindus pole ikka koht kus oma mersusid hooldada. No ikka täitsa lambad on seal tööl.

 Mure ongi selles, et olen kahes erinevas kohas käinud ja ehk asi töökodade pädevuses, aga siiani pole seda veakollet tuvastada suudetud.
 
 Kas vahekast on sellel tüüpviga? Kas kulunud vahekast võis ka esimese diffri loojakarja saatmise põhjuseks olla?

Selle vahekasti vigadest ja vigade parandusest on foorumites juttu olnud küll. Pole isegi kõige kallim jutt. Sinu kirjeldatud undamist põhjustas mul ühel teisel mersul tagumise diffri vale nurga all olek kardaani suhtes.  
Mina omast kogemusest võin soovitada sellist kohta nagu MB guru. Väga asjalilud kutid ja viitsivad mässata.

Aitäh! Uurin asja.
Vasta
#9
(20-01-2024, 02:56 PM)Tainted Kirjutas:
(20-01-2024, 02:43 PM)jsv Kirjutas:
(20-01-2024, 01:44 PM)Tainted Kirjutas:
(20-01-2024, 11:05 AM)jsv Kirjutas: Las igaksjuhuks rattalaagrid üle kontrollida. Mul on need kahel korral müstilisi hääli teinud. Esimene kord lasin umbes aasta ringi kuni lõpuks viga leiti. Sul on lihtsam ja odavam maksta raha korraliku diagnostika eest ja siis ühte asja parandada kui järjest ehku peale asju vahetada.
NB! Mina sain eelmine nädal taaskord kinnitust, et Mercedes-Benz esindus pole ikka koht kus oma mersusid hooldada. No ikka täitsa lambad on seal tööl.

 Mure ongi selles, et olen kahes erinevas kohas käinud ja ehk asi töökodade pädevuses, aga siiani pole seda veakollet tuvastada suudetud.
 
 Kas vahekast on sellel tüüpviga? Kas kulunud vahekast võis ka esimese diffri loojakarja saatmise põhjuseks olla?

Selle vahekasti vigadest ja vigade parandusest on foorumites juttu olnud küll. Pole isegi kõige kallim jutt. Sinu kirjeldatud undamist põhjustas mul ühel teisel mersul tagumise diffri vale nurga all olek kardaani suhtes.  
Mina omast kogemusest võin soovitada sellist kohta nagu MB guru. Väga asjalilud kutid ja viitsivad mässata.

Aitäh! Uurin asja.

Update : MBGuru seda tööd ette ei tahtnud võtta, eriti kui differ ja kardaan remondi juba saanud (ei tea miks).
Kas keegi oskab veel alternatiive soovitada?
Vasta
#10
Rehvidest võib tulla.
Kui laagrid, siis pöörates sõiduajal vasakule-paremale peaks vaiksemaks muutuma.
Vasta
#11
(23-01-2024, 09:04 PM)väikemees Kirjutas: Rehvidest võib tulla.
Kui laagrid, siis pöörates sõiduajal vasakule-paremale peaks vaiksemaks muutuma.

Minu R-il see vasakule ja paremale variant ei toiminiud. E klassil jälle sai kohe aru selle järgi.
Vasta
#12
(23-01-2024, 09:04 PM)väikemees Kirjutas: Rehvidest võib tulla.
Kui laagrid, siis pöörates sõiduajal vasakule-paremale peaks vaiksemaks muutuma.

Nii suve kui -talverehvidega on undamine sama. Vasakule-paremale pöörates undab ikka.

Kas kellelgi on nende vahekastide remondiga siin foorumis kogemusi või oskab soovitada kohta?
Vasta
#13
(24-01-2024, 02:55 PM)Tainted Kirjutas:
(23-01-2024, 09:04 PM)väikemees Kirjutas: Rehvidest võib tulla.
Kui laagrid, siis pöörates sõiduajal vasakule-paremale peaks vaiksemaks muutuma.

Nii suve kui -talverehvidega on undamine sama. Vasakule-paremale pöörates undab ikka.

Kas kellelgi on nende vahekastide remondiga siin foorumis kogemusi või oskab soovitada kohta?

Probleem tuvastatud ja lahendatud!
Undamist põhjustasid vahekast ja differ - mõlemad. 
Vahekastil oli keti pinguti jalg ära murdunud ja diffril olid laagrid kulunud.
Vasta
#14
Tere
Kus remontisid?
Vasta
#15
Ja mis maksis
Vasta
#16
Pärast kahte erinevat remonditöökoda läks lõpuks Hort Autosse kus ka probleemid tuvastati.
Diffri sisu läks 337€ + töö ( tunde täpselt ei tea)
Vahekasti sisu läks 359€ + töö (6 tundi)
Vasta
#17
Ok.
Keskmiselt 1.5k
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W251 R-Klass salongivahetus Tainted 0 100 06-02-2024, 06:38 PM
Viimane postitus: Tainted
  Mb r320 cdi ei käivitu alan2222 0 142 11-01-2024, 07:55 PM
Viimane postitus: alan2222
  GLC 2017 trollibussi heli Randar 3 762 10-09-2022, 10:58 AM
Viimane postitus: Randar
  W251 (R320) tagasilla nivooandur Failure 2 660 27-05-2022, 09:58 AM
Viimane postitus: Failure
  W251 R350CDI töötemperatuur Marek89 1 458 15-11-2021, 12:10 AM
Viimane postitus: jsv
  W251 R350CDI vedrustuse klobin Marek89 2 838 31-10-2021, 09:44 PM
Viimane postitus: jsv
  Varuosadeks MB R320 (W251) 3.0cdi 165kw IlmselgeltMerss 0 749 30-05-2021, 08:56 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  R320 Kliima Lauri_s 3 2,347 28-07-2020, 07:25 PM
Viimane postitus: madis71
  W251 (R320) kütusetaseme näidik Failure 1 2,804 09-07-2019, 09:59 AM
Viimane postitus: stihl
  W164 kragin kiirendamisel holla 4 5,945 07-11-2017, 09:12 PM
Viimane postitus: shed



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne