Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
02-12-2016, 07:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 12:16 PM ja muutjaks oli DaddyV.)
Tutikad pihustid, uued eelsüütekad. Sai parem,aga ikka käivitus venib 4-5 sekundit. Soojalt läheb kohe,kui uuesti käivitada.Seisab, siis hakkab n*ss pihta uuesti
Kahtlustan lati rõhuandurit (samas mootor ei poo ega midagi),sitemal juhul pumpa ennast (pump ei leki). Räägitud on veel mingist pumba O-tihendist. Pädev vend on diagnostikaga käinud üle masinast, sittagi. Ainus asi,mida näitas,et lati solenoid ei sulgu, aga see oli enne pihustite vahetust.
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema
Edit: käivitus olemas,aga nüüd soojalt jõud kaob, diagnostika näitab lati ülerõhku, LIMP MODE
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-12-2016, 07:20 PM)DaddyV Kirjutas: ...
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema
Palju on lati rõhk tegelikult? Kuidas tõuseb käivitamisel, kuidas langeb peale seiskamist? Ilma neid väärtusi teadmata on pimelend ja osade vahetamine ehku peale. Aga lotoga ka ju võidetakse...
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Hoopis nii oli, et pidi ka vana softi peale panema tagasi. Kui pihustid läksid, siis prooviti softiga mängida, et saaks käima peetis pihustitega. Sofitvahetus, pihustite kodeeerimine ja käib igast võtmest.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(02-12-2016, 07:41 PM)Black66 Kirjutas: Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
+1. Mul oli lisaks veel 1 hõõgküünal läbi, vahetasin tolle ära ja ikka asi ei muutunud, läks ka relee vahetusse ja auto käivitus iga kell ning mitte mingit viivitust ei olnud. Kui ei tea kuna releed vahetatud siis soovitan seda kontrollida/vahetada.
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Relee oli vahetatud varem juba
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
04-12-2016, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 01:15 AM ja muutjaks oli DaddyV.)
Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 63
Teemad: 7
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd
Arvan, et saan Sind softiga aidata.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: latt toodab ülerõhku.
Kui kindel sa oled "Fuel pressure solenoid-i" korrapärases töös, asub vasakpoolse kütuselati ees otsas. Selle otsas on väike filter...
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
04-12-2016, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 10:19 PM ja muutjaks oli DaddyV.)
Ei olegi. Tõenäoliselt see läheb järgmisena vahetusse
Käivitushetkel hetkel näitas juba alguses, et solenoid ei sulgu. 15 prossa kävituse hetkel. 100 peaks olema vist
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(08-12-2016, 10:56 AM)v6sa Kirjutas: (08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
Ega seal teist varianti ei ole jah.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Ôhtul ytlen
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Konkreetset autot pole näppinud, kuid lati otsas võib olla mehaaniline ülerõhu klapp.
Avaneb ülerõhul ja ei sulgu enne kui rõhk on täiesti maas, ehk auto mootor seiskunud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Postitused: 104
Teemad: 33
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-12-2016, 06:08 PM)DaddyV Kirjutas: Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast
Eks katse-eksituse meetod ongi hinnaline viis autot remontida.
Aga nüüd on korras?
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(08-12-2016, 02:31 PM)v6sa Kirjutas: (08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu? Pumba klapp ei lase KSP kolbe täis, vaid täidetakse nii palju kui vaja et vältida liigset energia raiskamist. Ehk külmast peast reguleerib lati klapp, et kütuse läbivool oleks max, et kütus üles soojendada. Teatud temperatuurist toimetab pumba klapp vastavalt koormusele KSP täituvust. Kui sõidad ühtlase kiirusega siis milleks vaja kütust ringi pumbata. Liigne energia kulu. Täidetakse KSP ainult vaja mineva kütuse kogusega.
Vabandan kirja vigade pärast, pole Eestis.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
|