Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsimused targematele MB 500SE - 90  w126
#1
Tere!

Loetud päevad tagasi sain ootamatult 126 omanikuks.
Mersudega enne oluliselt kokku puutunud pole ja suurem-asi lukksepp ise ka ei ole.
Võibolla keegi viitsib mingeid vihjeid jagada, enne kui remontlaid väisama hakkan.


Auto ise pärist Saksamaalt ja järgmised hädad küljes:
1) Mootor käib ebaühtlaselt, tundub et üks silinder on tagant ära tühikäigul ning madalatel pööretel sõites(sellega kaasneb ebameeldiv värin ja vibratsioon), tuleb järgi kui pöördeid saab, siis kappab kui noor hobune.  Käivitub ka siiani hästi nii soojalt kui külmalt.  Kütusekulu 23-24l esimesed mõnisada km-t :wow:
Auto oli seisnud pool aastad Saksas eelnevalt.

2) Käigukast viskab kolmanda käigu sisse vahel päris järsult, vahel pehmemalt, muidu käib kenasti.

3) Elektrist ei tööta kesklukk, juhi el.aken, diagonaalis tagumine el aken, samuti tagumised istmesoojendused. Soojenduse nupul, mis ukse küljes, tuluke põleb koguaeg, ei reageeri lülitamisele ning teise ukse lüliti on üldse tumm.  Tore oleks kui keegi oskab elektrikut soovitada, kes tunneb mersut ja tema hinge.

4)Lisaks sellele sooviksin targematelt teada, miks on istmesoojenduste lülitid ees dubleeritud, et konsoolil  ja siis lisaks käiguvalitsa juures. Konsooli omad töötavad, aga käimari juures olevad on täitsa tummad.

5) Keskkonsoolil on lüliti autokummi kujutisega...selline tunne nagu ketti oleks ümber kummi kujutatud. Lülitades hakkab punane tuluke põlema. Mis funktsiooni see täidab?

6) Samuti on minu jaoks arusaamatu lüliti, mis sarnaneb tagaklaasisoojenduse omaga ja on kondiga ühel lülitil.

Oeh, päris pikk jutt sai.
Tänud igatahes:cool2:
Vasta
#2
1)Süüteosa krajub uue järele. Norm oleks vahetada kogu süüteosa, kui säästupoliitika, siis alusta küünaldest, puhasta jagajakaas ja rootor, vaata üle juhtmed. Tühikäigu pöörete klapi võiks ära pesta. Kui süüde korras, mine diagnostikasse, kui Tallinn siis soovitan ise soojalt Bakt kaubanduse oma ehk siis boschi oma..
2)Võid hakata planeerima käigukasti remonti, kettad kulunud....
3)Kuna ise pole elektriku juures käinud kunagi, ei oska soovitada aga enne vika kaitsmekarbist viimne kui üks kaitse välja ja asenda uutega...
4)Ei ole bubleeritud kunagi olnud, keegi on Türgi-tuunigut saxas teinud, keegi on jälle midagi "aretanud", enda närvide huvides katsu sellistest asjadest ruttu lahti saada...Türkalsele on ilmselt meeldinud, kui on palju nuppe, nagu lennukis...
5)ASR - veojõukontroll - kui selle alla vajutad, laseb pöörded esimene kord kõrgemale, ehk ASR sekkub hiljem, mõeldud kettidega sõitmiseks kunagi, sealt pilt..
6)See on kuivatusreziim, hoiab aknad udust puhtana....toimib kondiga käsi-käes, seetõttu ühel lülitil

Aga võib vist palju õnne soovida uue auto puhul...!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Millise auto ostsid kui saladus pole? Ega Tartust platsilt,sinist värvi ja heleda nahksisuga pole?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Karl,loeme ikka ennem teskti ka läbi:

...Auto oli seisnud pool aastad Saksas eelnevalt.....

iccc...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Õnne ja edu on tarvis, tänud Confusedmile:
Masina värvuseks on tumelilla metallik (Mercedes-Benz keeles "bornit"). Sisu on helehall nahk ja muidu tip-top heas seisus, aga määrdunud kergelt. Veermik tahab ka ülekäimist ilmselt, tundub vedel. Tuhnisin natuke ringi netipoodides ja kuluosad 126-le paistavad üldiselt suht mõistliku raha maksvat.
Esmaspäeva hommikul lähen siis masinaga tohtri juurde. Eks annan siia teada ka, mis hädad täpselt vaevavad/vaevasid.

Istmesoojenduse lülititest veel...
Kas kõigil mudelitel on lülitid üleval konsooli peal või osadel on siis tuhatoosi juures, kus süvend?
Võimalik jah, et lülitituuningut saanud masin. Samas mõtlesin, et saab ehk tagumisi soojendusi ka eest sättida...ei? Rolleyes
Vasta
#6
Ei lugenud jahh korralikult,olen süüdi..........

Kuutel ikka seal jahh tuhatoosi juures ja tagumised soojendused tagauste küljes koos aknatõstukite lülititega,siit pildilt näha ka:

[Pilt: 73e6c174ada6.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Tagumised on täpselt nii, nagu Karli näidatud pildil. Esimesed on aga üleval konsoolil, kus kondi lüliti, ohutule lüliti jne lülitid reas, mõlemad esimesed töötavad ka kenasti. Lisaks on all tuhatoosi juures veel korra samad lülitid(tummad), seepst mõtlesingi, et ju siis saab tagumisi ka eest eraldi sättida Confusedmile:

Läheb küll nüüd teemast välja vist, suht algaja foorumikasutaja nagu ma olen :wink:....aga kas sa Karl  oled seda sinist Sepa poe oma muidu vaatamas käinud ka, et mis seisus on? Puht sport-huvi.  
Vasta
#8
W-126 Kirjutas:Tagumised on täpselt nii, nagu Karli näidatud pildil. Esimesed on aga üleval konsoolil, kus kondi lüliti, ohutule lüliti jne lülitid reas, mõlemad esimesed töötavad ka kenasti. Lisaks on all tuhatoosi juures veel korra samad lülitid(tummad), seepst mõtlesingi, et ju siis saab tagumisi ka eest eraldi sättida Confusedmile:

Läheb küll nüüd teemast välja vist, suht algaja foorumikasutaja nagu ma olen :wink:....aga kas sa Karl  oled seda sinist Sepa poe oma muidu vaatamas käinud ka, et mis seisus on? Puht sport-huvi.  

Tuhatoosi lülitid ikka õiged ja eest originaalis ikka ei saa tagumiste istmesoojendust sättida.

Vaatamas pole käinud seda sinist,kuid vahetult enne Sepa poodi saabumist pakuti seda autot mulle 40 kiloga ja kere nii heas seisus küll polnud.......
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Tänud asjalike vastuste eest.
Vasta
#10
Vaatasin käigukasti õlitaset täna hommikul töötava mootoriga...eelnevalt kõik käigud läbi lapates. Õli oli ilus puhas ja ilma kärsahaisuta, aga tase oli alla minimumi.
Siit ka küsimus, kas juurde valan lehtri abiga sealt samast august, kuhu mõõtevarras käib või on selleks ette nähtud mõni muu koht?
Vasta
#11
juurde vala mõõtevarda august. roolivõimu\automaatkasti õlidel on selline toru korgi küljes, et pole vaja lehtrit kasutada.
Vasta
#12
W-126 Kirjutas:Vaatasin käigukasti õlitaset täna hommikul töötava mootoriga...eelnevalt kõik käigud läbi lapates. Õli oli ilus puhas ja ilma kärsahaisuta, aga tase oli alla minimumi.
Siit ka küsimus, kas juurde valan lehtri abiga sealt samast august, kuhu mõõtevarras käib või on selleks ette nähtud mõni muu koht?

Ikka mõõtevarda august tuleb seda teha
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
Valasin juurde pea kaks liitrit õli käigukasti, läks sujuvumaks käiguvahetus.  
Elektriaknad ja keskluku sain ka tööle, kaitsmed olidki kutud.

Tänud veel kõigile vastajatele... Confusedmile:
Vasta
#14
Niisis, sai käidud uurimas. Küünlaid polnud ollagi..kuigi oli näha, et suht värsked on nad ja esimese silindri oma oli õlist täis si*u*ud. Arvati, et klapisääred oleks viisakas ära vahetada. Muidu oli süüde korras.
Samuti leidis meister, et pihustid on ilmselt umbes ja vajavad vahetamist. Lahti ei võetud neid, lihtsalt diagnoositi kuulamisel/vaatamisel/näppimisel. Letis on pihusti Baktis 1075EEK/tk, kas on võimalik leida alternatiive..sest 9K ainult pihustite peale on vähe julm? Confusedad:
Sai praegu uued küünlad peale ja injector cleaner sisse. Mootor käib nüüd enam-vähem normaalselt, aga ikkagi värisedes ja katkudes...ehk aitab see pritse puhastaja, eks näis.
Reedel lähen veel diagnosti, kuna ÜV-lt läbi ei saanud heitgaaside pärast, ilmselt lambda otsas ja siis saab  kindlama vastuse ka pihustite seisukorra kohta.
Vasta
#15
Kui sul huvi, võin sulle pakkuda pihusteid auto pealt, mille läbisõit on 240 000km (originaal läbisõit). Ideaalselt töötav mootor, saad kuulata ennem, kui soov. Kui huvi võta ühendust.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16
Sõitsin nüüd täna lusti paarsada km-t, eesmärgiga puhastada siis pritset. Andsin mnt-l korralikult ja pöördes minna ja mis seal salata, asi (keemia)toimib. Tunduvalt stabiilsemalt käib tühikäigul ja minek on :cool2:  ning see V8 sound ja pöördemoment on muidugi omaette teema kui mootor korralikult töötab.

Ideaalne veel kaugelt pole, aga nüüd sõidan kõigi 8 silindriga vähemalt. Confusedmile:  
Vasta
#17
Diagnostika läbitud ja selgus, et 6-nda silindri küünlajuhe ikkagi peksis üle ja muud midagi. Sai uus juhe külge ja käib nagu peab.
Kuigi jah, tühikäigul veel õige natuke väristab. Ilmsel tahab sõitmist veel...
Kütusekulu tuli nüüd viimase paagiga 16.9 (100% linn) ning üsna toeka varbaga, mis on väga hea tulemus minu arust Confusedmile:
Esmaspäeval viskab korra juhtmed taha veel.

Tänud vastajatele ja abistajatele, sealhulgas kadaka Imrele, et mind kiiresti aidata sai ning Rolzile pihustite soodsa pakkumise eest. Paistab, et pihustid on ikkagi korras, seismisest vähe umbes lihtsalt. :wink:
Klapisääre tihendid pean ka ära vahetama mingi hetk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 596 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,575 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,751 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,864 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,757 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,296 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne