Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 1989.a - Rainiskoop
#81
Borbetid samamoodi kui mul juba veljed ostetud on Smile
Aga olen ka rahul nende BBSidega ka, täitsa viisakad


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#82
[Pilt: 14536701_1203130746426791_238675311_o.jpg]
[Pilt: 14522227_1203130833093449_1027889941_o.jpg]
täna jõudsid siis kohale coiloverid mida peab hakkama peale installima ehk siis saan kasutada ainult esimesi coilovereid kuna tegu bmw e36 coiloveritega siis peab natukene esimesi ka ümber tegema
Vasta
#83
Mis eelmistel ümber vaja teha? Ainsana vaja keskmist kinnitust ehk ovaalsemaks teha, et lihtsamini külge panna.
Vasta
#84
(28-09-2016, 10:16 PM)JorgenP Kirjutas: Mis eelmistel ümber vaja teha? Ainsana vaja keskmist kinnitust ehk ovaalsemaks teha, et lihtsamini külge panna.
kas mitte midagi tugilaagriga pole midagi teha?
ei mäleta ka enam kunagi küsisin sõbralt, pean üle küsima

Vasta
#85
(28-09-2016, 10:18 PM)Rainiskoop Kirjutas:
(28-09-2016, 10:16 PM)JorgenP Kirjutas: Mis eelmistel ümber vaja teha? Ainsana vaja keskmist kinnitust ehk ovaalsemaks teha, et lihtsamini külge panna.
kas mitte midagi tugilaagriga pole midagi teha?
ei mäleta ka enam kunagi küsisin sõbralt, pean üle küsima
Üleval pole ju tugilaagrit, ainult amordipadi. Ainuke mure millega mina ülemise kinnituse puhul kokku puutusin, oli selline:

http://i.imgur.com/oYXjZfi.jpg?1

http://i.imgur.com/oYXjZfi.jpg?1
Vasta
#86
(28-09-2016, 10:29 PM)JorgenP Kirjutas:
(28-09-2016, 10:18 PM)Rainiskoop Kirjutas:
(28-09-2016, 10:16 PM)JorgenP Kirjutas: Mis eelmistel ümber vaja teha? Ainsana vaja keskmist kinnitust ehk ovaalsemaks teha, et lihtsamini külge panna.
kas mitte midagi tugilaagriga pole midagi teha?
ei mäleta ka enam kunagi küsisin sõbralt, pean üle küsima
Üleval pole ju tugilaagrit, ainult amordipadi. Ainuke mure millega mina ülemise kinnituse puhul kokku puutusin, oli selline:

http://i.imgur.com/oYXjZfi.jpg?1

http://i.imgur.com/oYXjZfi.jpg?1
Mis tegid siis lõikasid lühemaks?
Võimalus ka panna tugilaagriga siis ta ei jää nii pikalt välja

Vasta
#87
Kogemata panin samad lingid, ei pannud tähele, aga panin lihtsalt piisavalt seibe vahele ja keerasin amordi tugevalt kinni. 16000km jooksul polnud mingeid probleeme. Teine link (ehk lahendus) peab olema see - http://i.imgur.com/9kPZrxD.jpg?1
TA-Technix vist midagi muutnud E36 esiamortide osas, mul seda kinnitust polnud mis kohe vedrumutrite all on, võibolla pead nendega ka midagi tegema. Minul oli kuju selline - http://i.imgur.com/4Zxm0To.jpg
Vasta
#88
(29-09-2016, 07:00 PM)JorgenP Kirjutas: Kogemata panin samad lingid, ei pannud tähele, aga panin lihtsalt piisavalt seibe vahele ja keerasin amordi tugevalt kinni. 16000km jooksul polnud mingeid probleeme. Teine link (ehk lahendus) peab olema see - http://i.imgur.com/9kPZrxD.jpg?1
TA-Technix vist midagi muutnud E36 esiamortide osas, mul seda kinnitust polnud mis kohe vedrumutrite all on, võibolla pead nendega ka midagi tegema. Minul oli kuju selline - http://i.imgur.com/4Zxm0To.jpg
ei tea veel kummaga mõistlikum oleks teha kas tugilaagriga või amordi padjaga

Vasta
#89
[Pilt: 14537027_1121118658000645_1159225493_o.jpg]
Täna sai siis sõbra käest ostetud juurde üks 190 2.0d 5-ne manuaal
Vasta
#90
On aeg hakata vaikselt asju pakkima kokku ja garaazi minema hakata, see aasta vist sõitma ei panegi, kõik oleneb sellest kuidas sinine vastu peab, kuid loodan et sinine peab vastu siis ei pea hõbedane tundma soola, garaazis saab rahulikult edasi teha ja möllata, praegusest niiet tuleb pump maha võtta tihend ära vahetada ja siis tagasi panna ning hakata sättima paika, hetkel pump paigast ära ja õli lõike teeb jube kiiresti, täna lootuses tahaks viia maale ta tagasi, linnas pole aega tegeleda temaga ja seisab niisama mis mulle üldse ei meeldi
Vasta
#91
Tervist, keegi äkki kursis kust saaks soetada endale corworthi stange ja liistu ringi, mis summade eest nad eestis liiguvad? viimasel ajal aina rohkem huvitama hakanud[Pilt: Mercedes_190E_Cosworth_17.jpg]
Vasta
#92
Keegi oskab mind aidata sellise asjaga nagu, vahetatud automaat kast manuaali vastu ja tagurdus tuli ei toimi aga kuidas manuaalil see süsteem üldsegi on?
mõlemal kutsikal sama jama Smile
Vasta
#93
(29-10-2016, 05:51 PM)Rainiskoop Kirjutas: Keegi oskab mind aidata sellise asjaga nagu, vahetatud automaat kast manuaali vastu ja tagurdus tuli ei toimi aga kuidas manuaalil see süsteem üldsegi on?
mõlemal kutsikal sama jama Smile

Kulissi juures on lüliti.
Vasta
#94
(27-10-2016, 09:28 PM)Rainiskoop Kirjutas: Tervist, keegi äkki kursis kust saaks soetada endale corworthi stange ja liistu ringi, mis summade eest nad eestis liiguvad? viimasel ajal aina rohkem huvitama hakanud[Pilt: Mercedes_190E_Cosworth_17.jpg]

Arvestades kui erilised ja haruldased need autod on ja kui vähe neid Eestis on, siis vaevalt keegi enda auto küljest seda kit-i ära müüa tahab ja peaxid koos autoga ostma, mis tähendab praegu juba vähemalt 5000 EUR-ist hinda, mis aasta aastalt ainult kerkib.

Kui huvi tõsine, siis otsi mujalt Euroopast või USA-st, aga arvesta, et hinnad väga odavad ei ole (USA-s vist veel on kit-i hind kuskil 500 USD ringis, aga transport ja toll kergitavad hinda märkimisväärselt, nii et ikkagi kaob tellimise isu ära).

Kõige odavam variant on osta Läti tuuningspoilerid (16v kit-i nad küll ei paku) ja need paigaldada, aga nagu Sten130 teemast võid lugeda, siis hea tulemuse saavutamisex tuleb nende viimistlusega väga palju vaeva näha.

3. variant on originaalstangedele ise klaasriide ja liimiga enda maitse järgi uus kuju anda. Sel juhul saad luua midagi omanäolist ja erilist, aga soovitan ennem virtuaaltuuningu korras katsetada või penoplastist voolida, missugune kuju auto joontega hästi kokku sobib, et lõpptulemus veider ja kole ei jääx.

4. variant on originaalstangele alla lisa juurde panna, näitex VW Golf 3-e stange originaal kummiliistud või Renault Megane-i stange alumine kummiliist.

Ehk midagi sellist aga soovitan veidi kitsamad panna kuna antud variant näeb juba imelik välja:

http://picclick.co.uk/Mercedes-W201-E190...83425.html

Mina isiklikult teexin hoopis korraliku sileda mootori ja kasti alla käiva põhjakatte, mis ulatux veidi originaalstangest ettepoole ja moodustax splitteri. Sel juhul paranex auto aerodünaamika ja survejõud koos välimusega ja veidi vähenex ka kütusekulu maanteel. Siis tagaluugile väike tiib, et ka tagarehvidele survejõud rakendux ja olexki visuaalselt kena ja ühtlasi funktsionaalne muutus tehtud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#95
Õnneks sellist vajadust ei ole, et ise midagi tegema hakata, lihtsalt see cosworthi kit meeldib nii väga ehk kui kunagi võimalik on siis tahaks kindlasti saada seda, ebayst otsisin seal oli ka eraldi stange 260USD

Usun seda jah et keegi vaevalt enda autopealt müüb, aga lihtsalt tunnen huvi sellise kiti vastu


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#96
[Pilt: 15224593_1180481588731018_1757151363_o.jpg]
kerge varajane jõulukink kutsikale Smile
tugilaagrid peaksid ka jõudma siis saab coiloverid alla panna
vaikselt tegib juba motivatsioon tagasi
Vasta
#97
BBS-id said tagasi müüdud sest need olid millimeeter mõõdus ja rehve ei leidnud
Ostetud sai siis TaaviD Borbet C-d 17x8,5 ja 17x10, rehvid on läbi omadega, hoian nad niikaua all kuni saan proovida hõbedase alla, siis võtan maha ja tahaks veljed üle värvi Smile
homme jõuvavad tugilaagrid ka siis hakkab coiloverite install, tahasillale pole veel midagi välja võlunud

Loodan, et Taavi ei pahanda kui röövin tema pildi aga tahtsin just velgedest panna pilti Smile[Pilt: 20150916_165556.jpg]
Vasta
#98
Ei pahanda. Loodan, et ilusti alla istuvad. Laiust on tagumistel omajagu. Tuleb korralik camber?
Vasta
#99
Väga hea Smile loodan ka et istuvad ilusti alla, kardan ka just tagumiste pärast, üritan neid ikka suht püsti jätta
Nädalavahetusel on näha, proovin siis alla neid, saab teada kas saab samasuguseid rehve kasutada
Vasta
Vabalt saab ilma camberita alla, pead ainuke koopaid rullima/pullima. Minu setup oli 17x10 ET26, 215/40 rehviga ja isetekkiva camberiga selline:

[Pilt: GIIZGUW.png]

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 484,830 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,150 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,575 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,264 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,209 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,262 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 300CE, 1989, W124 T6nu 70 45,858 25-06-2011, 10:57 PM
Viimane postitus: T6nu
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,390 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,305 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne