Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Andke nõu, kus saab normaalse hinnaga pumba remont/ kontrolli, auto puterdab seistes ja järjest hullemaks läheb. Pihustid kontrollitud!
Ise asun Pärnus, aga võib ka pakkuda muudes linnades!
Mercedes Benz W124, 3.0 D, 81 Kw.1986 a. E230.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Oisu diisel, kontaktid on remonditeemas.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Karla Auto.
Mis puutub Oisu Diislisse, siis ühel päeval üle pika aja jälle Enn Siemanniga vesteldes tundus mulle, et ta hakkab seal Oisus seda diislite remonti kokku tõmbama. Võib küll Oisust küsida, aga ma ei ole enam kindel, et enam ridapumpa remontida viitsib.
Üks pisiasi veel. Ridapumba remont ei ole odav lõbu. Eriti võrreldes sellega , milline on täna ühe keskmises seisukorras oleva W124 hind.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kui tühikäigul puterdab ja gaasi andes käib normaalselt siis suure tõenäosusega on pumba nukkvõlli laagri tööpind koorunud ja sel juhul mõistlik teine pump otsida. Loomulikult võib ka muu viga olla, tasub lasta asjatundjal üle kontrollida.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Jah, seistes puterdab, tavaliselt hoiangi gaasi veidi peal
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
3.0D reguleerib ise pöördeid, elektriliselt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
see on tagajärje, mitte põhjuse ravimine. Eeldusel, et tühikäigu regulaator ikka toimib.
Lonkab ka siis kui mõni silinder on hõredam kui teised, mis nii vanal autol pole mingi ime.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans