Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLS350 Primo
#1
Viimased nädal aega olen saanud omada sellist masinat, nagu seda on esimese põlvkonna CLS350....ILUS auto on! Mootor 3,5 v6 oma 200kw-ga ja sappa on pandud 7g-tronic kast. Internetis oleva info põhjal pole kumbki neist väga õnnestunud aga samas...palju on ka neid kes seda kiidavad. Loodan et olen üks neist viimastest.

Auto tuli omal jõul saksast siia. Lasin kohe teha ka põhjaliku kontrolli, kuna tundub et kasti turbiin undab liiga palju. Samuti lõi põlema mootoritule (mõlemad on halvad ended Big Grin ). Mootoripoolelt oli süüdlaseks oma lepingu lõpetanud katalüsaator ja kastiga proovib esmalt õlivahetuse ja siis vaatan edasi. Omajagu pukse ja andureid vajavad ka vahetust. Nüüd kus pilt ees, mis teha vaja on, siis hakkan tegutsema.Kere poolepealt ja salongis on auto väga heas korras.

Lisavarustust on veidi ikka jagunud. Suurematest asjades airmatic, Harman-Kardoni muusikasüsteem ja peoga väiksemaid asju.

Küsimus ka, et kas kellelgi heal inimesel leidub laenata MB Navi plaati. Eesti navikaarti sees pole...aga võiks olla. Smile

üks halb pilt ka juurde. Smile
[Pilt: szxz6u.jpg]
Vasta
#2
Ilus, kiidan auto valikut, mulle väga CLS kerekuju meeldib aga mootor võiks juba olla siis vähemalt 5,5l Eusa_angel

Edu autoga!
Vasta
#3
Mis aasta?
Vasta
#4
10.2004 ehk üks päääris esimesi.
Vasta
#5
Kas MB navi plaati ei leidu kellegi?
Vasta
#6
http://www.auto24.ee/products/gps-ja-nav...admed/r96/ Küll ja küll pakkujaid
Vasta
#7
Vahepealse ajaga olen proovinud jagu saada paljudest väikestest ja mõnest suuremast veast. Homme tehakse kogu alusvankrile remont ara (puksid, stabika kondid jms) ja samuti ka roolinupud ning muud pudi-padi. Alla panin ka talvekad ja avastasin et eelnevalt on alla jäetud kitsamad veljed( koik 4 on 8.5 laiad). Suveks leidsin endale ka sobilikud barankad , mida talve jooksul kergelt kohendan.
[Pilt: 2lafo7b.jpg]
Vasta
#8
Ja nüüd see juhtus, juhipoolne amort vajus kokku aka. Airmaticu rõõmud. Kuna kuulu ja loetu pohjal pole tegu kuigi töökindla süsteemiga, siis plaan oli asendada see tava vedrustusega. Muus osas pole probleemi aga amortide hüdrauliline tõstmine on veidi probleemiks. Kuidas see pump ära kaotada ja kas tekkinud airmatiku veateted kannatab ka välja progeda (nagu nt kaassoitja istme SRS anduriga tehakse)? Kinnitused silla ja kere kulge peaks samad olema?
Vasta
#9
No offence, aga ära leiuta jalgratast, vaheta see amort/padi ära ja sõida muretult järgmised 10a... Kui ei plaani teda pikemalt pidada, siis muidugi on odavaim lahendus asi tavasüsteemiga asendada. Või siis, kui juba vedrustus ringi ehitada, pane bagidele või coilidele.
Vasta
#10
Selles asi ongi, et ei saa sellega 10a muretult soita, sest see airmatic on õnnetu olemisega süsteem. Kui see padi vahetatud saab on ootamas 3 jargmist mis peppu voivad minna...seejarel klapid ja seejarel kompressor ja siis hakkab asi otsast peale. Loomulikult plaanin autoga kaua soita ja siiamaani olen koik mis vahetamist vajas ka kohe vahetanud.
Vasta
#11
Ei ole see süsteem nii nõrguke. Kui ta oleks hullult nõrk ja probleemne, siis oleks ta ammu juba kasutusest maha võetud nagu SBC. Korra teed korda, kestab jälle kaua. Küsimus on pigem selles, kas kasutatud peast sellise auto osta jõudnul sellest ka rahakott üle käib(ei pea konkreetselt kedagi silmas). Paljudel on siiski see, et osta jaksab, aga remontida mitte. Sellest tekibki see paljukirutud probleem, et ei tööta, on pidevalt katki ja saast.

Kui kunagi müügiplaan tekib, siis õhema rahakotiga inimesele meeldib, et süsteem on tavalise vastu vahetatud, samas minusuguse jaoks, kes ostab auto selle järgi, kas ta seda pidada jõuab ja kes hindab lisaks auto korrasolekule ka originaalsust, tema jaoks on auto puudulik.

Mul on ainult tagapatjadega 211, kui padi läheb, vahetan ära ja sõidan edasi. Pole mõtet jalgratast leiutada, lisaks kaotab mugavuses. Muidugi siia ka see, et mugavus maksab.
Vasta
#12
Õhkvedrustus on vahepealsete aastatega ka palju populaarsemax läinud ja sellevõrra ka odavamax, nii et pikas perspektiivis ei ole õhkvedrustuse remont enam üldse nii kallis kui see kunagi oli. Tuleb lihtsalt ühe korraga kogu süsteem üle käia ja siis on aastaid muretu, kui just kruusateededele rallitama ei lähe, kuna patjade vahele lenduvad liivaterad hõõruvad padjad kiirelt katki.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
Ja ka minu probleem leidis kena lahenduse. Katki oli ainult kõrguse sensori plastik varras. Auto ei saanud lihtsalt aru mis asendis ta parasjagu on. Koik taas korras ja elu on lill. ☺
Vasta
#14
Kus lasid teha?
Vasta
#15
Premium performance oü.
Vasta
#16
Jätkulugu. Ei olnud asi ainult andurivardas. Andur ise ka katki ja lisaks ka pistik oksüdeerunud. Endiselt kuvab "visit workshop" airmaticu hoiatust. Auto on ööläbi sama kõrguse peal ja ära ei vaju. Äkki kompressor hakkab väsima? Olen lugenud ka mingitest anduritest mis ühenduses ESP süsteemiga. A la acceleraton sensor oli nimetuseks. Pidurituled on väidetavalt läbi kuigi reaalsuses koik toimib. Ja tana hommikul ilmus eikusagilt "Battery protection" hoiatus. Esmaspäevaks aeg kirjas ja loodan koik need vead ara likvideerida. Kas Tartus kellelgi STAR diagnostikat ka on peale Silberi?
Vasta
#17
(16-11-2016, 04:54 PM)PRIM0 Kirjutas: Jätkulugu. Ei olnud asi ainult andurivardas. Andur ise ka katki ja lisaks ka pistik oksüdeerunud. Endiselt kuvab "visit workshop" airmaticu hoiatust. Auto on ööläbi sama kõrguse peal ja ära ei vaju. Äkki kompressor hakkab väsima? Olen lugenud ka mingitest anduritest mis ühenduses ESP süsteemiga. A la acceleraton sensor oli nimetuseks. Pidurituled on väidetavalt läbi kuigi reaalsuses koik toimib. Ja tana hommikul ilmus eikusagilt "Battery protection" hoiatus. Esmaspäevaks aeg kirjas ja loodan koik need vead ara likvideerida. Kas Tartus kellelgi STAR diagnostikat ka on peale Silberi?

Tähe tänaval Autodiagnostika OÜ´l peaks olema STAR.
Vasta
#18
Tänan, kiikan sinna.
Ühtlasi lisan ka paar pilti päevast, kui CLS minu kätte sai.
[Pilt: 4hw8xc.jpg]
[Pilt: 30ub78z.jpg]
Minu silmale väga ilus ja dünaamilise kujndusega auto.
Oma suveveljed sain ka korda ja kokku tagasi.
[Pilt: 2mniuer.jpg]
[Pilt: 2epitzr.jpg]
AMG Styling 3 19x8,5 ja 9,5.
Vasta
#19
Väga ilusad veljed!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#20
Kus veljed lasid teha?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB CLK 200 Cabrio Primo PRIM0 54 48,451 09-08-2016, 01:36 PM
Viimane postitus: PRIM0
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 7 6,774 11-06-2014, 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne