Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Auto on 2 avariid ka üle elanud. Toodud on ta 2009 lätist. Kes teab mis seal takka tehtud on. Vin kood ennegi näidanud ,et 300SD. aga see selleks.
Sain ka turbo tööle. Liigub juba suht edasi isegi. Päris jalgu ei jää enam.
Kui ma auto ostsin siis polnud seda knok knok kuulda. Nüüd on see kuidagi tekkinud.
Eelmine omanik ka ütles et sooja ilmaga ei saanudki aru ,et diisel on see auto.
Ja et külma ilmaga käib kõvemini.
Tangin ma alati statoilist. Kuigi võiks proovida Alexela või nestet kuna see on toodud soomest.
Tundub ka ,et masin vajab süüteküünlaid uusi. Samas kui külmaga käivitada siis vahele ei jäta. Aga peale 3e minutit hakkab vähe turtsuma.
Muidu kalla aind.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
24-10-2016, 10:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2016, 10:10 PM ja muutjaks oli Priit.)
Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).
Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
24-10-2016, 10:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2016, 10:29 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
PS mõlemad w123 ja w126 müügis. 200 D ja S260
Varustuse nimekiri seletab,et mingi telekas taga. Ei paista küll kohtagi et oleks olnud seal midagi.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(24-10-2016, 10:06 PM)Priit Kirjutas: Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).
Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200
Kui tahad, et muidu filtrisse kinni jääv vesi sealt läbi läheb, siis on 2 takti õli hea mõte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
26-10-2016, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2016, 09:52 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
(26-10-2016, 09:39 AM)Laur Kirjutas: (24-10-2016, 10:06 PM)Priit Kirjutas: Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).
Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200
Kui tahad, et muidu filtrisse kinni jääv vesi sealt läbi läheb, siis on 2 takti õli hea mõte.
Minu jaoks käib ta diisli kohta vaikselt veel. Seega õli ma paagis ei kasuta.
Kuna ükspäev otsustas esivedrul keere maha murduda siis mis tootja vedrusid soovitate?
Eelmine omanik vahetas vedrusid väidetavalt iga õli vahetus,kuna need ei pidanud vastu lihtsalt.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nii minul hakkas talv, Kuna siin vahepeal lõi korraliku lume maha siis viskasin ka talve rattad alla .
Rattad on mõõtudega 225/40/18. Kasutan siis vallai naastrehve. Veljed on 8.5 laiad.
Sõita on nüüd palju mugavam kui ennem.
Sain ka salongi soojendus mootori hinnaga 54 euri.
Vaja veel reostaati.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
30-10-2016, 03:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2016, 04:02 PM ja muutjaks oli MB Shop.)
(26-10-2016, 09:47 AM)ktmduke Kirjutas: Kuna ükspäev otsustas esivedrul keere maha murduda siis mis tootja vedrusid soovitate?
Eelmine omanik vahetas vedrusid väidetavalt iga õli vahetus,kuna need ei pidanud vastu lihtsalt.
Õiged vedrud tuleb panna. Neid on erineva jäikusega ja koormusindeksiga, mis saab alla panna. Kui ainult hinna järgi osta, siis võibki nii juhtuda et iga õlivahetus uued. Tootjatest pole valida midagi - kvaliteet on Sachs või Bilstein. Sachsi hind 90€ tükk. Eks odavamat leiab ka miskit kui vaja.
Reostaat mida sa soovid saaksin pakkuda uut 50€ koos saatmisega Smartposti.
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
igal juhul vali bilstein kui kindla peale tahad minna
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Kuna autot teen endale, siis kokkuhoidu ei taha teha
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Minuteada ei tee Sachs ega Bilstein vedrusid, vaid amorte.
Bilstein kasutab näiteks oma vedrustuse komplektides H&R või Eibach vedrusid. Rootsi tootja Lesjöfors võiks nagu ka OK olla.
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
31-10-2016, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2016, 12:23 PM ja muutjaks oli MB Shop.)
(31-10-2016, 11:51 AM)hents99 Kirjutas: Minuteada ei tee Sachs ega Bilstein vedrusid, vaid amorte.
Bilstein kasutab näiteks oma vedrustuse komplektides H&R või Eibach vedrusid. Rootsi tootja Lesjöfors võiks nagu ka OK olla.
Sachs vedrud on väga tavaline toode MB puhul, tihti pole muud validagi. Eelpool ka Sachsi vedrusid pakkusin 90€ tükk. Neid tasub eelistada seetõttu et ta on MB originaaltootja mis ka tehases alla läheb. Originaal on lihtsalt teises pakendis, MB klepsuga ja kallim. Mõningal juhul on MB kokku leppinud et Sachs ei müü erakliendile, näiteks osad AMG mudelid jne, et lihtsalt rohkem koorida MB logoga, see on business.
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Kunagi sai avantgarde 300td punnsilmale silberist tellitud originaal esivedrud, ei mäleta kelle karbis tulid. Aga kui külge sai installitud siis oli autol nina püsti nagu maasturil ja ei toimunud ajaga mittemingit vajumist, samas oli liiga pehme, vahetasin kummipadjad kõige madalamad, ikka nina püsti. Lõpuks lõikasin lühemaks, läks liiga. Mingil hetkel tekkis vajadus tagumiste vedrude järele, varuosamees tellis bilsteini vedrud ja tuli bilsteini karbis. Naks- kõrgus õige, jäikus õige. Kohe sai ette ka bilsteini karbis vedrud tellitud ja naks- kõrgus õige ja jäikus õige. Loomulikul olid ees juba olemas ka bilsteini amordid, taga ei mäleta, vist monroe.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Sai uus reostaat ostetud,Ning korra puhub ventilaator ja siis lõpetab oma töö.
Mingiaeg seisab siis jälle töötab. Reostaat peabki tuline olema metallipoolt?
Kas viga võib olla puhuris endas ?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tahaks ilusaid pilte teha aga selle makarooniga ei kannata.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(01-11-2016, 04:46 PM)ktmduke Kirjutas: Tahaks ilusaid pilte teha aga selle makarooniga ei kannata.
Siin on puhtalt asi fotograafis kinni!
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
03-11-2016, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2016, 09:34 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
(22-10-2016, 11:14 AM)ktmduke Kirjutas: Viga oli ikka turbos mis tatistas õli sisselaskesse ja peidus õlijäägid kolldes.
Mõtted käivad ,et masin talveunne panna ja kere tegemisse saata.
Kuna teine auto on olemas siis võib see ka seista ja loota ,et kevadeks nii enamvähem jonksu saaks asjad.
Üks segav asi on veel sõiduajal. Lärmakas on maanteel. 110 pealt on pöörded kuskil 2500 2600. Stardib ta esimese käiguga kohapealt, kuna turbo ei puhu eriti midagi.
Hetke seisuga siis toimib ka soojendus. Hea sõita nüüd.
On veel paar sellist viga eemaldada mis ei sega sõitmist. Tagumised kabariit vardad ja juhiuks ei lähe lukku millegipärast.
Vaja oleks veel esiklaas vahetada, mis on ikka omajagu katki.
Sai uus reostaat hinnaga 51 eurot. Soojendus mootor 50 Eurot.
Töö tegin täitsa ise.
Turvalist liiklemist !
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
08-11-2016, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2016, 01:06 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Nii , Järgmine suur projekt tuleb käigukast. Kast toimib aga see kuidas ta oma eesmärki täidab, häirib mind. Nimelt kui vaikselt kiirendada ,käib nõks 1meselt teisele. 2selt 3andale viskab korra pöördeid üles. Teiste käikudega pole probleemi.
Aga kui korralikult kiirendada siis ei saagi aru et käiku vahetaks. Jäänud on veel tegematta õlide ja filtrite vahetus. Õli tase on normis seal.
Kuna rohelise käigukast käitus palju hullemini, ning tollel kadusid vahepeal üldse edasi käigud ära ja siis mingiaeg tulid tagasi.
Mõtlengi kuidas targem teha oleks, Kas otsida taastatud kast või viia auto hõbenoolde? Kuna autot teen endale siis kokkuhoidu ei taha teha.
50 liitriga 700km on okei kulu selle autokohta? Seda siis maanteel 80 protsenti.
Pildil olevad veljed on ka müügiks!.
Kuna essi alla need minumeelest ei sobi.
Veljed on reblikad, 8 laiad , 18 tolli. Offset on 35.
Peal on 2 korraliku suverehvi.
Nende hind oleks 190 eurot.
58180665.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 104
Teemad: 41
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Auto müügis juba? Nägin kuskil vist müügikuulutust. Tundus seesama auto.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Müügis oli jah ,kuna naisel natuke keeruline sõita sellega.
Hetkel ka sellepärast seisab auto kodus ja ise olen välismaal.
Ja vist ei liiguta ka teda enne kevadet.
Enne siia tulekut sai põhjalik pesu tehtud autole. Sool ja muu mant maha kerelt.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 692
Teemad: 133
Liitus: Sep 2012
Maine:
6
50 liitriga 700km on väga ok kulu, ma sõidan sama mootoriga 70l 500km.
|