Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB vito 2.2
#1
Tere.Oleks paar küsimust sellise isendi kohta sai just teine soetatud.Mercedes-Benz Vito
112 CDI 2.7/30 A Kombi L 2001a.Soendus töötab ainult 4 astmes.Lugesin et reostaat tuleb vahetada.Siis veel 1 probleem.Tegu automaat kastiga ja kui seista foori taga ning D käik on sees on keres väike vibra kui panna N peale vibra kaob ja sõites ka ei ole.Kas on võimalik,et on käigukasti padjad ära või on mootori padjad?Samas veel 1 küsimus.Lugesin siin selle ahju kohta,et kui vajutada salongis olevat nuppu ja tuli põlema läheb siis mingiaeg hakkab soemat õhku tulema?Mul ka see nupp olemas aga ei tee midagi.Kas on võimalik,et mu isendil polegi seda peal või on millegis viga ja mida teha tuleks.Sai papp ette pandud,et vähe sojem oleks.Ning kas aitaks nt ka asja vastu termostaat ära vahetada?Tänud ette vastajatele.
Vasta
#2
(12-11-2016, 09:10 AM)digimon Kirjutas: Viisakas, aga segane juttEusa_eh

Kui soomet tönkad, siis otsing mese.fi ja mersuforum.net annab ammendavad vastused koos paslike remondikohtade loeteluga sealkandis. Aga otsi ikka ühele murele korraga vastust.Eusa_angel

Külma CDI saab soojaks, kui teha korda mõlemad termostaadid (kui lisajahutus on). Aga enne tasuks veenduda, et mootor tõepoolest jahedalt käib, mitte ahi ise külma ei tee.
Vasta
#3
Ta ei puhu otseselt külma aga millegi pärast jääb see temp andur nii 50-60 juurde ja kohal kui tiksub langeb.Kuigi on papp ees.Et tuleb sellisis leiget õhku ja kui kiiremini sõitta tuleb sooja rohkem linna vahel vähem.
Vasta
#4
Homme esmaspäev,et eks tule auto remontti viia.Aga oskab keegi seda seletada.miks seisted kui D käik sees väristab sõites mitte?Kas tegu võib olla käigukasti patjadega?Hea oleks teada ei viitsi sadu kordi ka remonditöökojas käia.
Vasta
#5
võib olla küll. Kui sul niikuinii remonti minek, lase üle vaadata. Ostad jup ja edasi väriseb, teeb see sama välja, kui minna remonti kontrollida ja siis vahetada.
Vasta
#6
Tere taas.Katsun täna uurida kas on aega remonditöökojal,et buss ette võtta.Kuna tegu soomega siis jupide hinnad pole hullud isegi mingid asjad odavamad.Ning kus käin saan 10% juppidelt ka alla.Aga mis on asja juures kehva see tunni hind.Tund on 79eur.Selle küsisisngi siin,et kas võivad olla need vead sellega hoiaks ma aega ja raha kokku.Sest vea välja selgitamine läheb tunni hinnaga.Ja see on nii pime koht kus saab tundi kirjutada.Eusa_angel
Vasta
#7
(14-11-2016, 04:44 AM)digimon Kirjutas: ...
Selle küsisisngi siin,et kas võivad olla need vead sellega hoiaks ma aega ja raha kokku.
...

Meses on termostaadi teema korduvalt läbi lahatud. Otsi, loe, korda oma auto peal.Eusa_angel

Samuti on seal olemas teema usaldusväärsete remondikohtade loeteluga. Mitte iga end remonditöökojaks nimetav putka ei ole võimeline MB remonti mõistlikult tegema. Üheks tunnuseks säärase asjatundmatu töökoja kohta on see, et juba kliendi esimeste sõnade peale tuleb diagnoos "tüüpviga" ära...Eusa_wall
Vasta
#8
Ma seda pole veel kuulnud.Aga ehk oskad ka Soomes normaalsest kohta õelda.Siin on normaalseid kohti küll aga 80 eur tund.Ja samas katsuvad ikka nii kuis saavad vähegi huiata tundidega ja juppidele juurde panna.Ja ega see MB pole ka tea mis masin,et neid remontida osata.Vana pann teine 2001a Pole lisasid ka va istmesoendus ja elektripeeglid.Selle oli huvi mis viga võib olla.Samas vaatasin foorumis teemasid muidugi ei vaadanud teisi teemasi vaid vito kohta ega midagi teada küll saanud suurt.Kui buss korda saab kirjutan siia täpselt mis vead olid antud asjadega siis on kõigil selge ja jääb igasugu küsimusi vähem.Väga palju on foorumites sellist umbmäärast pläma,et midagi täpselt teada saada ei saagi.
Vasta
#9
CDI on tsedeeii, olgu või Vito peal. Muide, alates -35 tuleb isegi pesuvee soojendus lahti ühendada...

Tudeeri aga ise - allikas on olemas. Lintosest paremat ei ole, aga kas sa raatsid sinna sõita, on iseasi. Ning kas on mõtetki nii lihtsa asja peale. Eriti, kuna neilgi on töötund samas hinnas. Kuskilt peab see kõrge palk ju tulema.

Kui raha ei ole ja kõik ümberringi petavad ka, siis tuleb ise teha.Nod
Vasta
#10
Mind huvitas rohkem tegelt see värin.Et mis põhjustab kas võivad olla mootori või käigikasti padjad?Ega ma ise ka päris eilane ole ja on minugi käed kui palju õlised olnud.Teine asi mis puudutab raha või tunni hinda ka asi pole selles.Asi on inimlikuses mitte huiamises.(Soomes on lihtsam enne uurida mis viga võib olla siis on hea remonditöökojas õelda muidu tekib see,et nad otsivad seda viga pärast kirjutavad mingid tunnid lisaks ja sina maksad tühja 79 eur tund lihtsalt vea otsimse eest pärast maksad veel jupi hinna+ uuesti tööraha)et tuleb päris kõva hind vist.See koht kus käisin sai lastud tehtud enda tene auto VW TOUAREG bensiin.Auto on tervenesti läbi käidud ja uued jupid küljes.Aga hakkas välja kooruma imelikke asju seoses juppide ja tundidega.Töö ise enesest oli korralik ja töökoda ka korralik.Aga kui teil on paksem rahakot ja kannatate huiamise all siis palun väga.Ja ei ole siin Soomes need palgad tea mis suured keskmine palk on kusskil 2500 eur sellest võtke maha nüüd verod igal on see erinev minul on see nt 19,5% siia lisandub veel 0,6%+6% need siis töötu ja haigepäeva rahad kokku 26,1%mis järgi jääb.Sellest pead sa saama üüri makstud(keskmine üür 2 toaline Helsingi piirkonnas nii 30 km 800-1000eur kõik oleneb piirkonnast ja maja vanusest) elektri sõõgi ja töölkäime bensiin või siis pussipilet.Ärge arvake,et me siin miljonäärid olema.

Lintosest paremat ei ole.Äkki oskad anda täpse firma koduka google ei anna seda välja kahjuks?

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=130891

siin siis vw foorumi teema.Ei tea kui paljud teist seda näevad aga nii igaks juhuks,et asi pole mitte rahas minul.Vaid põhimõttes.Kui mina olen klient ja maksan antud hinda mida küsivad siis tahaks ka saada seda mida ma ootasin ja vähegi ausust mitte,et huiavad veel.Tundidega ja panevad juppidele ei tea mis hinnad juurde ning siis teevad 10% alla hindlust aga enne tõstavad 20% hinna üles.Niigi on neil hinnad teada mis hind on kliendile ja mis firmale.
Vasta
#11
Värin võib olla patjadest. Aga võib olla peetis pihustist või liigmadalatest pööretest. Mis selle teadmisega nüüd peale hakkad? Ilma irooniata, kui kogu maailm ümberringi on juhma ja suli, siis saab ainult kaasa tunda.Icon_sad

Kui keeruline on googeldada sõnapaari "mersukorjaamo lintonen"? Iseasi, kas Ylivieskasse sõitmine on nii lihtsate probleemide puhul mõistlik - Soome on päris pirakas maa.

Ahjaa - Lintonen ei tee ületüratööd ega remonti omaniku juhiste järgi.
Vasta
#12
Ma pole siin väitnud,et on tehtud ületüra tööd mu auto kallal.Tööga olen rahul olnud.Lihtsalt see mõtetu tundi kirjutamine ja juppide üle hindamine hakkab pikapeale närvidele käima.Kui uurisin VW esindusest hinda ja need mis nemad pakkusud ja hind oli kõrgem ka tellisid esindusest siis oli küll tüüpidel suu kinni kohe tahtsin pea pool juurde panna jupile.Siis hakkas tulema,et saan selle hinnaga teha ma saatsin sinna samusesse ütlesin et ikka saan 10 eur odavamalt jupi esindusest.Ja kunagi pole keegi mu autot minu järgi remontinud kuigi on mitmeid kordi mul ka õigus olnud mis autol on viga.Samas pihustid ja madalad põõrded jäävad ära.Seega jäävad puksid.Aga mis sest enam buss on eilsest juba remonditõõkojas ja küll meister ise leiab vea mina lihtsalt ütlesin et mis bussil viga on ja kui käitub.
Vasta
#13
See on hea, et koha leidsid. Loodetavasti leitakse ka viga ja jaksad selle parandamise eest tasuda.

Ole hea ja jäta oma kommentaar peale auto kättesaamist ka Remondikohtade teemasse, et järgmistel hädalistel oleks lihtsam otsale saada.
Vasta
#14
(15-11-2016, 01:45 PM)v6sa Kirjutas: Ahjaa - Lintonen ei tee remonti omaniku juhiste järgi.

Huvitav, miks mitte...?
See ju hea töö ja ei mingit vastutust diagnoosi panekul. Töökäsu peal lepid inimesega tööd täpselt kokku, kundel oma jupp kaasas, vahetad kokkulepitud hinnaga asja ära ja kõik rahul.

No ja kui pärast selgub, et see esimene rattalaager ei olnudki läbi, kelle probleem....Eusa_dance

Vasta
#15
(15-11-2016, 06:14 PM)stihl Kirjutas: ...
Huvitav, miks mitte...?
...

Sest nii on omanik otsustanud.Eusa_angel

Kohilas on jälle üks värkstuba, kus oli eelmisel suvel hinnakirjas nii:
Töötund püsikliendile 27 €
Töötund kliendi juuresolekul või tema toodud tundmatut päritolu osadega 54 €
Töötund kliendi juhiste järgi 108 €

Firma jätab endale õiguse töid valida.


Huvitaval kombel ei ole putka ukse taga sugugi tühjus. Nagu ka Lintose krundil...
Vasta
#16
(15-11-2016, 05:31 PM)v6sa Kirjutas: See on hea, et koha leidsid. Loodetavasti leitakse ka viga ja jaksad selle parandamise eest tasuda.

Ole hea ja jäta oma kommentaar peale auto kättesaamist ka Remondikohtade teemasse, et järgmistel hädalistel oleks lihtsam otsale saada.

Selle pärast ära sa küll muretse,et ma maksta ei jõua.See buss on palju odavam remontida kui mu VW Touaregut.Pole mul siiani asi raha tahajäänud.Ega pidanud juppe kuskilt lammutusest ostma ja kodus põlveotsas autot remontima.
(15-11-2016, 06:14 PM)stihl Kirjutas:
(15-11-2016, 01:45 PM)v6sa Kirjutas: Ahjaa - Lintonen ei tee remonti omaniku juhiste järgi.

Huvitav, miks mitte...?
See ju hea töö ja ei mingit vastutust diagnoosi panekul. Töökäsu peal lepid inimesega tööd täpselt kokku, kundel oma jupp kaasas, vahetad kokkulepitud hinnaga asja ära ja kõik rahul.

No ja kui pärast selgub, et see esimene rattalaager ei olnudki läbi, kelle probleem....Eusa_dance
Mina pole oma juppidega käinud remonditöökojas mitte kunagi.See asi jääb ikka nende kanda mina viin auto ja räägin kuis auto käitub ja avaldan enda arvamust mis viga võib olla.See on ikkagi nende mure see viga leida ja jupp muretseda ning vahetada.

Vasta
#17
1 asjast ei saa ma aru.Miks kõik arvavad ,et tema auto on just see kõige parem.Mu meelest on kõik autod head kui nad on korras.Lihtsalt tänapäeval on need autod üle hinnatud.Võtame Audi,VW MB mis neis head on lagunevad kätte ära.Ei kesta isegi karantii aega.Aga hinnad on vägevad.Vito roosteb nagu ma ei tea mis asi.Minu moto on alati olnud kui jõuan auto ossta jõuan ka seda remontida ning korras hoida ja kütet ossta.Ei ole inimene kes mõõda nurgataguseid käib.Kui vaja jõuan ka esinduses enda autot remontida.Aga lihtsalt küsimus on selles,et kas nii vana saaniga on mõtet esinduses käia kui saab vähe odavamalt.Ja kuna endal pole garaazi ja kuskil lagedateava all autot ise remontida ka ei taha.Jah lihtsamad ning kiiremad asjad teen ise.
Vasta
#18
(16-11-2016, 05:17 AM)digimon Kirjutas: 1 asjast ei saa ma aru.Miks kõik arvavad ,et tema auto on just see kõige parem.Mu meelest on kõik autod head kui nad on korras.Lihtsalt tänapäeval on need autod üle hinnatud.Võtame Audi,VW MB mis neis head on lagunevad kätte ära.Ei kesta isegi karantii aega.Aga hinnad on vägevad.Vito roosteb nagu ma ei tea mis asi.Minu moto on alati olnud kui jõuan auto ossta jõuan ka seda remontida ning korras hoida ja kütet ossta.Ei ole inimene kes mõõda nurgataguseid käib.Kui vaja jõuan ka esinduses enda autot remontida.Aga lihtsalt küsimus on selles,et kas nii vana saaniga on mõtet esinduses käia kui saab vähe odavamalt.Ja kuna endal pole garaazi ja kuskil lagedateava all autot ise remontida ka ei taha.Jah lihtsamad ning kiiremad asjad teen ise.

Mida Sa sellega nüüd öelda tahtsidki?Eusa_eh

Et Sinu auto ei ole kõige parem? Ma ei tea, minu pruugitav auto on küll minu jaoks alati selles ajahetkes kõige parem, kuna ta on olemas.Eusa_angel

Et Vito on õnnetus? Ei vaidlegi, samas maksab ju ka prantslase hinna. Ei ole vist põhjust väga protsessida, eksole.

Et vana autoga ei ole esindus kõige mõistlikum remondikoht? Hm, päike ju tõuseb ka endiselt idast...

Või hoopis midagi neljandat, mida ma oma piiratud mõistmise tõttu välja lugeda ei suuda?

Ole hea ja jaga siis hiljem oma kogemusi Remondikohtade teemas.
Vasta
#19
Tere mis siin ikka jagada.Eks nad kõik enam vähem ühesugused.Mis korralikum mis lohakam.Ses mõttes,et kus on kõik puhas ja kus on kõik räämas.Eks oleneb ka remondimehest kes võtab assja hingega kes vaatab,et saaks sita kaelast ära nii nagu see elu igalpool.Firmasd ka nii et kes katsub vähe pettuseteel lisa saada kes ajab näpuga ilusti järge.Nu mul on küll vedanud,et pole poldi ja mutrite rida järgi olnud.Ma ei vaidle vastu üldse,et korras on on hea auto.Vahet ei näe kas uus või vana.Ja mis mudel.Ainult,et ikka müüa räägib ilusa jutu alati kaasa ja osa assju jätab rääkimatta.Nu mina katsun selle bussi ikka korda teha ja taga sõitta.Reedel peaks siis bussi kätte saama.Hommikul sain nii palju teada,et põhi tahaks vähe keevitust saada on mõned kohad.Põhi on lastud muidugi ära pigitada,aga ikkagi on kohti mis tahavad tegemist.Kuna peale on pandud ploki sojendus siis elektripealt,aga pole salongi pistikut pandud siis lasin ka selle panna.Jutt jäi nii,et remondimees vaatab oma pilguga ilusti bussi üle ,et mis asjad tahavad remonti ja vahetamist.Selle ta ütles,et reede sobib paremini,et saab rahus vaadata ja uurida ning kui midagi vaja vahetada vahetab ära.Et reedel saan ise ka asjast targemaks.
Vasta
#20
Sain siis bussi kätte täna.Nii palju siis targem,et põhi tahab vähe tegemist muidu polevat bussil viga midagi.Sai siis ära vahetatud termostaad ja reostaat.Nüüd hakkab ikka kiiremini sooja tulema küll ja seiergi tõuseb kiiremini,aga 1 asjast ei saa aru kui sõidad ja vesi on nii 60 peal tuleb mõnusat sooja et kuum hakkab,aga nii kui kohapeal tiksub tuleb leiget õhku.Ahi on sell bussil täitsa olemas,aga remondimees ei hakanud seda ettkel kontrollima,et tundub see ei tööta.Samas sai siis veel veetud juhe koos tepsliga salongi,et puhur panna.Kuna bussil endal on olemas plokisojendus küljes.Ning sai ka lastud ilusti ühendada lisa tuled mis eelmisest omanikust seal küljes olid.Poest sai muretsetud küttele see lisa aine mis puhastab ja võtab niiskust ära oli mark STP kui õieti meelde jäi ja sai ka tefa puhur muretsetud ning uued istmekatted bussid,et nädalavahetus endal ka vähe nokitsemist ning uued lähitule pirnid sai ka muretsetud.Kuna 1 oli läbipõlenud.Nii käigukasti kui mootori padjad pidid kõik korras olema.Et järgmisena saab ette võetud käigukasti õli vahetus.Eks näis kas saab sest väiksest värinast jagu.Ja kui see ei aitta siis tuleb pihustite kontroll lasta teha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 924 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  2014 Vito diisel pihustid ei toimi KKk 4 585 05-02-2024, 11:37 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 805 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 446 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,371 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 839 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 515 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 685 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 789 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst
  2008 Vito tehase webasto Jalmar 1 887 12-12-2021, 08:52 PM
Viimane postitus: isakene



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne