Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S350 Td w140 96. - ktmduke
#61
Auto on 2 avariid ka üle elanud. Toodud on ta 2009 lätist. Kes teab mis seal takka tehtud on. Vin kood ennegi näidanud ,et 300SD. aga see selleks.

Sain ka turbo tööle. Liigub juba suht edasi isegi. Päris jalgu ei jää enam.

Kui ma auto ostsin siis polnud seda knok knok kuulda. Nüüd on see kuidagi tekkinud.

Eelmine omanik ka ütles et sooja ilmaga ei saanudki aru ,et diisel on see auto.

Ja et külma ilmaga käib kõvemini.
Tangin ma alati statoilist. Kuigi võiks proovida Alexela või nestet kuna see on toodud soomest.

Tundub ka ,et masin vajab süüteküünlaid uusi. Samas kui külmaga käivitada siis vahele ei jäta. Aga peale 3e minutit hakkab vähe turtsuma.

Muidu kalla aind.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#62
Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).

Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200
Vasta
#63
[Pilt: 79854-20161018_105156.jpg]

PS mõlemad w123 ja w126 müügis. 200 D ja S260

[Pilt: 98654-20161018_123535.jpg]

[Pilt: 25695-20161018_135410.jpg]
Varustuse nimekiri seletab,et mingi telekas taga. Ei paista küll kohtagi et oleks olnud seal midagi.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#64
(24-10-2016, 10:06 PM)Priit Kirjutas: Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).

Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200

Kui tahad, et muidu filtrisse kinni jääv vesi sealt läbi läheb, siis on 2 takti õli hea mõte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#65
(26-10-2016, 09:39 AM)Laur Kirjutas:
(24-10-2016, 10:06 PM)Priit Kirjutas: Alexela toob juba pikemat aega kütust Leedust, mitte Soomest (kindlasti juba eelmisel talvel). Lihtsalt infoks (tangin ise peamiselt just Alexelast).

Ps Kui tahad, et vaiksemini käiks, lisa 2T õli 1:200

Kui tahad, et muidu filtrisse kinni jääv vesi sealt läbi läheb, siis on 2 takti õli hea mõte.

Minu jaoks käib ta diisli kohta vaikselt veel. Seega õli ma paagis ei kasuta.
Kuna ükspäev otsustas esivedrul keere maha murduda siis mis tootja vedrusid soovitate?

Eelmine omanik vahetas vedrusid väidetavalt iga õli vahetus,kuna need ei pidanud vastu lihtsalt.


Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#66
Nii minul hakkas talv, Kuna siin vahepeal lõi korraliku lume maha siis viskasin ka talve rattad alla .

Rattad on mõõtudega 225/40/18. Kasutan siis vallai naastrehve. Veljed on 8.5 laiad.
Sõita on nüüd palju mugavam kui ennem.

[Pilt: 47292-14858782_1320716961320673_2123304548_o.jpg]

[Pilt: 74267-14894619_1320701534655549_1461576511_o.jpg]

Sain ka salongi soojendus mootori hinnaga 54 euri.

Vaja veel reostaati.

Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#67
(26-10-2016, 09:47 AM)ktmduke Kirjutas: Kuna ükspäev otsustas esivedrul keere maha murduda siis mis tootja vedrusid soovitate?

Eelmine omanik vahetas vedrusid väidetavalt iga õli vahetus,kuna need ei pidanud vastu lihtsalt.

Õiged vedrud tuleb panna. Neid on erineva jäikusega ja koormusindeksiga, mis saab alla panna. Kui ainult hinna järgi osta, siis võibki nii juhtuda et iga õlivahetus uued. Tootjatest pole valida midagi - kvaliteet on Sachs või Bilstein. Sachsi hind 90€ tükk. Eks odavamat leiab ka miskit kui vaja.

Reostaat mida sa soovid saaksin pakkuda uut 50€ koos saatmisega Smartposti.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#68
igal juhul vali bilstein kui kindla peale tahad minna
Vasta
#69
Kuna autot teen endale, siis kokkuhoidu ei taha teha Eusa_angel
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#70
Minuteada ei tee Sachs ega Bilstein vedrusid, vaid amorte.
Bilstein kasutab näiteks oma vedrustuse komplektides H&R või Eibach vedrusid. Rootsi tootja Lesjöfors võiks nagu ka OK olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#71
(31-10-2016, 11:51 AM)hents99 Kirjutas: Minuteada ei tee Sachs ega Bilstein vedrusid, vaid amorte.
Bilstein kasutab näiteks oma vedrustuse komplektides H&R või Eibach vedrusid. Rootsi tootja Lesjöfors võiks nagu ka OK olla.

Sachs vedrud on väga tavaline toode MB puhul, tihti pole muud validagi. Eelpool ka Sachsi vedrusid pakkusin 90€ tükk. Neid tasub eelistada seetõttu et ta on MB originaaltootja mis ka tehases alla läheb. Originaal on lihtsalt teises pakendis, MB klepsuga ja kallim. Mõningal juhul on MB kokku leppinud et Sachs ei müü erakliendile, näiteks osad AMG mudelid jne, et lihtsalt rohkem koorida MB logoga, see on business.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#72
Kunagi sai avantgarde 300td punnsilmale silberist tellitud originaal esivedrud, ei mäleta kelle karbis tulid. Aga kui külge sai installitud siis oli autol nina püsti nagu maasturil ja ei toimunud ajaga mittemingit vajumist, samas oli liiga pehme, vahetasin kummipadjad kõige madalamad, ikka nina püsti. Lõpuks lõikasin lühemaks, läks liiga. Mingil hetkel tekkis vajadus tagumiste vedrude järele, varuosamees tellis bilsteini vedrud ja tuli bilsteini karbis. Naks- kõrgus õige, jäikus õige. Kohe sai ette ka bilsteini karbis vedrud tellitud ja naks- kõrgus õige ja jäikus õige. Loomulikul olid ees juba olemas ka bilsteini amordid, taga ei mäleta, vist monroe.
Vasta
#73
Sai uus reostaat ostetud,Ning korra puhub ventilaator ja siis lõpetab oma töö.

Mingiaeg seisab siis jälle töötab. Reostaat peabki tuline olema metallipoolt?

Kas viga võib olla puhuris endas ?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#74
[Pilt: 33874-20161031_142853.jpg]

Tahaks ilusaid pilte teha aga selle makarooniga ei kannata.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#75
(01-11-2016, 04:46 PM)ktmduke Kirjutas: Tahaks ilusaid pilte teha aga selle makarooniga ei kannata.

Siin on puhtalt asi fotograafis kinni!Icon_razz
Vasta
#76
(22-10-2016, 11:14 AM)ktmduke Kirjutas: Viga oli ikka turbos mis tatistas õli sisselaskesse ja peidus õlijäägid kolldes.

Mõtted käivad ,et masin talveunne panna ja kere tegemisse saata.



Kuna teine auto on olemas siis võib see ka seista ja loota ,et kevadeks nii enamvähem jonksu saaks asjad.

Üks segav asi on veel sõiduajal. Lärmakas on maanteel. 110 pealt on pöörded kuskil 2500 2600. Stardib ta esimese käiguga kohapealt, kuna turbo ei puhu eriti midagi.


Hetke seisuga siis toimib ka soojendus. Hea sõita nüüd.

On veel paar sellist viga eemaldada mis ei sega sõitmist. Tagumised kabariit vardad ja juhiuks ei lähe lukku millegipärast.

Vaja oleks veel esiklaas vahetada, mis on ikka omajagu katki.

Sai uus reostaat hinnaga 51 eurot. Soojendus mootor 50 Eurot.

Töö tegin täitsa ise.

Turvalist liiklemist !

Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#77
Nii , Järgmine suur projekt tuleb käigukast. Kast toimib aga see kuidas ta oma eesmärki täidab, häirib mind. Nimelt kui vaikselt kiirendada ,käib nõks 1meselt teisele. 2selt 3andale viskab korra pöördeid üles. Teiste käikudega pole probleemi.

Aga kui korralikult kiirendada siis ei saagi aru et käiku vahetaks. Jäänud on veel tegematta õlide ja filtrite vahetus. Õli tase on normis seal.

Kuna rohelise käigukast käitus palju hullemini, ning tollel kadusid vahepeal üldse edasi käigud ära ja siis mingiaeg tulid tagasi.

Mõtlengi kuidas targem teha oleks, Kas otsida taastatud kast või viia auto hõbenoolde? Kuna autot teen endale siis kokkuhoidu ei taha teha.

50 liitriga 700km on okei kulu selle autokohta? Seda siis maanteel 80 protsenti.
Pildil olevad veljed on ka müügiks!.

Kuna essi alla need minumeelest ei sobi.

Veljed on reblikad, 8 laiad , 18 tolli. Offset on 35.

Peal on 2 korraliku suverehvi.

[Pilt: 45224-14923147_1328247290567640_1614321388_o.jpg]

Nende hind oleks 190 eurot.
58180665.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#78
Auto müügis juba? Nägin kuskil vist müügikuulutust. Tundus seesama auto.
Vasta
#79
Müügis oli jah ,kuna naisel natuke keeruline sõita sellega.

Hetkel ka sellepärast seisab auto kodus ja ise olen välismaal.

Ja vist ei liiguta ka teda enne kevadet.

Enne siia tulekut sai põhjalik pesu tehtud autole. Sool ja muu mant maha kerelt.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#80
50 liitriga 700km on väga ok kulu, ma sõidan sama mootoriga 70l 500km.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,152 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,646 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,560 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,332 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,323 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,992 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,981 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,155 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,041 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,666 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne