Postitused: 6
Teemad: 4
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
17-10-2016, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2016, 01:07 AM ja muutjaks oli kristokx.)
Tervist!
Oman w211, 2005 130kw diislit ja jama on vooluga. Muidu tegi ainult külmalt, aga probleem läinud suuremaks. Algusest peale viskb tagant maki ja puhuri jne.. ehk voolu liiga vähe. Kui võti sees näitas kompu 12v voolu aga kui käima panin, siis 11,5 kuigi peaks 13,5+olema. Aku vahetatud vana omaniku poolt pool a. tagasi. Asi geneka pingeregulaatoris või lisa-akus?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas lääpsilmal laadimise eest muu hulgas mitte aku juures olev karp ei vastutanud? Elektriauto ju - vigu võib õige mitu olla. Mida auto ise üles tunnistab läbi arvuti pekstes?
Postitused: 6
Teemad: 4
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
regulaatorit/geneka pingeregulaatorit mõtlesin, mybad. Praegu aku nõrk ei käivitu. Mõtlesin panna teise 12v aku uue, anda täkku ja lasta töödata vaadata kas hakkab laadima, kui ei, siis vast pingeregulaator vms?
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Võta teise auto pealt täkkudega särtsu ja vaata, kas käima saades hakkab laadima. Mootori töötamise ajal võiks akuklemmidel pinge olla 13,6-14,2V. Kui on 11, midagi volti, siis suure tõenäosusega on viga generaatori pingeregulaatoris või siis selles karbis mida kirjeldas V6sa.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Mis aku seal üldse peal on?
Kurjajuur
Postitused: 6
Teemad: 4
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Praegu panin täkuga tööle, jätsin tiksuma. Jäi seisma ja aku null jälle. Kuidas ma kontrollida toda aku juures olevat karpi saaks? Mulle tundub et pingeregulaator vist ikka.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Kui genekas ei lae siis viskab ka töötamise ajal mugavused välja. Esimese asjana lülitub välja sigareti süütaja/12V pistik.
Kui vale aku peal siis poole aataga võib ka selle konteinerisse saata, eriti kui veel lühikesi otsi tarbitakse.
See etapp omal läbi käidud.
Kurjajuur
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
(19-10-2016, 01:53 PM)kristokx Kirjutas: Praegu panin täkuga tööle, jätsin tiksuma. Jäi seisma ja aku null jälle. Kuidas ma kontrollida toda aku juures olevat karpi saaks? Mulle tundub et pingeregulaator vist ikka.
Kuskilt tuleb ju pihta hakata. Mina siiski enne mõõdaks testriga kuhu vool kinni jääb ja kas teda üldse tekib, väldib mõttetuid tegevusi, kirumist, katkisi nukke ja purunenud plastikdetaile.
Pingeregulaatori vahetus:
http://mbworld.org/forums/w211-amg/39116...nator.html
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!