Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kirjuta, küsida võib kõike!
Küsin veel abi.
Auto on ulguma hakanud. Kui tallata, siis on vait, aga kui kruiisida või gaas maha lasta, siis teeb häält.
Kõrva järgi tundub eest ja pigem keskelt tulevat.
Kahtlustan diferentsiaali veovõlli laagrit. Täpset nimetust ei oska praegu öelda, aga see mis tuleb surve alla keerata. Ehk aitab pingutamisest. Samas see kostaks ilmselt tagant poolt?
Hea variant oleks muidugi kui oleks mõni esimene rattalaager, kuid neil on tavaliselt teine kõla.
Tegin video kah, siit on kuulda häält.
https://www.youtube.com/watch?v=qG95JcQscT4

On kellelgi ideid kuidas erinevaid sõlmi diagnoosima hakata?
Vasta
Selline mure:
Sai kiiruga lastud w220 kerega mercedesele panna taha rehvid 225/50 16"
Aga eest on hoopis 225/60
Nyyd läks veojõukontroll lolliks.
Viskab kõik kontrollid välja ka spido nulli.
Aga täna on vaja hädasti autot kasutada?
Kas nii sõitmine võib elektroonikat kahjustada?
Ja kas sellest oleks abi kui tõsta kõrgema profiiliga rehvid taha
Vasta
Miks te ei kontrolli netist kalkulaatoriga üle? Näiteks siit:
http://fixus24.ee/rehvi-kalkulaator.php

Rehvidiameetrite vahe on pea 4 cm, mida on liiga palju ja probleemid tekivad. Praegu näeb veojõukontroll läbi ABSi andurite, et tagarattad libisevad pidevalt läbi...

Kui panna väiksemad ette, hakkab auto arvama, et esimesed libisevad. Kas ja kuidas säärane asi võiks elektroonikat kahjustada, oskavad ehk targemad öelda. MInu piiratud teadmiste kohaselt ei juhtu midagi

Mina enda omaga teeks hädapärased sõidud ära sellisena, lihtsalt laseks esirehvides rõhu nii 1,7 peale (siiski hooolikalt rehvi olukorda jälgides!!!) ja taga tõstaks 2,5 peale. Ning arvestaks säärast rõhkudega mängimist ka auto juhtimisel - üsna vedelaks läheb esiots... Igasugused servad ja augud võivad ka rehvist läbi veljeni lüpüa. Aga vähemalt võiks meil legaalsetel kiirustel stabiilsuskontroll pükstes püsida.
Vasta
Kiiruga tehtud rumal eksitus.
Igaljuhul jah viskas kirju et abs, veojõud ja active body control väljas.
Viskasin rattad ymber, laksin proovisõidule ja siis kohe ei hakkanud ragistama aga 80ne pealt sai aru et midagi valesti ja uuesti koik tuled põlema ja karjus et mine servisesse.
Sõitsin vaikselt koju ära ja jätsin seisma ja otsin õiged rehvid ja võtan veljed alt ja viin vahetusse.

Huvitav kas ta võis need vead nyyd ara salvestada ja peab arvuti külge panema?
Vasta
(29-08-2016, 01:57 PM)123 Kirjutas: ...
Huvitav kas ta võis need vead nyyd ara salvestada ja peab arvuti külge panema?

See kontroll peaks igal käivitamisel uuesti käima.
Vasta
Okey.
Tänud kaasamõtlemast.
Vasta
s124 om603 83kW

Kas automaatkastiga 124 on võimalik käima vedada? Mul on alati olnud teadmine, et see ei ole võimalik, aga sattusin peale väljamaise Mercedese klubi teemale, kus räägitakse, et see on võimalik. On keegi kunagi katsetanud?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
Teoorias on 4-käigulistel kastidel sekundaarpump olemas. Praktikas on need kastid sedapalju hõredad, et käigu lukustamiseks vajalikku õlisurvet minu kasutada olnud autodel tekkinud ei ole.
Vasta
Oli mõned aastad tagasi vabalthingav automaat 300d 87a
Kuna starter oli kööga ja käima oli vaja saada sai seotud T40AM sappa ja kui traktoril juba punn põhjas oli ca 40 km/h Unibrow
prahvatas mootor taha ja käiski, kang oli kogu aeg D peal.

Vasta
(16-09-2016, 09:49 PM)V@hh Kirjutas: Oli mõned aastad tagasi vabalthingav automaat 300d 87a
Kuna starter oli kööga ja käima oli vaja saada sai seotud T40AM sappa ja kui traktoril juba punn põhjas oli ca 40 km/h Unibrow
prahvatas mootor taha ja käiski, kang oli kogu aeg D peal.

Raamat ütleb, et vedada N peal vähemat 25 km/h ja siis lülitada D peale.
Vasta
Sel korral sain oma masuudipressi eetriga tööle meelitatud (-2 hõõgküünalt), aga eks kunagi kui tarvis, siis on vähemalt teadmine olemas, et vajadusel saab ka käima tõmmata.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
Palju on om603 108kw enam-vähem korraliku, mitte õli võtva, komplektse mootori hind, koos korraliku 4se automaadiga? Ei suuda otsustada, kas müüa terve auto, või mootor eraldi.
Vasta
Olen ise olude sunnil tõmmanud käima "kuute" kaks korda, toimib.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Kas see automaadi käimatõmbamine kehtib ainult mersude kohta või saab teisi marke ka tõmmata. Pole nagu varem kuulnud sellist asja Icon_rolleyes
Vasta
Kui kastis on sekundaarne pump olemas, siis saab ka teisi tõmmata, aga pole kuulnud, et mõnel teisel tootja oleks kastis teist pumpa.

Muidugi saab kõiki teisi ka käima tõmmata, lihtsalt hiljem siis ootab käigukasti remont ees, sulanud siduripakkide näol.
Vasta
(18-09-2016, 08:04 AM)igiliikur Kirjutas: Kas see automaadi käimatõmbamine kehtib ainult mersude kohta või saab teisi marke ka tõmmata. Pole nagu varem kuulnud sellist asja Icon_rolleyes

See kehtib vaid konkreetsete kastide kohta. Kas keegi teine ka nii kallist lahendust raatsis pruukida, ei oska öelda. Aga meil on paar laia silmaringiga kodanikku, ehk nemad leiavad aega seda kommenteerida...Icon_rolleyes
Vasta
Porsche 928 S4 omaniku käsiraamatus on ka kirjas juhend automaatkastiga auto käima vedamisex. Seal on kiirusex märgitud 50 km/h kus tuleb N pealt D peale tõmmata. Antud isendil on transaxle ehk kast on koos reduktoriga ja minu andmetel on kasti sisu sama/sarnane W126 V8 kasti sisuga.

Aga üldjuhul tasub enamike automaatkastiga autode puhul siiski vältida käimatõmbamise varianti, kuna nagu eelpool mainitud, siis neid kaste, mis taolist protseduuri kannatavad on vaid käputäis ja needki suuremalt jaolt kolmeharulist tähte kandvates masinates.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Kas kellegil võib kuskil vedelemas olla pihustit M117 D-jetronicule (Bosch 0280150036)?
Oleks vaja ühte kasutatud või kui kellegil on terve jooks uusi maru hea hinnaga siis saab äkki kokkuleppele.

Märt
Vasta
Keegi kunagi Monark-i hõõgküünlaid on kasutanud? Tegin täna küünaldevahetuse, sest viimane kord pidin masina eetriga tööle meelitama, testisin ka välja võetud küünlaid (eelpool mainitud monarkid) ning 4 küünalt 6st oli läbi. Eelmine küünaldevahetus oli umbes täpselt aasta tagasi. Kas Monark toodabki sellist s***a või minu masuudipressile (om603) meeldibki küünlaid süüa...
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
(08-10-2016, 06:59 PM)Treiku Kirjutas: Keegi kunagi Monark-i hõõgküünlaid on kasutanud? Tegin täna küünaldevahetuse, sest viimane kord pidin masina eetriga tööle meelitama, testisin ka välja võetud küünlaid (eelpool mainitud monarkid) ning 4 küünalt 6st oli läbi. Eelmine küünaldevahetus oli umbes täpselt aasta tagasi. Kas Monark toodabki sellist s***a või minu masuudipressile (om603) meeldibki küünlaid süüa...

Anna vin ja küünalde kood, vaatame kas ikka õiged asjad.

www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Võib kustudada! Minister 0 504 08-01-2023, 02:19 PM
Viimane postitus: Minister
  Naisperele kõike paremat naistepäevaks! Heinar 18 17,647 08-03-2011, 11:37 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Palju võib maksta?... kpokyc 0 3,456 03-08-2008, 11:09 PM
Viimane postitus: kpokyc
  Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? Scratch 8 9,338 14-12-2007, 07:04 PM
Viimane postitus: Uku
Heart Kuidas õnn võib uksele koputada. kuld 27 21,910 05-10-2007, 11:51 AM
Viimane postitus: Innu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 150 külali(st)ne