Postitused: 517
Teemad: 124
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
Viitsid mõõda ära läbimõõt, mul üks tuli sõitva autopealt
Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ei ole turbiinid kõik samad, külge võivad sobida aga väiksematel mootoritel on lukk ühe kettaga. 320cdi sisu peaks olema sama aga kinnitused ei klapi.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
15-09-2016, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2016, 10:48 PM ja muutjaks oli R129.)
211 kerel on 270CDI ainult ühte turbiini a2112500502. Hetkel laos 3 tk taastatud - kuid need on vahetusfondi omad. Seega taastatud turbiin 250 € tk.
Turbiini valik EI KÄI mõõtmise järgi - tähtis on labade kaldenurgad turbiini sees. Vale turbiin hakkab ka auto all tööle, aga karakteristika ei ole õige.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Siis on õige turbiin A2102500602.
W210 pannakse turbiin lukku alles 5 käiguga ja ca 100-120 km/h (vähemalt need mida meie kohanud oleme). Kui enne seda väriseb (enne kui turbiin lukus on), siis ei saa viga turbiinis olla.Enne muidugi võiks kontrollida, et millal lukku pannakse.
Olles näinud niipalju neid kliente kes enne võtavad kasutatud varuosa, siis pettuvad selles ja hiljem võtavad korraliku, siis minu soovitus on enne 2 korda mõelda, et kas 130 € kasutatud turbiin on seda väärt kui pead hiljem seda ka vahetama hakkama. Turbiini vahetusega tuleks ka õlipumba tihend vahetada ja uus õli ka sisse panna.
Nagu ma ütlesin, et vale turbiin töötab, lihtsalt karakterisitika on vale. Stall speed jne. Aga kui finants seis tõesti nii keeruline, siis vaata mõni diiselmootoriga variant ja pane alla - ta hakkab töötama ja võibolla 2000 € auto puhul ei panegi seda tähele.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858