Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laur E320CDI-T
#1
Otsustasin omale 211 soetada. Tingimusteks universaal ja R6 320cdi sain sellise:

[Pilt: 28353-83524489.jpg]

Mulle meeldib, pole must ega hõbedane ja pole toonklaasi. Toonklaas muudab avara auto kuidagi...selliseks imelikuks, aga noh, maitseasi.

Sõidab nagu 3,2 ikka, teeb koledad häält aga liigub. Roolida on kuidagi ebamugav, ilmsel 245/45 rehvi süü

Command peale puhastust loeb igasugu plaate, navi mitte. Navile uus laser teel siiapoole, mittetöötavad asjad kuidagi häirivad mind...ehk läheb kunagi üle Smile

Õhkvedrustus tagant on ära koristatud, mõneti kahju, võibolla panen tagasi...kunagi Smile

Kahjuks pole see ainus asi, keegi on lahti ühendanud kastijahuti jahutusradika küljest ja otsad omavahel kokku keeranud.

Mul oli muidu tulevikus plaanitud see nagunii ringi teha, kuid nüüd läks kiireks, ei taha mõeldagi kuhu see temp suvel tõuseb.
Mõeldud tehtud, üks radikas lisaks.
[Pilt: 95992-radikas2.jpg]

Paistab, et kasti kallal on toimetatud siis uus õli ei tee paha, vana on juba veidi koledat tooni ka, igatahes 12L uut õli on ostetud. MB 236.14
[Pilt: 84755-oil.jpg]

Kuna nagunii nina maas siis piilusin esituledesse ka, et miks nagu midagi eriti ei näita. Eks oma osa on siin tuhmunud klaasidel, kuid reflektoritest pole ka just palju järel, ning 6000k Eusa_wall
igatahes uus sisu on tellimisel, klaasid saab ka lihvida ja lakkida.

Datacard kah


206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
263B AIRBAGLABLE - ITALIAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
28N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
301 ASHTRAY PACKAGE
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
486 SPORTS SUSPENSION
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
543L ITALY
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
633 LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
723U CUBANITE SILVER - METALIC
805 YEAR OF MODIFICATION
830A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS
831A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32 CAPACITY 3,2 LITER
M648 R6-DIESEL ENGINE OM648
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#2
Pidid ju V6 võtma?
Vasta
#3
Jah, aga kuidagi palju räägiti pihusti probleemidest....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
(03-09-2016, 11:03 PM)Laur Kirjutas: Jah, aga kuidagi palju räägiti pihusti probleemidest....
Kes rääkis? Naised saunas? Paranoid

Ise sõitsin mingi 50k km aastaga ja 0 probleemi oli pihustitega. Tuttaval on vist aastast 2010 äkki juba ja sõitnud selle ajaga üle 200k km. Pole ühtegi pihustit vahetanud. Tema auto peaks ka lähes 500k km sõitnud olema kokku.

Tänasel päeval ostaks ise isiklikult V6 kui R6.

Autost endast. Värvilt äge. Aga et õhkvedru tagant ära tapetud... Umbes nagu munadeta pull. Tänasel päeval ei ole see õhu remont ju nii kallis enam, huvitav miks eelmine omanik sellise ratsi ette on võtnud?
Vasta
#5
Kõigil diiselmootoritel on meie "standardile vastava kütusega" pihustiprobleemid... Sest huvitaval kombel sõidab Euroopas auto eluaja tehasepihustitega, meil ei taha garantiiaegagi kesta alati...

Huvitav liikur. Kas see läbilaadimise featuur on ainult suusaluuk käetoe avas või käib esiistme seljatugi ka lapiti maha?

Üldiselt nende alguse otsa veekuutel on lastehaigusi. Selles mõttes on R6 kindla peale minek. Ning see hääl, millega R6 käib...Eusa_angel

Vasta
#6
(03-09-2016, 11:42 PM)onu_siim Kirjutas: V6 ja pihustiprobleemid? Ebaadekvaatne jutt...
Pigem on piezo pihusti kulumise eitamine ebaadekvaatne.
V6 või V8 siin pole mingit vahet, ka muud saksa margid, mis esimese gen. piezo pihusteid kasutavad, vaevlevad nende probleemide käes. Asjatundmatu inimese jaoks võib ju kõik ideaalne olla ja auto sõita, kuid kui 60ms lühendatakse pihusti lahtioleku aega, selleks et kuidagi kogus kontrolli all hoida, siis midagi on mäda. Autod millel on all dpf, varjavad need vead ära, kuid kaugel ei ole enam ka dpf vahetus ja kehvemal juhul mootori vahetus. Ilma dpf autod suitsevad valget/halli enamasti külmalt ja ka.soojalt, kiirendama hakates viskavad sinakat/musta. Ekstreemsemal juhul käivitades lööb nn tagasi või teeb tugeva terava klõpsu, kuna pihusti ei.sulgu korralikult ja kütus tilgub kuuma kolvi peale mis uuesti käivitades tekitab tugeva detonatsiooni. Sama häda oli ka mu venna v6-l, õnneks sai jaole ja uued pihustid lahendasid kõik mured. Ls 280k eesti ajalooga auto. Olen näinud ja kuulnud ca kümmnest om642 mootorist millel kolvis mõrad ja saaled ringi just sellel samal põhjusel. Saaled siis saavad kannatada juhul kui dpf liiga tihti põletatakse ja osa põlemata kütusest jõuab karterisse, ning "õli" tase hakkab tõusma. Sama häda on ka vag grupi ja bmw diislitel, mis samu pihusteid kasutavad. Piezo eluiga on 200-300k ja kõik. Väga hea kütusega võid ka rohkem välja vedada aga stendis nad enam mingit kriitikat ei kannata. Piezo pihusti tänasel päeval ei ole parandatav. Stariga saab väga lihtsalt piezo pihusti seisundit jälgida kui muudest "märkidest" juht juba aru ei saa.


Vasta
#7
(05-09-2016, 06:41 AM)92S500 Kirjutas:
(03-09-2016, 11:42 PM)onu_siim Kirjutas: V6 ja pihustiprobleemid? Ebaadekvaatne jutt...
Pigem on piezo pihusti kulumise eitamine ebaadekvaatne.
V6 või V8 siin pole mingit vahet, ka muud saksa margid, mis esimese gen. piezo pihusteid kasutavad, vaevlevad nende probleemide käes. Asjatundmatu inimese jaoks võib ju kõik ideaalne olla ja auto sõita, kuid kui 60ms lühendatakse pihusti lahtioleku aega, selleks et kuidagi kogus kontrolli all hoida, siis midagi on mäda. Autod millel on all dpf, varjavad need vead ära, kuid kaugel ei ole enam ka dpf vahetus ja kehvemal juhul mootori vahetus. Ilma dpf autod suitsevad valget/halli enamasti külmalt ja ka.soojalt, kiirendama hakates viskavad sinakat/musta. Ekstreemsemal juhul käivitades lööb nn tagasi või teeb tugeva terava klõpsu, kuna pihusti ei.sulgu korralikult ja kütus tilgub kuuma kolvi peale mis uuesti käivitades tekitab tugeva detonatsiooni. Sama häda oli ka mu venna v6-l, õnneks sai jaole ja uued pihustid lahendasid kõik mured. Ls 280k eesti ajalooga auto. Olen näinud ja kuulnud ca kümmnest om642 mootorist millel kolvis mõrad ja saaled ringi just sellel samal põhjusel. Saaled siis saavad kannatada juhul kui dpf liiga tihti põletatakse ja osa põlemata kütusest jõuab karterisse, ning "õli" tase hakkab tõusma. Sama häda on ka vag grupi ja bmw diislitel, mis samu pihusteid kasutavad. Piezo eluiga on 200-300k ja kõik. Väga hea kütusega võid ka rohkem välja vedada aga stendis nad enam mingit kriitikat ei kannata. Piezo pihusti tänasel päeval ei ole parandatav. Stariga saab väga lihtsalt piezo pihusti seisundit jälgida kui muudest "märkidest" juht juba aru ei saa.
Kui juba pihustite teemaks läks, siis mis need V6 omad tänapäeval maksavad? R6 omad siis remonditavad ja 2.2-2.7-3.2 kõigil ühed pihustid?
Vasta
#8
Poolast õnnestus mul vennale tellida hinnaga 200.-tk + saatmine. Olid originaal mb karbis ja kinnises kilekotis. Siin muidu lett vist midagi 400? Täpselt ei tea, oleneb kes mis hinnaga pakkuda suudab. Remonditud asju liigub ka aga soovitan neist veel täna hoiduda, kuna piezo pihustil on 0-kalibreerimis kood peal, mida on võimeline andma ainult tehas. Selle järgi antakse siis mootori ecule info, mis tingimustel on pihusti kinnises asendis ja kuidas antud piezo elementi juhtida, nn stardi positsioon.
Vanadel r4,5,6 cdi mootoritel on solenoid pihustid. Need on remonditavad ka siin kohapeal ja toimetavad edukalt. Pihustid ise muidu samad jah kõigil kuid läbilaske võime erinev. Juhul kui näiteks 3.2 pihustid panna 2.7, siis vaja ecus üks kaart ära vahetada. Iseenesest lihtne asi. Võib ka lihtsalt peale visata teised ja ka töötab, kuid ise pigem ei soovita seda, võib kaotada võimsuses või hakata suitsema teatud koormustel. Kindlasti ei soovita eri koodiga pihusteid ühel mootoril kasutada. Kui teema omanik soovib võib mu offtopicu eraldi teemasse mõni moderaator tõsta või üldse kustutada. :-)

Vasta
#9
(05-09-2016, 10:46 AM)92S500 Kirjutas: Poolast õnnestus mul vennale tellida hinnaga 200.-tk + saatmine. Olid originaal mb karbis ja kinnises kilekotis. Siin muidu lett vist midagi 400? Täpselt ei tea, oleneb kes mis hinnaga pakkuda suudab. Remonditud asju liigub ka aga soovitan neist veel täna hoiduda, kuna piezo pihustil on 0-kalibreerimis kood peal, mida on võimeline andma ainult tehas. Selle järgi antakse siis mootori ecule info, mis tingimustel on pihusti kinnises asendis ja kuidas antud piezo elementi juhtida, nn stardi positsioon.
Vanadel r4,5,6 cdi mootoritel on solenoid pihustid. Need on remonditavad ka siin kohapeal ja toimetavad edukalt. Pihustid ise muidu samad jah kõigil kuid läbilaske võime erinev. Juhul kui näiteks 3.2 pihustid panna 2.7, siis vaja ecus üks kaart ära vahetada. Iseenesest lihtne asi. Võib ka lihtsalt peale visata teised ja ka töötab, kuid ise pigem ei soovita seda, võib kaotada võimsuses või hakata suitsema teatud koormustel. Kindlasti ei soovita eri koodiga pihusteid ühel mootoril kasutada. Kui teema omanik soovib võib mu offtopicu eraldi teemasse mõni moderaator tõsta või üldse kustutada. :-)
Tänapäeva arvestuses 1200.- 6 pihusti eest polegi midagi väga müstilist, omal ajal 20k eeku oleks samas üsna valus pauk olnud. Eusa_angel
Vasta
#10
....tegemistest, mis võiks teistelegi huvi pakkuda.
Tuled olid mustad nii seest kui ka väljast, lisaks põlenud reflektorid ja 6000k lambid.
Asemele sai tellitud Evox-R Bi-xenon luubid koos reflektoritega ja 4300k xenon.

Paber peale tuleklaasi seestpoolt puhastamist.
[Pilt: 63625-20160912_205506.jpg]

vana
[Pilt: 26236-20160912_214522.jpg]
ja uus
[Pilt: 53373-20160912_204708.jpg]

tuled peale puhastamist, lakkimist. Lakiks kasutas maaler mingit kõva kriimukindlat lakki, pidi tuledel hästi kestma.

[Pilt: 76787-20160914_181639.jpg]

Uued tuled, lambid...tekstis on võrdlust raske välja tuua.

Naduke modifikatsioone veel.
Päeval kulgeme nüüd udukatega ja midagi muud ei põleta, pimenedes lükkab valgusandur ise ringi pimedas sõidu tuledele Smile
[Pilt: 67385-20160915_181614.jpg]



M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Kuidas selle viimase modi tegid? Kas mingi lisareleega või kuidagi progretud?
Vasta
#12
2 releed, kumbki tuli autopoolt eraldi juhitav. Õnneks antud mersul "cold check" puudub, mingeid erroreid ei tule.
Lülitist tuledele keerates, või automaatsel lülitusel, udukad kustuvad.
Lülitist on muidugi endiselt võimalik sisse lülitada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Tegid ise tulede süsteemi ringi või lasid teha kusagil? Kui ise tegid, siis tellimustööna ühte autot ei taha veel teha?
Vasta
#14
Seadetest on siis automaatne asend päeval pime? Surround lightning off või midagi sellist. Kui tuled 0 asendis on, siis on ka kõik pime? Ma vist saan skeemile pihta isegi- originaal juhtmetega on rööbiti ja kasutad NC releesid mis lülituvad lähitulede pealt?
Vasta
#15
Lülituvad pigem seisutulede pealt.
Vasta
#16
Päevakad põlevad syyde sees kõikides asendites kus auto arvates nad põlema ei peaks Smile ei hakanud peeneks ajama, et syttiksid mootori töödates vms. Kuigi midgi keerulist poleks.
Kahte releed lylitab pisike trans, mis saab oma lylityse info gabariit tulelt. Kõik juhtmed peale vasaku uduka on paremas, esimese samis olemas.
Kui releed ei juhita jookseb udukate toide nii nagu midagi vahel poleks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
(16-09-2016, 12:17 PM)Laur Kirjutas: Päevakad põlevad syyde sees kõikides asendites kus auto arvates nad põlema ei peaks Smile ei hakanud peeneks ajama, et syttiksid mootori töödates vms. Kuigi midgi keerulist poleks.
Kahte reled lylitab pisike trans, mis saab oma lylityse info gabariit tulelt. Kõik juhtmed peale vasaku uduka on paremas, esimese samis olemas.
Kui releed ei juhita jookseb udukate toide nii nagu midagi vahel poleks.
Okei, selge. Nüüd tekkis omal idee, et ka häkk ära teha. Ilmselt võtan ka lülituse gabariidilt, aga panen ühe relee juurde ja seon selle salongis oleva tuledelülitiga. Siis "0" asendis ei põle midagi ja "auto" asendis on päeval udukad ja pimedas lülitab ise ümber.
Vasta
#18
Kuidas keegi, ma ei viitsinud juhtmeid vedada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
Kas reflektorite vahetamisega oli väga palju pusimist ja kas tellisid nende kodukalt või mujalt. CL-ile nad otseselt ei paku aga tuled E omale väga sarnased, ehk annab aretada.
Vasta
#20
Mittemingit pusimist, vanal kruvid lahti, solenoidi pistik lahti, uuel kruvid kinni, pistik tagasi. Kruviaugud sobivad 1:1 ja pistik ka.
Modifitseerimist vajab siis kui autol on kurvituled.
Ainuke probleem, et uuel reflektoril ei saa kinnitada ignitorit otse reflektori külge, kinnitust pole.
Ostsin ülemineku ja kleepisin ignitori teibiga tule sisse, kinni.
Lambid on ikka D2S

Klaasid tulevad 211 tulel väga lihtsalt eest ära.

Tellisin Retrofitlabist
Sarnaseid saab tellida igaltpoolt, ma ei tahtnud oodata ja hiinast tuleb teinekord kaua ja toll lisaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,316 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Laur E 350CDI Laur 21 15,456 06-02-2019, 07:06 PM
Viimane postitus: Laur
  S124 Laur Laur 19 17,641 14-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: Laur
  S210 E320CDI T Avantgarde 99a. - Laur Laur 62 71,091 29-05-2011, 07:09 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W124 300 TE Diisel '89a - Laur Laur 10 10,958 10-01-2010, 11:28 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne