Laur E320CDI-T - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Laur E320CDI-T (/showthread.php?tid=43628) |
Laur E320CDI-T - Laur - 03-09-2016 Otsustasin omale 211 soetada. Tingimusteks universaal ja R6 320cdi sain sellise: Mulle meeldib, pole must ega hõbedane ja pole toonklaasi. Toonklaas muudab avara auto kuidagi...selliseks imelikuks, aga noh, maitseasi. Sõidab nagu 3,2 ikka, teeb koledad häält aga liigub. Roolida on kuidagi ebamugav, ilmsel 245/45 rehvi süü Command peale puhastust loeb igasugu plaate, navi mitte. Navile uus laser teel siiapoole, mittetöötavad asjad kuidagi häirivad mind...ehk läheb kunagi üle Õhkvedrustus tagant on ära koristatud, mõneti kahju, võibolla panen tagasi...kunagi Kahjuks pole see ainus asi, keegi on lahti ühendanud kastijahuti jahutusradika küljest ja otsad omavahel kokku keeranud. Mul oli muidu tulevikus plaanitud see nagunii ringi teha, kuid nüüd läks kiireks, ei taha mõeldagi kuhu see temp suvel tõuseb. Mõeldud tehtud, üks radikas lisaks. Paistab, et kasti kallal on toimetatud siis uus õli ei tee paha, vana on juba veidi koledat tooni ka, igatahes 12L uut õli on ostetud. MB 236.14 Kuna nagunii nina maas siis piilusin esituledesse ka, et miks nagu midagi eriti ei näita. Eks oma osa on siin tuhmunud klaasidel, kuid reflektoritest pole ka just palju järel, ning 6000k igatahes uus sisu on tellimisel, klaasid saab ka lihvida ja lakkida. Datacard kah 206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 263B AIRBAGLABLE - ITALIAN/ENGLISH 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 287 THROUGH-LOADING FEATURE 28N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ 293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT 301 ASHTRAY PACKAGE 354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS) 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES 486 SPORTS SUSPENSION 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 543L ITALY 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 5XXL EUROPE 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC 633 LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES 690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) 723U CUBANITE SILVER - METALIC 805 YEAR OF MODIFICATION 830A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS 831A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC. M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M32 CAPACITY 3,2 LITER M648 R6-DIESEL ENGINE OM648 U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST RE: Laur E320CDI-T - erx000 - 03-09-2016 Pidid ju V6 võtma? RE: Laur E320CDI-T - Laur - 03-09-2016 Jah, aga kuidagi palju räägiti pihusti probleemidest.... RE: Laur E320CDI-T - Black66 - 03-09-2016 (03-09-2016, 11:03 PM)Laur Kirjutas: Jah, aga kuidagi palju räägiti pihusti probleemidest....Kes rääkis? Naised saunas? Ise sõitsin mingi 50k km aastaga ja 0 probleemi oli pihustitega. Tuttaval on vist aastast 2010 äkki juba ja sõitnud selle ajaga üle 200k km. Pole ühtegi pihustit vahetanud. Tema auto peaks ka lähes 500k km sõitnud olema kokku. Tänasel päeval ostaks ise isiklikult V6 kui R6. Autost endast. Värvilt äge. Aga et õhkvedru tagant ära tapetud... Umbes nagu munadeta pull. Tänasel päeval ei ole see õhu remont ju nii kallis enam, huvitav miks eelmine omanik sellise ratsi ette on võtnud? RE: Laur E320CDI-T - v6sa - 04-09-2016 Kõigil diiselmootoritel on meie "standardile vastava kütusega" pihustiprobleemid... Sest huvitaval kombel sõidab Euroopas auto eluaja tehasepihustitega, meil ei taha garantiiaegagi kesta alati... Huvitav liikur. Kas see läbilaadimise featuur on ainult suusaluuk käetoe avas või käib esiistme seljatugi ka lapiti maha? Üldiselt nende alguse otsa veekuutel on lastehaigusi. Selles mõttes on R6 kindla peale minek. Ning see hääl, millega R6 käib... RE: Laur E320CDI-T - 92S500 - 05-09-2016 (03-09-2016, 11:42 PM)onu_siim Kirjutas: V6 ja pihustiprobleemid? Ebaadekvaatne jutt...Pigem on piezo pihusti kulumise eitamine ebaadekvaatne. V6 või V8 siin pole mingit vahet, ka muud saksa margid, mis esimese gen. piezo pihusteid kasutavad, vaevlevad nende probleemide käes. Asjatundmatu inimese jaoks võib ju kõik ideaalne olla ja auto sõita, kuid kui 60ms lühendatakse pihusti lahtioleku aega, selleks et kuidagi kogus kontrolli all hoida, siis midagi on mäda. Autod millel on all dpf, varjavad need vead ära, kuid kaugel ei ole enam ka dpf vahetus ja kehvemal juhul mootori vahetus. Ilma dpf autod suitsevad valget/halli enamasti külmalt ja ka.soojalt, kiirendama hakates viskavad sinakat/musta. Ekstreemsemal juhul käivitades lööb nn tagasi või teeb tugeva terava klõpsu, kuna pihusti ei.sulgu korralikult ja kütus tilgub kuuma kolvi peale mis uuesti käivitades tekitab tugeva detonatsiooni. Sama häda oli ka mu venna v6-l, õnneks sai jaole ja uued pihustid lahendasid kõik mured. Ls 280k eesti ajalooga auto. Olen näinud ja kuulnud ca kümmnest om642 mootorist millel kolvis mõrad ja saaled ringi just sellel samal põhjusel. Saaled siis saavad kannatada juhul kui dpf liiga tihti põletatakse ja osa põlemata kütusest jõuab karterisse, ning "õli" tase hakkab tõusma. Sama häda on ka vag grupi ja bmw diislitel, mis samu pihusteid kasutavad. Piezo eluiga on 200-300k ja kõik. Väga hea kütusega võid ka rohkem välja vedada aga stendis nad enam mingit kriitikat ei kannata. Piezo pihusti tänasel päeval ei ole parandatav. Stariga saab väga lihtsalt piezo pihusti seisundit jälgida kui muudest "märkidest" juht juba aru ei saa. RE: Laur E320CDI-T - erx000 - 05-09-2016 (05-09-2016, 06:41 AM)92S500 Kirjutas:Kui juba pihustite teemaks läks, siis mis need V6 omad tänapäeval maksavad? R6 omad siis remonditavad ja 2.2-2.7-3.2 kõigil ühed pihustid?(03-09-2016, 11:42 PM)onu_siim Kirjutas: V6 ja pihustiprobleemid? Ebaadekvaatne jutt...Pigem on piezo pihusti kulumise eitamine ebaadekvaatne. RE: Laur E320CDI-T - 92S500 - 05-09-2016 Poolast õnnestus mul vennale tellida hinnaga 200.-tk + saatmine. Olid originaal mb karbis ja kinnises kilekotis. Siin muidu lett vist midagi 400? Täpselt ei tea, oleneb kes mis hinnaga pakkuda suudab. Remonditud asju liigub ka aga soovitan neist veel täna hoiduda, kuna piezo pihustil on 0-kalibreerimis kood peal, mida on võimeline andma ainult tehas. Selle järgi antakse siis mootori ecule info, mis tingimustel on pihusti kinnises asendis ja kuidas antud piezo elementi juhtida, nn stardi positsioon. Vanadel r4,5,6 cdi mootoritel on solenoid pihustid. Need on remonditavad ka siin kohapeal ja toimetavad edukalt. Pihustid ise muidu samad jah kõigil kuid läbilaske võime erinev. Juhul kui näiteks 3.2 pihustid panna 2.7, siis vaja ecus üks kaart ära vahetada. Iseenesest lihtne asi. Võib ka lihtsalt peale visata teised ja ka töötab, kuid ise pigem ei soovita seda, võib kaotada võimsuses või hakata suitsema teatud koormustel. Kindlasti ei soovita eri koodiga pihusteid ühel mootoril kasutada. Kui teema omanik soovib võib mu offtopicu eraldi teemasse mõni moderaator tõsta või üldse kustutada. :-) RE: Laur E320CDI-T - erx000 - 05-09-2016 (05-09-2016, 10:46 AM)92S500 Kirjutas: Poolast õnnestus mul vennale tellida hinnaga 200.-tk + saatmine. Olid originaal mb karbis ja kinnises kilekotis. Siin muidu lett vist midagi 400? Täpselt ei tea, oleneb kes mis hinnaga pakkuda suudab. Remonditud asju liigub ka aga soovitan neist veel täna hoiduda, kuna piezo pihustil on 0-kalibreerimis kood peal, mida on võimeline andma ainult tehas. Selle järgi antakse siis mootori ecule info, mis tingimustel on pihusti kinnises asendis ja kuidas antud piezo elementi juhtida, nn stardi positsioon.Tänapäeva arvestuses 1200.- 6 pihusti eest polegi midagi väga müstilist, omal ajal 20k eeku oleks samas üsna valus pauk olnud. RE: Laur E320CDI-T - Laur - 15-09-2016 ....tegemistest, mis võiks teistelegi huvi pakkuda. Tuled olid mustad nii seest kui ka väljast, lisaks põlenud reflektorid ja 6000k lambid. Asemele sai tellitud Evox-R Bi-xenon luubid koos reflektoritega ja 4300k xenon. Paber peale tuleklaasi seestpoolt puhastamist. vana ja uus tuled peale puhastamist, lakkimist. Lakiks kasutas maaler mingit kõva kriimukindlat lakki, pidi tuledel hästi kestma. Uued tuled, lambid...tekstis on võrdlust raske välja tuua. Naduke modifikatsioone veel. Päeval kulgeme nüüd udukatega ja midagi muud ei põleta, pimenedes lükkab valgusandur ise ringi pimedas sõidu tuledele RE: Laur E320CDI-T - Marksus - 15-09-2016 Kuidas selle viimase modi tegid? Kas mingi lisareleega või kuidagi progretud? RE: Laur E320CDI-T - Laur - 15-09-2016 2 releed, kumbki tuli autopoolt eraldi juhitav. Õnneks antud mersul "cold check" puudub, mingeid erroreid ei tule. Lülitist tuledele keerates, või automaatsel lülitusel, udukad kustuvad. Lülitist on muidugi endiselt võimalik sisse lülitada. RE: Laur E320CDI-T - Eero_S - 15-09-2016 Tegid ise tulede süsteemi ringi või lasid teha kusagil? Kui ise tegid, siis tellimustööna ühte autot ei taha veel teha? RE: Laur E320CDI-T - Marksus - 15-09-2016 Seadetest on siis automaatne asend päeval pime? Surround lightning off või midagi sellist. Kui tuled 0 asendis on, siis on ka kõik pime? Ma vist saan skeemile pihta isegi- originaal juhtmetega on rööbiti ja kasutad NC releesid mis lülituvad lähitulede pealt? RE: Laur E320CDI-T - hellrix - 16-09-2016 Lülituvad pigem seisutulede pealt. RE: Laur E320CDI-T - Laur - 16-09-2016 Päevakad põlevad syyde sees kõikides asendites kus auto arvates nad põlema ei peaks ei hakanud peeneks ajama, et syttiksid mootori töödates vms. Kuigi midgi keerulist poleks. Kahte releed lylitab pisike trans, mis saab oma lylityse info gabariit tulelt. Kõik juhtmed peale vasaku uduka on paremas, esimese samis olemas. Kui releed ei juhita jookseb udukate toide nii nagu midagi vahel poleks. RE: Laur E320CDI-T - Marksus - 16-09-2016 (16-09-2016, 12:17 PM)Laur Kirjutas: Päevakad põlevad syyde sees kõikides asendites kus auto arvates nad põlema ei peaks ei hakanud peeneks ajama, et syttiksid mootori töödates vms. Kuigi midgi keerulist poleks.Okei, selge. Nüüd tekkis omal idee, et ka häkk ära teha. Ilmselt võtan ka lülituse gabariidilt, aga panen ühe relee juurde ja seon selle salongis oleva tuledelülitiga. Siis "0" asendis ei põle midagi ja "auto" asendis on päeval udukad ja pimedas lülitab ise ümber. RE: Laur E320CDI-T - Laur - 16-09-2016 Kuidas keegi, ma ei viitsinud juhtmeid vedada. RE: Laur E320CDI-T - hellrix - 17-09-2016 Kas reflektorite vahetamisega oli väga palju pusimist ja kas tellisid nende kodukalt või mujalt. CL-ile nad otseselt ei paku aga tuled E omale väga sarnased, ehk annab aretada. RE: Laur E320CDI-T - Laur - 17-09-2016 Mittemingit pusimist, vanal kruvid lahti, solenoidi pistik lahti, uuel kruvid kinni, pistik tagasi. Kruviaugud sobivad 1:1 ja pistik ka. Modifitseerimist vajab siis kui autol on kurvituled. Ainuke probleem, et uuel reflektoril ei saa kinnitada ignitorit otse reflektori külge, kinnitust pole. Ostsin ülemineku ja kleepisin ignitori teibiga tule sisse, kinni. Lambid on ikka D2S Klaasid tulevad 211 tulel väga lihtsalt eest ära. Tellisin Retrofitlabist Sarnaseid saab tellida igaltpoolt, ma ei tahtnud oodata ja hiinast tuleb teinekord kaua ja toll lisaks. |