Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
super turbodiisel
#1
Ei suuda otsingust leida enam teemat kus üks tegelane kuskil Betooni tänava kandis tuunis diisel mootoreid.Ilmselt olen otsingul kobaIcon_redface aga keegi äkki näitaks koha kätte ? Tegemist oli miski super turbodiisliga või midagi.Või oskab keegi mulle anda kellegi kontakti kes ehitaks mulle diisel mootori mille võimsus jääks 350 Hp juurde,võiks isegi rohkem olla,pöördeid peaks olema vähemalt 4500 p/m.Kui keegi oskab ja on huvitatud antud teemast siis ootaks kontakti !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#2
Ma võin vabalt kollektorid ja muu pudi teha. Originaal turbo jääb kindlasti väikseks. Aga pumpadega ise ei tegele. Hea oleks täpsustada mis mootorit plaanis tuunida. Näiteks om605 kollektor on mul kohe riiulist võtta, ilmselt lähipäevil teen 606 oma ka tagavaraks.
Naftapress.
Vasta
#3
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=34681
Vasta
#4
(03-07-2016, 09:53 PM)Henry Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=34681

tnx Henry (Y)
(03-07-2016, 05:13 PM)arts24h Kirjutas: Ma võin vabalt kollektorid ja muu pudi teha. Originaal turbo jääb kindlasti väikseks. Aga pumpadega ise ei tegele. Hea oleks täpsustada mis mootorit plaanis tuunida. Näiteks om605 kollektor on mul kohe riiulist võtta, ilmselt lähipäevil teen 606 oma ka tagavaraks.
kollesi ka kindlasti vaja,mina ise ei ehita aga mul üks sõber plaanib siin midagi hullu ehitada,mitte maale vaid vette !
Kõik plaanid on samuti teretulnud,min 350 hobust ja pöörded 4500+ !!!

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#5
(03-07-2016, 10:01 PM)arcar Kirjutas: ... mina ise ei ehita aga mul üks sõber plaanib siin midagi hullu ehitada,mitte maale vaid vette !
Kõik plaanid on samuti teretulnud,min 350 hobust ja pöörded 4500+ !!!

Miks ta nii kõrgete pööretega sõita tahab? Diislid ei armasta seda... Tummisema vindiga saab ju mootorit lõhkumata diisli väänet ära kasutades sama lõppkiiruse kätte.
Vasta
#6
Youtubest võib leida vägevaid videosid kuidas super turbod paatidele on paigaldatud. Liiguvad vägevalt ja paadiga on see hea asi et seal enamasti ruumi kõvasti rohkem kui autol. https://www.youtube.com/watch?v=epFPiO4WLdY
Naftapress.
Vasta
#7
(04-07-2016, 11:11 AM)arts24h Kirjutas: Youtubest võib leida vägevaid videosid kuidas super turbod paatidele on paigaldatud.
...

Marineeritud on MB padasid päris rohkelt. Lihtsalt mul tekkis küsimus, miks peaks marineerimisel eesmärgiks seadma nii kõrged tööpöörded... Bensukal saaks aru - pöördemoment kasvab koos pööretega.
Vasta
#8
Tuttav ostis tema ehitatud auto, midagi head seal ei olnud. Hents99 oskab täpsemalt rääkida, tema korrastas hiljem seda 124-ja.
Räägi parem erx000 nõuse, tema paistab korralikult ehitavat.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#9
(04-07-2016, 01:27 PM)124STD Kirjutas: Tuttav ostis tema ehitatud auto, midagi head seal ei olnud. Hents99 oskab täpsemalt rääkida, tema korrastas hiljem seda 124-ja.
Räägi parem erx000 nõuse, tema paistab korralikult ehitavat.


.....Õli peale- ja mahavool olid vastupidi näiteks. Alt surve sisse ja ülevalt maha. Kusjuures mahavool oli mingi 3-4 voolikust kombineeritud ja ei ühtegi klambrit, kõik üksteise sisse jne aetud. Suitses nagu vana jube, loomulikult õli suits.

Et jah, nähes, mis tehtud, ei julgeks küll pumpa seal timmida.....

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
Ei ole ise ka ühtegi nii hirmsat turbokat näinud nagu see e500 replika oli. Ise sealt pumpa küll osta ei julgeks.
Naftapress.
Vasta
#11
(04-07-2016, 07:33 AM)v6sa Kirjutas:
(03-07-2016, 10:01 PM)arcar Kirjutas: ... mina ise ei ehita aga mul üks sõber plaanib siin midagi hullu ehitada,mitte maale vaid vette !
Kõik plaanid on samuti teretulnud,min 350 hobust ja pöörded 4500+ !!!

Miks ta nii kõrgete pööretega sõita tahab? Diislid ei armasta seda... Tummisema vindiga saab ju mootorit lõhkumata diisli väänet ära kasutades sama lõppkiiruse kätte.
ma tõesti ei tea aga ta oli midagi seal välja arvutanud,et vahekastiga sobiks kui pöörded oleks min kuni 4500 ja seda valu peaks kannatama ca 1h võistluste ajal Smile mõni mees on segi oma hobidega,algul ehitati 2.7 audi bi turbo peale seda paati.See ei olevat ikka see ja nüüd uus plaan superturbodiisel Big Grin
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#12
Kui teed std mootori siis "tava" disla töö vahemikust liiguvad nagunii jõu ja momendi kõverad ülespoole. Erx'i viimaselt dynolehelt vaadates ongi see 4500 enamvähem õige koht.
Turbo
Vasta
#13
Plaanid muutusid ja paadi peale läheb hoopis M272 ja seoses sellega ka kohe küsimus,et kui mootor osta lammarist siis kas peab koos originaal ajuga võtma või istub mõne teise sõiduki(MB) oma ka sinna otsa ? Või peab kindlasti olema sama mootori aju kus mootor maha kakuti ? Samas kohe küsimus,et kellelgi äkki pakkuda seda isendit ?!
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#14
(25-07-2016, 01:41 PM)arcar Kirjutas: Plaanid muutusid ja paadi peale läheb hoopis M272 ja seoses sellega ka kohe küsimus,et kui mootor osta lammarist siis kas peab koos originaal ajuga võtma või istub mõne teise sõiduki(MB) oma ka sinna otsa ? Või peab kindlasti olema sama mootori aju kus mootor maha kakuti ? Samas kohe küsimus,et kellelgi äkki pakkuda seda isendit ?!


Miks mitte juba siis võtta progetav aju sinna?
Turbo
Vasta
#15
(25-07-2016, 10:45 PM)onu_siim Kirjutas: +1
Originaalaju hakkab paljudest muudest plokkidest puudust tundma, k.a. süütelukk.
See siis tähendab,et originaali pole vaja ja võib proge aju osta.See mu küsimus oligi,et kas mootor vajab originaali või võib kohe midagi muud sinna otsa sättida !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne