Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Vibratsioon on olnud ostust alates.Auto on 3 liitrise cdi v6 mootoriga ja 7 käigulise automaat käigukastiga.
Väike vibratsioon tekib keresse ainult väga rahulikul kiirendusel 1400-1800 pöörde vahemikus. Kui vähegi rohkem gaasi anda siis vibra pole, ainult alla veerand gaasi. Ja imelik asja juures et vibra võib esineda ülepäeviti. Koguaeg ei teki ka rahulikult sõites, aga need päevad kui esineb, siis vibratsioon on veidi tugevam kui enne rahulikku sõitu vähe äkilisemalt on kiirendatud.
Olen vahetanud mootoripadjad ja käigukasti padja. Diffri padjad pidid tihedad olema, neid pole näinud mõtet vahetada. Kardaan on taastatud ja lõtkuvaba, see ka muret ei lahendanud. Diagnostika vigu ei näita ja näitajad klapivad tehase omadega. Käigukast toimetab hästi ja selle välistaks samuti. Sillad samuti tihedad, midagi kontrollides ei leitud ja imelikke helisid ei kostu sealt. On keegi sellise murega kokku puutunud? Ideid?
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
turbiin ehk.
kas padjad said hää firma omad?
ootan diskussiooni
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
05-07-2016, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2016, 10:46 PM ja muutjaks oli erx000.)
Ma arvan ka et pigem turbiin, oleneb muidugi vibratsioonist.
Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
06-07-2016, 12:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 12:19 AM ja muutjaks oli allarh.)
Käigukasti padi sai lemförder, mootori patjade firmat ei tea.
Ühtlaselt sõites pöörded ei uju ja kas turbiin ei teeks koguaeg seda? Kuidas seletada seda et mõni päev jõnksutamist ei esine?
See vibratsioon/jõnksutamine meenutab ka veidi seda nagu mootor jääks nälga ja hakkab jõnksutama. Küttesurved ja muud näidud samuti korras.
Vibra/jõnksutamine on kuni kiiruseni 50km/h.
Kohalt vaikselt kiirust kogudes tekib jõnksutamine erinevatel käikudel samas vahemikus 1400-1800 pööret. Proovinud kuni 120km/h ja pärast 50km/h järgmiste käikudega seda enam ei teki.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Diagnoosiaparatuuriga on võimalik vaadata väntvõlli ja käigukasti sisendvõlli joonkiirusi - kui seal on hambad sees, siis on viga turbiinis. Remont 250 € tk, aga augustini oleme puhkusel.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Väga asjalik soovitus. Neljapäeval saan arvuti alla ja saab seda asja kontrollida. Kas näitajad peavad olema ideaalselt samad, isegi väikest erinevust ei tohi olla?
Kas oleks võimalik kontakti saada privaatsõnumiga, kui peaks vaja olema?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Alati on väiksed hambad sees, sest tegemist on reguleerimistehnika igivana probleemiga - "SOLL vs IST" väärtus või siis inglise keeles "SHALL vs SHOULD" väärtused ei kattu kunagi. Eks see vajab kogemust, et ära öelda milline hammas on liiga suur ja milline õige. Kui vibratsiooni hetkel õrnalt gaasi vajutada ning kumina iseloom koheselt muutub, siis on see vihje, et turbiin väristab. Muidugi tuleks vaadata ka vee turbiini juhtsolenoidid voolu karakteristikat.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Täpselt asja ehitust ei tea, aga turbiini kasutatakse ju käigu lukustamiseks? Kiirendamise ajal minu loogika kohaselt käike ei lukustata ju ja turbiin seda põhjustada ei saa? Või olen asjast valesti aru saanud?
Viimastel päevadel olen täheldanud, et auto ei reageeri väiksele gaasivajutusele vaid tuleb veidi rohkem vajutada et pöörded tõuseksid. Ja kui pöörded tõusevad siis hüppega 200-300 pööret korraga ja sama hetk jõnksutab ja pöörded ka veidi käivad üles/alla kuni 1800 pööret ja sealt edasi jõnksutamine kaob, samuti pöörete ujumine, kuni käigu ära vahetab ja järgmise käiguga sama jama. Peale 50km tunnis järgmiste käikudega vibra enam ei teki. Samuti kohalt minnes esimese käiguga jõnksutamist pole kunagi olnud. Tekib peale esimeselt teisele vahetust.
Mitmes kohas kus murega käinud on lõpuks õlgu kehitatud ja ei osata viga diagnoosida.
R129 kui tegeled käigukastidega, siis äkki saaks auto üle vaadata ja omapoolse hinnangu anda asjale?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-07-2016, 09:42 PM)allarh Kirjutas: ...
R129 kui tegeled käigukastidega, siis äkki saaks auto üle vaadata ja omapoolse hinnangu anda asjale?
Kallis inimene, kasuta R129 allkirjas olevaid kontakte. Paremat teenust Sa vaevalt siitkandist leiad...
Turbiini ei kasutata käigu lukustamiseks, vaid tegu on hüdrodünaamilise jõuülekandelüliga, mis võimaldab sujuvalt muutuvat vedava ja veetava võlli kiiruste suhet.
Küll saab uuematel kastidel turbiini enda lukustada, et parandada ülekande kasutegurit.
Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Võtan augustis kasutajaga R129 ühendust, kui puhkuselt naaseb, vast saab asja korda.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Näieks 722.6 kasti algusaastatel kasutati lukustust ainult 5 käiguga. Minu enda 2009 a 722.6 kastil pannakse juba esimesel käigul turbiin lukku (tõsi tal on juba ka 722.9 turbiin). Märksõna on kütuse kokkuhoid ja heitmenormid. 722.9 oli ta juba algusest peale suhte madalatel käikudel sisse lülitatud - see kõik sõltub mootorist.
Ja, et ennetada küsimust mis on 722.6 ja mis on 722.9 siis abiks google
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 36
Teemad: 7
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
14-07-2016, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2016, 10:18 PM ja muutjaks oli sass730ia.)
alguseks kontrolliks kasti õlitase, veel parem vahetaks õli, filtri, teeks kastile nn reset
W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Madal õlitase põhjustab seda, et auto ei lähe külmalt hästi kohalt ära; kurvides lööb tühja ja käiguvahetusel on häired. Korralik õlivahetus ja kuumutamine võib lühikeses perspektiivis aidata - kulunud turbiin uue õliga kuidagimoodi suudab veel töötada, kuid pikas perspektiivis on turbiini ketaste hõõrdekarakteristika paigast ära ja seda ravib ainult uue kettaga.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 34
Teemad: 10
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Kohalt läheb nii soojalt kui külmalt hästi minema. Käiguvahetused samuti normaalsed ja kurvides mingeid tõrkeid ei esine.
|