05-07-2016, 01:14 PM
Kuidas plaanid käigukasti tööle saada uue mootoriga?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
MB, 320CE, 1992 - Madis
|
05-07-2016, 01:14 PM
Kuidas plaanid käigukasti tööle saada uue mootoriga?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
05-07-2016, 06:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2016, 06:38 PM ja muutjaks oli Madisv.)
jorgen, diisel on lihtsalt etem. Bensuga võib pintsleid pesta. Alar, no kohe kindlasti mitte ja bensuka turbotamisest huvitatud pole. 124std, no algselt läheb atm kastiga, regan arkis ümber, ning mingi hetk peab bemmi kasti alla sobitama.
Miks diisliks ümber ? Kuna mersudel on tüüp veaks juhtmestik ja korralik juhtmestik maksab juba 1000€ siis ei näe väga põhjust miks selle mootoriga üldse pead vaevata. Mootor ise on väga ergas, aga lihtsalt tahaks pisut rohkem võimu ja normaalset kütusekulu. Rootsi pump ja korralik föön vahele mingi hetk. (mitte just lähitulevikus) Järgmise aasta alguses kui lumi sulanud teen alles mootori vahetuse ära. Nädala lõpus toon doonor autu ära ja kui tollel tü saan tehtud läheb kupee garaaži seisma.
05-07-2016, 08:42 PM
Juhtmestiku taastamine läks mul muuseas 415 eurot koos saatimisega. Aga jah, ma selle lagisevate mootorite fännamisest aru ei saagi. Kunagi tehti seda vist kokkuhoiu mõttes.
07-07-2016, 06:18 PM
Lagin laginaks. Diislitega tundub vähem probleeme olevalt.
10-07-2016, 06:28 PM
Ma ei tea, ma pole 4a mingeid erilisi probleeme kohanud enda omaga. Ainus probleem on jahutusega, muud probleemid on kuluvosad olnud.
10-07-2016, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2016, 06:53 PM ja muutjaks oli 124STD.)
Kuidas atm kasti tööle saad? Ostad controlleri 600 euroga? Või tõstad w210 kogu juhtmestuku, immoga ja kõikide anduritega peale?
Kas proovid originaal pumba tööle saada? Või proovid õnne ja üritad leid OM603 turbo pumpa?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
15-07-2016, 05:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2016, 05:59 PM ja muutjaks oli Madisv.)
dieselmekkeni pump ja peaks tööle saama küll. kasti valik on veel pooleli. Hetkel autopark veits suurenenud! free image hosting
15-07-2016, 06:13 PM
Selleks sul ikka vaja 603e pumpa mida tegemisse saata.
Iseenesest ma ei näe 606 ja kupee koosluses midagi halba aga see, et kütte pealt säästad siis seda ma ei usu, et plussi jõuad selle projektiga. See kupee oli vist vahepeal üsna hea hinnaga müügis kah.
Turbo
15-07-2016, 06:25 PM
Nad müüvad pumpasid 1000€ tk kui oma pumba saadad saad 750€-ga . Hetkel veel kupee siiski diisliks ei lähe, aga kui kutsika kuskile puuotsa ribadeks sõidab siis läheb kupeele tehnika ümber. Hetkel läheb pill garaaži ära seniks kuni keretööd tehtud. Kutsika kohta teen eraldi teema...
(15-07-2016, 06:13 PM)sm. pelle Kirjutas: Selleks sul ikka vaja 603e pumpa mida tegemisse saata.
22-07-2016, 04:13 PM
03-07-2017, 04:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 04:33 PM ja muutjaks oli Madisv.)
Ei ole veel alla andnud. Kere vajab vesilihvi ja poleerimist. Eks paistab mis sellest "keretööst" välja tuli. Esimene kord siiski. Mootor jääb samaks.
20-02-2018, 07:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 07:52 PM ja muutjaks oli Madisv.)
Aega võttis, aga asja saj! Hetkel näeb välja auto selline.. Vajab veel tehniliselt poolelt kaasa aitamist!
Võtsin enda W220 alt valud, kuna teised sõitsin kutsikaga kõveraks. . . Esimest kundepoolset kapoti nurka oli pea võimatu paika ajada. kapott pisut irvitab. Kellegil ideid? proovisin 2 kohast allapoole teda sättida.... Ajasin Garaažist välja kuna w220 tahtis sooja. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|