Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 CE 300 1991
#41
[Pilt: 20160612_171205_01.jpg]


Ja koos lisaga perekonda, mu 2 daily-driverit hetkel. E32 läks sutsu projektiks kätte, ehk saab see kuu kokku tagasi.
[Pilt: IMG_1466095092868_V_01.jpg]
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#42
Ilus kupee, ma ei tea, kas asi on pildis, pildistajas või ongi ühe visuaalselt kobedama CE'ga tegu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#43
Ooei, kindlasti mitte. Pildi peal jääb ta jah alati väga hea, reaalsuses on ikkagi harilikud vana Mercedes-Benz mured - rooste hakkab siit-sealt pead tõstma. Tagumistel tiivakaartel mullid, esitiibadel samuti. Esistange tahaks värvi (kehvasti välja kukkunud) ja ülejäänud auto poleeri. Ehk aitab pigem see, et kõik asjad on kinni, vahed enam-vähem täpseks aetud (noh niipalju, kui nende replica stangedega võimalik) ning mõlke ausaltöeldes tõesti väga pole. Mõni üksik parklatäke. Kuidagi väga andestav must toon on üldse sellel autol, isegi 3 päeva ilma pesuta kannatab täitsa rahulikult vaadata autot.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#44
Mis puudutab baierlasi, siis tuleb teinekord mütsi tõsta küll(mootori ja vedrustuse osas, vanadel ka disain), aga kui nüüd vaadata sama ajastu tehnilisi vms insenerlahendusi, siis MB insenerid on ikka väga mitme pea jagu üle kogu teiste.

Endal on plaanis teha E30 M3 replica kunagi. St väljast võiks olla nagu M3, aga tehnika mingi tavalisem. M5 V10 ilma turbota vms.
Võiks ju M3 ka olla, aga originaal M3 maksab venekeeles ja lõhkuda seda ei raatsiks, kuigi tehnika on suht kiviajast ja vajaks koheselt ümberehitamist....Või siis originaal M3 ja tehnika ära müüa (korraliku mootori eest saab täna ca 15k).

Nii et jah, peavad nad kõik olemas olema, muidu ei anna hing rahu.

Minu viimane ehe mälestus on kunagi ca 8a tagasi kui sõitsin ühe E30`ga Silberisse MB`le juppe tooma. Tegemist oli üle keskmise võimsa (tehasest tulnud võrdlusel) mootoriga ja kergelt niiske ilmaga, siis tegin 180-kraadise "kannaka" Silberi ukse ette, jätsin auto käima ja läksin sisse.....enamus siis vaatasid ringi nagu kedagi polekski tulnud....Eusa_angel
Siis lõpuks küsimise peale tegelesid minuga, sest ma varemgi seal käinud ja veidi tuttav olin....eks see oli minu poolt veidi ülekohtune käitumine.

Autoks siis 1984a BMW E30 ja 2.7 mootoriga. Kui guugeldada viitsid, siis tegemist on MK-Motorspordi 2.7 mootoriga ja ka kogu ülejäänud tehnika on MK-motorsport.
Kuna ma väga BMW inimene pole ja võin mööda panna, aga tegemist oli mäletamistmööda võimsaima E30, mida poest sai.
~170kW äkki stockis? Kunagi sai ka VEMS paigaldatud ja Rootsis häälestamas käidud, aga sellest on umbes sama palju möödas nagu mu oma SEC`i projektiga...ehk ca 6-7a tagasi sai ka kõnealune E30 pulkadeks võetud ja värvitud.....tänaseni seisab aga komplekteerimata kujul.


Tegelikult oli mõttes võtta see mootor korraks veel laiali (hetkel sai uute tihenditega kokku pandud, nukkvõll on juba nö uus (taastatud originaal MK nukk) ja koostada digitaalne joonis plokikaanest, et portimine teha täpselt sama nagu sel kaanel, sest kaas ise on raju ja neid saaks teha tegelikult tavalisest kaanest.
Sest võrreldes tavalise 2.7 mootoriga on see hoopis teine teema. Sureveaste on ka muidugi ca 12 kanti ehk kaanelihvi ei saaks väga enam teha. Siis juba vaja ka kolvile klapisüvendid suuremad teha....


Sorri teema risustamise pärast, aga tuli kohe selline seik meelde.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#45
MK, Hartge, Alpina jne. Neid firmasid oli palju. Kõnealune masin ilmselt m20 stroker. Sai ka eelmine e30 sarnase mootoriga tehtud. SuperEta põhi, 885 kaas, Scricki nukk, Hartge kolle ja teine soft koos m30 pihustitega, sai päris hea. 142kwd dünos. Kui selle rulli müügimõtted peaks tekkima, olen üks suur kõrv Wink
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,228 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,323 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,454 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,479 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,091 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,580 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne