Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 2.0 87kw heitgaasid paigast ära
#1
Soetasin w124 91' 200TE 87kw, ei saa ülevaatust läbi, CO ja CH paigast ära. https://www.upload.ee/files/5845349/DSC_0140.JPG.html
https://www.upload.ee/files/5845359/DSC_0139.JPG.html
Mida peaksin tegema?
Vasta
#2
(30-05-2016, 08:00 PM)stenverv Kirjutas: Soetasin w124 91' 200TE 87kw, ei saa ülevaatust läbi, CO ja CH paigast ära. https://www.upload.ee/files/5845349/DSC_0140.JPG.html
https://www.upload.ee/files/5845359/DSC_0139.JPG.html
Mida peaksin tegema?

Õhufilter vaheta ära. Ülevaatuse ajaks võid ka lihtsalt välja visata.

Kui õhufilter oli juba välja visatud, siis järgmisena pane karterituulutus sisselaske asemel otse auto põhja alla.

Kui see ei too piiridest allapoole, mine Speedsteri Hannese jutule.
Vasta
#3
Esimesel korral oli kaks ohtliku viga, lekkiv väljalaskesüsteem ning heitgaasid. Leke sai korda tehtud, sai ka paigaldatud uued küünlad. Kui eelmine kord oli ppm ~160, siis see kord oli 197. Pakutud variandid ülevaatusele meeste poolt - katalüsaator on läbi, süütenurk on vale, saab kütust liiga palju peale, ning jagajakaan. Õhufiltri vaatasin üle, see on tutikas. Põlemata kütuse hulk tühikäigul meeste sõnul on suur. Maksimaalne lubatud ppm on selle auto puhul 109.
Vasta
#4
Maximaalne lubatud ppm peaks katiga autol olema 100, ilma katita 300.
Aga see selleks.
Põhjuseid võib olla mitmeid, reeglina kõik seotud toite ja süütesüsteemiga.
Sul on kaks valikut-külastad pädevat diagnostikut või hakkad oma rahakoti peal katse eksituse meetodil juppe vahetama (aeg ajalt küsid foorumist nõu). Eks ise otsusta, kumb odavam.
Kuna autol on peal Bosch KE-Jetronic pritse, siis ajaviiteks võid lugeda foorumist neid teemasid, mis on seotud selle toreda pritsesüsteemi reguleerimisega. Tihtipeale ei õnnestugi kulunud pritsesüsteemi ilma juppe vahetamata paika reguleerida.
Vasta
#5
(31-05-2016, 12:06 AM)kaupo51 Kirjutas: Maximaalne lubatud ppm peaks katiga autol olema 100, ilma katita 300.
Aga see selleks.
Põhjuseid võib olla mitmeid, reeglina kõik seotud toite ja süütesüsteemiga.
Sul on kaks valikut-külastad pädevat diagnostikut või hakkad oma rahakoti peal katse eksituse meetodil juppe vahetama (aeg ajalt küsid foorumist nõu). Eks ise otsusta, kumb odavam.
Kuna autol on peal Bosch KE-Jetronic pritse, siis ajaviiteks võid lugeda foorumist neid teemasid, mis on seotud selle toreda pritsesüsteemi reguleerimisega. Tihtipeale ei õnnestugi kulunud pritsesüsteemi ilma juppe vahetamata paika reguleerida.
Oskaksite Tallinna piires soovitada mõnda pädevat diagnostika kohta? Tahaksin väga oma autot korda saada mitte vigu varjama hakata.

Vasta
#6
Miks Speedsteri Hannes ei sobi? Või on ta lõpetanud KE-Jeti omanikega suhtlemise?
Vasta
#7
Ah vabandust, minu viga. Otsin ta kontakti ja uurin kas tal aega on. Kui ei, siis küsiksin veel mõned nimed.
Vasta
#8
Võid proovida veel Truumu Diagnostikat Pärnu maanteel. www.truumu.ee
Vasta
#9
Vahetan vist katalüsaatori ära universaalse vastu. Kust ma selle mõõdud leian.
Vasta
#10
Puusalt tulistades on neil autodel peamiselt kaks võimalust, kui muus osas kõik originaal ja näppimata.
1. Lambda andur ei toimi.
2. Kat tühi.

Lambda on ka mõõdetav kui hästi mõõta. Mõnikord hakkab korraliku 3500 pöörde juures küpsetamise peale veel töölegi. Üldfilosoofiliselt rääkides ei tasuks pigem niisama sissepritsega möllama hakata - saab vigu võibolla juurde ja pärast ei suuda keegi aru saada, mis toimub.

Igal juhul edu ja loodan, et saad gaasid korda.

Tauno
Vasta
#11
Kahjuks ei oska öelda kas on näppimatta ja originaal. Auto minu käes olnud alla nädala ja sõitnud ainult kuskil 300km.
Vasta
#12
(01-06-2016, 02:11 PM)stenverv Kirjutas: Vahetan vist katalüsaatori ära universaalse vastu. Kust ma selle mõõdud leian.

Uus katt toimib loetud päevad enne, kui paigast pritse selle ää tapab.

Kui tahad ise teha, tudeeri KE-Jeti kohta käivaid materjale. Kui tahad teenuse sisse osta, siis vihjeid oli piisavalt.
Vasta
#13
2 minutit ~4000rpm tõi näidud rahuldavale tasemele. Ülevaatust anti kahjuks ainult pooleks aastaks. Kas see on siis piiripeal ülevaatuse läbimise pärast või auto vanusest? Auto on 91'.
Speedsteri Hannesele ka tänud Smile
Vasta
#14
Sinu auto numbrimärgi pärast Smile kui numbrimärk on näiteks 221ABC siis viimasele numbrile liidad 2, ehk siis sinu autol saab ülevaatus läbi kolmandal kuul. Ja kui teha üv alles 9-ndal kuul siis saadki ülevatuse ainult pooleks aastaks, järgmise aasta kolmanda kuuni.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 422 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 340 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,390 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,435 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,465 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,657 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 7,093 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne