Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, 320CE, 1992 - Madis
#21
No minul oli reostaat lihtsalt oksudeerunud seest. Loomulikult veendu ka, et sul on kaitse terve. Panen teema lõppu 2 linki millest mul abi oli kõvasti . Smile

(02-03-2016, 12:57 AM)nostromo Kirjutas: Kuidas armatuurivalgustuse korda said-vahetasid reostaadi ära? Viimati maksis see 38€ Lesvenis. Isal sama jama oma 1996 S124 universaaliga-peaks ka korda tegema.

Armatuuri all asuvad 2 lillat juhet koos valgega ühendasin kokku. Nimelt kui roolikarbi alt lammutama hakkasin vaatasin, et kõik peaks õige olema juhtmed läksid kõik ühte ''teibi'' pessa. Mingil põhjusel oli siiski see ühendatud tagasi nii nägu automaadil olema peab. Hetkel ei kujuta ette kuidas ta enne üldse põõrdesse läks.

(02-03-2016, 09:10 AM)v6sa Kirjutas:
(01-03-2016, 07:03 PM)Madisv Kirjutas: Põõrete asjaga on ühelpool. Suur Tänu Bergile keda tüütanud olen kõvasti. Eusa_drool
...

Ja mis oli sellise piiraja põhjuseks?

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16568
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31744
Vasta
#22
Juhtus minuga üks veider lugu. Nimelt käisin tegin autoga vähe pikema sõidu ja muidugi oli vaja nokkida juhi istet. Nii siis kui selgus, et see toimib oli vahva seda täis ja tühjaks õhust lasta. Pärast pikemat ootamist sõitsime lasnamäele selverisse ja seal põhi huumor peale hakkas. Parkisime auto ära ja panin signa peale. Uksed lukku ei läinud ja mina kohe esimese asjana pagaasniku kallale, et sealt seestpoolt ta lukku panna. (Ainuke toimiv uksevõti oli autos) Kui pagaasniku luugi olin kinni lõõnud ja avastasin, et puldist uksed lahti ei tule sattusin pisut paanikasse. Algul siis jaurasime mis me jaurasime, aga tolku ei midagi. Käisime selveris otsimas, ehk leiab traati saab akna vahelt sisse ajada, kuid kahjuks selveris ei müüda traati. Retard
Kutsusime viimases hädas välja lukuabi ja kui see vana lõpuks kohalejõudis, tegin mina puldist uksed lahti. Igaljuhul ei tasu ukse võtit vedelema autosse jätta. Eusa_doh Praegu toimib taas kõik nii nägu peab.

Olen temaga mõned nädalad siin sõitnud. Suuri probleeme pole tähendanud. Kui eel ülevaatusel käisin selgus , et esimene parem sarniir on läbi. Ülejäänud oli korras. (uus sarniir olemas)

Hele nahksisu ootab mind viljandis, järgmise nädala keskel peaks see ka minuni jõudma, juhi iste on pisut kulunud, kuid selle lasen üle nahatada millalgi.

Muidugi mingi hetk tahaks mootorile võimu juurde saada CA 50kw ja tekkis küsimus kuidas seda oleks kõige lihtsam ja odavam omandada ? Kui kellegil on kogemusi ja viitsib kirjutada on igasugune info teretulnud. Olen küll mõelnud suurema mootori peale, aga tahaks manuaali ja suurematele mootoritele manu kasti sebimine paras peavalu.
Vasta
#23
Tee enne auto korda kui võimsuselisale mõtlema hakkad
Vasta
#24
Mis minu autol siis niiväga viga on ? Eusa_wall Värv on olemas ja tõenäoliselt kuu lõpus saan sellega tegelema hakkata...
(06-03-2016, 06:34 PM).Alar. Kirjutas: Tee enne auto korda kui võimsuselisale mõtlema hakkad

Vasta
#25
Võimsuse lisamisega selline nukker lugu et kui paari tuhandet vaba raha ei ole siis üsna keeruline. Meil üks vabalthingava 190E 300 24v mootoriga projekt pooleli, eks näis kunas valmis saab ja kuidas jõudu tuleb, ootab samuti raha laeva. Käigukastiga selline lugu et kui dogleg kasti kasutada siis peaks kestma küll. Tavakastid üpris nõrgad, tean omast käest.
Meil vabalthingavaga olid sellised plaanid et sai kaant maha lihvitud 90 sajandikku sisselase ümber ehitatud ja plaanis oli ka torukolle keevitada Efi pritse peale ja VEMSiga tööle. Selliselt loodame 200+kw kätte saada ilmselt saab ka. Turbo lisamisega saaks hõlpsalt 300kw kätte ja hind jääks ka enamvähem samma auku kui vabalthingavat korralikult tuunida.
Naftapress.
Vasta
#26
Ega muud midagi kui tuleb tulusam töö leida. Ehk siis kannatab autosse investeerida. Smile
(06-03-2016, 10:43 PM)arts24h Kirjutas: Võimsuse lisamisega selline nukker lugu et kui paari tuhandet vaba raha ei ole siis üsna keeruline. Meil üks vabalthingava 190E 300 24v mootoriga projekt pooleli, eks näis kunas valmis saab ja kuidas jõudu tuleb, ootab samuti raha laeva. Käigukastiga selline lugu et kui dogleg kasti kasutada siis peaks kestma küll. Tavakastid üpris nõrgad, tean omast käest.
Meil vabalthingavaga olid sellised plaanid et sai kaant maha lihvitud 90 sajandikku sisselase ümber ehitatud ja plaanis oli ka torukolle keevitada Efi pritse peale ja VEMSiga tööle. Selliselt loodame 200+kw kätte saada ilmselt saab ka. Turbo lisamisega saaks hõlpsalt 300kw kätte ja hind jääks ka enamvähem samma auku kui vabalthingavat korralikult tuunida.

Vasta
#27
Nimelt kui auto seisab ja rooli keerad käib kerge kolks ? Rooli otsad peaks korras olema vähemalt nii ülevaatusel õeldi.. rooli karbis siis mingi kala sees ? kerge loks on ka kohapeal.
Vasta
#28
Vahepeal tõin endale halli nahksisu pesin ära kuuma auruga, aga kahjuks veel mõningad detailid puudu. Kui kõik kohal panen sisse teen ka pilti. Juhi üks nurk katki , aga muidu tundub viisakas.

Samuti vahepeal garaaži ära soojustanud hetkel veel vaja koristada kõvasti ja võib vaikselt värvimisele ka hakkata mõtlema Drool

Sellele probleemile saime ka lahenduse, keerasime veits peale Smile
(08-03-2016, 03:31 PM)Madisv Kirjutas: Nimelt kui auto seisab ja rooli keerad käib kerge kolks ? Rooli otsad peaks korras olema vähemalt nii ülevaatusel õeldi.. rooli karbis siis mingi kala sees ? kerge loks on ka kohapeal.

Vasta
#29
Omasin seda autot kunagi. Siis oli minek küll metsik sellel. Praegu on mul sama mootoriga kupee aga automaatkastiga ja no võrrelda ei kannata. Praegune on ikka väga uimane. Hea on näha, et see Mercedes-Benz on veel liikvel.
Vasta
#30
(16-03-2016, 12:25 PM)TaaviD Kirjutas: Omasin seda autot kunagi. Siis oli minek küll metsik sellel. Praegu on mul sama mootoriga kupee aga automaatkastiga ja no võrrelda ei kannata. Praegune on ikka väga uimane. Hea on näha, et see Mercedes-Benz on veel liikvel.

Mis mõttes uimane? Kui mootor ei jõua minna, siis on viga mootoris. Turbiin lukustub 2100 pöörde pealt, sealt edasi ei ole enam vahet korras kastidel. Vedama peab see pada aga reipalt lõpuni. Kui gaasipedaali põhjas hoida, vahetab kast KD tõttu alles 4+krpm pealt. Peaks nagu piisav olemaIcon_rolleyes

Iseasi muidugi, et Su kube tõllaratastega jääbki tehasejõust vajaka. Pead juurde viilima hakkamaEusa_angel
Vasta
#31
(16-03-2016, 12:36 PM)v6sa Kirjutas:
(16-03-2016, 12:25 PM)TaaviD Kirjutas: Omasin seda autot kunagi. Siis oli minek küll metsik sellel. Praegu on mul sama mootoriga kupee aga automaatkastiga ja no võrrelda ei kannata. Praegune on ikka väga uimane. Hea on näha, et see Mercedes-Benz on veel liikvel.

Mis mõttes uimane? Kui mootor ei jõua minna, siis on viga mootoris. Turbiin lukustub 2100 pöörde pealt, sealt edasi ei ole enam vahet korras kastidel. Vedama peab see pada aga reipalt lõpuni. Kui gaasipedaali põhjas hoida, vahetab kast KD tõttu alles 4+krpm pealt. Peaks nagu piisav olemaIcon_rolleyes

Iseasi muidugi, et Su kube tõllaratastega jääbki tehasejõust vajaka. Pead juurde viilima hakkamaEusa_angel

Mul vist kast ka õhtal. Esimesed 2 käiku libisevad läbi ja 3. hakkab alles korralikult tõmbama. Mootor ise peaks korras olema. Suured summad sinna maetud.

Vasta
#32
(16-03-2016, 12:36 PM)v6sa Kirjutas: Mis mõttes uimane? Kui mootor ei jõua minna, siis on viga mootoris. Turbiin lukustub 2100 pöörde pealt, sealt edasi ei ole enam vahet korras kastidel. Vedama peab see pada aga reipalt lõpuni. Kui gaasipedaali põhjas hoida, vahetab kast KD tõttu alles 4+krpm pealt. Peaks nagu piisav olema

Kindel, et nendel kastidel turbiinilukk on? Ma küll 100% pead ei anna, aga minu 124 kast ei lukustu(Aprillis saan oma väite üle kontrollida). Kast ise muus osas töötab korralikult ja Nursis ei mainitud ka midagi, et sellega probleem oleks, kui kasti reguleeriti. 120 pealt on 3000 pööret, 100 pealt oli vist 2500(5 käiguline, mitte 4'ne).

Minu autol võtab visco vent jõu maha, kui täisvõimsusel rakendub. Minu isendil muud jõukadu ei ole ja jõudu jagub, aga ma ei oska manuaaliga võrrelda, kuna pole manuaaliga sõitnud.
Vasta
#33
(16-03-2016, 04:57 PM)Eero_S Kirjutas: Kindel, et nendel kastidel turbiinilukk on?
...

No ma siis parandan ennast: turbiiniLUKKU mehhaaniliselt ei ole. See tuli alles elekterjuhitava kastiga.

Aga hüdromuhvi läbilibisemine jääb paari % kanti alates teatud pööretest. Seda saab kenasti kontrollida piduriga: vajutad pidurid põhja, paned käigu sisse ja tallad gaasi põhja. Ega üle 2 krpm naljalt ei lähe. No V8-d võivad minna ka, ma seda pole proovinud.

Kui läheb üle 3 krpm, siis on muhviga kööga või õlist saanud kusi.
Vasta
#34
See minek pole kuskile kadunud Wink Sõidu juures hetkel on ainuke puudus vähe tihedam differ. Kogematta üheratta rullimist juhtub väga tihti. Icon_rolleyes
(16-03-2016, 12:25 PM)TaaviD Kirjutas: Omasin seda autot kunagi. Siis oli minek küll metsik sellel. Praegu on mul sama mootoriga kupee aga automaatkastiga ja no võrrelda ei kannata. Praegune on ikka väga uimane. Hea on näha, et see Mercedes-Benz on veel liikvel.

Vasta
#35
Vahepeal sisse viskanud heleda naha , alla pannud uued veljed ja pagassi saj ka subwoofer . Big Grin Vahepeal nipet näpet parandanud ka teda, Vahetasin stabika varda jala ära. Käigu hoovastiku puksid uued, vesi lekkis salongi ülemise radika toru kuidagi veidralt läks puruks saj asendatud kaste voolikuga samuti paisupaagi kõige väiksem toru murdus ära... Siduri etteande silinder hakkas lekkima, remont komplektiga korda ta saj. Sarniiri panin uue . Samuti ostsin 7l õli uue filtri ja karteri tihendi, mingi hetk hakkan ka sellega tegelema. Värviga pole siiani olnud aega tegeleda kuna auto igapäeva kasutuses. Tegin klõpsu ka uute velgedega . Smile19x9.5 et45 vist. Tulevikus seest valgeks ja äär mustaks või punaseks. Sisust ka lähi ajal pilti tegema.
[Pilt: 13015352_1130160830339609_8235170760580374193_n.jpg]
forum image hosting
Vasta
#36
Liiter suurem, ehk 4,2 kui keegi teab kus asub ostan tagasi. Veljed Saabilt pärit vist, enne olen märganud mõnel üksikul. 225TGT NR

[Pilt: 79225-10389069_723715681002874_170048293...32_n_1.jpg]
CE420 v8
Vasta
#37
Vahepeal autol nahal poori pesu teinud + kõiksuguse väikese mustuse nuppude vahelt, ventika avad jne puhtaks nühitud. Tubli 7h auto koristamist. Pagaasniku peaks ka lähi ajal korralikult korda tegema. Juhi ja kunde iste peaks idealis kunagi uue naha peale saama . Smile Esimeste uksepolstritega pean ka midagi ette võtma, kuna ehitasin istmed mehaanilisteks ja ukse lingi avad on pikad, nüüd ei teagi kuidas neid asendada. Võibolla lihtsalt olemasolevad ära lasta nahatada.
[Pilt: 20160501_181905.jpg]

[Pilt: 20160501_181927.jpg]

[Pilt: 20160501_183756.jpg]

[Pilt: 20160501_183803.jpg]



Sinu pill tuleb mõneks ajaks minu kasutusse ! Smile
(22-04-2016, 12:20 AM)berg Kirjutas: Liiter suurem, ehk 4,2 kui keegi teab kus asub ostan tagasi. Veljed Saabilt pärit vist, enne olen märganud mõnel üksikul. 225TGT NR

[Pilt: 79225-10389069_723715681002874_170048293...32_n_1.jpg]

Vasta
#38
Nimelt aknad lahti kruiisides tuli lagi liimist lahti, võtsin polstri välja ja puhastasime alt ära. (Otsin aega ja julgust, et uus riie peale liimida)
Hetkel otsin om606 mootoriga diisel mersut mis peaks tulema mootori doonoriks, aga enne sõidan selle ''mootori'' doonoriga paar kuud. Kuniks saan keretööd tehtud ja kukun mootorit ümber viskama. Hetkel veel mingit kindlat pilti pole, kas hakkan kohe peale värvimist mootorit vahetama, või ''tuunin'' enne jalapeal mootori ära. Usun siiski , et läheb esimesel võimalusel peale kuna bensiini osta enam lihtsalt ei jäksa... :Eusa_doh

Eks ma katsun aktiivselt uuendusi teha, kui asjad liikuma hakkavad!
Ehk saan see nädal mootoridoonori toodud.
Vasta
#39
Ei saa aru, miks kõik kupeed vaja ära diiseldada? Mis sellel 3.2 viga on?
Vasta
#40
Tahtsin just sama küsida, kui tuunida siis lõpuks on ikka see diisel sama kiire kui 3,2 bensukas praegu
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,097 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,381 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S124 200TE 1992 - coprone coprone 2 2,832 14-09-2020, 01:58 PM
Viimane postitus: jansa
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 56,610 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 300TE, 1992, W124-Veka Veka 16 15,323 11-12-2017, 11:22 AM
Viimane postitus: Veka
  MB 190 2.3 1992 Mairo. Mairo. 31 25,586 18-05-2017, 04:19 PM
Viimane postitus: Mairo.
  Mercedes-Benz 190E 1992, t2rn t2rn 19 18,778 20-11-2016, 12:16 AM
Viimane postitus: t2rn
  MB 300CE, 1992 - Kalev124 Kalev124 82 69,194 17-07-2016, 06:18 PM
Viimane postitus: Kalev124
  Mb 320ce 1993a 162kw kupee ,arturmalcik arturmalcik 9 7,089 02-05-2016, 05:08 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne