Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 280C, 1977, C123
#1
Paljud teist on kindlasti seda vanakest ka oma silmaga kaenud ja tema
hingeelu teab kindlasti kõige paremini "Kadaka Imre"
Seisukord on tal nagu on, aga mu süda lihtsalt ei lubanud seda
vanakest sinna jätta Wink

Mark: Mercedes-Benz 280C

Väljalaskeaasta: 1977 algus

Läbisõit: Kuna mootor on vahetatud, siis kurat seda teab!

Mootor: 2,4 diisel

Värvus: Kahevärviline, passi järgi lilla, tegelikult tumepunane ja hele_beez

Lisavarustus: originaalis 4x el aken, hetkel järgi juhipoolne esiaken ainult. Veel el.katuseluuk.

Vead: diisel

Plaanid: Ootame kevadet, seniks peaks omandisuhted korras
olema ning siis läheb lahti keretöödega, palju otseselt teha pole, aga
ühtteist ikka on.
Peale keretöid hakkab mootorit vahetama, näis kust ta siis parasjagu
tuleb... kahjuks originaal 2,8't ma vast ei leia eriti kusagilt, aga 2,3
leiab ikka (foorumikasutaja V6sa pakub ntks oma varuosamasinalt 2,3
sissepritset, koos aut. kastiga ja kasutaja Kalacompany pakub oma 2,3
bensiine koos manuaal kastidega). Edasi siis ka uus värvkate, eks
paistab kuidas selleks ajaks ressursse on.

Plaanid seoses elektriga: foorumikasutaja 230ce käest on soolas
el.akende tõstukid, ehk siis selles suhtes saab originaalile lähemale
tagasi, plaanis ka kesklukk (soetatud) jms.

Plaanid seoses sisuga: Hetkel on sisu pool_nahk (nagu piltidelt
paistab)... Plaanis on siis nahk jätta alles, aga kõik mis on tekstiil
vahetada termatiini vastu.. Laepolster vahetada, koos päikesesirmide
komplektiga..
Salongi puit taastada (osaliselt juba tehtud), puitrool (olemas), puidust
tuhatoos on kah juba ootel, kasutaja 230CE käest, tahaks veel leida ka
puidust käigukangi nuppu... ei tea veel isegi kas siis manuaali oma või
automaadi oma.. .aga eks see hiljem paistab.

Ühesõnaga siis selline üritus on käsil ja igasugune abi on teretulnud..

Mõned pildid siis kah: (suuruse vähendamisel ka kvaliteet vähenes kõvasti, aga no saame hakkama... eks jah manustena lisamisel jääks parem kvaliteet!)

[Pilt: mb_1.jpg]
[Pilt: mb_2.jpg]
[Pilt: mb_3.jpg]
[Pilt: mb_4.jpg]
[Pilt: mb_5.jpg]
[Pilt: mb_6.jpg]
[Pilt: mb_7.jpg]
[Pilt: mb_8.jpg]
[Pilt: mb_9.jpg]
[Pilt: mb_10.jpg]

Paar värskemat pilti kah lisaks (paraku tuleb taastamisetöö kõrvalt ka
suvega garaazi seinad ja katus valmis saada Tongue )

http://www.janteri.ee/benz/mb_11.jpg
http://www.janteri.ee/benz/mb_12.jpg
Vasta
#2
Mis plaanid värviga on, jätad värvilahenduse samaks või teed 1 värviliseks? IMHO 2 tooniline on päris sex.
Aga moto osas võiks kaaluda ka uuemaid 3liitriseid, kas siis 12v või 24v? ARK'iga ei tohiks nende motodega probleeme tulla ja neid ikka liigub kah.

Ahjaa... ole hea tee pildid väiksemaks või pane linkidena, praegu neid üsna võimatu vaadata.
Turbo
Vasta
#3
Jõudu JANTER! Soovin sulle kannatlikust/palju vaba aega ja veel rohkem finantsi selle w123 taastamisel!Confusedmile:
Värvi koha pealt-kui vähegi võimalik jäta samad toonid(väga omapärane ja pilkupüüdev).
Mootori koha pealt-soovitaks taastada algupärane.Mul nimelt w116 peal 2,8l r6 moto.Saaksid selle koos automaatkasti ja muude vajaminevate juppidega.Kui huvi on siis helista 55655000.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#4
tank'il on õigus,originaal on parim Wink
I seeria korralikud W123-d (1976-1979) hakkavad juba haruldaseks minema Wink Minu teada käivad I seerial need rõngastega tuled,kui ma ei eksi...kui tahad originaaliks restaureerida Wink
Selline värvikombinatsioon,mis praegu,eriti küll peale ei lähe.
http://www.zone.ee/suvi2002/
siin on jansa W116,see värvikombinatsioon on väga ilus ning soliidne.
Samas lehel http://www.astralsilber.de/ on W123 kohta kõvasti infot,värvikaart,sisustuse võimalused,originaalmakid jneWink
Seal saad panna kokku sobivad toonid või otsustad ühevärvilise kasuksWink
Peaks abi olema küll...
Jõudu sulle klassiku taastamisel ! :cool2:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#5
Uku Kirjutas:I seeria korralikud W123-d (1976-1979) hakkavad juba haruldaseks minema Wink Minu teada käivad I seerial need rõngastega tuled,kui ma ei eksi...kui tahad originaaliks restaureerida Wink
Minu teada olid kupeedel koguaeg sellised tuled (v.a. US versioonid, need on veel omamoodi), aga ma võin ka eksida.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#6
US versioonid oli jah ümmargused ja udutuli oli kollase klaasiga üleüldse..
Võin kah muidugi eksida, aga ma pole igatahes ühtegi kupeed küll nende tavaliste ümaratega näinud...
Lisaks sain juba korralikud kandilised reflektorid, nii, et kisun varsti tuled lahti ja kaen mis seal teha annab.
Vasta
#7
Kupeel olid alati kandilised tuled.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#8
Kalev Kirjutas:Kupeel olid alati kandilised tuled.


Usakatel olid kindlasi ümmargused :hump:
Vasta
#9
kalacompany Kirjutas:
Kalev Kirjutas:Kupeel olid alati kandilised tuled.
Usakatel olid kindlasi ümmargused :hump:
Euro kupeedel olid jah alati kandilised.
US versioonidel ümmargused ja iga tuli eraldi klaasi all, mitte nagu I seeria euro sedaanidel ja universaalidel, kus ümmargused tuled ühe klaasi all.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#10
Muidu ehk millegi sellise peale kah tasuks mõelda... päris lahe oleks.
Muidugi toonidega saab mängida.... Must ja valge triip jne.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Turbo
Vasta
#11
Nice. Käetugi&päikesesirmindus ootavad juba kannatamatult.Wink

Värvikombinatsiooni üle võib vaielda, kuid kindlasti pead auto dokumendid korda tegema. Praegune värv pole küll kuskilt otsast lilla.

Mootor võta ikka 2,8. Muidu selline poolpidune, 2,3 ikkagi lahjem tüki maad. Kui juba kube, siis ikka 2,8 moto ja automaadiga. Muidugi, sellest praegusest traktorimootori ja manuaalkasti kombinatsioonist ükskõik, kumb etem.
Vasta
#12
Eks sul on õigus jah mootori osas!
Kiskusin juba ka vana päikesesirminduse maha, hetkel ripub mul ainult lamp veel ales juhtmeotsas... paraku on katuseluugi kanali äravoolu_torude otsad roostes ja sellised poolpidused... ei teagi, et kui vitsaga voolik sinna ümbertõmmata, et kas ta siis ikka hoidma kah jääb... sest muidu saab uus lagi ja päikesesirmindus varsti jälle õhtale...

Värvist: kurat teab jah, et mis valguses see neile seal lilla tundus...
Kas on ka olemas mõnd programmi kus saaks ntks ise värve muutes konkreetselt näha ja endale visuaalse ülevaate saada, et kuidas auto väljanägema hakkaks...

Mootori suhtes... huvitav kas selle vahetamisega saaks ka ise hakkama? või on see liig suur töö, teha siis 2,4 diisel manuaalist 2,8 bensiin automaat..
või kui seda teha lasta... siis kui palju selline töö maksma võiks minna... puhtalt siis tööraha,... ühelt maha_keeramine ja teisele peale_keeramine...
Vasta
#13
Jõudu!Auto juures ise midagi ära teha on kindlasti puhas rõõm, aga nii mahuka töö juures vaja korralikku garaazi,tööriistu ja palju-palju aega.
Kuna mul neid vahendeid napip, siis suuna ikka Kadaka Imre juurde võtan.Mehel ju kogemusi väga palju.Eks siis saad töörahagi teada.
Kuna ennist sa mainisid,et Imre juurde ennegi käinud,siis soovitaks sissekäidud rada edasi tallata.
Mis puutub töörahasse,siis minusugune võhik võib ainult oletada(ainult moto vahetus äkki 10 eeki.)
Kui sul see projekt ühel heal päeval valmis saab,siis äkki paned mõned numbrid siia teistelegi lugemiseks(hoiatuseks) ülesse.
Seniks palju pealehakkamist!
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#14
Minuni jõudis vahepeal info ja üks pilt, milline oli antud kupee 2003.a. augustis kui ta Saksast Eestisse jõudis..
Nimelt, kõik elekter töötas, salong oli korras ja mootoriks oli 2,8 karpa... ja vististi isegi oli aut. kast (kuigi selles ei oldud nii kindel).
Lisaks oli ka originaal antitiib ja katuseluugi_kaar.

http://www.janteri.ee/benz/punaneC.jpg

Ostis ta tol korral üks venelasest keskealine mees.. kes tegeles kurat teab millega, aga sõitis ka rekkaga venemaa vahet.. (kahjuks või õnneks ei olnud tal piisavalt raha, et see masin välja osta).
Siit siis võib teha juba loogilisi järeldusi, et mille kuradi pärast see kupee diisliks ümber aretati.. Sad

Vaikselt mõtisklesin ka, et kuidas on saadud see mõlk, mis on bena_luugi kõrval... ilmselt sõitis see tsurka selle mõlgi sinna ise oma rekkaga..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu C240 4MATIC 2005 Eric 9 9,240 20-12-2017, 10:44 AM
Viimane postitus: Eric
  Minu 88a MB 300 TE "kutsikas" "kutsikas" 16 14,365 16-12-2017, 11:49 AM
Viimane postitus: Eero_S
  MB 230CE 1983 C123 - markom markom 14 14,870 10-01-2013, 02:46 PM
Viimane postitus: evilman
  minu MB w124 "kutsikas" 24 17,029 21-10-2008, 10:52 PM
Viimane postitus: "kutsikas"
  minu s124 300TE 1990a Krae 5 4,392 15-09-2008, 01:41 PM
Viimane postitus: Krae
  Minu MB  300T 1998 aasta Küttemees 3 3,633 24-07-2008, 10:41 AM
Viimane postitus: Küttemees
  w123 Taxi 1977 kalacompany 9 5,173 30-01-2008, 01:56 AM
Viimane postitus: rauntz
  Minu w126 kalacompany 8 4,990 07-01-2008, 12:55 AM
Viimane postitus: kalacompany
  Minu s123 300TD kalacompany 0 1,904 06-01-2008, 03:27 PM
Viimane postitus: kalacompany
  minu 190E 1986 W201, "Kutsikas" kristjanluik 2 2,978 01-08-2007, 06:57 AM
Viimane postitus: kristjanluik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne