Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 320cdi 2004a ei käivitu!
#1
Mure selline, et masin lihtsalt ei käivitu. Armatuuris hakkavad kõik tuled ilusti põlema ja ei tundu et aku viga oleks. Käivitades ei tee masin ühtegi heli. Masin on ka eelnevalt sellist asja teinud, et esimese korraga ei käivitu aga teise või kolmanda korraga alati käivitunud. Avastasin ka veel sellise asja et masin on parkingu peal aga kallakupeal seistes hakkas vabalt alla veerema nagu polekski parkingu peal. Masin käis ca kuu tagasi turbiini remondis kas see viga võib kuidagi sellega seotud olla?
Vasta
#2
(30-11-2015, 10:02 PM)Rxz Kirjutas: Mure selline, et masin lihtsalt ei käivitu.
...
Masin käis ca kuu tagasi turbiini remondis kas see viga võib kuidagi sellega seotud olla?

Võib, kui midagi ülejala tehti. Aga ei pruugi.
Kus turbiini remonditi? Mida nemad kostavad?

Mida teeb pardapinge starteri sisselülitamisel? Püsib või kukub?
Kas pinge starteri jõuklemmil püsib?
Kas lülitusvool starteri tõmbereeni jõuab?
Vasta
#3
(01-12-2015, 08:49 AM)v6sa Kirjutas:
(30-11-2015, 10:02 PM)Rxz Kirjutas: Mure selline, et masin lihtsalt ei käivitu.
...
Masin käis ca kuu tagasi turbiini remondis kas see viga võib kuidagi sellega seotud olla?

Võib, kui midagi ülejala tehti. Aga ei pruugi.
Kus turbiini remonditi? Mida nemad kostavad?

Mida teeb pardapinge starteri sisselülitamisel? Püsib või kukub?
Kas pinge starteri jõuklemmil püsib?
Kas lülitusvool starteri tõmbereeni jõuab?




Remonditi hõbenooles. Kuna asi eile õhtul juhtus siis pole jõudnud veel kuskilt midagi uurida. Mõtlen ise, et kui auto pole parkingu peal siis ta ju ei lasegi autot käivitada. Kas see võiks olla pigem mehaaniline viga või elektrooniline? Auto pole ka kodus et saaksin rahulikult uurida. Või äkki siiski võib aku viga olla? sõidan üldiselt lühikesi otsi ja aku suht tillike sellise suure mootori kohta (70ah)
Vasta
#4
Mul e270cdi tegi umbes sama nalja nii korra kuus.
Kõik asjad olid üle kontrollitud. Aku vahetatud, pinge starteril mõõdetud, releed kontrollitud jne.
Vahest oli nii, et pidid võtmega võibolla 10 korda lõgistama, enne kui starter rakendus. Siis töötas jälle kuu aega ilma ühegi probleemita.
Mina kahtlustasin lõpuks süütelukku või võtit, kui on kaks võtit, saad proovida, mis teise võtmega teeb.
Vasta
#5
(01-12-2015, 02:20 PM)Black66 Kirjutas: Mul e270cdi tegi umbes sama nalja nii korra kuus.
Kõik asjad olid üle kontrollitud. Aku vahetatud, pinge starteril mõõdetud, releed kontrollitud jne.
Vahest oli nii, et pidid võtmega võibolla 10 korda lõgistama, enne kui starter rakendus. Siis töötas jälle kuu aega ilma ühegi probleemita.
Mina kahtlustasin lõpuks süütelukku või võtit, kui on kaks võtit, saad proovida, mis teise võtmega teeb.



Kaks võtit ja olen mõlemata proovind. Helistan ka hõbenoolde ja seal öeldi, et kasti hoovastiku tross võib laht või katki olla.
Vasta
#6
Kas mootor ei käivitu või ei võta üldse starterit järele?
Vasta
#7
Käiguvalitsa küljest oli lülitus varras lahti tulnud. Stopperseib kadunud. Ja suvaline käik sees. Sellepärast ei lasknud starterit käivitada.
Vasta
#8
Lihtsalt jutujätkuks, ehk on kellelegi tulevikus kasulik info.
Sama mudel ja modifikatsioon, remonditi turbiini ja samuti Hõbenooles.
Sümptomid samad- kaks päeva peale remonti autol ühtäkki käivitusblokeering peal. Vihje leidsin siitsamast teemast ning lahendus oligi tõesti nii lihtne nagu eelpool kirjeldatud. Lülitusvarras oli viimase sõidu ajal lahti tulnud ja mootor seisati enda teadmata D positsioonis, kusjuures võti eemaldus süütelukust takistuseta.
Käiguvalitsa hoob sai ajutiselt fikseeritud traadi ja plekitükiga (ligi pääseb vabalt, ilma põhjakatet eemaldamata), Silberautos uus originaalseib 2 €, paigaldus 3 min.
Väidetavalt ei näe remondijuhis ette peale stopperseibi eemaldamist selle asendamist uuega, kuid arvestades selle olematut maksumust võiks suuremate kulude (treilervedu teenindusse vms) vältimiseks sellise võimaliku probleemi teadmiseks võtta.
Vasta
#9
Arvestades, et probleem juba vähemalt kahel autol, siis mõlema omanikud võiks Hõbenoolt teavitada. Ma usun, et neil pole ka eriline probleem peale korduvalt selle vea otsa sattumist hankida omale hunnik neid stopperseibe ja panna selle vahetus tööülesandesse sisse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 830 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,060 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 120 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 447 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 523 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 667 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne