16-12-2015, 06:04 PM
Tere.
Lugu selline, et selle sügise alguses müüsin maha oma eelmise "erilise" auto, milleks oli Jaguar. Plaan oli edaspidi saada läbi ühe autoga. Kiirkerimisega edasi kuu aega ja plaan läks luhta. Hakkasin vaatama endale cabriot või e55 amg-d. Eelnev cabrio kogemus näitas, et sellised masinad mulle sobivad ning seetõttu otsustasingi katuseta autosid vaatama asuda. Bemm oli minu silmale liiga kandiline, prantslased ei sobinud ja opelid ka mitte. Ennemalt oli mul CLK kupee, mis jättis väga meeldiva mulje. Seega otisingi välja endale ainukese CLK Cabrio, mis sel hetkel Eestis müügis oli.
2,0 100kw ja manuaal kast.
Kere väga heas korras
Nahksisu samuti heas korras
Hooldusraamat
Kliima
El.katus
Sportamordid ja vedrud (jube jäik)
jne.
Väidetavalt masin saksa MB esiduse mehaaniku oma, aga see on ilmselt legend. Läbisõitu 168 000 km ja hoolduraamat ning ÜV paberid klapivad.Ennem seisis pea aasta autoaias. Lasin Premium performanceis kontrollida masina üle, kõik ok ja lõime müüjaga käed.Auto ise on veits uimane aga see-eest öko.
Plaanidest nii palju, et kuna üürisin endale ruumid, kus on sees ka värvikamber (plus see, et sai kunagi isegi maalriks õpitud) siis tahan auto üle värvida. Mõlke ega roostekahjustusi pole, lihtsalt värv ei meeldi. Hetkel auto juppideks võetud.
Alla muretsesin uued veljed.
Sellised siis.
Auto nägi ennem lahti lammutamist selline välja.
Värviks valisin Range Roveri Java black metallic. Veljed samuti mustaks ja edaspidi oleks tore, kui saaks ka mootori vahetatud 2,0 kompressori vastu. Idee poolest ei tohiks see väga suur tegemine olla, kuna mootori kinnitused peaks samad olema.
Igatahes peaks jaanuariks suurem värvimine tehtud olema ja siis juba uusi asju nikerdama. Kui garagesse jõuan, viskan paar pilti ka lisaks.
Lugu selline, et selle sügise alguses müüsin maha oma eelmise "erilise" auto, milleks oli Jaguar. Plaan oli edaspidi saada läbi ühe autoga. Kiirkerimisega edasi kuu aega ja plaan läks luhta. Hakkasin vaatama endale cabriot või e55 amg-d. Eelnev cabrio kogemus näitas, et sellised masinad mulle sobivad ning seetõttu otsustasingi katuseta autosid vaatama asuda. Bemm oli minu silmale liiga kandiline, prantslased ei sobinud ja opelid ka mitte. Ennemalt oli mul CLK kupee, mis jättis väga meeldiva mulje. Seega otisingi välja endale ainukese CLK Cabrio, mis sel hetkel Eestis müügis oli.
2,0 100kw ja manuaal kast.
Kere väga heas korras
Nahksisu samuti heas korras
Hooldusraamat
Kliima
El.katus
Sportamordid ja vedrud (jube jäik)
jne.
Väidetavalt masin saksa MB esiduse mehaaniku oma, aga see on ilmselt legend. Läbisõitu 168 000 km ja hoolduraamat ning ÜV paberid klapivad.Ennem seisis pea aasta autoaias. Lasin Premium performanceis kontrollida masina üle, kõik ok ja lõime müüjaga käed.Auto ise on veits uimane aga see-eest öko.
Plaanidest nii palju, et kuna üürisin endale ruumid, kus on sees ka värvikamber (plus see, et sai kunagi isegi maalriks õpitud) siis tahan auto üle värvida. Mõlke ega roostekahjustusi pole, lihtsalt värv ei meeldi. Hetkel auto juppideks võetud.
Alla muretsesin uued veljed.
Sellised siis.
Auto nägi ennem lahti lammutamist selline välja.
Värviks valisin Range Roveri Java black metallic. Veljed samuti mustaks ja edaspidi oleks tore, kui saaks ka mootori vahetatud 2,0 kompressori vastu. Idee poolest ei tohiks see väga suur tegemine olla, kuna mootori kinnitused peaks samad olema.
Igatahes peaks jaanuariks suurem värvimine tehtud olema ja siis juba uusi asju nikerdama. Kui garagesse jõuan, viskan paar pilti ka lisaks.