Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Tere!
Soovin paigaldada logareid oma c124le, kas keegi oskab soovitada kustkohast saaks kinnitusvahendid (tüüblid või mingised klambrid)
Sellisele logarile
Lisaks kuskohta need käivad?
Logar
Kas on vaja osta need mõlemad?
Ettetänades.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-01-2016, 01:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2016, 01:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Teine tihendab tiiva ja koopa vahelise tühimiku, takistades sogal sinna pääseda. Või vähemalt arvati nii tehases. Tegelikkuses takistab suurema soga pääsemist küll, kuid veel tõhusamalt hoiab kord ülespääsenud jama seal marineerimas. Kinnitub plastmutritega, mis edukalt kinni roostetavad
Esimene logar kinnitub tiivaservale S-kujuliste klambritega. Kunagi oli säärane tore autopood, nagu BEN Järvel, kus need letikaup olid. Aga praegu ei oska isegi pakkuda, kust neid leida võiks. Automaailmas ei ole?
Näeb välja säärane:
http://s711.photobucket.com/user/Jollevi...0.jpg.html
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kellelgi kogemusi Koni/Sachs'i W201 tagaamortidega? Kas on jäigad ning kui palju originaalamortidest lühemad?
Postitused: 88
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Soovitage diagnosti seadet, millega 2000. aasta W203 CDI live datat (turborõhk, latirõhk, pritseajad, muude andurite töö) ka näeks. Odavad bluetooth seadmed külge ei hakka ja hiina Star'i (300-400€) ka rahakott ei kannata. Kas on midagi vahepealset mis vajaliku töö ära teeks? Ei jõua iga Limp-mode'i jaoks teeninduses käia.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Delphi/Autocom - peaks ca 70-100 euro ringis olema. Ma arvan, et oma hinna kohta parim seade. Originaal maksab ca 5k eurot.
Siingi foorumis keegi müütas, muidu otsi soovist vms. Otse hiinast ostes on ca 40-50 eurot.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
11-02-2016, 11:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2016, 11:04 PM ja muutjaks oli Treiku.)
(11-02-2016, 01:20 PM)hents99 Kirjutas: Delphi/Autocom - peaks ca 70-100 euro ringis olema. Ma arvan, et oma hinna kohta parim seade. Originaal maksab ca 5k eurot.
Siingi foorumis keegi müütas, muidu otsi soovist vms. Otse hiinast ostes on ca 40-50 eurot.
Autocom CDP+ olemas (10.1 vms versioon) ja Citroeni oskas väga hästi teha, samas Audi/Škoda puhul oli valik kõvasti kesisem (suvakas 20€ hiinakas sai kõvasti paremini hakkama), Mazda 6 oli praktiliselt tühi leht. Üleüldiselt annaks seadmele hindeks 4, kolmest diagnostikaseadmest alati esimene millega katsetan.
Kui tahad mingile kindlale masinale odavat diagnostikat osta, siis soovitan välismaa foorumitest uurida, mida on kasutatud ja millega ollakse rahul.
Kiire Google andis isegi mingi pingerea: http://www.mercedesmedic.com/best-obd-2-...agnostics/
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
13-02-2016, 04:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2016, 04:34 PM ja muutjaks oli Sanderpoiss.)
Tere!
Küsimus selline - kas kellegil oleks võimalik laenata sümboolse summa eest vedrutõmmitsaid, millega saaks w124 vedru kokku suruda.
Probleem nimelt selles, et auto seisab hetkel teist nädalat juba Tapal ühes autoremondi töökojas, kus vahetati vedru kann ära. Pärast kannu vahetust ei suudetud enam mitte ühegi tavalise tõmmitsaga vedrut piisavalt kokku suruda, et see tagasi panna.
Asun ise Tallinnas ja oleksin väga tänulik, kui keegi saaks aidata hädast välja.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
124jal saab kõik vedrud niimodi ära vahetada ei pea tõmmitsaid kasutama. Kui on esi sild siis tuleb sarniir ja stabika varras lahti keerara. Õõtsa poldud natuke lahti keerata ja õõts ala tõmmata, siis mahub juba vedru vahele. Paned õõtsa alla mingi prussi või metall toru ja siis lased tõstukit alla poole nii palju et surub vedru nii palju kokku et saad sarniiri pessa kinni keerata.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 23
Teemad: 4
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes ostis Kiiust W108? Oleks huvitatud kontaktist.
Märt
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
suur mure. mis läbimõõduga on OM613 (320cdi 145kw) sisselaske koldest väljuv jahutusvedeliku lõdvik?
Postitused: 17
Teemad: 0
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/99879-WP...40_Pro.jpg
Oskab keegi öelda, kust võiks leida sellist pagasikatte kinnitust?
Auto: W203 2005a
Postitused: 8
Teemad: 7
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Oskab keegi öelda, kas see MB buss on täisraamil või mitte?
http://soov-ee.postimees.ee/96685-merced...tails.html
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Tere!
Äkki on kellelgi müüa või oskab keegi teadjam soovitada, kuidas C216-le alla panna 21 tollised ML63 AMG veljed?
[img] [/img]
Proovisin eile alla meil Eestis saadaolevaid, mis on 10 tollised, ET48 ja ette laiuse tõttu alla ei mahu. Originaalid on 8,5 tollised ja ET43.
Äkki teab keegi, kust saaks kitsamaid velgi või oskab miskit kosta flantsidega sobitamise kohta?
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kuidas ei mahu alla? St sissepoole või väljapoole?
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
10"ET48 ulatub kinnituspinnast sissepoole 175mm + velje rant. 8.5"ET43 ulatub sissepoole 151mm+ rant. See on ainult velg. Kui rehv on laiem veljest (mida ka tavaliselt on), siis suureneb see number veelgi. Teoreetiliselt tuleks ratast väljapoole tuua 25, no võib olla 20 mm. Aga siis hakkab ilmselt juba tiiva äärt kraapima. Ning pahandust teha kui rool on välja keeratud ja august läbi sõidad. Katsetamise värk, pane 2cm vahele ja vaata mis toimub. Võib- olla piisab ka kui 15 mm vahele pista.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
06-03-2016, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 02:01 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
(06-03-2016, 12:07 PM)ville Kirjutas: Sisse. Siis saab flantsiga asja lahendatud, sissepoole võib see clearance velje ja misiganes koha vahel kuhu vastu käis olla kasvõi 1mm. Kuid nii igaksjuhuks alati väike varu panna, endal ehk turvalisem olla. 10" ette muidugi tundub suht lai ja flantsiga tuleb ET sinna 30 kanti. Katsetamise asi, võimalik et õige rehviga mängib ilusti välja ja peaks välimuselt väga hea jääma.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Keegi EPC-le ligi pääseb? Mul miskipärast mitmendat päeva ühendus puudub.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
eile oli EPC/WIS/ASRA kasutamine ka töötajate süsteemis halvatud, mis oli seotud viimaste uuendustega
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
01-04-2016, 11:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2016, 11:52 PM ja muutjaks oli Black66.)
Kas tänapäeval Eestimaa pinnalt M12 pallkoonusega veljepoldid, millel palli raadius 14, kah välja võlub? Keerme pikkus 25-28mm.
Vaja ühed W211 veljed W210 alla keerata ja sellist ratsi ma kah teha ei taha, et m12 ja r12 poldiga veljed alla vägistan. Inglismaalt saaks sobivad poldid küll, aga ehk müüb tänapäeval ikka keegi Eestis kah selliseid juba. Umbes 5 aastat tagasi igatahes oli võimatu leida.
|